Skocz do zawartości

Zapowiedź Aktualizacji - Podstawowe Informacje!


BlassYaa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

45 minut temu, DominujoncyMacius napisał:

a co jesli by dodać co większe procenty dodawane też przez stopień jakosci? Tzn całe koło matowej alchemii dodaje 5% wiecej bonusów z tego a wybornej iles tam więcej? Takiego Strasburgera zasadzam na szybkosci

Ten pomysł bardzo mi się podoba żeby ametyst nie spadł z ceny bo pewnie będzie leciał na mapie 127 dlatego dokładam się do pomysłu żeby dawalo 5/6/7/8/10 . Tylko mam też obiekcje co do tego żeby ten odpal można było włączyć osobno ,ponieważ będzie to dosyć drogie a pewnie na metki nie będzie konieczności używania takiego odpalu , może zaraz ktoś powiedzieć że nie trzeba tego 10% przedłużać ,ale mimo wszystko na bossy będzie to konieczne jak znam balans 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Murines napisał:

Ten pomysł bardzo mi się podoba żeby ametyst nie spadł z ceny bo pewnie będzie leciał na mapie 127 dlatego dokładam się do pomysłu żeby dawalo 5/6/7/8/10 . Tylko mam też obiekcje co do tego żeby ten odpal można było włączyć osobno ,ponieważ będzie to dosyć drogie a pewnie na metki nie będzie konieczności używania takiego odpalu , może zaraz ktoś powiedzieć że nie trzeba tego 10% przedłużać ,ale mimo wszystko na bossy będzie to konieczne jak znam balans 

zapraszam do propozycji w takim razie ankietka siedzi

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, SonikX napisał:

Jeżeli dajesz coś komuś daj również innym.. I w tym przypadku myślę ,ze uwaga o 79 jest słuszna. 

@LuckeR pisał o tym ....

Masz dostęp do groty, wróżki, generały itp.

Przedział według mnie powinien być do 74lv.

 

Edytowane przez Handlowiec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Kreda napisał:

normalnie juz zakladam klasowke na zadymie zeby mi mental pol miliona zajebał kox idea

6% alchemia, 10%buty, 10% zbroja, z 6% w kolczykach i już dmg szamana robi się taki, że stoisz go z palcem w dupie, ewentualnie kombinujesz z kostiumem/paskiem, hm..?

 

a no i nasior rubinowy+9 z odoornoscia na obrazenia

Edytowane przez Bubbex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.03.2020 o 8:28 PM, BlassYaa napisał:

- Dodatkowe bonusy przy 7x Legendarnych Kamieniach - Dodanie 10% wiecej wartości bonusów (tak jak 12xP na pecie) gdy ma się 7x Kamień Legendarny w Kole.
Ten bonus 10% będzie się aktywował na 6 godzin (czas leci tylko i wyłącznie wtedy kiedy odpalona jest Alchemia)
za pomocą specjalnego przedmiotu (Crafting z 20x byle jakiego kamień legendarnego - minimalnie matowy, ale mogą być lepsze)

Tutaj bym zaproponował crafting z jednego legendarnego wybornego kamyka. Mniejszy syf w eq, wartość podobna i zachęci to wiele osób do klikania zwykłej alchemii.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

4 minuty temu, poincik napisał:

zaraz ci napisze że nie będzie się bawić w przebieranie eq bo przecież o itemy 5x15 tak łatwo =DD

skoro nic nie wnosisz do dyskusji to wykurwiaj

5 minut temu, Bubbex napisał:

6% alchemia, 10%buty, 10% zbroja, z 6% w kolczykach i już dmg szamana robi się taki, że stoisz go z palcem w dupie, ewentualnie kombinujesz z kostiumem/paskiem, hm..?

 

a no i nasior rubinowy+9 z odoornoscia na obrazenia

 

4 minuty temu, derpalix napisał:

zrobienie nasiora rubinowego i okolo 25% na dzwony < placz na forum :D

xd nie jestem amatorem jak wy zeby nie sprobowac zrobic 30 absa jzu nie mowiac o nasiorze szkoda ze to 30 abs huja da na dwoch szamanow ktorzy zamiast mnie wybijać skilami jak kazda cywilizowana postać pvp to wchodza odrazu w marmur bo wiedza ze nie wybija mnie i tylko spacje trzymaja xd

przez to robienie postaci pvp traci sens troche no nw po co mam robić dwie postacie  pod wybijanie ludzi jak moge zrobić JEDNEGO  góra dwóch szamanów pod hity którzy beda zabijac na 2 hity

 

Edytowane przez Kreda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Bubbex napisał:

pvp, dzwonek pvm bil chyba 500wiecej

odnosze wrazenie ze  troche mało bije ten wasz szaman?

mimo wszystko, 14k  na bosie na klatwie to i tak duzo bo te 16 na dzwony trzeba gdzies w eq wepchnąć na rzecz innych abs i w praniu wyglada to o wiele gorzej 

 

 

 

Edytowane przez Kreda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Bubbex napisał:

przy 16 na dzwony, bez rybki odpornosc, bez pierscionka odpornosc

Rozumiem, tak czy siak. Pod bossem, nikt nie jest w stanie tego ustać na klątwie. 

Szaman na marmurze, bije zdecydowanie więcej od postaci PVP. 

Sam o tym wiesz, skoro stawiacie pod bossem  2-3 szamany na marmurze pod wybijanie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Kreda napisał:

odnosze wrazenie ze  troche mało bije ten wasz szaman?

mimo wszystko, 14k  na bosie na klatwie to i tak duzo bo te 16 na dzwony trzeba gdzies w eq wepchnąć na rzecz innych abs i w praniu wyglada to o wiele gorzej

to do czego dążysz, aby nie dało się wybić pod bosem? no chyba o to chodzi aby nie było za łatwo wyabsować na każdą klase postaci, przychodzi na resp - archer mental smok wp dager, i skoro są problemy to się szuka innego rozwiązania i przyprowadza kolejną klase. 

edit: na update jeszcze możesz kolejne 3% wsadzić w obrożę

Edytowane przez Janas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Kajster napisał:

Rozumiem, tak czy siak. Pod bossem, nikt nie jest w stanie tego ustać na klątwie. 

Szaman na marmurze, bije zdecydowanie więcej od postaci PVP. 

Sam o tym wiesz, skoro stawiacie pod bossem  2-3 szamany na marmurze pod wybijanie. 

To chyba normalne, że 3 postacie pvp są w stanie wybić postać abs.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Janas napisał:

to do czego dążysz, aby nie dało się wybić pod bosem? no chyba o to chodzi aby nie było za łatwo wyabsować na każdą klase postaci, przychodzi na resp - archer mental smok wp dager, i skoro są problemy to się szuka innego rozwiązania i przyprowadza kolejną klase. 

edit: na update jeszcze możesz kolejne 3% wsadzić w obrożę

troche mnie uświadomiłeś,  ze podszedlem do tego troche samolubnie nie myslac o oponentach, ktorzymnie bija co 4h, ale daze do tego ze niedlugo zamiast widziec mentaliste albo innego koxa pod bosem to bede widzial 3 szamany na orku ktore mnie kasują 

Edytowane przez Kreda
jd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, Kreda napisał:

troche mnie uświadomiłeś,  ze podszedlem do tego troche samolubnie nie myslac o oponentach, ktorzymnie bija co 4h, ale daze do tego ze niedlugo zamiast widziec mentaliste albo innego koxa pod bosem to bede widzial 3 szamany na orku ktore mnie kasują 

wydaje mi się, że to tylko i wyłącznie kwestia abs, można zawsze kombinować obrożą czy ripostą, valium w moim odczuciu, kieruje się w strone pla, gdzie trzeba się nakombinować aby ustać kilka postaci, niż każdy jak na typowym serwerze easy 5x15 i się bawmy, temu np można mieć tylko 3 odporności w kostiumie i 4 pasie. żeby nie dało się stworzyć czołga którego nie jest w stanie wybić żadna postać. Dlatego trzeba również kombinować i ubierać pod zbijanie wszyskite klasy a nie tylko woja i ninje, aby nie dało się mieć wszystkich klasowych kd w broni. Kwestia większej rozkminy nad respami niż problem w szamanie

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Kreda napisał:

odnosze wrazenie ze  troche mało bije ten wasz szaman?

mimo wszystko, 14k  na bosie na klatwie to i tak duzo bo te 16 na dzwony trzeba gdzies w eq wepchnąć na rzecz innych abs i w praniu wyglada to o wiele gorzej 

 

 

 

14k*120% = 17k na hicie, gdzie każdy z Was ma błogo, które zmniejsza dmg heallera o 50%, nie wspominając już o bloku. Healler to jest tylko dodatek przy przebijaniu ostatniego bossa/gdy na respie jest dużo osób, które będą rzucać rozpro, bo spójrzmy prawdzie w oczy - healler sam nic nie wybije.

  • Poggies 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.03.2020 o 8:17 PM, LELOK napisał:

2 gildie bd sie bily o wszystkie legendy w tym samym czasie ???

Legendy sa raczej stworzone dla dobrych ekip - zeby nie powiedziec, topki - a nie dla przypadkowych mackow, którzy znajda przez przypadek.

Pamietam jak to bylo przed update 120. Legendy zbijaly w wiekszosci stare Cyki i cos tam probowaly jegery a gdy na forum pojawila sie prezentacja updatu a w niej info o losowych respach legend to nagle sie pojawil wysyp mackow ktore mialy mIec "podjazd" do nich. Wyszlo to jak wyszlo. Wg mnie na minus bo zabilo to rywalizacje o nie i sprawilo ze tytanki staly sie mniej unikalnym itemem. Zbicie legendy ktora miala staly resp to bylo cos, oznaczalo ze masz dobra ekipe i trzeba sie z tb liczyc, a teraz ? Kiedys wszyscy wiedzieli kto zbija legendy, kto probuje przeszkadzac tam, a teraz ? Kto pierwszy ten lepszy

Sądzę że szefo chcąc wrzucić tyle legend ,nie ma ochoty żeby tylko parę gildii zbijalo i obstawialo te bossy . Legendy powinny zostać losowe żeby właśnie jak to mówisz Macki mogły mieć odskocznię od czegoś innego niż standardowe marmury czy też podstawowe dungi ,tak żeby każdy mógł się pobić o bossy na każdym poziomie , co do rywalizacji to chyba trochę przesadzasz , jeżeli chciałbys rywalizację  to nie łączyła by się gildia top1 i top2 , to jest po prostu chęć monopolu . Trochę jakby się połączyła Barcelona i Real Madryt i mówiła że nuda w chuj i nie ma z kim rywalizować w tej lidze hiszpańskiej . Ewentualnie legenda na mapie 120 może być stała żeby się nie zanudził podczas zbijania bossów na mapie 127 . Pozwólmy się tworzyć nowym gildia właśnie przez takie rzeczy jak legendy 

  • Like 1
  • Haha 1
  • Confused 1
  • Poggies 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...