Skocz do zawartości

[Przerwa techniczna] 26.01 - 10:00


BlassYaa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 26.01 o godzinie 10:00 odbędzie się Przerwa Techniczna, która potrwa do 30 minut.

Celem przerwy jest wprowadzenie następujących propozycji:

 

- Zablokowanie używania drożdżówek na Arenie PvP

- Pojemność banku gildii została zwiększona do 999 won

Podnoszenie itemów przez członka pt bezpośrednio do Pojemnika Przedmiotów

Zmiana komunikatów wypraw na Mantykorskim Wzgórzu

Dodanie 4 strony do Zapisu Pozycji

Poprawa wyświetlania niektórych map pod "m"

Zablokowanie możliwości otwierania sklepu, gdy postać nie żyje

- Dodanie skrótu klawiszowego ctrl+e, kombinacja ta ukrywa ikonki "odpału" z lewego górnego rogu ekranu

- Poprawa działania bonusu Odporność na Trucizny (przy ok. 30% bonus redukował dmg do 0)

 

oraz dwóch istotnych zmian:

 

- Osłabienie działania bonusu Odporność na Ludzi o 20%*

- Wzmocnienie działania bonusu Odporność na klasę o 12%*

 

* - Wyjaśnienie zmian:

Zmiany były konieczne ze względu na to, że bonus Odporność na Ludzi był znacznie mocniejszy od np. Odporności na Wojownika.
Sprawiało to, że w Amulecie wojennym oraz Tarczy Tytanów otrzymywało się minimalnie mniejsze obrażenia niż w ich klasowych odpowiednikach. Warto zauważyć, że suma bonusów w tych dwóch przedmiotów (wojennych) wynosiła 25%, a klasowych 35%.
Pomimo 10% mniej zestaw wojenny i tak dawał minimalnie większą korzyść (było to testowane na Arenie PvP). Takie coś sprawiało, że między innymi Amulety Klasowe nie miały większego sensu, a to rzecz karygodna.

Zmiany te powinny przynieść następujący efekt: Zwiększenie dmg na najwyższym poziomie opierającym się na odp na ludzi i zmniejszenie dmg na niższym poziomie opierającym się na odpornościach klasowych np z tarcz. Zmiany są równe dla wszystkich więc nikt nie powinien być pokrzywdzony i nie mylcie tego ze zmianą balansu między klasami.

Uznaliśmy, że lepiej to wszystko sprostować przed Turniejem niż dopuścić do tego, że ktoś wiedząc o takim działaniu tych bonusów mógłby mieć korzyści podczas pojedynku. Nie powinno być tak, że eq wojenne jest bardziej opłacalne od klasowe w pojedynkach 1 vs 1.
W momencie, gdy to odkryliśmy postanowiliśmy od razu to poprawić i wyjaśnić kwestię tych bonusów. Postanowiliśmy postawić na szczerość i transparentność, nie chcieliśmy zamiatać tego pod dywan i tłumaczyć się "zmianami w balansie".

 

Będzie trzeba patchować clienta.

 

Serwer został włączony o godzinie 10:33 (resp bossów rozpoczął się o 10:35).

  • Like 6
  • Thanks 4
  • Haha 3
  • Confused 2
  • Sad 2
  • Poggies 32
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...