BlassYaa Opublikowano 15 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2022 Typ Serwera - Medium Maksymalny Poziom Postaci - 135 Maksymalny Poziom AutoBuffa - 135 Maksymalny Poziom Zwierzaka - 150 Strona: https://valium.pl/ Forum: https://forum.valium.pl/ FP: https://www.facebook.com/ValiumMt2/ TS3: ts.valium.pl Skrzynia Startowa Skrzynia na 10 poziom Skrzynia na 20 poziom Skrzynia na 30 poziom Skrzynia na 40 poziom Skrzynia na 50 poziom Skrzynia na 60 poziom Skrzynia na 70 poziom Skrzynia na 80 poziom Skrzynia na 90 poziom Skrzynia na 100 poziom 75-85 lvl 120-125 lvl 130 lvl Ekwipunek Yohara Mrok/Ziemia: 79 lvl 95 lvl 121 lvl 135 lvl Ekwipunek Yohara Lód/Ogień: 65 lvl 79 lvl 95 lvl 121 lvl 135 lvl 35 lvl 80-90 lvl 95-105 lvl 110-120 lvl 120-125 lvl 130 lvl Ekwipunek Yohara Mrok/Ziemia: 79 lvl 95 lvl 121 lvl 135 lvl Ekwipunek Yohara Lód/Ogień: 65 lvl 79 lvl 95 lvl 121 lvl 135 lvl Więcej szczegółów znajdziecie TUTAJ - Lód Mapy, gdzie występuje bonus: Góra Sohan, Grota AV1, Grota AV2, Goblińskie Moczary Dungeon, gdzie występuje bonus: Lodowa Meley, Nefrytowe Wyspy, Komnata Smoka, Nemere - Mrok Mapy, gdzie występuje bonus: Ametystowe Wzgórza, Las Duchów, V1, V2, Świątynia Hwang Dungeon, gdzie występuje bonus: Legowisko Chena, Grota Rhaegala, Diabelskie Katakumby, Leśna Polana - Ogień Mapy, gdzie występuje bonus: Ognista Ziemia, Czerwony Las, Archipelag Gnolli, Pustynia Yongbi Dungeon, gdzie występuje bonus: Ognista Meley, Jotuńskie Moczary, Siedlisko Mantykor, Dolina Gigantów, Kanion Yongbi - Ziemia Mapy, gdzie występuje bonus: Pustynia Thar, Półwysep Drosera, Dolina Orków Dungeon, gdzie występuje bonus: Wyzwanie Seta, Labirynt Lodowego Smoka, Ruiny Ma-Ani, Przeklęty Okręt Dolina Orków Poziom: brak Bonusy: Orki, Ziemia Resp Bossów: 1x 4h, 2x 15min Link do Wikipedii: KLIK Pustynia Yongbi Poziom: brak Bonusy: Ogień Resp Bossów: 1x 4h, 1x 1h Link do Wikipedii: KLIK Świątynia Hwang Poziom: brak Bonusy: Mistyki, Mrok Resp Bossów: 1x 4h, 2x 1h Link do Wikipedii: KLIK Góra Sohan Poziom: brak Bonusy: Lód Resp Bossów: 1x 4h, 1x 1h Link do Wikipedii: KLIK Ognista Ziemia Poziom: brak Bonusy: Ogień Resp Bossów: 1x 4h, 1x 1h Link do Wikipedii: KLIK Loch Pająków V1 Poziom: brak Bonusy: Mrok Resp Bossów: 1x 30min Link do Wikipedii: KLIK Loch Pająków V2 Poziom: brak Bonusy: Mrok Resp Bossów: brak Link do Wikipedii: KLIK Las Duchów Poziom: brak Bonusy: Mrok Resp Bossów: 1x 1h Link do Wikipedii: KLIK Czerwony Las Poziom: brak Bonusy: Ogień Resp Bossów: 1x 2h Link do Wikipedii: KLIK Półwysep Drosera Poziom: 55-79 Bonusy: Zwierzęta, Ziemia Resp Bossów: 3x 3h Link do Wikipedii: KLIK Grota Wygnańców V1 Poziom: 75+ Bonusy: Diabły, Lód Resp Bossów: brak Link do Wikipedii: KLIK Grota Wygnańców V2 Poziom: 75+ Bonusy: Diabły, Lód Resp Bossów: 1x co 4h, 3x 2h (lotne) Link do Wikipedii: KLIK Goblińskie Moczary Poziom: 95+ Bonusy: Mistyki, Lód Resp Bossów: 3x co 4h Link do Wikipedii: KLIK Archipelag Gnolli Poziom: 107+ Bonusy: Mistyki, Ogień Resp Bossów: 3x co 4h Link do Wikipedii: KLIK Ametystowe Wzgórza Poziom: 120+ Bonusy: Mistyki, Mrok Resp Bossów: 3x co 4h Link do Wikipedii: KLIK Pustynia Thar Poziom: 127+ Bonusy: Mistyki, Ziemia Resp Bossów: 3x co 4h Link do Wikipedii: KLIK Poziom: 79-94 Bonusy: Mistyki, Mrok, Ziemia, SungMa Resp Bossów: 3x co 1h oraz 3x co 3h Link do Wikipedii: KLIK Poziom: 95-120 Bonusy: Mistyki, Mrok, Ziemia, SungMa Resp Bossów: 3x co 1h oraz 3x co 3h Link do Wikipedii: KLIK Poziom: 121-130 Bonusy: Mistyki, Mrok, Ziemia, SungMa Resp Bossów: 3x co 1h oraz 3x co 3h Link do Wikipedii: KLIK Poziom: 130-135 Bonusy: Mistyki, Mrok, Ziemia, SungMa Resp Bossów: 3x co 1h oraz 3x co 3h Link do Wikipedii: KLIK Poziom: 130-135 Bonusy: Orki, Mrok, Ziemia, SungMa Resp Bossów: 3x co 1h oraz 3x co 3h Link do Wikipedii: KLIK Poziom: 50-65 Bonusy: Zwierzęta Resp Bossów: 3x co 1h oraz 3x co 4h Link do Wikipedii: KLIK Poziom: 79-94 Bonusy: Mistyki Resp Bossów: 3x co 1h oraz 3x co 4h Link do Wikipedii: KLIK Poziom: 95-120 Bonusy: Mistyki Resp Bossów: 3x co 1h oraz 3x co 4h Link do Wikipedii: KLIK Poziom: 121-130 Bonusy: Mistyki Resp Bossów: 3x co 1h oraz 3x co 4h Link do Wikipedii: KLIK Poziom: 131-135 Bonusy: Mistyki Resp Bossów: 3x co 1h oraz 3x co 4h Link do Wikipedii: KLIK Poziom: 131-135 Bonusy: Orki Resp Bossów: 3x co 1h oraz 3x co 4h Link do Wikipedii: KLIK Kanion Yongbi Poziom: 30-50 Bonusy: Zwierzęta, Ogień Link do Wikipedii: KLIK Leśna Polana Poziom: 50-65 Bonusy: Zwierzęta, Mrok Link do Wikipedii: KLIK Wyzwanie Lodu Poziom: 40-65 Bonusy: Zwierzęta, Lód Link do Wikipedii: KLIK Lodowa Wieża Poziom: 65-79 Bonusy: Zwierzęta, Lód Link do Wikipedii: KLIK Wyzwanie Ognia Poziom: 65-79 Bonusy: Zwierzęta, Ogień Link do Wikipedii: KLIK Przeklęty Okręt Poziom: 65-79 Bonusy: Zwierzęta, Ziemia Link do Wikipedii: KLIK Ruiny Ma-Ani Poziom: 79-99, 100-120, 120-130, 127-135 Bonusy: Orki, Ziemia Link do Wikipedii: KLIK Diabelskie Katakumby Poziom: 75-120 Bonusy: Nieumarłe, Mrok Link do Wikipedii: KLIK Wyprawa Lód Poziom: 90-110 Bonusy: Diabły, Lód Link do Wikipedii: KLIK Wyprawa Ogień Poziom: 110-120 Bonusy: Mistyki, Ogień Link do Wikipedii: KLIK Wyprawa Mrok Poziom: 120-135 Bonusy: Mistyki, Mrok Link do Wikipedii: KLIK Wyprawa Ziemia Poziom: 127-135 Bonusy: Mistyki, Ziemia Link do Wikipedii: KLIK Jaskinia Utopców Poziom: 79-94 Bonusy: Mistyki, Mrok, Ziemia, SungMa Link do Wikipedii: KLIK Lodowe Podziemia Poziom: 95-120 Bonusy: Mistyki, Mrok, Ziemia, SungMa Link do Wikipedii: KLIK Nefrytowa Grota Poziom: 121-130 Bonusy: Mistyki, Mrok, Ziemia, SungMa Link do Wikipedii: KLIK Zaklęty Loch Poziom: 130-135 Bonusy: Mistyki, Mrok, Ziemia, SungMa Link do Wikipedii: KLIK Piekielna Czeluść Poziom: 130-135 Bonusy: Orki, Mrok, Ziemia, SungMa Link do Wikipedii: KLIK Pradawna Twierdza Poziom: 79-94, 95-120, 121-130, 130-135 Bonusy: Mistyki, Mrok, Ziemia, SungMa Link do Wikipedii: KLIK Krypta Dusz Poziom: 135-135 Bonusy: Ludzie, Odporność na Ludzi, Odporność na Miecze/Dwurekę/Sztylety/Strzały/Dzwony/Magię Link do Wikipedii: KLIK Góry WuKonga Poziom: 50-65 Bonusy: Zwierzęta Żywioły: Link do Wikipedii: KLIK Leże Skorpionów Poziom: 79-94 Bonusy: Mistyki Żywioły: Link do Wikipedii: KLIK Wrota Piekieł Poziom: 95-120 Bonusy: Mistyki Żywioły: Link do Wikipedii: KLIK Ruiny Atlantydy Poziom: 121-130 Bonusy: Mistyki Żywioły: Link do Wikipedii: KLIK Komnata Smoka Śmierci Poziom: 131-135 Bonusy: Mistyki Żywioły: Link do Wikipedii: KLIK Przeklęty Statek Poziom: 131-135 Bonusy: Orki Żywioły: Link do Wikipedii: KLIK Sanktuarium Prawdy poz. 1 Poziom: 79-94 Limity: 35 wejść na tydzień Bonusy: Ludzie, Odporność na Ludzi, Odporność na Miecze/Dwurekę/Sztylety/Strzały/Dzwony/Magię Link do Wikipedii: KLIK Sanktuarium Prawdy poz. 2 Poziom: 95-120 Limity: 35 wejść na tydzień Bonusy: Ludzie, Odporność na Ludzi, Odporność na Miecze/Dwurekę/Sztylety/Strzały/Dzwony/Magię Link do Wikipedii: KLIK Sanktuarium Prawdy poz. 3 Poziom: 121-130 Limity: 35 wejść na tydzień Bonusy: Ludzie, Odporność na Ludzi, Odporność na Miecze/Dwurekę/Sztylety/Strzały/Dzwony/Magię Link do Wikipedii: KLIK Sanktuarium Prawdy poz. 4 Poziom: 131-135 Limity: 35 wejść na tydzień Bonusy: Ludzie, Odporność na Ludzi, Odporność na Miecze/Dwurekę/Sztylety/Strzały/Dzwony/Magię Link do Wikipedii: KLIK Piekielny Bastion Poziom: 79-94, 95-120, 121-130, 130-135 Bonusy: Mistyki, Mrok, Ziemia, SungMa Link do Wikipedii: KLIK Na powyższym screenie zostały przedstawione perfekcyjne kombinacje oraz wartości bonusów dla alchemii Wybornej. Alchemia na poziomie legendarnym posiada 2 stałe bonusy oraz od 2 do 3 mieszalnych bonusów, czyli łącznie 5. Każdy kamień jest tak samo trudny do zdobycia oraz posiada taką samą ilość "wartościowych" bonusów oraz tych "słabszych" - pula bonusów mieszalnych wynosi 5. Cor Draconis (od surowych aż po legendarne) można zdobyć z bossów oraz dungeonów. Szansa na wyciągnięcie założonego kamienia wynosi 30%, z użyciem przedmiotu: Smocze Cęgi szansa na pomyślne wyciągnięcie kamienia wzrasta do 80% Mityczna Alchemia Kamień Mityczny tworzymy za pomocą Mitycznego Elementu. Zależnie do tego, jaki kamień chcemy przerobić na Mityczny, potrzebujemy do tego odpowiedni Element. Kamień, który przerabiamy może być włożony w koło Alchemii, ale nie musi. Przerobić możemy także kamień, który znajduje się w ekwipunku alchemii. Po przeciągnięciu Elementu na wybrany kamień, pojawi się okno ulepszania. Szansa na ulepszenie wynosi 100%. Po ulepszeniu otrzymujemy Kamień Mityczny +0. Adekwatnie do kamieni, łącznie pojawi się 7 elementów: Mityczny Element jest przedmiotem, który możemy wytworzyć u Alchemika w m1. Szansa na wytworzenie Mitycznego Elementu wynosi 100%. Koszt wytworzenia Mitycznego Elementu wynosi 1000w. UWAGA! Podany w przykładzie Rubin musi mieć bonusy takie same jak kamień, który chcemy przerobić! Oznacza to, że jeżeli chcemy przerobić Rubin Wyborny Perf, składnik musi zostać wytworzony z Rubinu Wybornego Perf +6! Analogicznie z resztą kamieni. Po przerobieniu kamienia Wybornego otrzymamy kamień Mityczny +0. Kamień Mityczny możemy ulepszyć do +6. Nie ulepszymy go jednak zwykłymi smoczymi fasolkami dostępnymi na serwerze. Mityczne Kamienie możemy ulepszać za pomocą specjalnego przedmiotu - Mitycznego Wzmocnienia. Aby ulepszyć kamień, należy przeciągnąć na niego Mityczne Wzmocnienie. Następnie pojawi się okno ulepszania. Szansa na pomyślne ulepszenie kamienia wynosi 85%. W przypadku niepowodzenia, "+" Kamienia nie jest cofany. Nie cofnie nam także kamienia z Mitycznego na Wyborny. Mityczne Wzmocnienie możemy wytworzyć u Alchemika w m1. Adekwatnie do kamieni, łącznie pojawi się 7 Mitycznych Wzmocnień: Poniżej przedstawiamy każdy Mityczny Kamień oraz jego bonusy, zależnie od stopnia ulepszenia (+0 - +6): Mityczny Diament Stałe bonusy przy +6: 14 Inteligencji, 8% Odp na Dzwony Najbardziej istotne bonusy w kolejności od lewej: Obrażenia Um. / Odporność na Um. / Wartość Mag. Ataku / Odporność na Trucizny Mityczny Diament+6 - 24/24/140/30 Mityczny Rubin Stałe bonusy przy +6: 14 Siły, 8% Odp na Wachlarze Najbardziej istotne bonusy w kolejności od lewej: Średnie Obrażenia / Odporność na Obrażenia / Wartość Ataku Mityczny Rubin+6 - 24/24/360 Mityczny Jadeit Stałe bonusy przy +6: Max Pe 800, 8% Odp na Dwuręczną Najbardziej istotne bonusy w kolejności od lewej: Odzyskanie Pż / % do pż / Max Pż / Max Pż % Mityczny Jadeit+6 - 9/15/4800/24 Mityczny Szafir Stałe bonusy przy +6: 14 Zręczności, 8% Odp na Sztylety Najbardziej istotne bonusy w kolejności od lewej: Silny przeciwko Ludziom / Silny na. Klasy Fizyczne / Silny na Klasy Magiczne / Odp na Błyskawice Mityczny Szafir+6 - 18/21/21/30 Mityczny Granat Stałe bonusy przy +6: 2100 Pż, 8% Odp na Strzały Najbardziej istotne bonusy w kolejności od lewej: Odp na Magię / Odp na Ogień / Szycie / Potwory Mityczny Granat+6 - 14/30/30/30 Mityczny Onyks Stałe bonusy przy +6: 14 Witalności, 8% Odp na Miecze Najbardziej istotne bonusy w kolejności od lewej: Unik / Blok / Kryt / Odp na Wiatr Mityczny Onyks+6 - 15/15/30/30 Mityczny Ametyst Stałe bonusy przy +6: 32% Mrok, 16% Odp na Mrok Najbardziej istotne bonusy w kolejności od lewej: Atak / Doś / Szyb. Zaklęcia / Odp na Krytyk / Odp na Szycie Mityczny Ametyst+6 - 18/32/24/18/18 Pełne koło Mitycznej Alchemii +6 (7 kamieni) oferuje nam dodatkowo stałe 10% wartości bonusów Alchemii. Kryształ Energii dalej będzie działał i będzie się sumował co łącznie da 20% bonusu. Szczegółowe informacje na temat Systemu Alchemii są TUTAJ System Smoczej Aury zastąpi Kryształ energii (zostanie on usunięty z serwera). Smoczą Aurę będziecie mogli "napełniać" za pomocą Smoczych Dusz, które się tworzy. Smocza Aura ma 10 stopni. Smocza Dusza Smocza Dusza - tworzymy ją u Alchemika. Na 1x potrzeba: 500x , 10x , 10x , 1x Zwój Smoczej Aury - tworzymy go u Alchemika. Na 1x potrzeba: 1000x , 1000x , 1x , 3x Skarb Ognia - Ulepszacz, który możemy zdobyć z Piekielnego Bastionu Kamień Chaosu - Kamień, który wytwarzamy z ulepszaczy u Alchemika Kamienie Chaosu możemy wytworzyć z różnych kombinacji ulepszaczy: możemy wytworzyć z 3x , 1x , 50x możemy wytworzyć z 2x , 1x , 50x możemy wytworzyć z 2x , 1x , 50x możemy wytworzyć z 2x , 1x , 50x możemy wytworzyć z 2x , 1x , 50x możemy wytworzyć z 2x , 1x , 50x możemy wytworzyć z 5x , 3x , 50x możemy wytworzyć z 5x , 3x , 50x możemy wytworzyć z 5x , 3x , 50x możemy wytworzyć z 5x , 3x , 50x możemy wytworzyć z 5x , 3x , 50x możemy wytworzyć z 3x , 5x , 50x możemy wytworzyć z 3x , 5x , 50x możemy wytworzyć z 3x , 5x , 50x możemy wytworzyć z 3x , 5x , 50x możemy wytworzyć z 3x , 5x , 50x Jedna Smocza Dusza napełnia aurę procentowo, zależnie od stopnia który napełniamy. Jeżeli chcemy przejść na np. Stopień II, musimy mieć Aurę zapełnioną w 100% na Stopniu I. Wtedy przekładając/klikając PPM na smoczą duszę pojawi się komunikat z zapytaniem "Czy chcesz aktywować Stopień II Smoczej Aury?" Każdy gracz zaczyna z zerowym Stopniem Smoczej Aury, Na konkretne stopnie potrzeba: z Stopnia 0 na Stopień I: 1x Smocza Dusza napełnia 25% aury. z Stopnia I na Stopień II: 1x Smocza Dusza napełnia 25% aury. z Stopnia II na Stopień III: 1x Smocza Dusza napełnia 20% aury. z Stopnia III na Stopień IV: 1x Smocza Dusza napełnia 20% aury. z Stopnia IV na Stopień V: 1x Smocza Dusza napełnia 12,5% aury. z Stopnia V na Stopień VI: 1x Smocza Dusza napełnia 12,5% aury. z Stopnia VII na Stopień VII: 1x Smocza Dusza napełnia 10% aury. z Stopnia VI na Stopień VIII: 1x Smocza Dusza napełnia 10% aury. z Stopnia VIII na Stopień IX: 1x Smocza Dusza napełnia 5% aury. z Stopnia IX na Stopień X: 1x Smocza Dusza napełnia 2% aury. Każde użycie Smoczej Duszy jest pomyślne. Nie ma tutaj żadnej losowości. Między stopniami będą do zrobienia zadania, które umożliwią odblokowanie kolejnych stopni Smoczej Aury. Zadania: z Stopnia 0 na Stopień I: Pokonaj 100 Metinów na mapach z Stopnia I na Stopień II: Ukończ 50 Wypraw z Stopnia II na Stopień III: Pokonaj 25 Bossów na mapach z Stopnia III na Stopień IV: Ukończ 150 Wypraw z Stopnia IV na Stopień V: Pokonaj 50000 Potworów z Stopnia V na Stopień VI: Pokonaj 200 Metinów na mapach z Stopnia VI na Stopień VII: Napełnij 7 butelek dywizji z Stopnia VII na Stopień VIII: Ukończ 350 Wypraw z Stopnia VIII na Stopień IX: Pokonaj 50 Bossów na mapach z Stopnia IX na Stopień X: Pokonaj 1000 Metinów na mapach, Pokonaj 100 Bossów na mapach, Ukończ 25 razy Piekielny Bastion (zalicza każdemu w pt) Uwaga: Musimy mieć całe koło mityczne +6, aby bonusy ze stopni smoczej aury działały. W przeciwnym razie aura jest "zablokowana", co będzie pokazywać jej czerwony kolor. Łącznie potrzeba 124 smoczych dusz, aby osiągnąć maksymalny stopień X. Bonusy, które oferują konkretne stopnie są następujące: Stopień 0: Brak benefitów Stopień I: Siła wszystkich kamieni +2% Stopień II: Siła wszystkich kamieni +4% Stopień III: Siła wszystkich kamieni +6% Stopień IV: Siła wszystkich kamieni +8% Stopień V: Siła wszystkich kamieni +10% Stopień VI: Siła wszystkich kamieni +12% Stopień VII: Siła wszystkich kamieni +14% Stopień VIII: Siła wszystkich kamieni +16% Stopień IX: Siła wszystkich kamieni +18% Stopień X: Siła wszystkich kamieni +25%, 10% Bossy, 10% Metiny, Niwelacja Odporności na Ludzi 5%, Niwelacja Odporności na Umiejętności 5% Uwaga: Musimy mieć całe koło mityczne +6, aby bonusy ze stopni smoczej aury działały! W przeciwnym razie aura będzie zablokowana, o czym poinformuje was jej czerwony kolor. Dodatkowo, po odblokowaniu I Stopnia Smoczej Aury na naszej postaci pojawi się specjalny efekt wizualny. Wraz z osiąganiem wyższych stopni będzie on coraz bardziej zauważalny. Wygląd Smoczej Aury na Stopniu X Szczegółowe informacje na temat Systemu Alchemii są TUTAJ Na serwerze rozbudowany zostanie system jeździectwa. Pojawi się specjalne okienko przeznaczone tylko i wyłącznie dla tego systemu. Przedmioty potrzebne na dany lvl konia: 0-11 poziom konia - 1x 12-21 poziom konia - 2x 22-30 poziom konia - 5x , 1x 31-40 poziom konia - 1x 41-50 poziom konia - 1x 51-60 poziom konia - 1x 61-70 poziom konia - 1x Certyfikat Pocz. Jeźdźca - 200x , 1x , 3x , 15x Certyfikat Zaaw. Jeźdźca - 200x , 2x , 6x , 5x Certyfikat Mistrz. Jeźdźca - 200x , 3x , 9x , 5x Wytworzenie Księgi Jeździectwa = 15x , 3x Wytworzenie Emblemat Konny = 50x , 5x, 3x - Szałwia - Czerwony Żeń-Szeń Bonusy (podane wartości są na M1/G1/P): - Silny na Potwory - 10%/20%/35% - Wartość Ataku - 75/150/250 - Silny na Żywioły (Ogień, Lód, Mrok, Ziemia) - 10%/20%/35% - Silny na SungMa - 10%/20%/35% - Średnie Obrażenia - 10%/20%/35% Z punktu 1 do M1 potrzeba punkty umiejętności - zdobywamy je za każdy wbity poziom konia (10 pkt = m1) Księga Jeździectwa - potrzeba 55 pomyślnie przeczytanych z M1 do G1 Emblemat Konny - potrzeba 10 pomyślnie przeczytanych z G1 do P Na Księgę Jeździectwa działa i Na Emblemat Konny działa Szczegółowe informacje na temat Systemu Jeździectwa są TUTAJ Zwierzęta Domowe pojawiają się w losowych miejscach na mapach. Im "trudniejsza" mapa tym spotykamy rzadszego zwierzaka. Dodatkowo istnieje bardzo mała szansa na pojawienie się podczas eventu zwierzaka o unikatowym wyglądzie. Zwierzaki Domowe expimy poprzez pokonywanie potworów (4 czerwone kulki) oraz karmieniem Smakołyk Zwierza Domowego (1 złota kulka). Maksymalny poziom zwierzaka to 120. Zwierzak Domowy może mieć wyższy poziom niż postać. Ilość potrzebna na dany poziom Słabego Zwierzaka: - 1x gdy zwierzak ma 1 lvl - 15x gdy zwierzak ma 15 lvl - 85x gdy zwierzak ma 85 lvl i tak aż do 120 lvl zgodnie z proporcją. Ilość potrzebna na dany poziom Mocnego Zwierzaka: - 3x gdy zwierzak ma 1 lvl - 45x gdy zwierzak ma 15 lvl - 255x gdy zwierzak ma 85 lvl i tak aż do 120 lvl zgodnie z proporcją. = 5x+ 1x+ 5x Za pomocą przerzucenia Pustej Pieczęci na zwierzaka domowego mamy szansę, aby go zebrać. Po pomyślnym złapaniu zwierzaka otrzymujemy jego Jajo do ekwipunku. Bazowa szansa na zebranie Jajka to 25% Maksymalna możliwa szansa na zebranie przedmiotu to 80%: 25% Podstawowe + 25% z Umiejętności Pasywnej + 15% dostępne z przedm. craftingowych + 15% dostępne z Przedmiotu z ISa Pasywna Umiejętność będzie opisana w dalszej części prezentacji, w tym miejscu jest jedynie informacja ile % ona daje. Zwierzęta Domowe dzielą się na dwa typy: Słabe oraz SIlne. Zwierzak ma zawsze 3 statystyki podstawowe. Pula statystyk Zwierzaka Domowego: % Max HP % Silny na Potwory % Odporność na Obrażenia % Silny na Ludzi oraz inne bonusy Bonusy peta są zawarte w Jajku, także nie musimy otwierać Jajka by wiedzieć jaki pet jest w środku. Ułatwi to handlowanie, ponieważ jajka które będą z słabymi bonusami w łatwy sposób możemy przerobić na Skorupki, które są ulepszaczem. Bazowe statystyki słabego Zwierzaka: od 1% do 2% Przeskoki statystyk słabego Zwierzaka: stałe przeskoki między 0,2% a 0,4% Liczba umiejętności: od 3 do 4 Przeskoki: Niezdarny - 0,2% Ciekawski - 0,3% Odważny - 0,4% Słabe pety respią się: Dolina Orków Pustynia Yongbi Góra Sohan Ognista Ziemia Zwierzak ma zawsze 3 statystyki podstawowe. Pula statystyk Zwierzaka Domowego: % Max HP % Silny na Potwory % Odporność na Obrażenia % Silny na Ludzi oraz inne bonusy Bazowe statystyki mocnego Zwierzaka: od 1,5% do 3% Przeskoki statystyk mocnego Zwierzaka: stałe przeskoki między 0,3% a 0,5% Liczba umiejętności: od 2 do 4 Przeskoki: Przeciętny - 0,3% Bystry - 0,4% Legendarny - 0,5% Mocne pety respią się: Archipelag Gnolli Ametystowe Wzgórza Pustynia Thar Każdy pet ma 4 etapy rozwoju: Młody, 1-40 poziom zwierzaka Dziki, 41-80 poziom zwierzaka Dzielny, 81-119 poziom zwierzaka Bohaterski, 120 poziom zwierzaka Przedmioty wymagane na I ewolucję Słabego Zwierzaka (40 poziom): 5x , 2x , 200x , 25x , 25x , 3x , 3x , 50x , 25x Przedmioty wymagane na II ewolucję Słabego Zwierzaka (80 poziom): 5x , 10x , 1x , 50x , 25x , 50x , 50x , 5x , 5x Przedmioty wymagane na III ewolucję Słabego Zwierzaka (119 poziom): 5x , 20x , 2x , 100x , 2x , 100x , 100x , 15x , 15x Przedmioty wymagane na I ewolucję Mocnego Zwierzaka (40 poziom): 15x , 10x , 500x , 50x , 50x , 10x , 10x , 50x , 50x Przedmioty wymagane na II ewolucję Mocnego Zwierzaka (80 poziom): 15x , 30x , 3x , 5x , 15x , 50x , 50x , 50x , 15x Przedmioty wymagane na III ewolucję Mocnego Zwierzaka (119 poziom): 15x , 100x , 10x , 10x , 50x , 5x , 100x , 50x , 10x Umiejętności są dostępne od II ewolucji Zwierzaka Domowego (81 poziom) W przypadku słabego Zwierzaka, aby skill był na m1 potrzeba 1 pomyślnie przeczytaną książkę. W przypadku mocnego Zwierzaka, aby skill był na m1 potrzeba 20 pomyślnie przeczytanych książek. Umiejętności, bonusy oraz ich wartości: Dominacja - 8/15% Ataku Egzekucja - 8/15% Potwory Lincz - 20/30% SungMa Eksterminacja - 10/20% Ludzie Oświecenie - 5%/10% Niwelacja Odp. na Ludzi Oswobodzenie - 8/12% Odporności na Ludzi Ulga - 8/15% Silny na Lód Olśnienie - 8/15% Silny na Ogień Potępienie - 8/15% Silny na Mrok Ekspozycja - 8/15% Silny na Ziemię Wbicie umiejętności na poziom M1 jest standardowe - za pomocą pkt umiejętności od "M1" do "G1" - 30 instrukcji Na instrukcję działają oraz z "G1" do "P" - po 1 na każdy poziom Kamienie Duchowe oraz Duchowe Diamenty czytamy co 24h - działają na nie - 25 % na wejście - 40 % na wejście Nowa Pasywna umiejętność nazywa się Zbieractwo. Rozwijamy ją od poziomu 1 do P za pomocą Ksiąg Zbieractwa. Potrzebna ilość Ksiąg Zbieractwa na dany poziom: Poziom Umiejętności: 1-20, wymagana ilość Ksiąg Zbieractwa: 1x na każdy poziom Poziom Umiejętności: M1-M10, wymagana jest kolejno ilość Ksiąg Zbieractwa: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 Poziom Umiejętności: G1-P, wymagana jest kolejno ilość Ksiąg Zbieractwa: 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 Na Księgi Zbieractwa (na każdy poziom) działa i Wartości bonusów pasywnej umiejętności Zbieractwo: Poziom Umiejętności: 1-20 Zwiększona szansa na zebranie przedmiotów: 1/1/1/1/1/2/2/2/2/2/3/3/3/3/3/4/4/4/4/5 Szansa na podwójną ilość przedmiotów: 1/2/3/4/5/6/7/8/9/10/11/12/13/14/15/16/17/18/19/20 Poziom Umiejętności: M1-M10 Zwiększona szansa na zebranie przedmiotów:5/5/5/6/6/7/7/8/8/9/10 Szansa na podwójną ilość przedmiotów: 20/22/24/26/28/30/32/34/36/38/40 Poziom Umiejętności: G1-G10 Zwiększona szansa na zebranie przedmiotów: 10/10/11/11/12/13/14/15/16/17 Szansa na podwójną ilość przedmiotów: 40/43/46/49/52/55/58/62/66/70 Poziom Umiejętności: P Zwiększona szansa na zebranie przedmiotów: 20 Szansa na podwójną ilość przedmiotów: 80 Sierp Możemy go zdobyć z wytwarzania u Inżyniera Bonusy od +0 do +9: Zwiększona szansa na zebranie przedmiotów: 1/3/5/7/9/12/16/22/30 Szansa na podwójną ilość przedmiotów: 1/3/5/7/9/11/13/15/20 System opiera się na zbieraniu przedmiotów na konkretnych mapach: Pustynia Yongbi, Góra Sohan, Ognista Ziemia, Las. Każda z tych map będzie odświeżona oraz odpowiednio zmodyfikowana pod pełnienie dodatkowej funkcji. System polega na interakcji z środowiskiem danej mapy. Przedmioty, które możemy zdobyć są odpowiadające danemu obszarowi na którym one występują. Obiekty respią się co 10 minut w losowych miejscach. Każdy "obiekt" można zebrać tylko 1 raz na daną postać. Zebranie 5 razy danego obiektu przez wszystkich graczy spowoduje zniknięcie obiektu i pojawienie się go po 10 minutach - czas liczony od pierwotnego respu (ta sama zasada co do respienia bossów/metinów itd). Zbieranie polega na zagraniu w mini-grę zręcznościową. Przedmioty dostępne z map oraz ich bonusy (o ile je posiadają): Do zdobycia z Las Duchów: Borowik Przeznaczenie: Ulepszacz/Wytwarzanie Dzikie Jagody Przeznaczenie: Ulepszacz/Wytwarzanie Korzeń Dębu Przeznaczenie: Ulepszacz/Wytwarzanie Leśny Mech Przeznaczenie: Ulepszacz/Wytwarzanie Mithril Przeznaczenie: Ulepszacz/Wytwarzanie Do zdobycia z Ognistej Ziemi: Krew Ognistego Króla Przeznaczenie: Ulepszacz/Wytwarzanie Odłamek Lawy Przeznaczenie: Ulepszacz/Wytwarzanie Szpon Smoka Przeznaczenie: Ulepszacz/Wytwarzanie Węgiel Przeznaczenie: Ulepszacz/Wytwarzanie Mithril Przeznaczenie: Ulepszacz/Wytwarzanie Do zdobycia z Góry Sohan: Kawał Lodu Przeznaczenie: Ulepszacz/Wytwarzanie Serce Lodu Przeznaczenie: Ulepszacz/Wytwarzanie Płatek Śniegu Przeznaczenie: Ulepszacz/Wytwarzanie Zamarznięta Gałąź Przeznaczenie: Ulepszacz/Wytwarzanie Mithril Przeznaczenie: Ulepszacz/Wytwarzanie Do zdobycia z Pustyni: Czaszka Dinozaura Przeznaczenie: Ulepszacz/Wytwarzanie Daktyle Przeznaczenie: Ulepszacz/Wytwarzanie Kwiaty Akacji Przeznaczenie: Ulepszacz/Wytwarzanie Bonus: brak Pustynny Piasek Przeznaczenie: Ulepszacz/Wytwarzanie Mithril Przeznaczenie: Ulepszacz/Wytwarzanie Z powyższych przedmiotów możemy wytworzyć nowe mikstury - Esencje Rybki zostaną zastąpione przez nowe przedmioty. Przedmioty możemy zebrać w ilości od 1 do 3 sztuk - jest to wartość podstawowa. Bazowa szansa na zebranie przedmiotu to 30% Maksymalna możliwa szansa na zebranie przedmiotu to 100%: 30% Podstawowe + 30% z Sierpa + 20% z Pasywki + 20% dostępne z Przedmiotu z ISa Bazowa szansa na podwójną ilość przedmiotów to 0% Maksymalna możliwa szansa na podwójną ilość przedmiotów to 100%: 20% z Sierpa + 80% z Pasywki Mając pasywną umiejętność na P, Sierp+9 oraz maksymalny "odpał" mamy 100% na zebranie przedmiotu oraz 100% na podwójną ilość przedmiotów. W sytuacji, gdy mamy 100% na podwójną ilość przedmiotów, zamiast zbierać przedmioty w ilości 1/2/3 to zbieramy je w ilości 2/4/6. Behawiorystyka jest nową umiejętnością pasywną, która zwiększa szansę na zdobycie Jaja Zwierzaka. Rozwijamy ją od poziomu 1 do P za pomocą Ksiąg Behawiorystyki. Potrzebna ilość Ksiąg Behawiorystyki na dany poziom: Poziom Umiejętności: 1-20 wymagana jest następująca liczba Ksiąg Behawiorystyki: 1x na każdy poziom Poziom Umiejętności: M1-M10 wymagana jest kolejno następująca liczba Ksiąg Behawiorystyki: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 / Poziom Umiejętności: G1-P wymagana jest kolejno następująca liczba Ksiąg Behawiorystyki: 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 Na Księgi Behawiorystyki (na każdy poziom) działa i Standardowe umiejętności pasywne (Bohater, Egzekutor, Łowca, Metinolog, Podróżnik) otrzymają nowy poziom - G1. Łowca Rozwijamy za pomocą: Księga Łowcy Źródło Zdobycia: Eventy Skrzynkowe (Blaski, Jiangshi, Okeyki itd) Egzekutor Rozwijamy za pomocą: Księga Egzekutora Źródło Zdobycia: Skrzynki z Dungeonów PvP Bohater Rozwijamy za pomocą: Księga Bohatera Źródło Zdobycia: Bossy występujące na mapach Metinolog Rozwijamy za pomocą: Księga Metinologii Źródło Zdobycia: Metiny występujące na mapach Podróżnik Rozwijamy za pomocą: Księga Podróżnika Źródło Zdobycia: Skrzynki z Dungeonów PvM Aby rozwinąć wybraną umiejętność pasywną z M1 do G1, oprócz standardowego zdobywania punktów (tak jak to miało miejsce do tej pory) na każdy poziom będzie trzeba dodatkowo przeczytać specjalne Księgi. Ilość instrukcji, gdy mamy poziom M1 - 1 pomyślnie przeczytana instrukcja Ilość instrukcji, gdy mamy poziom M2 - 2 pomyślnie przeczytane instrukcje Ilość instrukcji, gdy mamy poziom M3 - 3 pomyślnie przeczytane instrukcje Ilość instrukcji, gdy mamy poziom M4 - 4 pomyślnie przeczytane instrukcje Ilość instrukcji, gdy mamy poziom M5 - 5 pomyślnie przeczytanych instrukcji Ilość instrukcji, gdy mamy poziom M6 - 6 pomyślnie przeczytanych instrukcji Ilość instrukcji, gdy mamy poziom M7 - 7 pomyślnie przeczytanych instrukcji Ilość instrukcji, gdy mamy poziom M8 - 8 pomyślnie przeczytanych instrukcji Ilość instrukcji, gdy mamy poziom M9 - 9 pomyślnie przeczytanych instrukcji Ilość instrukcji, gdy mamy poziom M10 - 10 pomyślnie przeczytanych instrukcji Punkty w Pasywkach zostaną zrównane do wartości wymaganej na osiągnięcie poziomu M1. Gracze z większą ilością punktów niż wymagane na poziom M1 będą mieli je zrównane do owej wartości w celu stworzenia równego startu dla wszystkich graczy. Informacja o ilości pokonanych bossów, potworów czy metinów oczywiście nie zanika - zostało to opisane poniżej. Zwierzaka otrzymujemy na start (nie jest on w formie przedmiotu - nie ma możliwości odwołania zwierzaka). Dodatkiem dla naszego towarzysza jest "nakładka", która zmienia wygląd oraz daje dodatkowe bonusy. Maksymalny poziom zwierzaka wynosi 150. Zwierzak posiada 12 umiejętności, które można rozwinąć aż do poziomu "P". Istotnym przedmiotem potrzebnym w rozwoju naszego peta jest Karma Zwierzaka - , którą można głównie zdobyć z metinów. Przedmiot ten służy do zwiększania Punków Lojalności. Po wbiciu 130 poziomu zwierzaka mamy opcję wylosowania od 1 do 3 skilli peta. Ilość oraz rodzaj skilli można mieszać specjalnymi zmiankami. Bonusy są następujące (podane są wartości dla poziomu "P"): - Umysł, 7% Odporności na Wojownika - Ciało, 7% Odporności na Ninja - Mistycyzm, 7% Odporności na Sura - Czary, 7% Odporności na Szamanów - Instynkt, 5% Odporności na Potwory - Berserk, 10% Silny przeciwko Potworom - Witalność, 2000 Punktów Życia Aby zmienić powyższe umiejętności jak i ich liczbę będziemy potrzebować Zwoju Tresury Zwierzaka Umiejętności te można wbić do poziomu P (zasada czytania skilli jest analogiczna do pozostałych skilli peta) Gdy zmieszamy Skille to ich poziom zostanie zredukowany do 0. Do Obroży +9 można dodać 3 bonusy. Bonusy dodaje oraz miesza się za pomocą Wzmocnień/Zaczarowań Pasu. Szczegółowe informacje na temat wszystkich obroży (bonusy oraz potrzebne ulepszacze) są TUTAJ Doświadczenie zwierzaka (od 130 poziomu) można zwiększać za pomocą Smakołyków. Każdy Smakołyk daje 1% doświadczenia zwierzaka. Możesz go zdobyć na każdym Półwyspie Yohara. Hełm oraz Napierśnik można ulepszać do +9. Źródłem zdobycia jest dungeon: Pradawna Twierdza Hełm Zwierzaka 7% potwory 7% ludzie, od poziomu 150 Napierśnik Zwierzaka 7% średnie obrażenia 7% obrażenia umiejętności, od poziomu 150 Runy Zwierzaka są odblokowane, gdy nasz towarzysz osiągnie 130 poziom. Każdy rząd można odblokować co 5 poziomów, więc system w pełni zostanie odblokowany na 150 poziomie zwierzaka. W zależności od rzędu w którym umieścimy Runę dostajemy odpowiedni bonus procentowy: 1 rząd - 0% 2 rząd - 20% 3 rząd - 40% 4 rząd - 60% 5 rząd - 100% Bonusy Run są następujące: Runa Potęgi 5% Obrażenia Umiejętności Runa Napastliwości 5% Średnie Obrażenia Runa Odwagi 5% Potwory Runa Waleczności 5% Ludzie Runa Yohary 10% SungMa Jest 10 slotów i maksymalnie można użyć 3 razy tą samą runę. Szczegółowe informacje na temat Systemu Petów są TUTAJ Kolejną misję dostajemy dopiero po ukończeniu poprzedniej. Gdy przedmiot oddany Biologowi jest niepoprawny, można od razu oddać go kolejny raz, aż do momentu gdy przedmiot będzie prawidłowy. Biolog i Seon-Pyeong działa niezależnie od siebie. Wszystkie przedmioty do Biologa lecą niezależnie od tego czy mamy aktywowaną misję czy też nie. Poziom: 30 Ilość: 10 sztuk Czas: 1 godzina Nagroda: +5% na potwory Poziom: 40 Ilość: 15 sztuk Czas: 2 godziny Nagroda: +5% szybkości ataku, +1000 pż Poziom: 50 Ilość: 15 sztuk Czas: 2 godziny Nagroda: +100 obrony Poziom: 60 Ilość: 20 sztuk Czas: 3 godziny Nagroda: +75 wartości ataku Poziom: 70 Ilość: 25 sztuk Czas: 3 godziny Nagroda: +10% szybkości poruszania się, +10% odporności na ataki fizyczne Poziom: 80 Ilość: 30 sztuk Czas: 4 godziny Nagroda: +10% ataku fizycznego Poziom: 85 Ilość: 40 sztuk Czas: 4 godziny Nagroda: +10% odporności na ludzi Poziom: 90 Ilość: 50 sztuk Czas: 5 godzin Nagroda: +10% na ludzi Poziom: 100 Ilość: 50 sztuk Czas: 6 godzin Nagroda: +10 do wszystkich statystyk Poziom: 110 Ilość: 40 sztuk Czas: 8 godzin Nagroda: +5% średnich obrażeń, +3% obrażeń umiejętności Poziom: 115 Ilość: 30 sztuk Czas: 10 godzin Nagroda: +11% na ludzi, +5% odporności na ludzi, +10% na potwory Poziom: 120 Ilość: 40 sztuk Czas: 12 godzin Nagroda: +7% średnich obrażeń, +5% obrażeń umiejętności Poziom: 125 Ilość: 50 sztuk Czas: 12 godzin Nagroda: +13% na ludzi, 5% obrażeń umiejętności, 11% na mrok Poziom: 130 Ilość: 50 sztuk Czas: 12 godzin Nagroda: 10% silny na ziemię, 5% na ludzi Poziom: 130 Ilość: 50 sztuk Czas: 12 godzin Nagroda: 5% odporności na ludzi, 10% silny na ziemię, 5% na potwory Misje z Yohary u Biologa można robić niezależnie od poprzednich misji typu: Certyfikaty Tugyisa czy Symbole Wzgórza. Przedmioty oddajemy w panelu bocznym. Można wybrać w jakiej kolejności chcemy robić misje. Czerwony Sygnet Yohary Od poziomu: 79 Ilość: 25 sztuk Czas: 12 godzin Nagroda: 7% Potwory, 3% Odporność na Obrażenia Umiejętności Fioletowy Sygnet Yohary Od poziomu: 95 Ilość: 35 sztuk Czas: 12 godzin Nagroda: Niwelacja Odp. Umiejętności 5%, 3% Średnie Obrażenia Niebieski Sygnet Yohary Od poziomu: 121 Ilość: 45 sztuk Czas: 12 godzin Nagroda: Niwelacja Odporności 5%, 10% SungMa Złoty Sygnet Yohary Od poziomu: 130 Ilość: 55 sztuk Czas: 12 godzin Nagroda: 5% Ludzie, 5% Atak Zielony Sygnet Yohary Od poziomu: 135 Ilość: 65 sztuk Czas: 12 godzin Nagroda: 20% SungMa, 5% Odporności Poziom: 90 Ilość: 20 sztuk Czas: 4 godziny Nagroda: +50 wartości ataku, +120 obrony, +1100 pż Poziom: 100 Ilość: 20 sztuk Czas: 8 godzin Nagroda: +60 wartości ataku,+140 obrony, +1400 pż Poziom: 110 Ilość: 20 sztuk Czas: 12 godzin Nagroda: +85 wartości ataku, +60 wartości magicznego ataku, +2000 pż Poziom: 120 Ilość: 30 sztuk Czas: 12 godzinNagroda: +100 wartości ataku, +75 wartości magicznego ataku, +2500 pż Poziom: 130 Ilość: 30 sztuk Czas: 12 godzin Nagroda: 120 wartości ataku, 80 wartości magicznego ataku Każda z odznak ma różne źródło zdobycia oraz inne, wartościowe bonusy. Jest 10 różnych odznak oraz każda z nich ma 4 stopnie. Za posiadanie wszystkich 10 najrzadszych Odznak dostajemy bonus w postaci zwiększonych bonusów o 10%. Odznaki umieszczamy w przeznaczonej do tego Księdze Odznak. Każda z odznak ma 4 różne stopnie: - Brązowa Odznaka - Srebrna Odznaka - Złota Odznaka - Diamentowa Odznaka Odznaki są uporządkowane wedle trudności zdobycia. Brązowa jest najłatwiejsza do zdobycia, a Diamentowa jest najtrudniejsza do zdobycia. Odznaka Bohatera Źródło zdobycia: Bossy na mapach Bonusy: Silny przeciwko Bossom Odznaka Syzyfa Źródło zdobycia: Metiny na mapach Bonusy: Silny przeciwko Metinom Odznaka Tytana Źródło zdobycia: Pokonywanie ludzi na Oktagonie Bonusy: Niwelacja Odp. na Um. Odznaka Podróżnika Źródło zdobycia: Bossy na Dungeonach Bonusy: Silny przeciwko Potworom Odznaka Siły Źródło zdobycia: Skrzynia, którą można zdobyć w BattlePassie Bonusy: Obrażenia Umiejętności Odznaka Niezłomności Źródło zdobycia: Event Proroka Bonusy: Odporność na Obrażenia Odznaka Szczęścia Źródło zdobycia: Koło Losu w IS Bonusy: Niwelacja Odp. na Ludzi Odznaka Dominacji Źródło zdobycia: Legendarne Bossy na Yoharze Bonusy: Atak, Odporność na Ludzi Odznaka Zaklinacza Źródło zdobycia: Zbieranie Zwierzaków Domowych Bonusy: Zwiększony exp Zwierzaka Domowego Odznaka Zbieracza Źródło zdobycia: Zbieranie Przedmiotów Bonusy: Szansa na Potrójną ilość Przedmiotów System Dywizji polega na wbijaniu Dywizji. Każda kolejna Dywizja daje dodatkowe, stałe bonusy. Punkty Dywizji zdobywa się poprzez pokonywanie Metinów, Bossów oraz za robienie Dungeonów. Każda Butelka Dywizji ma limit 2.000 Punktów Dywizji (PD) Dywizje: I: 0 pkt - startowa, nie daje bonusów II: 25.000 pkt - 5% odporność na obrażenia III: 50.000 pkt - 7% odporność na obrażenia umiejętności IV: 75.000 pkt - 5% na ludzi V: 100.000 - 5% na potwory VI: 150.000 pkt - 5% średnich obrażeń VII: 250.000 pkt - 5% ataku, 3% odporności VIII: 350.000 pkt - 10% SungMa, 5% Potwory IX: 450.000 pkt - 10% SungMa, 5% Odporności na Ludzi X: 600.000 pkt - 10% SungMa, 7% Atak XI: xx.000 pkt - XII: xx.000 pkt - PRO: xx.000 pkt - Butelka Dywizji+ ma pojemność 10.000 punktów i można ją nabijać tylko i wyłącznie na Półwyspie Yohara. Punkty nabijają się po trzykrotnie większym przeliczniku niż standardowa Butelka Dywizji. Punktacja dla Butelki Dywizji - 7 punktów za każdego pokonanego bossa - 3 punkty za każdy zniszczony kamień metin - 1 punkty za każde pokonane 25 potworów Punktacja dla Butelki Dywizji+ - 21 punktów za każdego pokonanego bossa- 9 punkty za każdy zniszczony kamień metin - 3 punkty za każde pokonane 25 potworów Butelkę Dywizji+ można kupić u Handlarki Różności za 30 won. Butelki Dywizji+ nie można używać poniżej VII Dywizji. Nie można używać dwóch "Butelek" jednocześnie. Szczegółowe informacje na temat Systemu Dywizji są TUTAJ Wraz z wejściem aktualizacji, Misje Tygodniowe zostaną usunięte. Zamiast nich zostanie wprowadzony BattlePass. Co 30 dni zestaw misji będzie się odświeżał, a razem z nim nagrody. Wraz z rozwojem serwera Valium dodany został system Papirusów. Odblokowuje nam możliwość zebrania kolekcji 12 papirusów, które wspomogą naszą postać potężnymi bonusami. Papirusy umieszczamy w specjalnej zakładce "Księdze Starożytnego Egiptu". By móc skorzystać z Księgi - najpierw musimy ją odblokować poprzez wykonanie zadania. W celu wytworzenia Papirusu musimy wcześniej wybrać i wykonać specjalną misję. Misję na konkretny papirus wybieramy oraz wykonujemy w specjalnie przeznaczonych do tego okienkach, które są dostępne bezpośrednio z każdego miejsca w grze. Otworzyć okienka można klikając specjalnie do tego przeznaczony Zwój Misji , który znajdziecie po lewej stronie ekranu. Możemy wykonywać maksymalnie 1 misję jednocześnie. W każdej chwili możemy przerwać misję i wybrać inny papirus. Postępy zostaną jednak anulowane. Tworzenie Papirusu składa się z 2 etapów: -Wykonanie zadania - Oddanie określonych przedmiotów Podstawowym składnikiem wytwarzania oraz ulepszania papirusów jest nowy przedmiot - Insygnia Faraona. Możliwa do zdobycia jedynie z Wydarzeń, Eventów oraz Koła Losu. Szansa na pomyślne wytworzenie Papirusu wynosi 70% Dodatkowo, wraz z każdym pomyślnym wytworzeniem szansa ta maleje o 2%. W przypadku niepomyślnego wytworzenia procent nie zmienia się. Zasada ta dotyczy ogółu papirusów - nie konkretnego rodzaju. Papirusy wytwarzamy w okienku misji - opcja wytworzenia pojawi się po wykonaniu zadań i oddaniu przedmiotów. W przypadku niepomyślnego wytworzenia misja nie resetuje się. Należy oddać ponownie wymagane przedmioty, aby zyskać kolejną szansę na wytworzenie papirusu. Po pomyślnym wytworzeniu otrzymujemy Papirus +0. Maksymalny stopień ulepszenia to +9. Możemy ulepszać papirusy po umieszczeniu w księdze jak i nieumieszczone. Papirusy ulepszamy za pomocą Leg. Zwój Przeznaczenia Możemy zwiększyć szanse na pomyślne ulepszenie o 10% za pomocą Starożytnej Kuli Możemy ją wytworzyć u Legendarnego Rzemieślnika Papirusy umieszczone w księdze możemy wyjmować analogicznie do Alchemii lub Run Zwierzaka. Szansa na wyjęcie bez Smoczych Cęgów wynosi 30%. Szansa na wyjęcie z Smoczymi Cęgami wynosi 80%. Na Papirusy nie działają Kamienie Pomyślności! Papirusów nie można ulepszać u kowala Istnieje 12 rodzajów papirusów: Papirus Ra Papirus Neftydy Papirus Apofisa Papirus Nuty Papirus Apisa Papirus Ozyrysa Papirus Anubisa Papirus Thota Papirus Horusa Papirus Izydy Papirus Seta Papirus Bastety Skompletowanie wszystkich papirusów +9 gwarantuje nam potężne korzyści: 3 Papirusy+9, 2 skrzynie więcej z dungeonu 6 Papirusów+9, 4 skrzynie więcej z dungeonu 9 Papirusów+9, 6 skrzyń więcej z dungeonu 12 Papirusów+9, 8 skrzyń więcej z dungeonu - Błogosławieństwo Smoka przywraca 100% HP gdy jesteśmy pod wpływem klątwy - Klątwa działa na nas samych o 50% słabiej - 20% Szansy na Krytyczne Uderzenie - 50% Silny Przeciwko SungMa Szczegółowe informacje na temat Systemu Papirusów są TUTAJ Są 4 podstawowe wyglądy szarf jako możliwe do wycraftowania (pozostałe szarfy można uzyskać za pomocą Barwników - dostępnych z eventów). Szansa na wytworzenie szarfy prostej wynosi 100% Szarfa dostojna = 2x , 2x , 75kk - szansa na pomyślne wytworzenie wynosi 80%* Szarfa zacna = 2x , 4x , 225kk - szansa na pomyślne wytworzenie wynosi 60%* Szarfa unikatowa = 2x , 6x , 450kk - szansa na pomyślne wytworzenie wynosi 40%* * - podane szanse uwzględniają Theowahdana gildyjnego Wytwarzając Szarfę Unikatową, możemy zyskać stopień absorpcji w zakresie od 11%-19%. Aby uzyskać wyższy procent, należy połączyć ze sobą dwie Szarfy Unikatowe. Aby wytworzyć Szarfę Unikatową (20% Absorpcji+), potrzebujemy: 2x Szarfa Unikat 20x Magiczny Kamień 1,5kkk Szansa na pomyślne połączenie wynosi 30%* * - podane szanse uwzględniają Theowahdana gildyjnego Maksymalny stopień absorpcji wynosi 30%. Aby ulepszyć szarfę na maksymalny dostępny stopień musimy udać się do Theowahdana w M1 w celu wytworzenia Wzmocnienia Szarfy Aby wytworzyć Wzmocnienie Szarfy potrzebujemy: Na serwerze Valium wartości w szarfie zaokrąglane są w górę od progu 0,5%. Załóżmy, że posiadamy Łuk z wkładem na potwory 15% i absorbujemy go do szarfy o stopniu absorpcji 30% (30x0,15=4,5) otrzymamy szarfę z 5% na potwory. Jeśli w naszym Łuku mieli byśmy 14% na potwory wówczas w szarfie o stopniu absorpcji 30% (30x0,14=4,2) otrzymamy tylko 4% na potwory. Zabsorbowany wkład możemy w każdej chwili usunąć. W tym celu należy zakupić u Handlarki Różności Szczegółowe informacje na temat Systemu Szarf są TUTAJ - Została dodana specjalna misja na stworzenie gildii, która wymaga współpracy kilku osób. - Została znacząco zwiększona ilość doświadczenia wymaganego na każdy poziom gildii. - Kolejno za 5, 10, 15, 20 zdobyty poziom gildia i jej członkowie otrzymują bonusy: +15% na podwójną ilość yang +10% punktów doświadczenia +3% na potwory +3% na ludzi 3% ataku 3% odporności - Umiejętności Gildyjne działają na innej zasadzie niż klasycznie. Ciągłe działanie - nie trzeba ich "odpalać" Szczegółowe informacje na temat Systemu Gildii są TUTAJ Po wykupie Ziemi Gildii u Agenta Nieruchomości, możemy stworzyć NPC: jednego z trzech kowali, oraz do wyboru jednego z dwóch dodatkowych: Alchemik lub Inżynier. Kowala można rozbudować do 15 poziomu, a NPC "dodatkowe" można rozbudować aż do 10 poziomu. Poziom Gildii musi być większy lub równy poziomowi NPC. Im wyższy poziom posiada NPC tym "lepsze" są oferowane przez niego usługi. Brońmistrz - Bronie, Pasy, Buty Płatnerz - Zbroje, Tarcze, Hełmy Jubiler - Naszyjniki, Kolczyki, Bransolety Zwiększa szansę na pomyślne ulepszenie alchemii względem jego odpowiednika w mieście pierwszym. Maksymalny poziom alchemika gildyjnego wynosi 10. Im wyższy poziom Inżyniera tym mamy większą szanse na wytworzenie przedmiotu. Zwiększa się także ilość oferowanych przez niego przedmiotów. Są to np. Mikstury Mądrości, Nowe Rosy, Sushi, Nowe Ryby itp. Maksymalny poziom Inżyniera wynosi 10. Zwiększa szansę na pomyślne ulepszenie szarfy względem jego odpowiednika w mieście pierwszym. Maksymalny poziom theowahdana gildyjnego wynosi 10. Szczegółowe informacje na temat Systemu Ziem Gildii są TUTAJ NPC u którego będziemy mogli wytwarzać przedmioty potrzebne do rozwijania Systemu Jeździectwa. Dotyczy to Umiejętności Konnych oraz Ekwipunku Konnego. NPC u którego będziemy mogli wytwarzać przedmioty potrzebne w związku z Systemem Zwierząt Domowych. Dotyczy to przedmiotów ułatwiających zdobywanie Jajek i wiele innych. Na serwerze nie dropi "normalna" biżuteria. Zamiast niej można zdobyć Bezimienną Biżuterię, z której można wytworzyć "klasyczną" biżuterię. Przetopy można zdobyć z Kanionu Yongbi oraz Leśnej Polany. Poniżej znajdują się przetopy z których możemy wytworzyć biżuterię. Biżuterię wytwarza się u Valtira. Poniżej zostało przedstawione przykładowe tworzenie kolczyków ebonitowych: Diamenty klasycznie służą do zrobienia slotów na przetopy. Na naszym serwerze są 4 "rodzaje" broni ze średnimi obrażeniami oraz obrażeniami umiejętności. Żadnej z nich nie przerabia się wyżej. Bronie na 30 poziom można zdobyć z wszystkich "bestów" oraz Kanionu Yongbi Bronie na 50 poziom można zdobyć z szkatułek takich bossów jak: Reinkar Ezot Przyw., Wódz Orków oraz Królowa Pająków Bronie na 65 poziom można zdobyć z Baronównej Pająków Bronie na 75-85 poziom można zdobyć z Szkatułek: Umarłego Rozpruwacza oraz Niebieskiej Śmierci Bronie na 130 poziom można zdobyć z Szkatułki Wyzw. Seta Bronie na 30 poziom: Bronie na 50 poziom: Bronie na 65 poziom: Bronie na 75-85 poziom: Bronie na 130 poziom: Dopalacz zwiększa dmg konkretnego skilla (20% na P) u każdej profesji. Wojownik Body - Wir Miecza Wojownik Mental - Duchowe Uderzenie Ninja Dagger - Zasadzka Ninja Archer - Ognista Strzała Sura WP - Uderzenie Palcem Sura BM - Mroczna Sfera Szaman Smok - Smoczy Skowyt Szaman Healer - Przywołanie Błyskawicy Po wykonaniu misji u Uriela otrzymujemy Dopalacz na poziomie "m1" Z poziomu "m1" do "g1" potrzebujemy 30 książek "Dopalacza" Z poziomu "g1" na "P" potrzebujemy 10 pomyślnie przeczytanych Kamieni Duchowych + Po wbiciu Dopalacza na P, możemy zacząć czytać Ripostę. Są 4 rodzaje Ripost (możemy wybrać tylko jedną) Riposta Wojownik - odporność na wojowników (12% na P) Riposta Ninja - odporność na ninja (12% na P) Riposta Sura - odporność na sura (12% na P) Riposta Szaman - odporność na szamanów (12% na P) Ripostę z "0" pkt do "m1" czytamy punktami umiejętności Z poziomu "m1" do poziomu "g1" potrzebujemy 30 książek konkretnej Riposty Z poziomu "g1" do "p" potrzebujemy 10 pomyślnie przeczytanych Kamieni Duchowych + Szczegółowe informacje na temat Dopalacza i Riposty są TUTAJ Na serwerze pojawi się nowa misja, którą jest Kolekcja Kamieni Dusz. Sami wybieramy, którą misję z konkretnym KD chcemy oddawać (można oddawać tylko jeden kamień na raz). Ilość sztuk: 20, oddajemy co 4h. 25% na wejście. Gdy spali to można oddawać kolejny raz aż do pomyślnego. Misje z Kamieniami Duszy Ataku oraz Odporności można odebrać dopiero po oddaniu wszystkich pozostałych kamieni. Należy oddać ich o połowę mniej od reszty, czyli 10. Nagrody za oddanie poszczególnego kamienia: - 3% potwory - 3% krytyka - 3% penetracji - 5% szybkości zaklęcia - 3% na wojowników - 3% na sura - 3% na ninja - 3% na szamana - 25 obrony - 3% bloku - 500 pż - 3% uniku - 500 pe - 5% poruszania się - 3% ataku - 3% odporności Eliksir Kolekcjonera - redukuje czas na oddanie Kamienia oraz zwiększa szansę na pomyślne przyjęcie o 10%. Aby go wytworzyć, potrzebujemy: 10x , 3x , 5x . Eliksir będzie możliwy do wytworzenia u Inżyniera. Szczegółowe informacje na temat Kolekcjonera Kamieni Dusz są TUTAJ Do Biologa możemy oddać Szkatułki Bossów, za które są cenne bonusy. Jeżeli szkatułka nie zostanie przyjęta jako pomyślna, możemy od razu oddać następną. 20x Szkatułka Wodza Orków Czas: 2 godziny Nagroda: 1% silny przeciwko Metinom Misja jest od poziomu: 35 20x Szkatułka Ezot. Władcy Czas: 2 godziny Nagroda: 1% silny przeciwko Bossom Misja jest od poziomu: 35 20x Szkatułka Królowej Pająków Czas: 2 godziny Nagroda: 1% silny przeciwko Ludziom Misja jest od poziomu: 35 20x Szkatułka Pustynnego Żółwia Czas: 2 godziny Nagroda: 2% silny przeciwko Metinom Misja jest od poziomu: 55 20x Szkatułka Dziewięciu Ogonów Czas: 2 godziny Nagroda: 2% silny przeciwko Bossom Misja jest od poziomu: 55 20x Szkatułka Ognistego Króla Czas: 2 godziny Nagroda: 2% silny przeciwko Ludziom Misja jest od poziomu: 55 20x Szkatułka Zjawy Zółt. Tygrysa Czas: 2 godziny Nagroda: 3% silny przeciwko Metinom Misja jest od poziomu: 75 20x Szkatułka Umarłego Rozpruwacza Czas: 3 godziny Nagroda: 3% silny przeciwko Bossom Misja jest od poziomu: 75 20x Szkatułka Niebieskiej Śmierci Czas: 4 godziny Nagroda: 3% silny przeciwko Ludziom Misja jest od poziomu: 75 20x Szkatułka Rośl. Bestii Czas: 4 godziny Nagroda: 5% na potwory Misja jest od poziomu: 75 20x Szkatułka Sil. Lod. Wiedźmy Nagroda: 6% odporności na trucizny, 3% na ludzi Czas: 6 godzin Misja jest od poziomu: 85 25x Szkatułka Gobl. Imperatora Nagroda: 3% niwelacji bloku i uniku Czas: 8 godzin Misja jest od poziomu: 95 30x Szkatułka Duratusa Nagroda: 7% obrażeń umiejętności Czas: 10 godzin Misja jest od poziomu: 107 40x Szkatułka Amet. Wodza Nagroda: 5% ataku Czas: 12 godzin Misja jest od poziomu: 120 50x Szkatułka Smoka Ziemi Nagroda: 10% Potwory, 10% Obrażeń Umiejętności Czas: 12 godzin Misja jest od poziomu: 127 Szkatułki oddajemy w panelu bocznym. Można wybrać w jakiej kolejności chcemy robić misje. Oddaje się je niezależnie od pozostałych misji. Szkatułka Hadesa Od poziomu: 79 Ilość: 30 sztuk Czas: 12 godzin Nagroda: 15% na Metiny, 5% Odporność na Obrażenia Szkatułka Haxorusa Od poziomu: 95 Ilość: 30 sztuk Czas: 12 godzin Nagroda: 5% Niwelacja Odp. na Klasy, 12% SungMa Szkatułka Smoka Lasu Od poziomu: 121 Ilość: 30 sztuk Czas: 12 godzin Nagroda: 15% Mrok, 5% Średnie Obrażenia Szkatułka Bogini Ognia Od poziomu: 130 Ilość: 30 sztuk Czas: 12 godzin Nagroda: 15% SungMa, 3% Atak Szkatułka Boga Smoków Od poziomu: 135 Ilość: 30 sztuk Czas: 12 godzin Nagroda: 15% Ziemia, 5% Ludzie, 3% Odporności Szczegółowe informacje na temat Kolekcjonera Szkatułek są TUTAJ Każda Rękawica ma wbudowane 2 bonusy oraz 5 mieszalnych bonusów. Bonusy można dodać za pomocą Wzmocnienia Rękawicy. Bonusy mieszalne można zmieniać za pomocą Zaczarowania Rękawicy. Rękawice można ulepszać do +9. Rękawice można zdobyć za pomocą wytwarzania u specjalnego NPC na każdej z map Półwyspu Yohara. Wbudowane Bonusy na +9: 30% SungMa i 10% Potwory Od poziomu: 79 Wbudowane Bonusy na +9: 30% SungMa, 15% Ludzie, Niwelacja odp. na Ludzi 5% Od poziomu: 79 Wbudowane Bonusy na +9: 30% SungMa i 30% Mrok Od poziomu: 79 Wbudowane Bonusy na +9: 30% SungMa i 30% Ziemia Od poziomu: 79 Maksymalne bonusy mieszalne są następujące: Siła +6, Zręczność +6, Inteligencja +6, Witalność +6, 5% Niwelacji Odporności, 10% na Ludzi, 5% Odporność na Ludzi, 6% Mistyki, 6% Orki, 6% Zwierzęta, 6% Nieumarłe, 6% Diabły, 12% Mrok, 12% Ziemia, 12% Lód, 12% Ogień, 10% Szybkość Zaklęcia, 10% Krytyk, 10% Szycie, Punkty Doświadczenia +20% Za pomocą Diamentu Yohary do Rękawicy +9 można dodać 1x slot na Kamień Duszy Ataku lub Kamień Duszy Odporności. Szczegółowe informacje na temat Rękawic są TUTAJ Talizmany można ulepszać do +50. Nie można ich bonować. Talizman ulepszyć możemy przy użyciu Zwoju Przeznaczenia. Talizman Lodu Od poziomu: 40 Bonusy przy +50: 50% na Lód oraz 40% na Metiny Talizman Ognia Od poziomu: 40 Bonusy przy +50: 50% na Ogień oraz 40% na Metiny Talizman Mroku Od poziomu: 40 Bonusy przy +50: 50% na Mrok oraz 40% na Metiny Talizman Ziemi Od poziomu: 40 Bonusy przy +50: 50% na Ziemię oraz 40% na Metiny Talizman SungMa Od poziomu: 40 Bonusy przy +50: 100% na SungMa oraz 50% na Metiny Talizmanów nie bonujemy, mają tylko wbudowane bonusy. System ulepszania jest powtarzalny i na każdy "+" trzeba to samo. Jednym z ulepszaczy jest jeden z w zależności jaki talizman ulepszamy. Szansa na ulepszenie na każdym poziomie wynosi 22%. Talizman Przeznaczenia Poziom: 49-79 Bonusy przy +50: Max PŻ +17500, Odporność na Ludzi: 10%, Silny przeciwko Ludziom +15%, Niwelacja odp. na ludzi +7%, Obrona +1% W celu zwiększenia szansy na ulepszenie mamy możliwość wytworzenia Leg. Zwoju Przeznaczenia . Daje on 10% więcej na pomyślne ulepszenie i działa jedynie na Talizman Przeznaczenia. Szczegółowe informacje na temat Talizmanów są TUTAJ U Kolekcjonera pojawi się możliwość oddawania Świadectw Wypraw. Na Świadectwo Wypraw składają się Skrzynie z danej wyprawy oraz inne unikalne przedmioty wymagane do wytworzenia Świadectwa Wyprawy. W zamian za to Kolekcjoner wynagrodzi Was stałymi bonusami. Za pomocą Eliksirów Kolekcjonera można zwiększyć szansę do 100% Można przyspieszyć czas oddawania Świadectw za pomocą Eliksirów Biologa. Świadectwa wytwarza się u Biologa Dungeon: Kanion Yongbi Przedmiot: Świadectwo Kanionu Yongbi Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Kanionie Yongbi, 3% silny na ogień, 1% odporność na wachlarze Dungeon: Leśna Polana Przedmiot: Świadectwo Leśnej Polany Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Leśnej Polanie, 3% silny na mrok, 1% odporność na dzwony Dungeon: Wyzwanie Lodu Przedmiot: Świadectwo Wyzwania Lodu Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Wyzwaniu Lodu, 3% silny na lód, 2% silny na ludzi Dungeon: Wyzwanie Ognia Przedmiot: Świadectwo Wyzwania Ognia Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Wyzwaniu Ognia, 3% silny na ogień, 2% obrażeń umiejętności Dungeon: Lodowa Wieża Przedmiot: Świadectwo Lodowej Wieży Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Lodowej Wieży, 3% silny na lód, 2% bloku Dungeon: Przeklęty Okręt Przedmiot: Świadectwo Przeklętego Okrętu Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Przeklętym Okręcie, 3% silny na ziemię, 1% odporność na magię Dungeon: Ruiny Ma-Ani Przedmiot: Świadectwo Ruin Ma-Ani Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Ruinach Ma-Ani, 3% silny na ziemię, 2% niwelacji bloku Dungeon: Diabelskie Katakumby Przedmiot: Świadectwo Diab. Katakumb Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Diabelskich Katakumb, 3% silny na mrok, 1% odporność na sztylety Dungeon: Komnata Smoka Przedmiot: Świadectwo Komnaty Smoka Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Komnacie Smoka, 3% silny na lód, 1% odporność na strzały Dungeon: Nefrytowe Wyspy Przedmiot: Świadectwo Nefrytowych Wysp Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Nefrytowej Wyspie, 3% silny na mrok, 1000 pż Dungeon: Siedlisko Mantykor Przedmiot: Świadectwo Siedliska Mantykor Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Siedlisku Mantykor, 3% silny na ogień, 25 wartość mag. ataku Dungeon: Jotuńskie Moczary Przedmiot: Świadectwo Jot. Moczar Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Jotuńskich Moczarach, 3% silny na ogień, 25 wartość ataku Dungeon: Grota Rhaegala Przedmiot: Świadectwo Groty Rhaegala Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Grocie Rhaegala, 3% silny na mrok, 5% niwelacji krytyka Dungeon: Legowisko Chena Przedmiot: Świadectwo Legowiska Chena Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Legowisku Chena, 3% silny na mrok, 1% odporność na 2rekę Dungeon: Labirynt Lodowego Smoka Przedmiot: Świadectwo Lodowego Smoka Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Komnacie Lodowego Smoka, 3% silny na ziemię, 5% na krytyka Dungeon: Wyzwanie Seta Przedmiot: Świadectwo Wyzwania Seta Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Wyzwaniu Seta, 3% silny na ziemię, 1% odporność na miecze Dungeon: Jaskinia Utopców Przedmiot: Świadectwo Jaskini Utopców Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Jaskini Utopców, 3% silny na mrok, 3% silny na sungma, 2% odp na obrażenia Dungeon: Lodowe Podziemia Przedmiot: Świadectwo Lodowych Podziemi Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Lodowych Podziemiach, 3% silny na mrok, 3% silny na sungma, 2% odp na obrażenia umiejętności Dungeon: Nefrytowa Grota Przedmiot: Świadectwo Nefrytowej Groty Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Nefrytowej Grocie, 3% silny na mrok, 3% silny na sungma, 2% średnich obrażeń Dungeon: Zaklęty Loch Przedmiot: Świadectwo Zaklętego Lochu Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Zaklętym Lochu, 3% silny na mrok, 3% silny na sungma, 1% odp na wachlarze Dungeon: Piekielna Czeluść Przedmiot: Świadectwo Piekielnej Czeluści Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Piekielnej Czeluści, 3% silny na mrok, 3% silny na sungma, 1% niwelacji odp na umiejętności Dungeon: Pradawna Twierdza Przedmiot: Świadectwo Pradawnej Twierdzy Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na radawnej Twierdzy, 3% silny na ziemię, 3% silny na sungma, 1% Odporności Dungeon: Krypta Dusz Przedmiot: Świadectwo Krypty Dusz Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Krypcie Dusz, 10% silny na ludzi, 5% odporności na ludzi, 10% potwory Dungeon: Góry WuKonga Przedmiot: Świadectwo Gór WuKonga Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Górach WuKonga, 3% silny na mrok, 1% odporność na dzwony Dungeon: Leże Skorpionów Przedmiot: Świadectwo Leża Skorpionów Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Leżu Skorpionów, 3% silny na lód, 3% silny na sungma, 1% odporność na magię Dungeon: Wrota Piekieł Przedmiot: Świadectwo Wrót Piekieł Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Wrotach Piekieł, 3% silny na lód, 3% silny na sungma, 1% odporność na strzały Dungeon: Ruiny Atlantydy Przedmiot: Świadectwo Ruin Atlantydy Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Ruinach Atlantydy, 3% silny na lód, 3% silny na sungma, 1% odporność na sztylety Dungeon: Komnata Smoka Śmierci Przedmiot: Świadectwo Komnaty Smoka Śmierci Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Komnacie Smoka Śmierci, 3% silny na lód, 3% silny na sungma, 1% odporność na miecze Dungeon: Przeklęty Statek Przedmiot: Świadectwo Przeklętego Statku Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Przeklętym Statku, 3% silny na lód, 3% silny na sungma, 1% odporność na 2rekę Dungeon: Sanktuarium Prawdy Przedmiot: Świadectwo Sanktuarium Prawdy Ilość: 25 Podstawowa Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu: 50% Szansa na Pomyślne Przyjęcie Przedmiotu z Eliksirem: 100% Wymagany czas: 4 godziny Wymagania: od 30 lvl Bonusy: 3% zwiększone Obrażenia na Sanktuarium Prawdy, 15% silny na ludzi, 10% średnich, 3% niwelacji na obrażenia U Mistrza Chao można oddać przedmioty w celu otrzymania stałych bonusów. Jest 31 misji: Kowal - 3% na pomyślne ulepszenie przedmiotu Alchemik - 3% na pomyślne ulepszenie alchemii Doświadczenie - 10% punktów doświadczenia Wojownik - 3% odp na wojownika Ninja - 3% odp na ninja Sura - 3% odp na sura Szaman - 3% odp na szamana Potwory I - 5% na potwory Potwory II - 5% na potwory, 5% średnich obrażeń, 7% odporność na potwory Potwory III - 10% na potwory, 5% odporność na potwory, 50 wartość ataku Potwory IV - 8% atak, 10% na potwory, 3% odporność na potwory, 3% na bossy, 3% na metiny Lód I - 12% na lód Lód II - 17% na lód Ogień I - 12% na ogień Ogień II - 17% na ogień Mrok I - 10% na mrok, 5% odp na mrok Mrok II - 12% na mrok, 3% atak, 10% na szycie Ziemia I - 10% na ziemię, 3% odp na ziemię, 25 wartość ataku Ziemia II - 15% na ziemię, 5% odp na ziemię, 8% na metiny Ziemia III - 15% na ziemię, 7% odp na ziemię, 3% atak Ludzie I - 7% na ludzi, 3% odp na ludzi Ludzie II - 10% na ludzi, 5% odp na ludzi, 25% na krytyka, 3% niwelacji bloku Ludzie III - 12% na ludzi, 8% średnich obrażeń, 5% obrażeń umiejętności Ludzie IV - 12% na ludzi, 3% odp na Bronie, 3% odp na magię Ludzie V - 25% na ludzi, 100 wartości ataku, 100 wartości mag. ataku, 3% niwelacji bloku, 3% odporności na ludzi SungMa I a - 5% na SungMa, 3% odp na SungMa SungMa I b - 5% na SungMa, 3% odp na SungMa SungMa I c - 5% na SungMa, 3% odp na SungMa SungMa I d - 5% na SungMa, 3% odp na SungMa SungMa I e - 5% na SungMa, 3% odp na SungMa SungMa II - 20% na SungMa, 5% odp na SungMa SungMa III - 25% na SungMa, 3% odp na SungMa Legendarne KD I - 7% na wytwarzanie leg. KD Legendarne KD II - 10% na włożenie i wyciągnięcie leg. KD Żywioły I - 25% na żywioły, 5% zwierzęta, 5% orki, 5% mistyki Behawiorysta I - 5% na złapanie zwierzaka, 10% na podwójne jajko Zwierzaki Domowe I - 100% więcej expa zwierzaka domowego Zwierzaki Domowe II - 125% więcej expa zwierzaka domowego PvP I - zmniejszenie obr. krytycznych umiejętności w PvP o 30%, 3% odp na bronie Szczegółowe informacje na temat Misji Chao są TUTAJ Podczas dużych, tematycznych wydarzeń są dostępne specjalne: Kostiumy, Fryzury, Amulety oraz Nakładki na Broń. Założenie ich wszystkich daje nam dodatkowe bonusy. Dostępne są zestawy z następujących wydarzeń: Event Walentynkowy Event Wielkanocny Event Urodzinowy Event Szkolny Event Halloween Event Mikołajkowy Event Świąteczny Dodatkowo jest dostępny bonus zestawu, gdy posiadamy pełny Legendarny IS, który jest dostępny u Aukcjonera Szczegółowe informacje na temat Bonusu Zestawu są TUTAJ Aukcjoner znajduje się na Nieznanej Krainie. U Aukcjonera odbywa się licytacja jednego z wielu bardzo cennych przedmiotów. Aukcje odbywają się codziennie. Przykładowo: Aukcja rozpoczyna się w Poniedziałek o 20:00, a zakończy się we Wtorek o 18:00. Aukcja polega na licytowaniu przedmiotu za won. Wygrywa gracz, który zaoferuje największą ilość wonów za przedmiot. W momencie zalicytowania przedmiotu z konta zostanie pobrana ilość won odpowiadająca wartości licytacji. Jeżeli nasza oferta zostanie przebita przez innego gracza, wony są nam zwracane. Uwaga! Przy każdym przebiciu (gdy czas do końca aukcji jest mniejszy niż 5 minut) czas przedłuża się o kolejne 20 sekund. Dodatkowo u Aukcjonera znajdziecie Loterię, w której będzie można wygrać przedmiot obecnie dostępny w licytacji. Czas trwania Loterii jest identyczny jak czas trwania Licytacji. Aby wziąć udział w loterii, należy zakupić Los z Item-Shopu. Kosztuje on 20SM. Można użyć maksymalnie 1 Los na 1 Postać. Na forum znajduje się Wikipedia Serwerowa, gdzie zawarte są bardzo cenne informacje. Wikipedia jest rozwinięciem tej prezentacji. Link do Wikipedii: KLIK 4 2 1 9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlassYaa Opublikowano 6 Grudnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2022 Właśnie została opublikowana nowa prezentacja w celu odświeżenia informacji o serwerze. W 4,5 roku serwer się bardzo zmienił i uznaliśmy, że to najwyższy czas. 2 2 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fezy Opublikowano 6 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2022 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sezz Opublikowano 6 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2022 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voudek Opublikowano 6 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2022 koks 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papkinio Opublikowano 6 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2022 niice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lenovy Opublikowano 6 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2022 bardzo ładna prezentacja pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionek1997 Opublikowano 6 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2022 prezentacja sztos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Se7eN Opublikowano 6 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2022 fajnie sie zapowiada serwer, wiadomo kiedy beta testy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zawirowany Opublikowano 6 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2022 Kox prezentacja 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xArabus Opublikowano 6 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2022 pog w chuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jestem_głodny Opublikowano 6 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2022 żałuje że w 2018 nie było grane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zawirowany Opublikowano 11 Listopada 2024 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2024 @BlassYaa po wprowadzeniu drugiej fali zmian serwerowych zostanie prezentacja zaaktualizowana? 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się