Skocz do zawartości
Valantir

System Alchemii

Rekomendowane odpowiedzi

 

J6dRXED.png

R232Gg8.png

1. Podstawowe Informacje

2. Umieszczenie/Wyciąganie 

3. Przywiązanie Alchemii 

4. Rodzaje  Kamieni

5. Jak zdobyć Alchemię?

6. Wytwarzanie  Alchemii

7. Bonusy kamieni

8. Odporność na cios krytyczny

9. Dodanie Ziemi do Ametystu

10. Kryształ Energii

11. Mityczna Alchemia

 

RHesUQd.png

System Alchemii Smoczych Kamieni polega na wytwarzaniu specjalnych kamieni dających naszej postaci różnego rodzaju bonusy.
System ten dostępny jest od 30 poziomu postaci.

UWAGA: Postacie poniżej 30 poziomu nie mogą również handlować Alchemią.

 

Aby otworzyć okno Alchemii należy kliknąć przycisk "O" lub kliknąć na przycisk o7QyDUR.png w Ekwipunku postaci

Po otwarciu Okna Alchemii pojawi się przed nami następujący widok:

AL03MyL.png

W górnej część okna mamy sloty na Smocze Kamienie. Ich kolor jest dobrany do koloru kamienia jaki możemy tam włożyć.

Każda postać posiada dwa oddzielne "Koła Alchemii".

3ZrzPSZ.png

W każdym z kół możemy włożyć maksymalnie 7 Smoczych Kamieni.

Aby włączyć/wyłączyć Alchemie należy kliknąć przycisk "Aktywuj" lub użyć skrótu klawiszowego F8.

W danej chwili może być aktywne tylko jedno Koło Alchemii.

E9XBh7g.png

 

Informacje o tym czy Alchemia jest aktywna możemy sprawdzić również w lewym górnym rogu.
Jeżeli pojawi się tam ikonka HbYhQ0q.png lub f0I5hVH.png będzie to oznaczać, że Alchemia jest włączona.

 

gMGJT8Y.png

 

Aby umieścić Smoczy Kamień w Kole Alchemii należy:

1. Wybrać Koło Alchemii w jakim chcemy umieścić kamień.

2. Jeżeli slot na kamień jest wolny, to wybrany przez na Kamień Alchemii klikamy prawym przyciskiem myszy.

3. Inną opcją jest przeciągnięcie kamienia na odpowiedni slot.

 

 

Smocze Kamienie możemy również wyciągnąć z Koła.

Bazowo szansa na wyciagnięcie wynosi 30%.

Kamień wyciągamy klikając na niego prawym przyciskiem myszy lub przeciągając go do Okna Ekwipunku na Smocze Kamienie. Przed wyciągnięciem należy potwierdzić czy na pewno chcemy wyciągnąć kamień.

 

Szansę na wyciągnięcie możemy zwiększyć do 80% zakupując Smocze Cęgi VMXq0fK.png w Item-Shopie.

Możemy je zakupić w zakładce Alchemia za 500SM.

Aby użyć Smoczych Cęgów VMXq0fK.png należy przeciągnąć je na kamień, który chcemy wyciągnąć i potwierdzić wybór.

Cęgi znikają po próbie wyciągnięcia kamienia niezależnie od wyniku.

Jeżeli wyciągnięcie nie powiedzie się, to zamiast Smoczego Kamienia otrzymamy Odłamek Smoczego KamieniaOdłamek Smoczego Kamienia.png

 

 

1RhGKH7.png

Bazowo każdy nowy Smoczy Kamień po włożeniu do Koła Achemii może być używany przez 24h.

Czas żywotności Alchemii upływa tylko, jeżeli Alchemia jest aktywowana.
Jeżeli czas kamienia upłynie, to podświetli się on w następujący sposób GxH2z5H.png i przestanie on dawać bonusy naszej postaci.

 

Aby przedłużyć czas działania Alchemii należy udać do Alchemika z Pierwszych Miast i otworzyć zakładkę Sklep.

Możemy tam zakupić następujące przedmioty:

- Eliksir Czasu FrQkOFV.png (cena 10kk) przedłuża on czas Alchemii o 10%, 20%, 30%, 40% lub 50%

- Eliksir Czasu (100%) mVTBqDN.png (cena 150kk) przedłuża on czas Alchemii o 100%

 

Aby użyć Eliksiru Czasu należy przeciągnąć go na kamień, który chcemy przedłużyć. Przedłużać możemy tylko włożone kamienie.

Eliksirami Czasu FrQkOFV.pngmVTBqDN.pngmożemy handlować.

 

 

w3JpHFR.png

 

Przywiązanie Alchemii blokuje możliwość wyciągania Smoczych Kamieni z Koła. 
Aby przywiązać Alchemię do postaci należy wejść w Okno Alchemii (skrót O) i nacisnąć przycisk AtEUkJH.png a następnie potwierdzić wybór. 

Aby odblokować możliwość wyciągania przywiązanej Alchemii należy ponownie użyć przycisku AtEUkJH.png. Proces odwiązywanie będzie trwał 72h i nie można go w żaden sposób przyspieszyć. 

 

zlEYdlz.png

Na serwerze Valium występuje 7 rodzajów Smoczych Kamieni:

- Diament 50gGrIt.png

- Rubin ppbmp41.png

- Jadeit ZqQpLU5.png

- Szafir PioILB3.png

- Granat 8Y8VYpG.png

- Onyks CTrcVYD.png

- Ametyst Jz8Nj9W.png

 

Każdy Smoczy Kamień ma swoją:

- Klasę

- Jakość

- Poziom

 

Wyróżniamy 5 Klas:

- Surowy 110000.png

- Szlifowany 111000.png

- Rzadki 112000.png

- Antyczny 113000.png

- Legendarny 114000.png

 

Wyróżniamy 5 Stopni Jakości:

- Matowy 114000.png

- Przejrzysty 114100.png

- Bez Skazy 114200.png

- Znakomity 114300.png

- Wyborny 114400.png

 

Wyróżniamy Poziomy od +0 do +6. W zależności od Klasy i Jakości Kamień może posiadać różny maksymalny poziom do jakiego możemy go ulepszyć.

 

pA76wre.png

 

Podstawową Alchemie Smoczych Kamieni (bez Ametystu) zdobywamy z:

- Cor Draconis (surowe)50255.png

- Cor Draconis (szlif.) 51552.png

- Cor Draconis (rzadkie) 50257.png

- Cor Draconis (antyczne) 50258.png

- Cor Draconis (legend.) 1zyxy5Q.png

 

Po kliknięciu prawym przyciskiem myszy na Cor Draconis otrzymamy kamień matowy +0, którego klasa (surowy, szlifowany, rzadki, antyczny, legendarny) będzie zależna od rodzaju Cor Draconis jakie "otworzyliśmy". To czy będzie to Diament, Rubin, Jadeit, Szafir, Granat bądź Onyks jest losowe. Po otwarciu Cor Draconis nowe kamienie znajdziemy w Oknie Alchemii naszej postaci.

 

 

W poniższych spoilerach możecie znaleźć informacje skąd możemy zdobyć dany Cor Draconis.

 

Cor Draconis (surowe)50255.png

 

Do zdobycia z: 

- 10x Odłamek Smoczego KamieniaOdłamek Smoczego Kamienia.png zamienia się w 1x 50255.png. OdłamkiOdłamek Smoczego Kamienia.pngzdobywamy z potworów od 30 poziomu postaci. Dziennie możemy zdobyć 200x Odłamek Smoczego Kamienia.png.

- Wszystkie wyprawy na Serwerze oprócz Górskiej Kopalni, Doliny Gigantów i Twierdzy Rubinowego Smoka. 

- Wszystkie niskopoziomowe bossy na Serwerze występujące na mapach przed Goblińskimi Moczarami (mapa od 95 poziomu). 

- Możemy wyłowić od 1 poziomu Umiejętności Łowienie

- Koło Losu: IS, Valtir, Rybak

Srebrna SzkatułkaSrebrna Szkatułka.png

Skrzynia Seta Skrzynia Bagjanamu.png

Runiczna Skrzynia79600.png

- Z Metinów podczas Wydarzenia "Drop Cor Draconis z Kamieni Metin"

Różne szkatułki eventowe

 

 

 

Cor Draconis (szlif.)51552.png

 

Do zdobycia z: 

- Wszystkie wyprawy na Serwerze oprócz Pajęcza Przełęcz, Górska Kopalnia, Dolina Gigantów i Twierdzy Rubinowego Smoka.

- Wszystkie niskopoziomowe bossy na Serwerze występujące na mapach przed Goblińskimi Moczarami (mapa od 95 poziomu) oprócz Best. Kapitana, Hae-Tae, Wodza Orków, bossów na Małpim Gaju, Reinkar. Ezot. Przyw. 

- Możemy wyłowić od 14 poziomu Umiejętności Łowienie

- Koło Losu: IS, Valtir, Rybak

Tajemnicza Skrzynia  Skrzynia Nemere.png

Złota Szkatułka Złota Szkatułka.png

Skrzynia Seta Skrzynia Bagjanamu.png

Runiczna Skrzynia79600.png

- Z Metinów podczas Wydarzenia "Drop Cor Draconis z Kamieni Metin"

Różne szkatułki eventowe

Misje fabularne: Zagrożenie II

 

 

 

Cor Draconis (rzadkie)50257.png

 

Do zdobycia z: 

- Wyprawy: Lodowa Wieża, Wieża Demonów, Przeklęty Okręt, Diabelskie Katakumby, Komnata Smoka, Nefrytowe Wyspy, Siedlisko Mantykor, Jotuńskie Moczary, Grota Rheagela, Legowisko Chena, Labirynt Lodowego Smoka, Wyzwanie Seta. 

- Pradawne bossy oprócz Pradawnego Wodza Orków, Barownówna Pająków, bossy na Półwyspie Drosera, Silna Lodowa Wiedźma, Generał Huashin, Olbrz. Goblini Suweren, bossy na Archipelagu Gnolli bez Duratusa, bossy na Ametystowych Wzgórzach bez Ametystowego Krabbsa, bossy na Pustyni Thar. 

Tajemnicza Skrzynia  Skrzynia Nemere.png

Skrzynia Seta Skrzynia Bagjanamu.png

Runiczna Skrzynia79600.png

- Możemy wyłowić od 15 poziomu Umiętności Łowienie

- Koło Losu: IS, Valtir, Rybak

- Z Metinów podczas Wydarzenia "Drop Cor Draconis z Kamieni Metin"

Różne szkatułki eventowe

Misje fabularne: Zagrożenie I, Zagrożenie III, Historia III

Metinologia XVI, XVII, 

 

 

 

Cor Draconis (antyczne)50258.png

 

Do zdobycia z: 

Roślinna Bestia

Silna Lodowa Wiedźma

Olbrz. Goblini Imperator

Duratus

- Bossy na  Ametystowych Wzgórzach

- Bossy na Pustyni Thar

Jotun Thrym

Chen

Lodowy Smok

Skrzynia Seta Skrzynia Bagjanamu.png

Runiczna Skrzynia79600.png

- Koło Losu: Valtir, Rybak

Misje fabularne: Legenda II, Legenda III, Nowe Rozdanie IV. 

 

 

 

Cor Draconis (legend.) 1zyxy5Q.png

 

Do zdobycia z: 

Roślinna Bestia

Silna Lodowa Wiedźma

Olbrz. Goblini Imperator

Duratus

Ametystowy Krabbs

Skrzynia Seta Skrzynia Bagjanamu.png

Misje fabularne: Legenda IV, Nowe Rozdanie X, Skarb Pustyni III, Skarb Pustyni X

 

 

 

Ametyst zdobywamy z:

- Cor Amethyst (surowe) wi7qw3n.png

- Cor Amethyst (szlif.) Ew5np0P.png

- Cor Amethyst (rzadkie)zFsa0Qs.png

Po kliknięciu prawym przyciskiem myszy na Cor Amethyst otrzymamy Ametyst matowy +0, którego klasa (surowy, szlifowany, rzadki) będzie zależna od Cor Amethyst jakie "otworzyliśmy". Po otwarciu nowy Ametyst znajdziemy w Oknie Alchemii naszej postaci.

 

W poniższych spoilerach możecie znaleźć informacje skąd możemy zdobyć dany Cor Amethyst.

 

Cor Amethyst (surowe) wi7qw3n.png

 

Do zdobycia z: 

Roślinna Bestia

Silna Lodowa Wiedźma

Olbrz. Goblini Imperator

Duratus

- Bossy i Metiny na Ametystowych Wzgórzach

- Bossy i Metiny na Pustyni Thar

Rheagel

Przeklęty Rheagel, Chen

Lodowy Smok

Skrzynia Seta Skrzynia Bagjanamu.png

Runiczna Skrzynia79600.png

Misje fabularne: Nowe Rozdanie IV, Nowe Rozdanie VIII, Skarb Pustyni I

Polowanie XXXVI, XXXVII, XXXVIII, XXXIX

 

 

 

Cor Amethyst (szlif.) Ew5np0P.png

 

Do zdobycia z: 

Roślinna Bestia

Silna Lodowa Wiedźma

Olbrz. Goblini Imperator

Duratus

Ametystowy Krabbs

- Bossy na Pustyni Thar

Chen

Lodowy Smok

Skrzynia Seta Skrzynia Bagjanamu.png

Runiczna Skrzynia79600.png

Misje fabularne: Nowe Rozdanie IV, Nowe Rozdanie IX,  Skarb Pustyni IV

Polowanie XL

 

 

 

Cor Amethyst (rzadkie)zFsa0Qs.png

 

Do zdobycia z:

Skrzynia Seta Skrzynia Bagjanamu.png

Misje fabularne: Nowe Rozdanie X, Skarb Pustyni VII, Skarb Pustyni X

 

 

 

6f7cmrN.png

 

Po otworzeniu Corów możemy udać się do Alchemika w celu stworzenia potężniejszych Smoczych Kamieni.

Alchemika możemy spotkać w Pierwszych Miastach oraz na Nieznanej Krainie na obszarze Ziem Gildii.

 Alchemik Gildyjny zapewnia maksymalnie dodatkowe 10% na ulepszenie/przerabianie Alchemii.

Dodatkowo szanse te możemy dodatkowo zwiększyć poprzez Misje Chao

Po rozmowie z Alchemikiem i wyborze opcji "Wytwarzanie Alchemii" pojawi się przed nami "Okienko uszlachetniania".

 

soDbRXq.png

 

xLM6wqO.png

 

Przypomnijmy, że Smocze Kamienie mogą posiadać:
klasę surową130000.png, szlifowaną131000.png, rzadką132000.png, antyczną133000.png oraz legendarną134000.png

W celu wytworzenia kamienia o wyższej klasie niż nasze kamienie należy umieścić w Okienku uszlachetnienia 2 kamienie tej samej klasy i rodzaju (jakość i poziom nie ma znaczenia) w miejsce przedstawione na poniższym obrazku. 

GMsMBU7.png

 

Kamienie możemy przeciągnąć w pokazane miejsce lub użyć prawego przycisku myszy na kamieniu. 

Po użyciu przycisku JpNWW8p.png i udanej próbie otrzymamy 1 kamień wyższej klasy. 

W przypadku niepowodzenia tracimy jeden kamień.

Posiadamy opcję przerobienia wszystkich kamieni danej klasy i rodzaju za pomocą  przycisku tVktnu6.png

Przykładowo używając 2 Surowych Smoczych Rubinów po udanej próbie zwiększenia klasy otrzymamy 1 Szlifowany Smoczy Rubin.

Maksymalnie klasę danego kamienia możemy zwiększyć do Legendarnego.

 

Bazowa szansa na zwiększenie klasy oraz koszt prób wynoszą:

- na szlifowany131000.png 70% Koszt: 50.000 Yang

- na rzadki132000.png 55%  Koszt: 100.000 Yang

- na antyczny133000.png 45% Koszt: 250.000 Yang

- na legendarny134000.png 35% Koszt: 1.500.000 Yang

 

idquJjV.png

 

Na samym początku warto zauważyć, iż mamy możliwość zwiększenia stopnia jakości kamieni każdej klasy.

W praktyce jednak jest to zupełnie nieopłacalne w przypadku kamieni innych niż legendarne, dlatego w dalszej części skupimy się  tylko na kamieniach legendarnych.

 

W celu wytworzenia kamienia o wyższym stopniu jakości, niż nasze kamienie należy umieścić w Okienku uszlachetnienia 2  legendarne kamienie tego samego stopnia i  rodzaju (poziom nie ma znaczenia) w miejsce przedstawione na poniższym obrazku. 

0sW7w8A.png

 

Kamienie możemy przeciągnąć w pokazane miejsce lub użyć prawego przycisku myszy na kamieniu. 

Po użyciu przycisku JpNWW8p.png i udanej próbie otrzymamy 1 kamień wyższego stopnia. 

W przypadku niepowodzenia tracimy jeden kamień oraz mieszane są bonusy Smoczego Kamienia, który pozostał w naszym ekwipunku.

 

Przykładowo używając 2 matowych Legendarnych Smoczych Rubinów po udanej próbie zwiększenia stopnia jakości
otrzymamy 1 przejrzysty Legendarny Smoczy Rubin. 

Maksymalnie stopień jakości danego kamienia możemy zwiększyć do wybornego.

 

Bazowa szansa na zwiększenie stopnia jakości oraz koszt prób wynoszą:

- na przejrzysty134100.png 70% Koszt: 2.500.000 Yang

- na Bez Skazy 134200.png 55% Koszt: 5.000.000 Yang

- na Znakomity 134300.png 45% Koszt: 25.000.000 Yang

- na Wyborny 134400.png 35% Koszt: 100.000.000 Yang

 

 

yZYw4MW.png

 

Posiadając dwa wyborne Legendarne Smocze Kamienie tego samego rodzaju możemy wytworzyć z nich jeden kamień.

Proces ten umożliwia mieszanie bonusów w wybornych kamieniach. 

 

W celu zmieszania wybornych kamieni należy umieścić w Okienku uszlachetnienia 2 wyborne legendarne kamienie (poziom nie ma znaczenia) w miejsce przedstawione na poniższym obrazku. 

nfOOsVO.png

Kamienie możemy przeciągnąć w pokazane miejsce lub użyć prawego przycisku myszy na kamieniu. 

Po użyciu przycisku JpNWW8p.png  otrzymamy zawsze 1 kamień z nowymi bonusami. 

Opłata za mieszanie wybornych kamieni jest taka sama u Alchemika z Pierwszych Miast jak i Gildyjnego i wynosi 200.000.000Yang.  

 

CLuYcsL.png

 

Zwiększenie Poziomu Smoczego Kamienia zapewnia większe wartości bonusów jakie otrzyma nasza postać po włożeniu danego kamienia.

Jeżeli planujemy włożyć dany Smoczy Kamień do naszego Koła Alchemii, to powinniśmy się upewnić, iż jest on ulepszony na maksymalny możliwy poziom.

Jako, że jedyne kamienie jakie warto wkładać, to kamienie legendarne to skupimy się tutaj na ulepszaniu właśnie tych kamieni.

 

Maksymalny poziom Legendarnego Smoczego Kamienia w zależności od stopnia jakości:

- Matowy 124000.png(max +4)

- Przejrzysty 124100.png(max +4)

- Bez Skazy 124200.png(max +4)

Znakomity 124300.png (max +5)

- Wyborny 124400.png (max +6)

 

Aby zwiększyć poziom Smoczych Kamieni  będziemy potrzebować jednej z trzech Smoczych Fasolek:

- Zielonej Smoczej FasoliZielona Smocza Fasola.png Koszt ulepszania: 200.000 Yang

- Niebieskiej Smoczej Fasoli Niebieska Smocza Fasola.png(dodatkowe 5% na ulepszenie). Koszt ulepszania: 300.000 Yang

- Różowej Smoczej FasoliRóżowa Smocza Fasola.png(dodatkowe 10% na ulepszenie). Koszt ulepszania: 500.000 Yang

 

Bazowa szansa na ulepszenie Smoczego Kamienia na: 

+1 100% 

+2 80% 

+3 70%

+4  50% 

+5  40%

+6  30%

Szansę tę możemy zwiększyć używając lepszej fasoliNiebieska Smocza Fasola.pngRóżowa Smocza Fasola.png, korzystając z usług Alchemika Gildyjnego oraz oddając Misję Chao "3% na pomyślne ulepszenie alchem. 

 

Poszczególne fasolki możemy zdobyć z bossów i wypraw. 

 

W celu ulepszenia kamienia należy go umieścić w Okienku uszlachetnienia wraz z wybraną przez nas fasolką w miejsce przedstawionym na poniższym obrazku.

 

3kFn29s.png

 

Kamień jak i fasolkę możemy przeciągnąć w pokazane miejsce lub użyć prawego przycisku myszy na przedmiocie. 

Po użyciu przycisku JpNWW8p.png i udanej próbie otrzymamy kamień o 1 poziom wyższy.  

Jeżeli próba nie powiedzie się, to otrzymamy kamień z poziomem o 1 mniejszym lub w przypadku kamienia +0 nic się nie zmieni.

Ulepszanie to działa na identycznej zasadzie jak ulepszanie Zwojem Błogosławieństwa25040.png

 

tm2TCCk.png

Na serwerze Valium każdy Legendarny Smoczy Kamień posiada 2 wbudowane stałe bonusy oraz 2-3 bonusy losowe z puli 5 ustalonych bonusów. Wartości tych bonusów różnią się w zależności od stopnia jakości jak i poziomu kamienia.

 

Diament 50gGrIt.png

Bonusy Stałe:
- Inteligencja
- Odporność na Dzwony

Bonusy Losowe:
- Obrażenia Umiejętności
- Odporność na Obrażenia Umiejętności
- Odporność na Trucizny
- Wartość Magicznego Ataku
- Maks. PE (procentowe)

 

Rubin ppbmp41.png

Bonusy Stałe:
- Siła
- Odporność na Wachlarze


Bonusy Losowe:
- Średnie Obrażenia
- Wartość Ataku
- Odporność na Obrażenia
- Obrona
- Szybkość Ataku

 

Jadeit ZqQpLU5.png

Bonusy Stałe:
- Maks. PE (liczbowe)
- Odporność na Broń Dwuręczną

Bonusy Losowe:
- Max PŻ (liczbowe)
- Maks. PŻ (procentowe)
- Obrażenia dodane do PŻ
- Szansa na odzyskanie PŻ
- Regeneracja PŻ

 

Szafir PioILB3.png

Bonusy Stałe:
- Zręczność
- Odporność na Sztylety

Bonusy Losowe:
- Silny przeciwko Ludziom: 6%
- Silny przeciwko postaciom fizycznym (Wojownik, Ninja, WP)
- Silny przeciwko postaciom magicznym  (BM, Szamani)
- Szybkość Ruchu
- Odporność na Błyskawice

 

Granat 8Y8VYpG.png


Bonusy Stałe:
- Maks. Pż (liczbowe)
- Odporność na Strzały

Bonusy Losowe:
- Silny przeciwko Potworom
- Odporność na Magię
- Odporność na Ogień
- Szansa na przeszywające uderzenie
- Szansa na Odbicie Ciosu

 

Onyks CTrcVYD.png

Bonusy Stałe:
- Witalność
- Odporność na Miecze

Bonusy Losowe:
- Szansa na blok ciosów
- Szansa na uniknięcie strzały
- Szansa na cios krytyczny
- Odporność na Wiatr
- Obrażenia dodane do PE

 

Ametyst Jz8Nj9W.png

Bonusy Stałe:
- Silny na Mrok
- Odporność na Mrok

Bonusy Losowe:
- Atak
- Szybkość Zaklęcia
- Punkty Doświadczenia
- Odporność na cios krytyczny
- Odporność na przeszywający cios

 

W poniższych spoilerach przedstawiono dokładne wartości bonusów maksymalnie ulepszonych kamieni legendarnych oraz Alchemii Mitycznej, 

 

Diament 114400.png

Spoiler
Wartości bonusów w maksymalnie ulepszonych kamieniach
  w3h72SX.png 7cNMbeV.png JRnA8xF.png tc4sXfI.png JtmSv1D.png nC8V97v.png
Inteligencja 5 6 7 9 12 14
Odporność na Dzwony 3 3 4 5 6 8
Obrażenia Umiejętności 5 6 7 9 12 24
Odp. na Obrażenia Umiejętności 8 9 10 14 18 24
Odporność na Trucizny 8 9 10 14 18 30
Wartość Magicznego Ataku 30 33 39 54 72 140
Maks. PE 8 9 10 14 18 24

 

Rubin 124400.png

Spoiler
Wartości bonusów w maksymalnie ulepszonych kamieniach
  CkvhoCa.png QY4GjKn.png u9Qlr97.png MiON3AS.png HvdZtS7.png jT1eXrd.png
Siła 5 6 7 9 12 14
Odporność na Wachlarze 3 3 4 5 6 8
Średnie Obrażenia 5 6 7 9 12 24
Wartość Ataku 100 110 130 180 240 360
Odporność na Obrażenia 8 9 10 14 18 24
Obrona 50 55 65 90 120 210
Szybkość Ataku 5 6 7 9 12 18

 

Jadeit 134400.png

Spoiler
Wartości bonusów w maksymalnie ulepszonych kamieniach
  cAgKpse.png ltrzTVn.png eXMPPZF.png M1ziP82.png ULA2DvZ.png gfnHZuS.png
Maks. PE 250 275 325 450 600 800
Odporność na Broń Dwuręczną 3 3 4 5 6 8
Maks. PŻ (liczba) 1500 1650 1950 2700 3600 4800
Maks. PŻ (%) 8 9 10 14 18 24
Obrażenia dodane do PŻ 5 6 7 9 12 15
Szansa na odzyskanie PŻ 3 3 4 5 6 9
Regeneracja PŻ 5 6 7 9 12 18

 

Szafir 144400.png

Spoiler
Wartości bonusów w maksymalnie ulepszonych kamieniach
  aaKLHWs.png J6A3SSO.png bA4Ug3J.png GFy2AMB.png zXXc7l9.png KfF2xrg.png
Zręczność 5 6 7 9 12 14
Odporność na Sztylety 3 3 4 5 6 8
Silny przeciwko Ludziom 3 3 4 5 6 18
Silny przeciwko postaciom fizycznym 5 6 7 9 12 21
Silny przeciwko postaciom magicznym 5 6 7 9 12 21
Szybkość Ruchu 8 9 10 14 18 24
Odporność na Błyskawice 10 11 13 18 24 30

 

Granat 154400.png

Spoiler
Wartości bonusów w maksymalnie ulepszonych kamieniach
  exbioW0.png NdhOdQr.png wleOZf1.png wRg9q0H.png IiQ9uiJ.png dCsG8m2.png
Maks. PŻ (liczba) 750 825 975 1350 1800 2100
Odporność na Strzały 3 3 4 5 6 8
Odporność na Magię 5 6 7 9 12 14
Odporność na Ogień 10 11 13 18 24 30
Szansa na przeszywające uderzenie 8 9 10 14 18 30
Szansa na Odbicie Ciosu 5 6 7 9 12 15
Silny na Potwory 8 9 10 14 18 30

 

Onyks 164400.png

Spoiler
Wartości bonusów w maksymalnie ulepszonych kamieniach
  Bs8YLqn.png jRpF031.png YA8cKAh.png zqNmG3t.png ce3DUZV.png 165400.png
Witalność 5 6 7 9 12 14
Odporność na Miecze 3 3 4 5 6 8
Szansa na blok ciosów 5 6 7 9 12 15
Szansa na uniknięcie strzały 5 6 7 9 12 15
Szansa na cios krytyczny 8 9 10 14 18 30
Odporność na Wiatr 10 11 13 18 24 30
Obrażenia dodane do PE 5 6 7 9 12 15

 

Ametyst Jz8Nj9W.png

Spoiler
Wartości bonusów w maksymalnie ulepszonych kamieniach
  PJGZlV8.png cDHpRJh.png KSeXvCF.png zF19xxi.png uhyJdFo.png pHJpi0X.png
Silny na Mrok 10 11 13 18 24 32
Odporność na Mrok 5 6 7 9 12 16
Atak 5 6 7 9 12 18
Szybkość Zaklęcia 8 9 10 14 18 24
Punkty Doświadczenia 10 11 13 18 24 32
Odporność na cios krytyczny 5 6 7 9 12 18
Odporność na przeszywający cios 5 6 7 9 12 18

 

 

 

gO0ZHLM.png

Jednym z bonusów jakie może posiadać Ametyst Jz8Nj9W.png jest Odporność na cios krytyczny.

Jeżeli nasza postać posiada X% bonusu Odporność na cios krytyczny, to przeciwnik (grasz, potwór), który atakuje nasza postać ma o X% mniejszą szansą na zadanie naszej postaci podwójnych obrażeń. 

Przykład:

Nasza postać posiada 5% bonusu Odporność na cios krytyczny. Przeciwny gracz posiada 100% szansy na cios krytyczny. Podczas ataku w naszą postać za pomocą hitów jego szansa na cios krytyczny wyniesie 95%, bo 100% - 5%. 

W analogiczny sposób działa Odporność na przeszywający cios. 

 

YtJp71G.png

 

Gracz posiada możliwość dodania do Ametystu Jz8Nj9W.png wzmocnienia, które sprawi, że kamień
dodatkowo zacznie dodawać postaci bonusy Silny na Ziemię oraz Odporność na Ziemię. 

Wartości bonusów Silny na Ziemię i Odporności na Ziemię będą równe
wartościom bonusów Silny na Mrok i Odporność na Mrok jakie posiada kamień. 

W celu dodania bonusów na Ziemię do Ametystu należy udać się do Alchemika z Pierwszych Miast
i zakupić u niego Butelkę Natury 27125.pngza 10. 000. 0000 Yang. 

Następnie Butelkę Natury27125.png należy przenieść na Legendarny Smoczy Ametyst,
którego stopień będzie równy stopniu kamienia, który chcemy wzmocnić. 

Zaabsorbowany kamień znika bezpowrotnie. 

Przykładowo, jeżeli chcemy dodać bonusy na Ziemię do znakomitego Legendarnego Smoczego Ametystu zF19xxi.png, to potrzebujemy użyć Butelki Natury27125.png na innym znakomitym Legendarnym Smoczym AmetyściezF19xxi.png

Po przeniesieniu Butelki Natury27125.png na Ametyst otrzymamy Kryształ Natury pVtnWej.png (mat.), (prz.), (bez sk.), (zna.) lub (wyb.) w zależności od stopnia Ametystu jaki został zaabsorbowany. 

wOFtUfV.gif

 

Tak wytworzony Kryształ Natury pVtnWej.png należy na przenieść na Ametyst, który chcemy wzmocnić.
Kamień ten może być już włożony do Koła Alchemii. 

2xuoJa8.gif


 

8haT6fD.png

 

Kryształ Energii 51002.pngjest przedmiotem po którego użyciu zwiększane są bonusy jakie daje Alchemia o 10%. 
Kryształ Energii51002.png wytwarzamy u Alchemika z Pierwszych Miast z 20 dowolnych Legendarnych Smoczych Kamieni. 

MZvvegb.png

Dodatkowo Kryształ Energii możemy zdobyć z różnych Szkatułek Eventowych. 

Aby Kryształ Energii51002.png mógł zadziałać postać musi posiadać w Kołe Alchemii 7 Kamieni Legendarnych.

Aby użyć Kryształy Energii51002.png należy kliknąć na niego prawym przyciskiem myszy.

Czas działaniu Kryształu, to 12h i upływa tylko, gdy postać ma włączoną Alchemię. 

Po użyciu Kryształu Energii w lewym górnym rogu pojawi się ikonka 51002.png i będzie się ona wyświetlać, aż do czasu skończeniu się czasu działania Kryształu Energii.

Pozostały czas działania Kryształu Energii możemy sprawdzić najeżdżając kursorem myszy na powyższą ikonkę, gdy mamy włączoną Alchemię. 

 

Poniżej opisano dokładną metodą obliczania jakie wartości bonusów będzie dawał Kryształ Energii51002.png

Przypadek I

0,1 * Bonus w Kamieniu < 1,5

Wtedy otrzymamy 1% bonusu. 

Przykładowo Wyborny Legendarny Smoczy Jadeit+6 ULA2DvZ.png daje 6% Odporności na broń Dwuręczną.

0,1*6 = 0,6 < 1,5 zatem po wzmocnieniu Alchemii nasza postać otrzyma dodatkowo 1% Odporności na broń Dwuręczną. 

 

Przypadek II

0,1 * Bonus w Kamieniu  ≥ 1,5 

Wtedy wartości zaokrąglane są do najbliższej liczby naturalnej.

Przykładowo załóżmy, że Wyborny Legendarny Smoczy Granat+6IiQ9uiJ.png posiada 18% Silny na Potwory.

0,1* 18 = 1,8 zatem po wzmocnieniu Alchemii nasza postać otrzyma dodatkowo 2% Silny na Potwory, bo 2 jest najbliższą liczbą naturalną dla 1,8. 

 

 

KiD6D0H.png

 

 Każdy Wyborny Legendarny Smoczy Kamień114400.png124400.png134400.png144400.png154400.png164400.pngJz8Nj9W.png może zostać
przerobiony na odpowiadający Mityczny Kamień115400.png125400.png135400.png145400.png155400.png165400.pngMgGFCTU.png +0, a następnie
ulepszony do +6. 

Kamień Mityczne posiadają potężniejsze bonusy od ich wybornych odpowiedników. Wartości tych bonusów zostały przedstawione w rozdziale Bonusy Kamieni

 

BcRdvV5.png

 

U Alchemików w Pierwszych Miastach możemy wytworzyć następujące Mityczne Elementy:


6wdVcxD.png
Mityczny Element (D)

K7R61QP.png
Mityczny Element (R)

blq4yc5.png
Mityczny Element (J)

JfeeJ8l.png
Mityczny Element (S)

49FlHxG.png
Mityczny Element (G)

oBhKYvp.png
Mityczny Element (O)

FHshutV.png
Mityczny Element (A)

 

Zakładając, że chcemy wytworzyć Mityczny Element (R) K7R61QP.png , potrzebujemy:

Wyborny Rubin +6 124400.png
5x Pióro Błogosławieństwa 70036.png
2000x Zwój Egzorcyzmu 71001.png
2000x Rada Pustelnika 71094.png
1000x Kamień Duchowy 50513.png
500x Diament Duchowy50526.png
1000x Kamień Zwierzaka YPSyqF4.png

Koszt wytworzenia: 1000 Won

Szansa na wytworzenie: 100%

Pióro Błogosławieństwa70036.png wytwarzamy u Inżyniera. 

 

Mityczne Elementy6wdVcxD.pngK7R61QP.pngblq4yc5.pngJfeeJ8l.png49FlHxG.pngoBhKYvp.pngFHshutV.png służą do przerabiania Wybornych Kamieni na Mityczne Kamienie+0.

Przykładowo aby przerobić Wyborny Legendarny Smoczy Diament 114400.png należy przeciągnąć Mityczny Element (D)6wdVcxD.png na 114400.png

Kamień, który chcemy przerobić może być włożony do Koła Alchemii. 

Szansa na przerobienie: 100%

Po przerobieniu Kamienia Wybornego otrzymamy Kamień Mityczny +0.

UWAGA! Wyborny Legendarny Smoczy Kamień+6 jaki został użyty do wytworzenia Mitycznego Elementu musi posiadać identyczne bonusy jak kamień, który chcemy przerobić. Kolejność bonusów nie ma znaczenia. 
B2JLCT4.gif



I4ssbv7.png

Każdy Mityczny Kamień możemy ulepszyć do +6. 

Adekwatnie do rodzaju kamienia do ulepszania używamy jednego z Mitycznych Wzmocnień: 


IZJgO7D.png
Mityczne Wzmocnienie (D)

imXMwMN.png
Mityczne Wzmocnienie (R)

X7xR5cG.png
Mityczne Wzmocnienie (J)

Bp83514.png
Mityczne Wzmocnienie (S)

oxJGS3f.png
Mityczne Wzmocnienie (G)

IbvSkuO.png
Mityczne Wzmocnienie (O)

AeooCTd.png
Mityczne Wzmocnienie (A)


Zakładając, że chcemy wytworzyć Mityczne Wzmocnienie (R) imXMwMN.png , potrzebujemy:

10x Wyborny Rubin +0/6 124400.png (dowolne bonusy) 

500x Odłamek Kamienia Duszy 1pi0QAX.png

25x Szafirowa Kula CbiLvU4.png

500x Mityczna Dusza 100700.png

10x Odłamek Antycznych Ruin 31234.png

500x Magiczny Kamień 30064.png

200x Kamień Duchowy+ f6rExFP.png

Koszt wytworzenia: 200w

Szansa na wytworzenie: 100%

Mityczną Duszę 100700.png wytwarzamy u Alchemików z Pierwszych Miast. 

 

Posiadając odpowiednie Mityczne Wzmocnienie należy je przeciągnąć na Mityczny Kamień.

Po przeciągnięciu pojawi się następujące okno:
GfQtYam.png

 

Szansa na ulepszenie to 85%.

W przypadku niepowodzenia Mityczny Kamień zachowuje aktualny poziom ulepszenia. Działa to w ten sam sposób jak ulepszanie Magicznym Kamieniem30064.png

Możemy ulepszać kamienie włożone do Koła Alchemii. 



 

jqOuq35.png

 

Posiadając pełne Koło Mitycznej Alchemii+6 (7 kamieni) nasza postać otrzyma stały bonus 10% wartości bonusów Alchemii.

Posiadając jednocześnie bonus za pełne Koło Mitycznej Alchemii+6 oraz Kryształ Energii51002.png otrzymamy łącznie 20% wartości bonusów Alchemii. 

Metoda obliczania wartości otrzymywanych bonusów jest identyczna jak w przypadku Kryształy Energii51002.png

W przypadku posiadania jednocześnie Kryształu Energii51002.png oraz bonusu za pełne Koło Mitycznej Alchemii +6 należy zamienić czynnik 0,1 na 0,2. 

gXF4gAQ.png

  • Like 2
  • Thanks 2
  • POGGIES 7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×