BlassYaa Opublikowano 25 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2021 Witam, 26.01 o godzinie 10:00 odbędzie się Przerwa Techniczna, która potrwa do 30 minut. Celem przerwy jest wprowadzenie następujących propozycji: - Zablokowanie używania drożdżówek na Arenie PvP - Pojemność banku gildii została zwiększona do 999 won - Podnoszenie itemów przez członka pt bezpośrednio do Pojemnika Przedmiotów - Zmiana komunikatów wypraw na Mantykorskim Wzgórzu - Dodanie 4 strony do Zapisu Pozycji - Poprawa wyświetlania niektórych map pod "m" - Zablokowanie możliwości otwierania sklepu, gdy postać nie żyje - Dodanie skrótu klawiszowego ctrl+e, kombinacja ta ukrywa ikonki "odpału" z lewego górnego rogu ekranu - Poprawa działania bonusu Odporność na Trucizny (przy ok. 30% bonus redukował dmg do 0) oraz dwóch istotnych zmian: - Osłabienie działania bonusu Odporność na Ludzi o 20%* - Wzmocnienie działania bonusu Odporność na klasę o 12%* * - Wyjaśnienie zmian: Zmiany były konieczne ze względu na to, że bonus Odporność na Ludzi był znacznie mocniejszy od np. Odporności na Wojownika. Sprawiało to, że w Amulecie wojennym oraz Tarczy Tytanów otrzymywało się minimalnie mniejsze obrażenia niż w ich klasowych odpowiednikach. Warto zauważyć, że suma bonusów w tych dwóch przedmiotów (wojennych) wynosiła 25%, a klasowych 35%. Pomimo 10% mniej zestaw wojenny i tak dawał minimalnie większą korzyść (było to testowane na Arenie PvP). Takie coś sprawiało, że między innymi Amulety Klasowe nie miały większego sensu, a to rzecz karygodna. Zmiany te powinny przynieść następujący efekt: Zwiększenie dmg na najwyższym poziomie opierającym się na odp na ludzi i zmniejszenie dmg na niższym poziomie opierającym się na odpornościach klasowych np z tarcz. Zmiany są równe dla wszystkich więc nikt nie powinien być pokrzywdzony i nie mylcie tego ze zmianą balansu między klasami. Uznaliśmy, że lepiej to wszystko sprostować przed Turniejem niż dopuścić do tego, że ktoś wiedząc o takim działaniu tych bonusów mógłby mieć korzyści podczas pojedynku. Nie powinno być tak, że eq wojenne jest bardziej opłacalne od klasowe w pojedynkach 1 vs 1. W momencie, gdy to odkryliśmy postanowiliśmy od razu to poprawić i wyjaśnić kwestię tych bonusów. Postanowiliśmy postawić na szczerość i transparentność, nie chcieliśmy zamiatać tego pod dywan i tłumaczyć się "zmianami w balansie". Będzie trzeba patchować clienta. Serwer został włączony o godzinie 10:33 (resp bossów rozpoczął się o 10:35). 6 4 3 2 2 32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi