Bandzior997 Opublikowano 13 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2021 1 minutę temu, BlassYaa napisał: Z tak niskopoziomowych bossów typu Wódz Orków to nie. a z jakich? od jakiego lv? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlassYaa Opublikowano 13 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2021 Teraz, FosiuSZPN napisał: @BlassYaa 1. Kiedy mniej więcej możemy się spodziewać wejścia tego update? Miesiąc, dwa, trzy? 2. W jakim stopniu zostaną utrudnione dungi? Czy jeśli np. Robię teraz Rogala bez żadnych problemów czy po update bez zrobienia nowych misji chao i owej mitycznej alchemii będę musiał się odpalać jak świnia by podołać na dungeonie? 1. W najbliższym czasie, jest to priorytet 2. To zależy od bossa, więc nie da się udzielić ogólnej odpowiedzi. Najprawdopodobniej będzie to 10-15% hp i lekko zwiększony dmg. Aczkolwiek wszystko będzie indywidualnie dopasowane według potrzeb. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRZAZGUS Opublikowano 13 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2021 29 minut temu, عجمان الظواهري napisał: xdd już widzę jaki będzie dmg w bossy zamiast je utrudnić to je ułatwiacie... dodajmy misje na chao 100% na potwory 100% średnie obrażenia 100% na ziemie 100% na mrok. Może nareszcie zbijesz tego ripera 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Curoch Opublikowano 13 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2021 Szansa na ulepszenie alchemii proponuje 100% 60 wybornych kamieni to i tak meeega duzo Poza tym masa misji dodaje atak itp. Czy jest to przemyslane wzgledem pvp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRZAZGUS Opublikowano 13 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2021 29 minut temu, عجمان الظواهري napisał: xdd już widzę jaki będzie dmg w bossy zamiast je utrudnić to je ułatwiacie... dodajmy misje na chao 100% na potwory 100% średnie obrażenia 100% na ziemie 100% na mrok. Może nareszcie zbijesz tego ripera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek Opublikowano 13 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2021 @Bubbex (*) zniszczyli Ci najlepszą serie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlassYaa Opublikowano 13 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2021 2 minuty temu, Bondzior napisał: a z jakich? od jakiego lv? Mniej więcej jak przedziały, konkretów w tej kwestii nie będę zdradzać. Aczkolwiek im wyżej tym większy dostęp do tych kluczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlassYaa Opublikowano 13 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2021 1 minutę temu, Curoch napisał: Szansa na ulepszenie alchemii proponuje 100% 60 wybornych kamieni to i tak meeega duzo Poza tym masa misji dodaje atak itp. Czy jest to przemyslane wzgledem pvp? Tak, dochodzi też trochę odporności i po 2% abs na daną broń. W tej kwestii jeśli będzie taka potrzeba to mogą pojawić się lekkie zmiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzior997 Opublikowano 13 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2021 "Jak pewnie zauważyliście, dojdzie bardzo dużo obrażeń jeżeli chodzi o PvM. Nie musicie się martwić jednak o negatywne skutki - zadziałamy również i w tej kwestii. Zostaną utrudnione moby, metiny oraz bossy. Zmiana najprawdopodobniej będzie podzielona na 2 etapy." - mam nadzieję że między pierwszym a drugim etapem będzie spora odległość czasu, bo zeby to wszystko zrobić to masakra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tolak Opublikowano 13 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2021 Po 100 kamieni pustyni i wody to chyba trochę za dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieogarniam184 Opublikowano 13 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2021 Tylko się zdrzemnąłem, wstaje i okazuje że serwer py33bało. Blass Jesteś wielki. Tego było trzeba serwerkowi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlassYaa Opublikowano 13 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2021 16 minut temu, Bondzior napisał: "Jak pewnie zauważyliście, dojdzie bardzo dużo obrażeń jeżeli chodzi o PvM. Nie musicie się martwić jednak o negatywne skutki - zadziałamy również i w tej kwestii. Zostaną utrudnione moby, metiny oraz bossy. Zmiana najprawdopodobniej będzie podzielona na 2 etapy." - mam nadzieję że między pierwszym a drugim etapem będzie spora odległość czasu, bo zeby to wszystko zrobić to masakra Dokładnie taki jest plan 5 minut temu, Tolak napisał: Po 100 kamieni pustyni i wody to chyba trochę za dużo. Tego jest ogólnie bardzo dużo pochowane. Jeśli się okaże, że jest tego zdecydowany brak na serwerze to jest opcją zwiększenie % na drop. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Curoch Opublikowano 13 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2021 (edytowane) Ilośc potrzebnej alchemii ogólnie wygląda na przeogromną, może warto pomyśleć nad dostępnością przepustek? Może już czas zwiększyć ilość metinow / zmniejszyc czas respawnu / zwiększyć drop przepustek ? Szczególnie chodzi mi tu o ametystowe wzgórza oraz pustynie Thar Edytowane 13 Maja 2021 przez Curoch 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buziek Opublikowano 13 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2021 a dodacie dlugie dredy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Salivan Opublikowano 13 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2021 fajowa aktualizacja ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PanBumBum Opublikowano 13 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2021 A co z zapominanymi graczami na 40lv / 50lv ? gra nas cała masa na serwie a ciągle tylko aktu dla topki ... 1 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caesarus Opublikowano 13 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2021 1 minutę temu, PanBumBum napisał: A co z zapominanymi graczami na 40lv / 50lv ? gra nas cała masa na serwie a ciągle tylko aktu dla topki ... To idź wyżej. 2 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zurma Opublikowano 13 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2021 Kompletna klapa nie podoba mi się 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fezy Opublikowano 13 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2021 Mega mega Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PanBumBum Opublikowano 13 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2021 3 minuty temu, Caesarus napisał: To idź wyżej. Każdy gra na lv jakim lubi , a na 40/50lv jest od groma 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szakal Opublikowano 13 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2021 (edytowane) 50 minut temu, Gumball napisał: Edytowane 13 Maja 2021 przez Szakal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nozer Opublikowano 13 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2021 (edytowane) Misja na mrok powinna mieć duże zmniejszenie ulepów, bonusy nie są jakoś mega przydatne jak za ten koszt, elków max 30sztuk myślę, połowa kulek, można dorzucić z 2k magicznych kamieni żeby odessać tego więcej. Powróciłbym w alchemii do dysproporcji pewnej tzn diament/rubin mamy ter 12 sr/um kontra 18 odpo um/obrazen, w aktu będzie 24/24, i proponowałbym zmniejszyć do 18/24 w obu wypadkach. Dodajcie magiczne kamieni do większej ilości aktywności jak misje chao, bo dużo tego jest, a mało tego zostanie odessane. Proponuję również zmniejszyć potrzebne kamienie wody/pustyni na misje na moby, aż tak dużo tego na serwer nie wlatuje, często też są na serwerze braki kulek z matrixa/trytona co pokazuje, że za mało tych dungów jest latane, więc niewiele osób będzie miało możliwość oddać misje na moby(nie chodzi o koszt tylko dostępność będzie zerowa), myślę że max powinno być 25szt. Edytowane 13 Maja 2021 przez Nozer 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buziek Opublikowano 13 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2021 2 minuty temu, Szakal napisał: Podbijam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheTomal Opublikowano 13 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2021 45 minut temu, Nozer napisał: Misja na mrok powinna mieć duże zmniejszenie ulepów, bonusy nie są jakoś mega przydatne jak za ten koszt, elków max 30sztuk myślę, połowa kulek, można dorzucić z 2k magicznych kamieni żeby odessać tego więcej. Powróciłbym w alchemii do dysproporcji pewnej tzn diament/rubin mamy ter 12 sr/um kontra 18 odpo um/obrazen, w aktu będzie 24/24, i proponowałbym zmniejszyć do 18/24 w obu wypadkach. Dodajcie magiczne kamieni do większej ilości aktywności jak misje chao, bo dużo tego jest, a mało tego zostanie odessane. Proponuję również zmniejszyć potrzebne kamienie wody/pustyni na misje na moby, aż tak dużo tego na serwer nie wlatuje, często też są na serwerze braki kulek z matrixa/trytona co pokazuje, że za mało tych dungów jest latane, więc niewiele osób będzie miało możliwość oddać misje na moby(nie chodzi o koszt tylko dostępność będzie zerowa), myślę że max powinno być 25szt. Wydaje mi się że cieżko to będzie zbilansować - ogólnie próg wejścia na te dungi jest niewielki, więc myśle że też oto chodzi. Jedynie to ciekawi mnie jedna rzecz -> dysonans pomiędzy startem gry a wymaxowaną postacią zaczyna być strasznie duży. Co raz mniej opłąca robić postać a co raz bardziej kupować. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzior997 Opublikowano 13 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2021 Czy pierwszy etap wzmacniania bossów będzie wprowadozny wraz z aktualizacja od razu czy po jakims czasie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi