Skocz do zawartości

Aktualizacja - Mapa 120, Riposta/Dopalacz, Obroże, Rankingi, Kolekcjoner i wiele innych!


BlassYaa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

13 godzin temu, skaza29 napisał:

NO I WLASNIE O TAKICH PIZDACH MOWIE. TY MOZE NIEMASZ ZYCIA POZA PRIVAMI JA GRAM CZASEM. NIE SIEDZE PO 24 NA DOBE TAK JAK TY MNIE MAMUSIA NIE UTRZYMUJE. TYLE W TEMACIE. AKTUALIZACJA LIPA JESTEM NA NIE.

Jeśli masz mało czasu, to po to są dungeony by tam zarabiać. Po aktualizacji poprawi się cena KD i nikt nie widzi problemu byś sobie zarabiał na DC. Szare Materiały normalnie lecą i z Żabiego Dungeoni i z Nemere. Jest mnóstwo rzeczy, które dotyczą i niskich poziomów i wyższych. Nie wiem po co się tak napinasz, zamiast na spokojnie napisać swój punkt widzenia. Dziękuje za CapsLocka, bo nie widzę małych liter :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duzy + za aktualizacje, szczegolnie riposta i dopalacz. Placz ludzi o odpornosc na umiejetnosci/ludzi nie wiem w jaki sposob by dal jakas roznorodnosc. Imo na woja dopalacz moglby byc jako walnięcie jesli tak duzej ilosci osob duchowe bije zbyt duzo, osobiscie bym z tym nic nie zmienil. Co do losowych respów legend jedyne co moze tu minusowac to to, ze rywalizacja o nie bedzie na mniejszym stopniu niż dotychczas co mam nadzieje wynagrodzą bossy na nowej mapie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcecie już na siłę dodawać ripostę to już lepiej iść całkiem w stronę tego gównianego pl i dodać bransy z odpornością na klasy i szafir z pl wtedy ma to jakiś sens bawienie się tymi odpornościami  chociaż i tak uważam, że jest to głupie bo nie pozwala wymaksować postaci.

  • Like 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do losowych respów mam mieszane uczucia, niby dobrze każdy będzie mógł sobie zbić ta wróżkę czy co tam jeszcze, ale nie będzie już takiej rywalizacji jak jest dotychczas bo będzie trzeba się szukać a znając życie będą gildie biegały po 20 osób, znajdą szybko zbija i po sprawie. Moim zdaniem stałe respy powinny zostać bo idzie utrzeć nosa każdej gildii wystarczy tylko chcieć i potrafić ;) pozostały całokształt aktualizacji jak najbardziej na plus tylko moim zdaniem za dużo jak na jeden strzał ;) Pozdrawiam

Edytowane przez eduardoo1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę źle rozumiecie losowy resp bossów.

To nie zabije rywalizacji. Po podkręceniu hp tych bossów zbicie ich zajmie znacznie więcej czasu co zdecydowanie ułatwi odnalezienie bossa przez inne ekipy. Losowy resp ma zmobilizować gildie do większego zaangażowania i będzie wymagał przygotowania jakichś podziałów w ekipach czy dodatkowych taktyk. Rywalizacja powinna być jeszcze większa, a uwierzcie mi, że takie respy przyniosą wam więcej emocji. Teraz zbijanie tych legend staje się monotonne i nie mówcie mi, że tak nie jest. Cały czas Ci sami ludzie robią to samo. Jeszcze was to bawi, ale przyjdzie taki moment kiedy osoby zaczną tracić motywację do bicia się z tymi samymi ludźmi.

Losowy resp ma też zachęcić nowych do działania. Przede wszystkim na wróżkach bo odnalezienie bossa w AV1 nie jest prostą sprawą, na wyższych mapkach ta zmiana nie będzie jakoś mega odczuwalna, a zmieni trochę początek respa i doda emocji.

Nakręcacie się trochę do tego negatywnie, ale zaufajcie nam. Do tej pory chyba was nie zawiedliśmy, prawda?

Pamiętajcie też, że jeżeli coś będzie nie tak i zacznie to szkodzić serwerowi jesteśmy do waszej dyspozycji i zawsze słuchamy co macie do powiedzenia. Dlatego też zanim wprowadziliśmy aktualizację dajemy ją wam do przedyskutowania

  • Like 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam boję się, że już żadnego bosa nie zobaczę, a jestem stosunkowo nowym graczem. Po aktualizacji z Skrzynkami gdy np takie postacie +100 będą stały na spocie z swoim dropkiem, bo zapewne tak będzie, żeby wydropić szkatułki to będzie niemożliwym ubić jakiegoś bosa nowym graczą, a słyszałem, że są misje Fabularne, że trzeba zbijać bossy. Więc zwykły gracz taki jak ja będzie miał jeszcze trudniej by ukończyć początkową fabułę.Wiadomo zaraz napiszę ktoś to wrócisz do misji jak Bd miał wyższy lvl i będzie ogarniał Pvp o Np Wodza orków, ale to też niszczy grę, bo gdy ktoś czeka dajmy 1-2h by zrobić misję i dajmy wpadnę wtedy na wysokim lvl to aktuomatycznie on nie ma dropu. I misja z skrzynkami staję się jeszcze trudniejsza do zrobienia .Moim zdaniem ta zmiana jest jeszcze do przemyślenia, bo wypowiadają się tu wszyscy praktycznie tylko o losowych respach legendarnych bosów , a nikt o bossach standardowych.Nie wiem jak to jest teraz na bosach, ale słyszałem, ze już teraz jest trudno ubić losowego zwykłego bosa to co to będzie potem, gdy duża ilość graczy rzuci się po skrzynki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.02.2019 o 9:46 PM, LaR3sTe napisał:

Ja tam boję się, że już żadnego bosa nie zobaczę, a jestem stosunkowo nowym graczem. Po aktualizacji z Skrzynkami gdy np takie postacie +100 będą stały na spocie z swoim dropkiem, bo zapewne tak będzie, żeby wydropić szkatułki to będzie niemożliwym ubić jakiegoś bosa nowym graczą, a słyszałem, że są misje Fabularne, że trzeba zbijać bossy. Więc zwykły gracz taki jak ja będzie miał jeszcze trudniej by ukończyć początkową fabułę.Wiadomo zaraz napiszę ktoś to wrócisz do misji jak Bd miał wyższy lvl i będzie ogarniał Pvp o Np Wodza orków, ale to też niszczy grę, bo gdy ktoś czeka dajmy 1-2h by zrobić misję i dajmy wpadnę wtedy na wysokim lvl to aktuomatycznie on nie ma dropu. I misja z skrzynkami staję się jeszcze trudniejsza do zrobienia .Moim zdaniem ta zmiana jest jeszcze do przemyślenia, bo wypowiadają się tu wszyscy praktycznie tylko o losowych respach legendarnych bosów , a nikt o bossach standardowych.Nie wiem jak to jest teraz na bosach, ale słyszałem, ze już teraz jest trudno ubić losowego zwykłego bosa to co to będzie potem, gdy duża ilość graczy rzuci się po skrzynki. 

Niuniek, na tym polega rywalizacja w metinie, że każdy się bije ze sobą o bossy. Jesteś nowym graczem i co z tego? Myślisz, że jak było przez pierwsze miesiące serwera? W 4ech się metka na sohan biło. Najlepiej to zrobić Ci nową, odrębną mapkę, na którą tylko Ty będziesz miał dostęp a na niej będą same metki i bossy...

 

Edytowane przez Ertster
  • Poggies 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wróżka obstawiana przez 120 lvl, tam nawet nie ma co się pokazywać.  Owszem jest rywalizacja, ale tylko dla grupki osób, która wrzuciła troszkę plnów w giereczke i gra bardzo dużo. Inne bossy, też są obstawiane, przez wymaksowane pazerne dropy, tych wyżej wymienionych graczy. Już nawet spoty na BO, pod marmury potrafią obstawiać, przyjdzie gościu 120lvl i wyjebie wszystkich z każdego CH, bo WIELKI PRO, kupiony za plny, musi robić marmurki na każdym CH. Śmieszne i żałosne. To pokazuje jak wygląda gra tutaj. Po 8 dniach grania, odechciało mi się grać widząc takie akcje.  Rynek powoli się zapycha, gracze masowo robią dungeony po 100/200, żeby tylko coś ugrać. Ceny spadają  łeb na szyje. Stałe i szybkie respy metinów, dość spory drop, w połączeniu z zapisami lokalizacji,  to strzał w kolano dla gospodarki serwera. Co się stało na Vesteris ? Co zrobiły boty z PLem. Podobna sytuacja dzieje się tutaj. Zły balans dropu, do trudności zdobycia. Azrael 20 min, a jaki drop z niego. Fajny projekt, ale robi te same błędy co reszta.  Jedynym z rozwiązani są np: losowe respy, ale nie tylko legend, ale wszystkiego. Tak samo ograniczenia czasowe na dungeony, mogą dużo pomóc. Dodawanie kolejnych kraftingów, nic nie da, tu znowu nasuwa się Vesteris. Zmiany procentowe na mixy, ulepszanie lub czytanie, również na długo nie pomogą. Fajnie że, coś chcecie działać. Ale pytanie czy nie za późno ?  

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.02.2019 o 11:45 PM, eduardoo napisał:

Co do losowych respów mam mieszane uczucia, niby dobrze każdy będzie mógł sobie zbić ta wróżkę czy co tam jeszcze, ale nie będzie już takiej rywalizacji jak jest dotychczas bo będzie trzeba się szukać a znając życie będą gildie biegały po 20 osób, znajdą szybko zbija i po sprawie. Moim zdaniem stałe respy powinny zostać bo idzie utrzeć nosa każdej gildii wystarczy tylko chcieć i potrafić ;) pozostały całokształt aktualizacji jak najbardziej na plus tylko moim zdaniem za dużo jak na jeden strzał ;) Pozdrawiam

Monopol my mamy, my wam nic nie damy. PLNY wpadają, koszta się zwracają. BO NAM SIĘ TO NALEŻY przecie. Strach przed większą rywalizacją i stratą monopolu. Takie odwracanie kota ogonem.

Jak danie szansy, na zbicie legendarnych bossow "słabszym" graczom, może zmniejszyć rywalizacje ? No jak ? Pojawi się komunikat " Odrodziła się czarownica" i zacznie się pogoń. Zwiększy się rywalizacja, a nie na odwrót.  Przydało by się, też ograniczenia lvl wstępu na mapę, co jeszcze zmniejszy monopol, no i zgrać czas respu. Będą musieli wybierać, robić dropka czy skupić się na lepszych bossach. A jeszcze, jak by dodać do tego ograniczenie czasowe na dungi, losowe respy metków i innych bossów.  Rywalizacja wzrosła by o 100%. Coś w stylu eventu. Każdy biega po mapie, szuka, biję się o coś. Teraz to wygląda tak, że "topka" się bawi robi wony/plny, a reszta zapycha rynek farmieniem tysiąca dungów, metków, by móc od nich kupić np; specki. Gdzie się podziała zabawa i przyjemność z gry ? Farm lub wydawaj PLN ?  Dogonić eq i wbić lvl wydając PLN, to nie problem.  A potem drugi Vesteris i kombinacje. Problem leży u podstaw. Typowy schemat "topowego" gracza - start serwera - ładujesz ile się da- expisz w 3 /4 na 1 koncie i robisz monopol, po chwili wszystko się zwraca. Po paru miesiącach, nawet jak będzie się sypać serwer i tak nie będziesz chciał oddać swojego źródełka. To jest tak banalne i sprawdzone ;]  Więc nie pierdol mi o zmniejszeniu się rywalizacji.  Za dużo można za zł i to jest cały problem. Nikt nie robi serwera dla zabawy, to oczywiste, ale i dlatego prędzej czy później wszystko się wyjebie na ryj. Tu nie chodzi o rywalizacje, a o PLNY.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Psychod3la napisał:

Wróżka obstawiana przez 120 lvl, tam nawet nie ma co się pokazywać.  Owszem jest rywalizacja, ale tylko dla grupki osób, która wrzuciła troszkę plnów w giereczke i gra bardzo dużo. Inne bossy, też są obstawiane, przez wymaksowane pazerne dropy, tych wyżej wymienionych graczy. Już nawet spoty na BO, pod marmury potrafią obstawiać, przyjdzie gościu 120lvl i wyjebie wszystkich z każdego CH, bo WIELKI PRO, kupiony za plny, musi robić marmurki na każdym CH. Śmieszne i żałosne. To pokazuje jak wygląda gra tutaj. Po 8 dniach grania, odechciało mi się grać widząc takie akcje.  Rynek powoli się zapycha, gracze masowo robią dungeony po 100/200, żeby tylko coś ugrać. Ceny spadają  łeb na szyje. Stałe i szybkie respy metinów, dość spory drop, w połączeniu z zapisami lokalizacji,  to strzał w kolano dla gospodarki serwera. Co się stało na Vesteris ? Co zrobiły boty z PLem. Podobna sytuacja dzieje się tutaj. Zły balans dropu, do trudności zdobycia. Azrael 20 min, a jaki drop z niego. Fajny projekt, ale robi te same błędy co reszta.  Jedynym z rozwiązani są np: losowe respy, ale nie tylko legend, ale wszystkiego. Tak samo ograniczenia czasowe na dungeony, mogą dużo pomóc. Dodawanie kolejnych kraftingów, nic nie da, tu znowu nasuwa się Vesteris. Zmiany procentowe na mixy, ulepszanie lub czytanie, również na długo nie pomogą. Fajnie że, coś chcecie działać. Ale pytanie czy nie za późno ?  

O jakim serwerze piszesz z tą gospodarką, Nerwia ?

 

Edytowane przez Edie
  • Haha 1
  • Poggies 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Psychod3la napisał:

Monopol my mamy, my wam nic nie damy. PLNY wpadają, koszta się zwracają. BO NAM SIĘ TO NALEŻY przecie. Strach przed większą rywalizacją i stratą monopolu. Takie odwracanie kota ogonem.

Jak danie szansy, na zbicie legendarnych bossow "słabszym" graczom, może zmniejszyć rywalizacje ? No jak ? Pojawi się komunikat " Odrodziła się czarownica" i zacznie się pogoń. Zwiększy się rywalizacja, a nie na odwrót.  Przydało by się, też ograniczenia lvl wstępu na mapę, co jeszcze zmniejszy monopol, no i zgrać czas respu. Będą musieli wybierać, robić dropka czy skupić się na lepszych bossach. A jeszcze, jak by dodać do tego ograniczenie czasowe na dungi, losowe respy metków i innych bossów.  Rywalizacja wzrosła by o 100%. Coś w stylu eventu. Każdy biega po mapie, szuka, biję się o coś. Teraz to wygląda tak, że "topka" się bawi robi wony/plny, a reszta zapycha rynek farmieniem tysiąca dungów, metków, by móc od nich kupić np; specki. Gdzie się podziała zabawa i przyjemność z gry ? Farm lub wydawaj PLN ?  Dogonić eq i wbić lvl wydając PLN, to nie problem.  A potem drugi Vesteris i kombinacje. Problem leży u podstaw. Typowy schemat "topowego" gracza - start serwera - ładujesz ile się da- expisz w 3 /4 na 1 koncie i robisz monopol, po chwili wszystko się zwraca. Po paru miesiącach, nawet jak będzie się sypać serwer i tak nie będziesz chciał oddać swojego źródełka. To jest tak banalne i sprawdzone ;]  Więc nie pierdol mi o zmniejszeniu się rywalizacji.  Za dużo można za zł i to jest cały problem. Nikt nie robi serwera dla zabawy, to oczywiste, ale i dlatego prędzej czy później wszystko się wyjebie na ryj. Tu nie chodzi o rywalizacje, a o PLNY.

spoty tez losowe proponujesz xd? Nie zapominajcie ze ta gierka to jest farma tak naprawde kazdy serwer na tym polega, wiadomo ze ludzie co wydaja kase i poswiecaja duzo czasu zyskuja wiecej tak to działa. Mimo ze gram od 2 tyg w wariatach i wrocilem do serwerka to jakos nie placzemy i jakos dajemy rade zbijac suwereny/bossy 107 wszystko z czasem co do gospodarki to powiem ci tylko ze w wakacje byly podobne ceny rad egzo wzrosly x2 karmy tez drozsze kamienie zwierzaka tez wiec gdzie jest blad w tej gosopodarce twoim zdaniem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Psychod3la napisał:

Wróżka obstawiana przez 120 lvl, tam nawet nie ma co się pokazywać.  Owszem jest rywalizacja, ale tylko dla grupki osób, która wrzuciła troszkę plnów w giereczke i gra bardzo dużo. Inne bossy, też są obstawiane, przez wymaksowane pazerne dropy, tych wyżej wymienionych graczy. Już nawet spoty na BO, pod marmury potrafią obstawiać, przyjdzie gościu 120lvl i wyjebie wszystkich z każdego CH, bo WIELKI PRO, kupiony za plny, musi robić marmurki na każdym CH. Śmieszne i żałosne. To pokazuje jak wygląda gra tutaj. Po 8 dniach grania, odechciało mi się grać widząc takie akcje.  Rynek powoli się zapycha, gracze masowo robią dungeony po 100/200, żeby tylko coś ugrać. Ceny spadają  łeb na szyje. Stałe i szybkie respy metinów, dość spory drop, w połączeniu z zapisami lokalizacji,  to strzał w kolano dla gospodarki serwera. Co się stało na Vesteris ? Co zrobiły boty z PLem. Podobna sytuacja dzieje się tutaj. Zły balans dropu, do trudności zdobycia. Azrael 20 min, a jaki drop z niego. Fajny projekt, ale robi te same błędy co reszta.  Jedynym z rozwiązani są np: losowe respy, ale nie tylko legend, ale wszystkiego. Tak samo ograniczenia czasowe na dungeony, mogą dużo pomóc. Dodawanie kolejnych kraftingów, nic nie da, tu znowu nasuwa się Vesteris. Zmiany procentowe na mixy, ulepszanie lub czytanie, również na długo nie pomogą. Fajnie że, coś chcecie działać. Ale pytanie czy nie za późno ?  

Twoja problematyka zmierza tylko i wyłącznie do jednego: Masz pretensje do cen specjałek i ludzi, którzy ośmielają się wydawać pln na grę bądź są na wyższym poziomie rozwoju postaci i mogą pozwolić sobie na więcej.
Pamiętaj, że na serwerze pojawi się losowy resp legendarnych bossów i stanie się szansą na zdobycie m.in. specjałki dla każdego, kto posiada swoją ekipę i będzie potrafił się zorganizować. 
Co do drugiego problemu - nie ograniczymy sposobu rozwoju postaci i zdobywania ekwipunku do ciągłego grania. Patrząc na szereg możliwości, którymi niektórzy dysponują jest to po prostu niemożliwe. Nie mamy zamiaru ingerować w czyjekolwiek wydatki, każdy posiada w tym wolną wolę i tak zostanie.
Pamiętaj, że nie wszyscy są "wielkimi pro kupionymi za plny". Są też tacy, którzy od startu serwera dzień w dzień walczą o swoje. Nie wypada wrzucać wszystkich do jednego worka.
Gospodarka? Obecnie prosperuje bardzo dobrze, ceny przedmiotów, które możesz zdobyć na bardzo niskim poziomie idą w górę. Kompletnie nowy gracz może zarobić na wiele, wiele sposobów, od bicia metinów na dropieniu ulepszaczy kończąc. 
Szczerze nie mam pojęcia skąd ten opis rynku naszego serwera. Odnoszę wrażenie, że zwyczajnie nie potrafisz zarobić.
Pamiętaj, że serwer stoi już ponad 8 miesięcy. Osobiście uważam, że biorąc to pod uwagę śmiało można uznać obecny stan gospodarki na dobry.

  • Thanks 3
  • Haha 1
  • Poggies 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Widmo napisał:

Twoja problematyka zmierza tylko i wyłącznie do jednego: Masz pretensje do cen specjałek i ludzi, którzy ośmielają się wydawać pln na grę bądź są na wyższym poziomie rozwoju postaci i mogą pozwolić sobie na więcej.
Pamiętaj, że na serwerze pojawi się losowy resp legendarnych bossów i stanie się szansą na zdobycie m.in. specjałki dla każdego, kto posiada swoją ekipę i będzie potrafił się zorganizować. 
Co do drugiego problemu - nie ograniczymy sposobu rozwoju postaci i zdobywania ekwipunku do ciągłego grania. Patrząc na szereg możliwości, którymi niektórzy dysponują jest to po prostu niemożliwe. Nie mamy zamiaru ingerować w czyjekolwiek wydatki, każdy posiada w tym wolną wolę i tak zostanie.
Pamiętaj, że nie wszyscy są "wielkimi pro kupionymi za plny". Są też tacy, którzy od startu serwera dzień w dzień walczą o swoje. Nie wypada wrzucać wszystkich do jednego worka.
Gospodarka? Obecnie prosperuje bardzo dobrze, ceny przedmiotów, które możesz zdobyć na bardzo niskim poziomie idą w górę. Kompletnie nowy gracz może zarobić na wiele, wiele sposobów, od bicia metinów na dropieniu ulepszaczy kończąc. 
Szczerze nie mam pojęcia skąd ten opis rynku naszego serwera. Odnoszę wrażenie, że zwyczajnie nie potrafisz zarobić.
Pamiętaj, że serwer stoi już ponad 8 miesięcy. Osobiście uważam, że biorąc to pod uwagę śmiało można uznać obecny stan gospodarki na dobry.

Nie za bardzo zrozumiałeś o co mi chodziło. Zachowanie graczy z wysokim poziomem, uniemożliwia  tym słabszym graczom, robienia czegoś innego, niż ciągłe klepanie jednego, dwóch dungeonów. Łatwy dostęp i jedyna dobra alternatywna możliwość, zarobku dla niskopoziomowych graczy.Co w gruncie rzeczy powoduje, ciągłe zalewanie rynku przedmiotami np; KD. Co z tego jak zrobicie losowe respy, skoro te 120 i tak będą miał dostęp, na te mapy i bez problemu, szybko dadzą do zrozumienia, że reszta graczy, nie ma tam czego szukać. Mi to wygląda, tylko na urozmaicenie, właśnie dal tych wymaksowanych 120, żeby im się nie znudziło dalsze wydawanie PLN. Obecnie reszta graczy to boty z PL, zapychające rynek i zmniejszające wartości podstawowych przedmiotów. Niby wszystko w miarę funkcjonuje, ale na razie, macie przyrost graczy. Co będzie jak się skończy. ? Lepiej dajcie im, jakiegoś nowego legendarnego bossa, ale bez blokady lvl i tak się podzielą na mapy i dalej będzie to samo.  Graczom, prędzej czy później, znudzi się katowanie tysiąca dungów i odejdą. Mówisz, że nowy gracz może zarobić, ale w sumie tylko na odsprzedawaniu, potrzebnych przedmiotów do rozwijania postaci. Owszem, są jeszcze jakieś alternatywy, ale tak słabo opłacalne, że nawet nie warte uwagi. Vesteris też długo działa, na pl  też wszystko było ok, do czasu pojawienia się botów. Zmiany są potrzebne, ale muszą być dobrze przemyślane. I radzę, nie kierujcie się tylko pewną grupą graczy, bo na dłuższą mete, dobrze na tym nie wyjdziecie.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Psychod3la napisał:

Nie za bardzo zrozumiałeś o co mi chodziło. Zachowanie graczy z wysokim poziomem, uniemożliwia  tym słabszym graczom, robienia czegoś innego, niż ciągłe klepanie jednego, dwóch dungeonów. Łatwy dostęp i jedyna dobra alternatywna możliwość, zarobku dla niskopoziomowych graczy.Co w gruncie rzeczy powoduje, ciągłe zalewanie rynku przedmiotami np; KD. Co z tego jak zrobicie losowe respy, skoro te 120 i tak będą miał dostęp, na te mapy i bez problemu, szybko dadzą do zrozumienia, że reszta graczy, nie ma tam czego szukać. Mi to wygląda, tylko na urozmaicenie, właśnie dal tych wymaksowanych 120, żeby im się nie znudziło dalsze wydawanie PLN. Obecnie reszta graczy to boty z PL, zapychające rynek i zmniejszające wartości podstawowych przedmiotów. Niby wszystko w miarę funkcjonuje, ale na razie, macie przyrost graczy. Co będzie jak się skończy. ? Lepiej dajcie im, jakiegoś nowego legendarnego bossa, ale bez blokady lvl i tak się podzielą na mapy i dalej będzie to samo.  Graczom, prędzej czy później, znudzi się katowanie tysiąca dungów i odejdą. Mówisz, że nowy gracz może zarobić, ale w sumie tylko na odsprzedawaniu, potrzebnych przedmiotów do rozwijania postaci. Owszem, są jeszcze jakieś alternatywy, ale tak słabo opłacalne, że nawet nie warte uwagi. Vesteris też długo działa, na pl  też wszystko było ok, do czasu pojawienia się botów. Zmiany są potrzebne, ale muszą być dobrze przemyślane. I radzę, nie kierujcie się tylko pewną grupą graczy, bo na dłuższą mete, dobrze na tym nie wyjdziecie.

Mam wrażenie, że grasz na innym serwerze niż ja. Gramy tutaj z ekpią 2/3 tygodnie tylko 1 osoba on nas kupiła dropa 110lvl reszta nie wydawała pln i normalnie bijamy bossy na mapie 107 także uwierz jak się chce i wie jak to można spokojnie dużo ugrać na bossach 

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, IamStawiam1 napisał:

spoty tez losowe proponujesz xd? Nie zapominajcie ze ta gierka to jest farma tak naprawde kazdy serwer na tym polega, wiadomo ze ludzie co wydaja kase i poswiecaja duzo czasu zyskuja wiecej tak to działa. Mimo ze gram od 2 tyg w wariatach i wrocilem do serwerka to jakos nie placzemy i jakos dajemy rade zbijac suwereny/bossy 107 wszystko z czasem co do gospodarki to powiem ci tylko ze w wakacje byly podobne ceny rad egzo wzrosly x2 karmy tez drozsze kamienie zwierzaka tez wiec gdzie jest blad w tej gosopodarce twoim zdaniem ?

Nie piszę o jakiś wielkich zmianach, typu nagłe wszystko losowo itd. Ale stopniowe, wprowadzanie np; od 10 dungów na dzień. Potem może spróbować, wprowadzić losowe respy metinów. By gracz musiał się trochę wysilić, pobiegać, poszukać. Większa satysfakcja z gry, mniej zalewany rynek.  Jak byś miał na Pl, tak jak tu, jak sądzisz ile by wytrzymał ?

  • Haha 1
  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, Psychod3la napisał:

Nie piszę o jakiś wielkich zmianach, typu nagłe wszystko losowo itd. Ale stopniowe, wprowadzanie np; od 10 dungów na dzień. Potem może spróbować, wprowadzić losowe respy metinów. By gracz musiał się trochę wysilić, pobiegać, poszukać. Większa satysfakcja z gry, mniej zalewany rynek.  Jak byś miał na Pl, tak jak tu, jak sądzisz ile by wytrzymał ?

przeciez pl to sciek od 6 lat minimum co ty poruwnujesz teraz xd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.02.2019 o 3:07 PM, Psychod3la napisał:

Nie piszę o jakiś wielkich zmianach, typu nagłe wszystko losowo itd. Ale stopniowe, wprowadzanie np; od 10 dungów na dzień. Potem może spróbować, wprowadzić losowe respy metinów. By gracz musiał się trochę wysilić, pobiegać, poszukać. Większa satysfakcja z gry, mniej zalewany rynek.  Jak byś miał na Pl, tak jak tu, jak sądzisz ile by wytrzymał ?

10 dungeonów na dzień ? Poproszę bez punktów karnych  ale ty się chyba z chu*em na łeb zamieniłeś ..

Edytowane przez BerekNaP
  • Thanks 2
  • Poggies 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • BlassYaa zmienił(a) tytuł na Aktualizacja - Mapa 120, Riposta/Dopalacz, Obroże, Rankingi, Kolekcjoner i wiele innych!
  • BlassYaa zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...