Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. BlassYaa Opublikowano 6 Stycznia 2024 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2024 Nie ukrywamy, że po ponad 5 latach serwera każda kolejna większa aktualizacja jest coraz trudniejsza do wymyślenia. To, co znajdziecie w tym temacie może wywołać różne emocje - ale jesteśmy przekonani, że w większości pozytywne. Uważamy, że wiatr zmian będzie bardzo korzystny i pomimo gdzieniegdzie występujących zawiłości sporo wniesie i podaruje nowe życie wielu aspektom oraz systemom obecnym na serwerze. Zakres zmian jest ogromny - począwszy od zmiany działania bonusów, a kończąc na kompletnie nowej oprawie graficznej. Liczymy, że owoce naszych prac spełnią oczekiwania choćby najbardziej wymagających. Miłej lektury! Data wejścia Aktualizacji na serwer: 1.05.2024 r. Pojawi się nowa mapa - Pradawny Las. Poziom: 50-65 Bonusy: Zwierzęta Żywioły: - Moby - Metiny / (połowa metinów ma , a druga połowa ) - Bossy 1h - Bossy 4h - Legenda Poziom trudności: Trudny Resp Bossów: 3x co 1h oraz 3x co 4h Do Półwyspu Yohara dołączy zestaw kolejnych 5 map. Poziom: 79-94 Bonusy: Mistyki Żywioły: - Moby - Metiny / (połowa metinów ma , a druga połowa ) - Bossy 1h - Bossy 4h - Legenda Poziom trudności: Trudny Resp Bossów: 3x co 1h oraz 3x co 4h Poziom: 95-120 Bonusy: Mistyki Żywioły: - Moby - Metiny / (połowa metinów ma , a druga połowa ) - Bossy 1h - Bossy 4h - Legenda Poziom trudności: Trudny Resp Bossów: 3x co 1h oraz 3x co 4h Poziom: 121-130 Bonusy: Mistyki Żywioły: - Moby - Metiny / (połowa metinów ma , a druga połowa ) - Bossy 1h - Bossy 4h - Legenda Poziom trudności: Trudny Resp Bossów: 3x co 1h oraz 3x co 4h Poziom: 131-135 Bonusy: Mistyki Żywioły: - Moby - Metiny / (połowa metinów ma , a druga połowa ) - Bossy 1h - Bossy 4h - Legenda Poziom trudności: Trudny Resp Bossów: 3x co 1h oraz 3x co 4h Poziom: 131-135 Bonusy: Orki Żywioły: - Moby - Metiny / (połowa metinów ma , a druga połowa ) - Bossy 1h - Bossy 4h - Legenda Poziom trudności: Trudny Resp Bossów: 3x co 1h oraz 3x co 4h Góry WuKonga Poziom: 50-65 Przepustka: Bonusy: Zwierzęta Żywioły: Poziom trudności: Trudny Opis: Z dungeonu jest drop "skrzynkowy". Możesz zdobyć 10 Ulepszacz: Leże Skorpionów Poziom: 79-94 Przepustka: Bonusy: Mistyki Żywioły: Poziom trudności: Trudny Opis: Z dungeonu jest drop "skrzynkowy". Możesz zdobyć 10 Ulepszacz: Wrota Piekieł Poziom: 95-120 Przepustka: Bonusy: Mistyki Żywioły: Poziom trudności: Trudny Opis: Z dungeonu jest drop "skrzynkowy". Możesz zdobyć 10 Ulepszacz: Ruiny Atlantydy Poziom: 121-130 Przepustka: Bonusy: Mistyki Żywioły: Poziom trudności: Trudny Opis: Z dungeonu jest drop "skrzynkowy". Możesz zdobyć 10 Ulepszacz: Komnata Smoka Śmierci Poziom: 131-135 Przepustka: Bonusy: Mistyki Żywioły: Poziom trudności: Trudny Opis: Z dungeonu jest drop "skrzynkowy". Możesz zdobyć 10 Ulepszacz: Przeklęty Statek Poziom: 131-135 Przepustka: Bonusy: Orki Żywioły: Poziom trudności: Trudny Opis: Z dungeonu jest drop "skrzynkowy". Możesz zdobyć 10 Ulepszacz: Pojawi się nowy dungeon - Sanktuarium Prawdy. Na tej wyprawie działają wyłącznie bonusy PvP. Sanktuarium Prawdy poz. 1 Poziom: 79-94 Przepustka: Limity: 5 wejść na dobę (limit zeruje się po północy) Bonusy: Ludzie, Odporność na Ludzi, Odporność na Miecze/Dwurekę/Sztylety/Strzały/Dzwony/Magię Żywioły: brak Poziom trudności: Bardzo Trudny Opis: Na tej wyprawie nie możesz używać wierzchowca oraz polimorfii. Jest to dungeon grupowy. Ulepszacz: Sanktuarium Prawdy poz. 2 Poziom: 95-120 Przepustka: Limity: 5 wejść na dobę (limit zeruje się po północy) Bonusy: Ludzie, Odporność na Ludzi, Odporność na Miecze/Dwurekę/Sztylety/Strzały/Dzwony/Magię Żywioły: brak Poziom trudności: Bardzo Trudny Opis: Na tej wyprawie nie możesz używać wierzchowca oraz polimorfii. Jest to dungeon grupowy. Ulepszacz: Sanktuarium Prawdy poz. 3 Poziom: 121-130 Przepustka: Limity: 5 wejść na dobę (limit zeruje się po północy) Bonusy: Ludzie, Odporność na Ludzi, Odporność na Miecze/Dwurekę/Sztylety/Strzały/Dzwony/Magię Żywioły: brak Poziom trudności: Bardzo Trudny Opis: Na tej wyprawie nie możesz używać wierzchowca oraz polimorfii. Jest to dungeon grupowy. Ulepszacz: Sanktuarium Prawdy poz. 4 Poziom: 131-135 Przepustka: Limity: 5 wejść na dobę (limit zeruje się po północy) Bonusy: Ludzie, Odporność na Ludzi, Odporność na Miecze/Dwurekę/Sztylety/Strzały/Dzwony/Magię Żywioły: brak Poziom trudności: Bardzo Trudny Opis: Na tej wyprawie nie możesz używać wierzchowca oraz polimorfii. Jest to dungeon grupowy. Ulepszacz: Zostanie wprowadzony Panel Wypraw. Za jego pośrednictwem możecie udać się na wybrany dungeon z dowolnego miejsca na serwerze. NPC, które do tej pory służyły za Strażników zostaną usunięte z map. Poziom: 65 Broń PvM na 65 poziom przerabia się z broni na 65 poziom typu Nimfa/Magnet itd. Zbroję PvM na 65 poziom przerabia się z Zbroi Wygnańców Poziom: 79 Poziom: 120 Poziom: 130 Poziom: 135 Poziom: 65 Broń PvP na 65 poziom przerabia się z broni na 65 poziom typu Nimfa/Magnet itd. Zbroje PvP na 65 poziom PvP będą wytwarzane analogicznie jak Zbroje Lotosu (czyli będzie jedna wersja z Roślinki oraz druga ze Stalki) Poziom: 79 Zbroje na 79 poziom będą wytwarzane analogicznie jak Zbroje Lotosu (czyli będzie możliwość przerobienia z dwóch rodzajów Zbroi Lotosu) Poziom: 120 Poziom: 130 Poziom: 135 Jest też dostępna opcja przerabiania eq PvP z Broni/Zbroi z wyższych poziomów, czyli np. Zbroja Złotego Smoka na nową Zbroję od 79 poziomu. PvM Biżuteria SungMa (tam gdzie był wbudowany bonus na Mrok lub bonus na Ziemię) zmieni swoje wbudowane bonusy na Silny na Mrok/Ziemia (54 lvl) (65 lvl) (54 lvl) (65 lvl) / (50/54 lvl) (65 lvl) (50 lvl) (65 lvl) (49 lvl) (65 lvl) (79 lvl) (79 lvl) (79 lvl) (79 lvl) (79 lvl) (79 lvl) (79 lvl) (79 lvl) (79 lvl) (79 lvl) (95 lvl) (95 lvl) (95 lvl) (95 lvl) (95 lvl) (95 lvl) (95 lvl) (95 lvl) (95 lvl) (95 lvl) (121 lvl) (121 lvl) (121 lvl) (121 lvl) (121 lvl) (121 lvl) (121 lvl) (121 lvl) (121 lvl) (121 lvl) (131 lvl) (131 lvl) (131 lvl) (131 lvl) (131 lvl) (131 lvl) (131 lvl) (131 lvl) (131 lvl) (131 lvl) Nowa biżuteria SungMa będzie miała wbudowany bonus Silny na Żywioły - czyli jest to suma 4 żywiołów. PvP (54 lvl) (65 lvl) (79 lvl) (79 lvl) (110 lvl) (95 lvl) (130 lvl) (121 lvl) (135 lvl) (135 lvl) (54 lvl) (65 lvl) (79 lvl) (79 lvl) (110 lvl) (95 lvl) (130 lvl) (121 lvl) (135 lvl) (135 lvl) / (50/54 lvl) (65 lvl) (79 lvl) (79 lvl) (110 lvl) (95 lvl) (130 lvl) (121 lvl) (135 lvl) (135 lvl) (55 lvl) (65 lvl) (85 lvl) (79 lvl) (110 lvl) (95 lvl) (130 lvl) (121 lvl) (135 lvl) (135 lvl) Jest też dostępna opcja przerabiania eq PvP z biżuterii z wyższych poziomów, czyli np. Szafirowe Kolczyki na Kolczyki na 79 poziom. PvM Tarcza Natury (130 lvl) Tarcza Zagłady (65 lvl) Tarcza Natury (130 lvl) Tarcza Chaosu (65 lvl) PvP Tarcza Tytanów (65 lvl) Tarcza Boga Wojny (65 lvl) Tarcza Heraklesa (130 lvl) Tarcza Boga Smoków (130 lvl) Zostaną dodane nowe Amulety na 2 brakujące żywioły: Lód oraz Ogień. PvM Zostaną dodane dwie Rękawice, działające na Lód oraz Ogień. Są 3 poziomy Legendarnych Rękawic. Legendarne Szafirowe Rękawice będą działać na nieco innej zasadzie względem pozostałych Legendarnych Rękawic - oprócz przedmiotów na przerobienie będzie wymagane zrobienie specjalnych misji. (65 lvl) +(65 lvl) (65 lvl) (65 lvl) +(65 lvl) (65 lvl) (65 lvl) +(65 lvl) (65 lvl) (65 lvl) +(65 lvl) (65 lvl) Ze względu na spadek zapotrzebowania na Rubinowe Rękawice który zostanie spowodowany wprowadzeniem lepszej alternatywy w postaci Rękawic na Lód oraz Ogień zdecydowaliśmy, aby owa rękawica była wymaganym "składnikiem" do wytworzenia Legendarnych Rękawic. Na podbicie Rękawic z I na II oraz II na III jest 100% na pomyślne ulepszenie. Po połączeniu 4 Leg. Rękawiczek III możemy je połączyć w Leg. Rękawice Żywiołów (jej się już nie ulepsza, po połączeniu 4 rękawic dostajemy finalny produkt. Z wybranej przez nas rękawiczki absorbujemy bonusy oraz Kamień Duszy. +++ = W skrócie dopłacamy za komfort używania i wszechstronność rękawicy. Na wytworzenie Rękawicy Żywiołów jest 100% PvP (65 lvl) (65 lvl) Leg. Szafirowa Rękawica I Od poziomu: 65 Przerabiana z Szafirowej Rękawicy +9 Aby przerobić rękawicę należy pokonać lub asystować przy zabójstwie 50 graczy na Oktagonie. Leg. Szafirowa Rękawica II Od poziomu: 65 Przerabiana z Leg. Szafirowej Rękawicy I Aby przerobić rękawicę należy pokonać lub asystować przy zabójstwie 75 graczy na Oktagonie Leg. Szafirowa Rękawica III Od poziomu: 65 Przerabiana z Leg. Szafirowej Rękawicy II Aby przerobić rękawicę należy pokonać lub asystować przy zabójstwie 100 graczy na Oktagonie Ze względu na zmianę działania bonusów oraz lepsze skalowanie się ich postanowiliśmy wprowadzić kilka istotnych zmian na Półwyspie Yohara. Tak będzie wyglądać nowy układ żywiołów: Mapa: - Moby - Metiny / (połowa metinów ma , a druga połowa ) - Bossy 1h - Bossy 4h (zmiana respu z 3h na 4h) - Legenda Dungeony: - Dungeony "Yoharskie" - Pradawna Twierdza Zmieniliśmy działanie większości bonusów. Odporności w PvM będą się naliczały inaczej niż do tej pory, co wykluczy problemy ze stackowaniem się odporności i bardzo niskim otrzymywanym dmg na najwyższych przedziałach. Został również zmienione zależności między bonusami ofensywnymi w PvM. Sprawi to, że między innymi Średnie Obrażenia będą bardziej efektywne. Te zmiany wyglądające na proste sprawiają, że całkowicie zmienił się dmg otrzymywany i zadawany w PvM. W wyniku owych zmian musieliśmy od nowa dopasować Siłę i HP potworów, metinów oraz Bossów. Oznacza to, że po wprowadzeniu Aktualizacji dmg otrzymywane i zadawane w PvM będzie zupełnie inne, tak samo jak HP potworów/metinów/bossów. Na wszystkich dungeonach zostanie dodany bonus w postaci dodatkowej ilości szkatułek z wyprawy za posiadanie konkretnej ilości Papirusów +9. Wyżej wymieniona zależność prezentuje się następująco: 3 Papirusy+9, 2 skrzynie więcej z dungeonu 6 Papirusów+9, 4 skrzynie więcej z dungeonu 9 Papirusów+9, 6 skrzyń więcej z dungeonu 12 Papirusów+9, 8 skrzyń więcej z dungeonu W związku z tym, że petów na Valiumie chodzących za postacią jest dużo (obecnie to 3 sztuki), zdecydowaliśmy się wprowadzić parę zmian. Jak widać poniżej, zostanie wprowadzony System Zwierząt Domowych. Liczba zwierzaków podążających za postacią zwiększyłaby się do 4 sztuk - jest to zdecydowanie za dużo. Zdecydowaliśmy się na dwie kluczowe zmiany w tej kwestii: - Wszystkie dodatkowe pety ("do rogu") typu Lycandowski/Lycaninho/Czekoladowy Miś zostaną zmienione na przedmiot dla zwierzaka (dający takie same bonusy), - Pety zbierające drop ("Kacperki") zmieniają swoją formę na "butelkę" o tych samych właściwościach oraz o tym samym czasie trwania. Liczba petów po wprowadzeniu powyższych zmian i dodaniu Systemu Zwierząt Domowych zmniejszy się z 3 do 2 sztuk, co uważamy za racjonalną liczbę. Zwierzęta Domowe pojawiają się w losowych miejscach na mapach. Im "trudniejsza" mapa tym spotykamy rzadszego zwierzaka. Dodatkowo istnieje bardzo mała szansa na pojawienie się podczas eventu zwierzaka o unikatowym wyglądzie. Zwierzaki Domowe expimy poprzez pokonywanie potworów (4 czerwone kulki) oraz karmieniem Smakołyk Zwierza Domowego (1 złota kulka). Maksymalny poziom zwierzaka to 120. Zwierzak Domowy może mieć wyższy poziom niż postać. Ilość potrzebna na dany poziom Słabego Zwierzaka: - 1x gdy zwierzak ma 1 lvl - 15x gdy zwierzak ma 15 lvl - 85x gdy zwierzak ma 85 lvl i tak aż do 120 lvl zgodnie z proporcją. Ilość potrzebna na dany poziom Mocnego Zwierzaka: - 3x gdy zwierzak ma 1 lvl - 45x gdy zwierzak ma 15 lvl - 255x gdy zwierzak ma 85 lvl i tak aż do 120 lvl zgodnie z proporcją. = 5x+ 1x+ 5x Za pomocą przerzucenia Pustej Pieczęci na zwierzaka domowego mamy szansę, aby go zebrać. Po pomyślnym złapaniu zwierzaka otrzymujemy jego Jajo do ekwipunku. Bazowa szansa na zebranie Jajka to 25% Maksymalna możliwa szansa na zebranie przedmiotu to 80%: 25% Podstawowe + 25% z Umiejętności Pasywnej + 15% dostępne z przedm. craftingowych + 15% dostępne z Przedmiotu z ISa Pasywna Umiejętność będzie opisana w dalszej części prezentacji, w tym miejscu jest jedynie informacja ile % ona daje. Zwierzęta Domowe dzielą się na dwa typy: Słabe oraz SIlne. Zwierzak ma zawsze 3 statystyki podstawowe. Pula statystyk Zwierzaka Domowego: % Max HP % Silny na Potwory % Odporność na Obrażenia % Silny na Ludzi oraz inne bonusy Bonusy peta są zawarte w Jajku, także nie musimy otwierać Jajka by wiedzieć jaki pet jest w środku. Ułatwi to handlowanie, ponieważ jajka które będą z słabymi bonusami w łatwy sposób możemy przerobić na Skorupki, które są ulepszaczem. Bazowe statystyki słabego Zwierzaka: od 1% do 2% Przeskoki statystyk słabego Zwierzaka: stałe przeskoki między 0,2% a 0,4% Liczba umiejętności: od 3 do 4 Przeskoki: Niezdarny - 0,2% Ciekawski - 0,3% Odważny - 0,4% Niebieski Smoczek Razadorek Nemerka Słabe pety respią się: Dolina Orków Pustynia Yongbi Góra Sohan Ognista Ziemia Zwierzak ma zawsze 3 statystyki podstawowe. Pula statystyk Zwierzaka Domowego: % Max HP % Silny na Potwory % Odporność na Obrażenia % Silny na Ludzi oraz inne bonusy Bazowe statystyki mocnego Zwierzaka: od 1,5% do 3% Przeskoki statystyk mocnego Zwierzaka: stałe przeskoki między 0,3% a 0,5% Liczba umiejętności: od 2 do 4 Przeskoki: Przeciętny - 0,3% Bystry - 0,4% Legendarny - 0,5% Meleyka Alastorek Strażnik Mahi Mocne pety respią się: Archipelag Gnolli Ametystowe Wzgórza Pustynia Thar Każdy pet ma 4 etapy rozwoju: Młody, 1-40 poziom zwierzaka Dziki, 41-80 poziom zwierzaka Dzielny, 81-119 poziom zwierzaka Bohaterski, 120 poziom zwierzaka Przedmioty wymagane na I ewolucję Słabego Zwierzaka (40 poziom): 5x , 2x , 200x , 25x , 25x , 3x , 3x , 50x , 25x Przedmioty wymagane na II ewolucję Słabego Zwierzaka (80 poziom): 5x , 10x , 1x , 50x , 25x , 50x , 50x , 5x , 5x Przedmioty wymagane na III ewolucję Słabego Zwierzaka (119 poziom): 5x , 20x , 2x , 100x , 2x , 100x , 100x , 15x , 15x Przedmioty wymagane na I ewolucję Mocnego Zwierzaka (40 poziom): 15x , 10x , 500x , 50x , 50x , 10x , 10x , 50x , 50x Przedmioty wymagane na II ewolucję Mocnego Zwierzaka (80 poziom): 15x , 30x , 3x , 5x , 15x , 50x , 50x , 50x , 15x Przedmioty wymagane na III ewolucję Mocnego Zwierzaka (119 poziom): 15x , 100x , 10x , 10x , 50x , 5x , 100x , 50x , 10x Umiejętności są dostępne od II ewolucji Zwierzaka Domowego (81 poziom) W przypadku słabego Zwierzaka, aby skill był na m1 potrzeba 1 pomyślnie przeczytaną książkę. W przypadku mocnego Zwierzaka, aby skill był na m1 potrzeba 20 pomyślnie przeczytanych książek. Umiejętności, bonusy oraz ich wartości: Dominacja - 8/15% Ataku Egzekucja - 8/15% Potwory Lincz - 20/30% SungMa Eksterminacja - 10/20% Ludzie Oświecenie - 5%/10% Niwelacja Odp. na Ludzi Oswobodzenie - 8/12% Odporności na Ludzi Ulga - 8/15% Silny na Lód Olśnienie - 8/15% Silny na Ogień Potępienie - 8/15% Silny na Mrok Ekspozycja - 8/15% Silny na Ziemię Na serwerze rozbudowany zostanie system jeździectwa. Pojawi się specjalne okienko przeznaczone tylko i wyłącznie dla tego systemu. Przedmioty potrzebne na dany lvl konia: 0-11 poziom konia - 1x 12-21 poziom konia - 2x 22-30 poziom konia - 5x , 1x 31-40 poziom konia - 1x 41-50 poziom konia - 1x 51-60 poziom konia - 1x 61-70 poziom konia - 1x Certyfikat Pocz. Jeźdźca - 200x , 1x , 3x , 15x Certyfikat Zaaw. Jeźdźca - 200x , 2x , 6x , 5x Certyfikat Mistrz. Jeźdźca - 200x , 3x , 9x , 5x Wytworzenie Księgi Jeździectwa = 15x , 3x Wytworzenie Emblemat Konny = 50x , 5x, 3x - Szałwia - Czerwony Żeń-Szeń Bonusy (podane wartości są na M1/G1/P): - Silny na Potwory - 10%/20%/35% - Wartość Ataku - 75/150/250 - Silny na Żywioły (Ogień, Lód, Mrok, Ziemia) - 10%/20%/35% - Silny na SungMa - 10%/20%/35% - Średnie Obrażenia - 10%/20%/35% Z punktu 1 do M1 potrzeba punkty umiejętności - zdobywamy je za każdy wbity poziom konia (10 pkt = m1) Księga Jeździectwa - potrzeba 55 pomyślnie przeczytanych z M1 do G1 Emblemat Konny - potrzeba 10 pomyślnie przeczytanych z G1 do P Na Księgę Jeździectwa działa i Na Emblemat Konny działa Welurowe Juki Wymagany Poziom Konia: 30 Bonusy na +9: Silny przeciwko Potworom 5% Źródło Zdobycia: Wytwarzanie u Hodowcy Bawełniane Juki Wymagany Poziom Konia: 45 Bonusy na +9: Silny przeciwko Potworom 10%, Silny przeciwko Metinom 3% Źródło Zdobycia: Przerobienie z Welurowych Juki Skórzane Juki Wymagany Poziom Konia: 60 Bonusy na +9: Silny przeciwko Potworom 15%, Silny przeciwko Metinom 10% Źródło Zdobycia: Przerobienie z Bawełnianych Juki Zamszowe Juki Wymagany Poziom Konia: 70 Bonusy na +9: Silny przeciwko Potworom 20%, Silny przeciwko Metinom 20% Źródło Zdobycia: Przerobienie z Skórzanych Juki Metalowa Podkowa Wymagany Poziom Konia: 30 Bonusy na +9: Wartość Ataku +50, Średnie Obrażenia 5% Źródło Zdobycia: Wytwarzanie u Hodowcy Brązowa Podkowa Wymagany Poziom Konia: 45 Bonusy na +9: Wartość Ataku +100, Średnie Obrażenia 10% Źródło Zdobycia: Przerobienie z Metalowej Podkowy Srebrna Podkowa Wymagany Poziom Konia: 60 Bonusy na +9: Wartość Ataku +150, Średnie Obrażenia 15% Źródło Zdobycia: Przerobienie z Brązowej Podkowy Złota Podkowa Wymagany Poziom Konia: 70 Bonusy na +9: Wartość Ataku +200, Średnie Obrażenia 20% Źródło Zdobycia: Przerobienie z Srebrnej Podkowy Siodło Lodu Wymagany Poziom Konia: 40 Bonusy na +9: Silny na Lód 30%, Odporność na Lód 5% Źródło Zdobycia: Wytwarzanie u Hodowcy Siodło Ognia Wymagany Poziom Konia: 40 Bonusy na +9: Silny na Ogień 30%, Odporność na Ogień 5% Źródło Zdobycia: Wytwarzanie u Hodowcy Siodło Mroku Wymagany Poziom Konia: 55 Bonusy na +9: Silny na Mrok 30%, Odporność na Mrok 5% Źródło Zdobycia: Wytwarzanie u Hodowcy Siodło Ziemi Wymagany Poziom Konia: 55 Bonusy na +9: Silny na Ziemię 30%, Odporność na Ziemię 5% Źródło Zdobycia: Wytwarzanie u Hodowcy Siodło Żywiołów Wymagany Poziom Konia: 70 Bonusy na +9: Silny na Żywioły 30%, Odporność na Żywioły 5% Źródło Zdobycia: Wytwarzanie z wszystkich 4 Siodeł+9 u Hodowcy Każda z odznak ma różne źródło zdobycia oraz inne, wartościowe bonusy. Jest 10 różnych odznak oraz każda z nich ma 4 stopnie. Za posiadanie wszystkich 10 najrzadszych Odznak dostajemy bonus w postaci zwiększonych bonusów o 10%. Odznaki umieszczamy w przeznaczonej do tego Księdze Odznak. Każda z odznak ma 4 różne stopnie: - Brązowa Odznaka - Srebrna Odznaka - Złota Odznaka - Diamentowa Odznaka Odznaki są uporządkowane wedle trudności zdobycia. Brązowa jest najłatwiejsza do zdobycia, a Diamentowa jest najtrudniejsza do zdobycia. Odznaka Bohatera Źródło zdobycia: Bossy na mapach Bonusy: Silny przeciwko Bossom Odznaka Syzyfa Źródło zdobycia: Metiny na mapach Bonusy: Silny przeciwko Metinom Odznaka Tytana Źródło zdobycia: Pokonywanie ludzi na Oktagonie Bonusy: Niwelacja Odp. na Um. Odznaka Podróżnika Źródło zdobycia: Bossy na Dungeonach Bonusy: Silny przeciwko Potworom Odznaka Siły Źródło zdobycia: Skrzynia, którą można zdobyć w BattlePassie Bonusy: Obrażenia Umiejętności Odznaka Niezłomności Źródło zdobycia: Event Proroka Bonusy: Odporność na Obrażenia Odznaka Szczęścia Źródło zdobycia: Koło Losu w IS Bonusy: Niwelacja Odp. na Ludzi Odznaka Dominacji Źródło zdobycia: Legendarne Bossy na Yoharze Bonusy: Atak, Odporność na Ludzi Odznaka Zaklinacza Źródło zdobycia: Zbieranie Zwierzaków Domowych Bonusy: Zwiększony exp Zwierzaka Domowego Odznaka Zbieracza Źródło zdobycia: Zbieranie Przedmiotów Bonusy: Szansa na Potrójną ilość Przedmiotów Wraz z aktualizacją zostaną dodane nowe dywizje. Obecna dywizja PRO zostanie przemianowana na Dywizję X Dywizje będą prezentować się następująco: I II III IV V VI VII VIII IX X XI (nowa) - XII (nowa) - PRO (nowa) - - Usunięcie bonusu "Odp na Ogień" z Granatu i danie do wyboru na jaki bonus chce się go wymienić, przeciągasz item i wybierasz nowy bonus (z dostępnych w tym kamieniu). W skrócie mamy możliwość stworzenia sobie "perfa" lub innego kamienia wedle własnego uznania i potrzeb. Nie będzie dodanego dodatkowego bonusu za ten usunięty, po prostu będą 4 mieszalne bonusy. - Usunięcie bonusu "Odp na Lód" z Szafiru i danie do wyboru na jaki bonus chce się go wymienić, przeciągasz item i wybierasz nowy bonus (z dostępnych w tym kamieniu). W skrócie mamy możliwość stworzenia sobie "perfa" lub innego kamienia wedle własnego uznania i potrzeb. Nie będzie dodanego dodatkowego bonusu za ten usunięty, po prostu będą 4 mieszalne bonusy. - Zmiana bonusu "Silny na Mrok/Ziemia" oraz "Odporność na Mrok/Ziemia" na "Silny na Żywioły" oraz "Odporność na Żywioły" za pomocą specjalnego przedmiotu, który możemy wycraftować. Zostaną usunięte dwie umiejętności: Górnictwo oraz Łowienie. Zamiast nich zostaną dodane dwie nowe umiejętności: Behawiorystyka oraz Zbieractwo, które są opisane w dalszej części prezentacji. Przedmioty dostępne z Górnictwa oraz Łowienia będą do zdobycia z nowych systemów lub zastąpione ich odpowiednikami z zachowaniem bonusów. Tłumacząc to najprostszym językiem to część np. rybek zostanie zamienionych na przedmioty w Zbieractwie, ale pasujące tematycznie tego systemu. Nowa Pasywna umiejętność nazywa się Zbieractwo. Rozwijamy ją od poziomu 1 do P za pomocą Ksiąg Zbieractwa. Potrzebna ilość Ksiąg Zbieractwa na dany poziom: Poziom Umiejętności: 1-20, wymagana ilość Ksiąg Zbieractwa: 1x na każdy poziom Poziom Umiejętności: M1-M10, wymagana jest kolejno ilość Ksiąg Zbieractwa: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 Poziom Umiejętności: G1-P, wymagana jest kolejno ilość Ksiąg Zbieractwa: 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 Na Księgi Zbieractwa (na każdy poziom) działa i Wartości bonusów pasywnej umiejętności Zbieractwo: Poziom Umiejętności: 1-20 Zwiększona szansa na zebranie przedmiotów: 1/1/1/1/1/2/2/2/2/2/3/3/3/3/3/4/4/4/4/5 Szansa na podwójną ilość przedmiotów: 1/2/3/4/5/6/7/8/9/10/11/12/13/14/15/16/17/18/19/20 Poziom Umiejętności: M1-M10 Zwiększona szansa na zebranie przedmiotów:5/5/5/6/6/7/7/8/8/9/10 Szansa na podwójną ilość przedmiotów: 20/22/24/26/28/30/32/34/36/38/40 Poziom Umiejętności: G1-G10 Zwiększona szansa na zebranie przedmiotów: 10/10/11/11/12/13/14/15/16/17 Szansa na podwójną ilość przedmiotów: 40/43/46/49/52/55/58/62/66/70 Poziom Umiejętności: P Zwiększona szansa na zebranie przedmiotów: 20 Szansa na podwójną ilość przedmiotów: 80 Sierp Możemy go zdobyć z wytwarzania u Inżyniera Bonusy od +0 do +9: Zwiększona szansa na zebranie przedmiotów: 1/3/5/7/9/12/16/22/30 Szansa na podwójną ilość przedmiotów: 1/3/5/7/9/11/13/15/20 System opiera się na zbieraniu przedmiotów na konkretnych mapach: Pustynia Yongbi, Góra Sohan, Ognista Ziemia, Las. Każda z tych map będzie odświeżona oraz odpowiednio zmodyfikowana pod pełnienie dodatkowej funkcji. System polega na interakcji z środowiskiem danej mapy. Przedmioty, które możemy zdobyć są odpowiadające danemu obszarowi na którym one występują. Obiekty respią się co 10 minut w losowych miejscach. Każdy "obiekt" można zebrać tylko 1 raz na daną postać. Zebranie 5 razy danego obiektu przez wszystkich graczy spowoduje zniknięcie obiektu i pojawienie się go po 10 minutach - czas liczony od pierwotnego respu (ta sama zasada co do respienia bossów/metinów itd). Zbieranie polega na zagraniu w mini-grę zręcznościową. Przedmioty dostępne z map oraz ich bonusy (o ile je posiadają): Do zdobycia z Las Duchów: Borowik Przeznaczenie: Ulepszacz/Wytwarzanie Dzikie Jagody Przeznaczenie: Ulepszacz/Wytwarzanie Korzeń Dębu Przeznaczenie: Ulepszacz/Wytwarzanie Leśny Mech Przeznaczenie: Ulepszacz/Wytwarzanie Mithril Przeznaczenie: Ulepszacz/Wytwarzanie Do zdobycia z Ognistej Ziemi: Krew Ognistego Króla Przeznaczenie: Ulepszacz/Wytwarzanie Odłamek Lawy Przeznaczenie: Ulepszacz/Wytwarzanie Szpon Smoka Przeznaczenie: Ulepszacz/Wytwarzanie Węgiel Przeznaczenie: Ulepszacz/Wytwarzanie Mithril Przeznaczenie: Ulepszacz/Wytwarzanie Do zdobycia z Góry Sohan: Kawał Lodu Przeznaczenie: Ulepszacz/Wytwarzanie Serce Lodu Przeznaczenie: Ulepszacz/Wytwarzanie Płatek Śniegu Przeznaczenie: Ulepszacz/Wytwarzanie Zamarznięta Gałąź Przeznaczenie: Ulepszacz/Wytwarzanie Mithril Przeznaczenie: Ulepszacz/Wytwarzanie Do zdobycia z Pustyni: Czaszka Dinozaura Przeznaczenie: Ulepszacz/Wytwarzanie Daktyle Przeznaczenie: Ulepszacz/Wytwarzanie Kwiaty Akacji Przeznaczenie: Ulepszacz/Wytwarzanie Bonus: brak Pustynny Piasek Przeznaczenie: Ulepszacz/Wytwarzanie Mithril Przeznaczenie: Ulepszacz/Wytwarzanie Z powyższych przedmiotów możemy wytworzyć nowe mikstury - Esencje Rybki zostaną zastąpione przez nowe przedmioty. Przedmioty możemy zebrać w ilości od 1 do 3 sztuk - jest to wartość podstawowa. Bazowa szansa na zebranie przedmiotu to 30% Maksymalna możliwa szansa na zebranie przedmiotu to 100%: 30% Podstawowe + 30% z Sierpa + 20% z Pasywki + 20% dostępne z Przedmiotu z ISa Bazowa szansa na podwójną ilość przedmiotów to 0% Maksymalna możliwa szansa na podwójną ilość przedmiotów to 100%: 20% z Sierpa + 80% z Pasywki Mając pasywną umiejętność na P, Sierp+9 oraz maksymalny "odpał" mamy 100% na zebranie przedmiotu oraz 100% na podwójną ilość przedmiotów. W sytuacji, gdy mamy 100% na podwójną ilość przedmiotów, zamiast zbierać przedmioty w ilości 1/2/3 to zbieramy je w ilości 2/4/6. Behawiorystyka jest nową umiejętnością pasywną, która zwiększa szansę na zdobycie Jaja Zwierzaka. Rozwijamy ją od poziomu 1 do P za pomocą Ksiąg Behawiorystyki. Potrzebna ilość Ksiąg Behawiorystyki na dany poziom: Poziom Umiejętności: 1-20 wymagana jest następująca liczba Ksiąg Behawiorystyki: 1x na każdy poziom Poziom Umiejętności: M1-M10 wymagana jest kolejno następująca liczba Ksiąg Behawiorystyki: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 / Poziom Umiejętności: G1-P wymagana jest kolejno następująca liczba Ksiąg Behawiorystyki: 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 Na Księgi Behawiorystyki (na każdy poziom) działa i Standardowe umiejętności pasywne (Bohater, Egzekutor, Łowca, Metinolog, Podróżnik) otrzymają nowy poziom - G1. Łowca Rozwijamy za pomocą: Księga Łowcy Źródło Zdobycia: Eventy Skrzynkowe (Blaski, Jiangshi, Okeyki itd) Egzekutor Rozwijamy za pomocą: Księga Egzekutora Źródło Zdobycia: Skrzynki z Dungeonów PvP Bohater Rozwijamy za pomocą: Księga Bohatera Źródło Zdobycia: Bossy występujące na mapach Metinolog Rozwijamy za pomocą: Księga Metinologii Źródło Zdobycia: Metiny występujące na mapach Podróżnik Rozwijamy za pomocą: Księga Podróżnika Źródło Zdobycia: Skrzynki z Dungeonów PvM Aby rozwinąć wybraną umiejętność pasywną z M1 do G1, oprócz standardowego zdobywania punktów (tak jak to miało miejsce do tej pory) na każdy poziom będzie trzeba dodatkowo przeczytać specjalne Księgi. Ilość instrukcji, gdy mamy poziom M1 - 1 pomyślnie przeczytana instrukcja Ilość instrukcji, gdy mamy poziom M2 - 2 pomyślnie przeczytane instrukcje Ilość instrukcji, gdy mamy poziom M3 - 3 pomyślnie przeczytane instrukcje Ilość instrukcji, gdy mamy poziom M4 - 4 pomyślnie przeczytane instrukcje Ilość instrukcji, gdy mamy poziom M5 - 5 pomyślnie przeczytanych instrukcji Ilość instrukcji, gdy mamy poziom M6 - 6 pomyślnie przeczytanych instrukcji Ilość instrukcji, gdy mamy poziom M7 - 7 pomyślnie przeczytanych instrukcji Ilość instrukcji, gdy mamy poziom M8 - 8 pomyślnie przeczytanych instrukcji Ilość instrukcji, gdy mamy poziom M9 - 9 pomyślnie przeczytanych instrukcji Ilość instrukcji, gdy mamy poziom M10 - 10 pomyślnie przeczytanych instrukcji Punkty w Pasywkach zostaną zrównane do wartości wymaganej na osiągnięcie poziomu M1. Gracze z większą ilością punktów niż wymagane na poziom M1 będą mieli je zrównane do owej wartości w celu stworzenia równego startu dla wszystkich graczy. Informacja o ilości pokonanych bossów, potworów czy metinów oczywiście nie zanika - zostało to opisane poniżej. W związku z tym, że punkty w Pasywkach zostaną zrównane do równej wartości (odpowiadającej wartości potrzebnej na M1), statystyki postaci zostaną przeniesione w inne miejsce. Będzie można tam zobaczyć takie statystyki jak: ilość pokonanych potworów, ilość pokonanych metinów, ilość pokonanych bossów, ilość pokonanych graczy. Emblematy polegają na animacji widniejącej nad Postacią. Animacje będą związane różne (między innymi związane z Youtuberami współpracującymi z naszym serwerem). Oprócz animacji Emblematy dają bonusy. Można je ulepszać od +0 do +9 Są 2 rodzaje Emblematów: - PvM - PvP Można je ulepszać od +0 do +9 Źródłem zdobycia Emblematów jest Koło Losu w IS Wygląd Emblematów można zmieniać dowolną liczbę razy poprzez przeciągnięcie Emblematu na Dozorcę i wybranie nowego wyglądu. Ze względu na dodanie nowych NPC to koszt ulepszenia "starych NPC" zostanie zmodyfikowany i będzie podobny do cen za nowe NPC. NPC u którego będziemy mogli wytwarzać przedmioty potrzebne do rozwijania Systemu Jeździectwa. Dotyczy to Umiejętności Konnych oraz Ekwipunku Konnego. Maksymalny poziom NPC to 10 NPC u którego będziemy mogli wytwarzać przedmioty potrzebne w związku z Systemem Zwierząt Domowych. Dotyczy to przedmiotów ułatwiających zdobywanie Jajek i wiele innych. Maksymalny poziom NPC to 10 U Inżyniera nastąpi kilka drobniejszych zmian. Część przedmiotów, które nie są za bardzo używane zostaną usunięte. Kilka craftingów np. z Yohary zostanie do niego przeniesiona. Dodatkowo nastąpi zmiana ilości yang/won potrzebnych do danego craftingu - będzie ona dostosowana do obecnej ilości won na serwerze. Dodanie nowych NPC: Behawiorysta oraz Hodowca sprawiło, że konieczne jest dodanie kolejnego "slota" do Ziem Gildii. Na każdej Ziemi będzie można wybudować dodatkowego NPC - jednakże musi to być jeden z nowych NPC. Podsumowując: - Na Ziemi Gildii można mieć jednego z trzech Kowali - Na Ziemi Gildii można mieć dwóch z pięciu dodatkowych NPC: Alchemik, Theowahdan, Inżynier, Behawiorysta lub Hodowca Zostanie dodany nowy Biolog Yohary, który będzie się opierał o nowy zestaw map. Kolejność misji jest dowolna. Błękitna Dusza Yohary Od poziomu: 79 Ilość: 25 sztuk Czas: 12 godzin Bonusy: 8% na ludzi, 10% SungMa Biała Dusza Yohary Od poziomu: 95 Ilość: 35 sztuk Czas: 12 godzin Bonusy: 12% potwory, 3% Odporności na Ludzi Zielona Dusza Yohary Od poziomu: 121 Ilość: 45 sztuk Czas: 12 godzin Bonusy: 5% Niwelacji Odp. na Klasy, 5% Silny na Żywioły Czerwona Dusza Yohary Od poziomu: 130 Ilość: 55 sztuk Czas: 12 godzin Bonusy: 5% Niwelacji Odp. na Ludzi, 10% SungMa Złota Dusza Yohary Od poziomu: 135 Ilość: 65 sztuk Czas: 12 godzin Bonusy: 5% Niwelacja Odporności na Obrażenia, 4% na Bossy Zostanie dodany nowy Kolekcjoner Szkatułek Legend Yohary, który będzie się opierał o nowy zestaw map. Kolejność misji jest dowolna. Szkatułka Sowiego Imper. Od poziomu: 65 Ilość: 30 sztuk Czas: 12 godzin Bonusy: 4% Odporności na Ludzi, 10% mrok, 3% Bossy Szkatułka Anubisa Od poziomu: 79 Ilość: 30 sztuk Czas: 12 godzin Bonusy: 5% Niwelacji Odp. na Umiejętności, 10% SugnMa, 5% Bossy Szkatułka Lod. Giganta Od poziomu: 95 Ilość: 30 sztuk Czas: 12 godzin Bonusy: 5% Niwelacji Odp. na obrażenia, 12% SungMa, 5% Bossy Szkatułka Przekl. Władcy Od poziomu: 121 Ilość: 30 sztuk Czas: 12 godzin Bonusy: 8% Odporność na Ludzi, 7% Metiny Szkatułka Boga Otchłani Od poziomu: 130 Ilość: 30 sztuk Czas: 12 godzin Bonusy: 8% Mistyki, 15% Silny na Żywioły, 5% Niwelacja Odporności Szkatułka Archespora Od poziomu: 135 Ilość: 30 sztuk Czas: 12 godzin Bonusy: 8% Orki, 15% Średnich Obrażeń, 4% Odporności na Klasy U Kolekcjonera pojawi się możliwość oddawania Świadectw Wypraw. Na Świadectwo Wypraw składają się Skrzynie z danej wyprawy oraz inne unikalne przedmioty wymagane do wytworzenia Świadectwa Wyprawy. W zamian za to Kolekcjoner wynagrodzi Was stałymi bonusami. Za pomocą Eliksirów Kolekcjonera można zwiększyć szansę do 100% Można przyspieszyć czas oddawania Świadectw za pomocą Eliksirów Biologa. Świadectwa wytwarza się u Biologa Dungeon: Kanion Yongbi Przedmiot: Świadectwo Kanionu Yongbi Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Kanionie Yongbi, 3% silny na ogień, 1% odporność na wachlarze Dungeon: Leśna Polana Przedmiot: Świadectwo Leśnej Polany Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Leśnej Polanie, 3% silny na mrok, 1% odporność na dzwony Dungeon: Wyzwanie Lodu Przedmiot: Świadectwo Wyzwania Lodu Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Wyzwaniu Lodu, 3% silny na lód, 2% silny na ludzi Dungeon: Wyzwanie Ognia Przedmiot: Świadectwo Wyzwania Ognia Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Wyzwaniu Ognia, 3% silny na ogień, 2% obrażeń umiejętności Dungeon: Lodowa Wieża Przedmiot: Świadectwo Lodowej Wieży Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Lodowej Wieży, 3% silny na lód, 2% bloku Dungeon: Przeklęty Okręt Przedmiot: Świadectwo Przeklętego Okrętu Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Przeklętym Okręcie, 3% silny na ziemię, 1% odporność na magię Dungeon: Ruiny Ma-Ani Przedmiot: Świadectwo Ruin Ma-Ani Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Ruinach Ma-Ani, 3% silny na ziemię, 2% niwelacji bloku Dungeon: Diabelskie Katakumby Przedmiot: Świadectwo Diab. Katakumb Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Diabelskich Katakumb, 3% silny na mrok, 1% odporność na sztylety Dungeon: Komnata Smoka Przedmiot: Świadectwo Komnaty Smoka Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Komnacie Smoka, 3% silny na lód, 1% odporność na strzały Dungeon: Nefrytowe Wyspy Przedmiot: Świadectwo Nefrytowych Wysp Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Nefrytowej Wyspie, 3% silny na mrok, 1000 pż Dungeon: Siedlisko Mantykor Przedmiot: Świadectwo Siedliska Mantykor Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Siedlisku Mantykor, 3% silny na ogień, 25 wartość mag. ataku Dungeon: Jotuńskie Moczary Przedmiot: Świadectwo Jot. Moczar Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Jotuńskich Moczarach, 3% silny na ogień, 25 wartość ataku Dungeon: Grota Rhaegala Przedmiot: Świadectwo Groty Rhaegala Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Grocie Rhaegala, 3% silny na mrok, 5% niwelacji krytyka Dungeon: Legowisko Chena Przedmiot: Świadectwo Legowiska Chena Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Legowisku Chena, 3% silny na mrok, 1% odporność na 2rekę Dungeon: Labirynt Lodowego Smoka Przedmiot: Świadectwo Lodowego Smoka Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Komnacie Lodowego Smoka, 3% silny na ziemię, 5% na krytyka Dungeon: Wyzwanie Seta Przedmiot: Świadectwo Wyzwania Seta Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Wyzwaniu Seta, 3% silny na ziemię, 1% odporność na miecze Dungeon: Jaskinia Utopców Przedmiot: Świadectwo Jaskini Utopców Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Jaskini Utopców, 3% silny na mrok, 3% silny na sungma, 2% odp na obrażenia Dungeon: Lodowe Podziemia Przedmiot: Świadectwo Lodowych Podziemi Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Lodowych Podziemiach, 3% silny na mrok, 3% silny na sungma, 2% odp na obrażenia umiejętności Dungeon: Nefrytowa Grota Przedmiot: Świadectwo Nefrytowej Groty Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Nefrytowej Grocie, 3% silny na mrok, 3% silny na sungma, 2% średnich obrażeń Dungeon: Zaklęty Loch Przedmiot: Świadectwo Zaklętego Lochu Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Zaklętym Lochu, 3% silny na mrok, 3% silny na sungma, 1% odp na wachlarze Dungeon: Piekielna Czeluść Przedmiot: Świadectwo Piekielnej Czeluści Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Piekielnej Czeluści, 3% silny na mrok, 3% silny na sungma, 1% niwelacji odp na umiejętności Dungeon: Pradawna Twierdza Przedmiot: Świadectwo Pradawnej Twierdzy Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na radawnej Twierdzy, 3% silny na ziemię, 3% silny na sungma, 1% Odporności Dungeon: Krypta Dusz Przedmiot: Świadectwo Krypty Dusz Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Krypcie Dusz, 10% silny na ludzi, 5% odporności na ludzi, 10% potwory Dungeon: Góry WuKonga Przedmiot: Świadectwo Gór WuKonga Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Górach WuKonga, 3% silny na mrok, 1% odporność na dzwony Dungeon: Leże Skorpionów Przedmiot: Świadectwo Leża Skorpionów Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Leżu Skorpionów, 3% silny na lód, 3% silny na sungma, 1% odporność na magię Dungeon: Wrota Piekieł Przedmiot: Świadectwo Wrót Piekieł Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Wrotach Piekieł, 3% silny na lód, 3% silny na sungma, 1% odporność na strzały Dungeon: Ruiny Atlantydy Przedmiot: Świadectwo Ruin Atlantydy Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Ruinach Atlantydy, 3% silny na lód, 3% silny na sungma, 1% odporność na sztylety Dungeon: Komnata Smoka Śmierci Przedmiot: Świadectwo Komnaty Smoka Śmierci Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Komnacie Smoka Śmierci, 3% silny na lód, 3% silny na sungma, 1% odporność na miecze Dungeon: Przeklęty Statek Przedmiot: Świadectwo Przeklętego Statku Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Przeklętym Statku, 3% silny na lód, 3% silny na sungma, 1% odporność na 2rekę Dungeon: Sanktuarium Prawdy Przedmiot: Świadectwo Sanktuarium Prawdy Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Sanktuarium Prawdy, 15% silny na ludzi, 10% średnich, 3% niwelacji na obrażenia Wraz z wejściem aktualizacji, Misje Tygodniowe zostaną usunięte. Zamiast nich zostanie wprowadzony BattlePass. Co 30 dni zestaw misji będzie się odświeżał, a razem z nim nagrody. Uwaga! Powyżej przedstawione nagrody oraz misje są jedynie przykładowe. - Usunięcie bonusów mieszalnych z Kostiumów/Fryzur - Dodanie do wzmocnienia pvp (to u Handlarki do fryzur/kostiumów) bonusu 1% odp. na Bronie - Dodanie bonusu zestawu PvP - Dodanie ABS do metinów na Półwyspie Yohara oraz pochodnych od niego Dungeonów (jest to w celu lekkiego obniżenia dmg w metiny oraz wyrównaniu opłacalności danej klasy podczas bicia metinów - będą podobne różnice jak na bossach) - Zmiany w Bossach, aby większość profesji na wymaksowanej postaci PvM biło zbliżony dmg - Nowy wygląd grafik serwerowych (strona, forum, klient gry) - Nowe GUI w grze - Dodanie Zegarka z czasem globalnym (tzw. czas serwerowy) - Przepisanie działania bonusów (może mieć to wpływ na ilość/stosunek bonusów w niektórych przedmiotach (zmiana głównie po to by nie dochodziło do drastycznego zmniejszenia dmg przy dużej ilości odporności, będą one działać na zasadzie Niwelacji) - Zrównanie wszystkich Ros do równych wartości (70 Wartości Ataku, 8% Krytyk, 8% Szycie, 5% Szybkości Ataku, 100 Obrony, 5% magia, 5% potwory, 5% ludzie, 1000 PŻ) - Dodanie znaków zapytania do klienta jako odnośników do Wikipedii forumowej - Stackowanie czasu przetopów w biżuterii (w momencie wytwarzania/przerabiania na nowy item czas nie przechodzi na nowe przetopy) - Z serwera zostanie usunięta Dolina Gigantów (dungeon "szarfowy") - Dodanie dodatkowych bonusów do Pasywnych Skilli Postaci (Aura, Mroczna Ochrona, Silne itd.) Aura Miecza (10% Niwelacji odp. na obrażenia, utrzymuje się to przez cały czas działania umiejętności) Silne Ciało (125 Wartości Ataku, utrzymuje się to przez cały czas działania umiejętności) Krycie się (10% Odporności na Ludzi, utrzymuje się to przez 12 sekund po użyciu umiejętności) Iskrzące Uderzenie (20% na Ludzi, utrzymuje się to przez 12 sekund po użyciu umiejętności) Czarowane Ostrze (10% Niwelacji odp. na umiejętności, utrzymuje się to przez cały czas działania umiejętności) Mroczna Ochrona (35 % na Potwory, utrzymuje się to przez cały czas działania umiejętności) Zwiększenie Ataku (20% Obrażeń Umiejętności, utrzymuje się to przez cały czas działania umiejętności) Pomoc Smoka (15% Średnich Obrażeń, utrzymuje się to przez cały czas działania umiejętności) - Dodanie drugiej strony umiejętności Zwierzaka - Usunięcie Małpiego Gaju - Dodanie możliwości ulepszania wkładu w Szarfie, gdy mamy Broń Wężowego Wiatru oraz Złotego Smoka Jak mogliście przeczytać przed nami największa aktualizacja z jaką mieliśmy do czynienia. Oprócz oczywistych nowości naszym celem jest poprawa obecnych problemów serwera, które nam zgłaszacie oraz realizacja Waszych pomysłów. Jak zawsze dążymy do przygotowania rozgrywki na dłużej. Staramy się wyglądać w odległą przyszłość i wspólnie z Wami tworzyć projekt na lata. Sama prezentacja będzie ciągle edytowana i uzupełniana o kolejne informacje. Nie chcieliśmy jednak trzymać Was dłużej w niepewności i zamiast wrzucania drobnych leaków postanowiliśmy wrzucić Wam możliwie jak najwięcej informacji o nadchodzących zmianach. Główne założenia nie zmienią się, ale pamiętajcie, że wraz z kolejnymi etapami przygotowywania rozgrywki prawdopodobnie będziemy korygować niektóre informacje. Teoria to jedno, a w praktyce często wychodzi inaczej. Pamiętajcie, że aktualizację tworzymy dla Was. Jesteśmy otwarci na wszelakie sugestie i gorąco zachęcamy do kulturalnej i merytorycznej dyskusji. Administracja Valium.pl 13 3 3 1 2 61 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDREASEK Opublikowano 6 Stycznia 2024 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2024 o wow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BajazoL Opublikowano 6 Stycznia 2024 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2024 O KURWA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jestem_głodny Opublikowano 6 Stycznia 2024 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2024 KOŃ ZWALONY 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BOLOTVVVV Opublikowano 6 Stycznia 2024 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2024 TROSZKE NOWOSCI HEH Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajsky Opublikowano 6 Stycznia 2024 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2024 witam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzezwykrzys Opublikowano 6 Stycznia 2024 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2024 o cie chuju malutki, juz sie zwolnilem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l1l1l1l Opublikowano 6 Stycznia 2024 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2024 Ogrom włożonej pracy, aktualizacja wygląda świetnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poincik Opublikowano 6 Stycznia 2024 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2024 super chlopaki w koncu bd co robic na 65lvl pozdro 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zatego Opublikowano 6 Stycznia 2024 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2024 Super w końcu będzie co robić. 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubbex Opublikowano 6 Stycznia 2024 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2024 wszystko rozumiem, usunięcie górników i rybaków ok ale - Dodanie Zegarka z czasem globalnym (tzw. czas serwerowy) jebło dla was? 2 1 5 1 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skorge89 Opublikowano 6 Stycznia 2024 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2024 xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sawash Opublikowano 6 Stycznia 2024 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2024 super w końcu jest sens papirusy zamykać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kzkr Opublikowano 6 Stycznia 2024 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2024 Oficjalnie Święto Trzech Króli można zmienić z Kacpra Melchiora i Baltazara na BlassYa Dena i Luckera 2 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PCaiden® Opublikowano 6 Stycznia 2024 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2024 4 minuty temu, Sawash napisał: super w końcu jest sens papirusy zamykać dalej lepiej kupic nowe konto xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
unpa Opublikowano 6 Stycznia 2024 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2024 TAAAAAAAAAAAAK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papkinio Opublikowano 6 Stycznia 2024 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2024 10/10 pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fezy Opublikowano 6 Stycznia 2024 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2024 ale jazda szacun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudmajster Opublikowano 6 Stycznia 2024 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2024 wooooooow az dziwne ze nic z alchemia nowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gacuś Opublikowano 6 Stycznia 2024 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2024 Wszystko super, ale wyjeb tego konia dzienki pozdro 16 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pocisk Opublikowano 6 Stycznia 2024 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2024 ewidentnie chcecie 10lecie zrobić na valiumie ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeleyExpress Opublikowano 6 Stycznia 2024 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2024 JAPIERDOLE. BRAWO SZEFOSTWO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKRIN Opublikowano 6 Stycznia 2024 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2024 - Zrównanie wszystkich Ros do równych wartości(70 Wartości Ataku, 8% Krytyk, 8% Szycie, 5% Szybkości Ataku, 100 Obrony, 5% magia, 5% potwory, 5% ludzie, 1000 PŻ) Czy to dotyczy świeżo wydropionych ros czy zaliczają się do tego te posiadane w ekwipunku i zostaną jakoś przekonwertowane? Założmy posiadam 10k ros 120 wartość to przejdą w 70 wartość ataku? 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chaber97 Opublikowano 6 Stycznia 2024 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2024 Będzie walka koniarzy z marmurkowcami xD 1 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sawash Opublikowano 6 Stycznia 2024 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2024 Teraz pytanie czy ninja będzie miała możliwość bicia łukiem z konia np ubierając na łuk nakładkę na miecz, bo widząc nowy system konny możliwe że dungi będzie się bardziej opłacało biegać na koniu. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi