Skocz do zawartości

System Zwierząt Domowych oraz Behawiorystyka


Gumball
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

lpJ6CPN.png

 

Wraz z ostatnią aktualizacją na serwerze pojawił się długo wyczekiwany System Zwierząt Domowych.

Wzbogaca oraz urozmaica on rozgrywkę poprzez możliwość poszukiwania, oraz rozwoju zwierzaka, który wzmocni naszą postać dzięki bonusom pasywnym.

Każdy zwierzak składa się z kilku kluczowych dla graczy informacji:

- Statystyk

- Umiejętności

- Etapów Rozwoju

- Bonusów

 

i3lQocW.png

 

Aby w ogóle rozpocząć przygodę ze zwierzakiem musimy go złapać. Potrzebna nam będzie do tego Pusta pieczęć.

Występują 4 rodzaje pieczęci:

- Brązowa RymWJbv.png

- Srebrna F4faRmX.png (+5% szans na złapanie zwierzaka)

- Złota QnSsS5V.png (+10% szans na złapanie zwierzaka)

- Diamentowa 2PYJlrJ.png (+15% szans na złapanie zwierzaka)

Pieczęcie zdobyć możemy z bossów na mapach, koła losu IS, oraz wytworzyć u Behawiorysty gildyjnego.

jtkzO42.png

Gdy już spotkamy dzikiego zwierzaka na mapie możemy spróbować go złapać poprzez przeciągnięcie na niego pieczęci z ekwipunku, oraz rozegranie mini gry polegającej na ustawieniu strzałkami ikonki zwierzaka - tak jak na wyświetlanym obrazku.

 

Bazowa szansa na złapanie zwierzaka to 25%. 

Maksymalna szansa na złapanie zwierzaka to 80%.

Aby maksymalnie zwiększyć naszą szansę na złapanie możemy wykorzystać:

- Diamentową Pustą Pieczęć 2PYJlrJ.png (+15%)

- Umiejętność Pasywną - Behawiorystykę (+25%)

- Bonus Złapania Zwierzaka dostępny w Item Shopie 

mH09P3W.png

jtkzO42.png

Po udanym złapaniu zwierzaka otrzymujemy do ekwipunku jajo 55405.png55403.png55404.png55406.png55412.png55413.png.

Aby zacząć rozwijać zwierzaka musimy wykluć go z jaja poprzez użycie PPM oraz zapłacenie:

-1000w w przypadku Słabego Zwierzaka

- 10000w w przypadku Silnego Zwierzaka

AWmFeK3.pngQxYpp92.png

jtkzO42.png

 

Zwierzęta Domowe pojawiają się w losowych miejscach na kilku mapach na serwerze.

Podzielone są na 2 rodzaje: Silne oraz Słabe.

Każdy zwierzak posiada maksymalnie 3 statystyki.

Do puli wszystkich statystyk zaliczają się:

- Odporność na ludzi

- Silny przeciwko ludziom

- Odporność na potwory

- Silny przeciwko potworom

- Całkowite PŻ

Silne oraz Słabe zwierzaki różnią się od siebie bazowymi progami procentowymi statystyk, oraz przeskokami procentowymi statystyk podczas levelowania towarzysza. 

Przeskoki bonusów zwiększają się co 6 poziomów towarzysza w przypadku Słabego Zwierzaka, oraz co 5 poziomów w przypadku Silnego Zwierzaka.

 

NMtsNfE.png

 

Bazowe statystyki słabego Zwierzaka wahają od 1% do 2%.
Przeskoki statystyk słabego Zwierzaka wynoszą od 0,2% do 0,4%.
Liczba umiejętności: od 3 do 4

Przeskoki statystyk w zależności od stopnia jakości zwierzaka:
Niezdarny - 0,2%
Ciekawski - 0,3%
Odważny - 0,4%

Do słabych zwierzaków zaliczają się:

- Niebieski Smoczek k9dJZre.png

- Razadorek LUgyQjl.png

- Nemerka FeD0tXr.png

Słabe pety respią się na podstawowych mapach:

- Dolina Orków
- Pustynia Yongbi
- Góra Sohan
- Ognista Ziemia

 

tIo3myM.png

 

Bazowe statystyki silnego Zwierzaka wahają od 1,5% do 3%.
Przeskoki statystyk silnego Zwierzaka wynoszą od 0,3% do 0,5%.
Liczba umiejętności: od 2 do 4

Przeskoki statystyk w zależności od stopnia jakości zwierzaka:
Przeciętny - 0,3%
Bystry - 0,4%
Legendarny - 0,5%

Do silnych zwierzaków zaliczają się:

Meleyka e3so0mn.png

- Alastorek 2OWrYfO.png

- Strażnik Mahi trmda55.png

Mocne pety respią się:

Archipelag Gnolli
Ametystowe Wzgórza
Pustynia Thar

 

Yel5tEq.png

 

Zwierzaki Domowe expimy poprzez zabijanie potworów, oraz karmienie Smakołykami 4f0iA8n.png.

Podczas zabijania potworów zapełniamy czerwone kulki expa. Po napełnieniu wszystkich 4 musimy użyc odpowiedniej ilości smakołyków, by awansować Zwierzaka na poziom wyżej. 

Wraz z poziomem wymagana ilość doświadczenia oraz smakołyków zwiększa się.

Smakołyk, oraz wiele innych przedmiotów związanych z Systemem Zwierząt Domowych zdobyć możemy u Behawiorysty gildyjnego.

i5DNQH8.png

Słabej jakości jaja możemy przy użyciu CTRL+PPM przerobić na skorupki Y3mzNFY.png, które służą jako ulepszacze w Systemie Zwierząt Domowych.

 

9MF7MKh.png

Ilość 4f0iA8n.pngpotrzebna na dany poziom Słabego Zwierzaka zwiększa się co poziom o: 

- 1x4f0iA8n.png gdy zwierzak ma 1 lvl
- 15x4f0iA8n.png gdy zwierzak ma 15 lvl
- 85x4f0iA8n.png gdy zwierzak ma 85 lvl
i tak aż do 120 lvl zgodnie z proporcją.

 

Ilość4f0iA8n.pngpotrzebna na dany poziom Silnego Zwierzaka zwiększa się co poziom o: 

- 3x4f0iA8n.png gdy zwierzak ma 1 lvl
- 45x4f0iA8n.png gdy zwierzak ma 15 lvl
- 255x4f0iA8n.png gdy zwierzak ma 85 lvl

i tak aż do 120 lvl zgodnie z proporcją.

 

2B9romo.png

 

Gdy wyexpimy naszego Zwierzaka do poziomu 40/80/119 jego poziom zatrzyma się. Aby móc dalej go levelować i rozwijać konieczne będzie ewoluowanie go. 

Każdy Zwierzak ma 4 Etapy Rozwoju:

Młody: 1-40 poziom zwierzaka
Dziki: 41-80 poziom zwierzaka
Dzielny: 81-119 poziom zwierzaka
Bohaterski: 120 poziom zwierzaka

 

Przedmioty wymagane na poszczególne ewolucje Słabego Zwierzaka

 

I Ewolucja:

5x dZnIOYl.png , 2x OA2BPo1.png, 200x WVvd5bL.png, 25x XhNdv6L.png, 25x DmhzFhZ.png, 3x MvtmZ7X.png, 3x RTljoFS.png, 50x VIvYsNh.png, 25x 5qpGTH6.png

II Ewolucja:

5x 4CqvCmz.png, 10x OA2BPo1.png, 1x PpmsQqM.png, 50x XhNdv6L.png, 25x UJjiJ62.png, 50x hmPR2gM.png, 50x QQN8OwY.png, 5x MvtmZ7X.png, 5x RTljoFS.png

III Ewolucja:

5x p8f9wWo.png, 20x OA2BPo1.png, 2x PpmsQqM.png, 100x XhNdv6L.png, 2x mcMOLG8.png, 100x GmWFgg1.png, 100x S4vtcRK.png, 15x MvtmZ7X.png, 15x RTljoFS.png

 

Przedmioty wymagane na poszczególne ewolucje Silnego Zwierzaka

 

I Ewolucja:

15x dZnIOYl.png , 10x OA2BPo1.png, 500x WVvd5bL.png, 50x XhNdv6L.png, 50x DmhzFhZ.png, 10x MvtmZ7X.png, 10x RTljoFS.png, 50x xXYywBD.png, 50x E3kbqyi.png

II Ewolucja:

15x 4CqvCmz.png, 30x OA2BPo1.png, 3x PpmsQqM.png, 5x JDvucur.png, 15x h1WhAz8.png, 50x o6MPXUj.png, 50x 0MmhZ3R.png, 50x ogYIWEt.png, 15x C2N9prO.png

III Ewolucja:

15x p8f9wWo.png, 100x OA2BPo1.png, 10x PpmsQqM.png, 10x JDvucur.png, 50x h1WhAz8.png, 5x mcMOLG8.png, 100xXYywBD.png, 50x AsKKmjx.png, 10x xQFYdmm.png

 

TGb0vXO.png

 

Po osiągnięciu przez naszego Zwierzaka Domowego poziomu 81 oraz Etapu Rozwoju - Dzielny odblokuje nam się możliwość nauczenia towarzysza Umiejętności.

W przypadku Słabego Zwierzaka potrzeba 1 pomyślnie przeczytanej książki aby wbić skill na M1.
W przypadku Silnego Zwierzaka potrzeba 20 pomyślnie przeczytanych książek aby wbić skill na M1.

Umiejętności, bonusy oraz ich wartości:

 DominacjaWHcChY8.png - 8/15% Ataku
 Egzekucja5NJqm65.png - 8/15% Potwory
 Linczyvjqrps.png - 20/30% SungMa
 EksterminacjaCFnvm25.png - 10/20% Ludzie
 OświecenieuF5FnID.png - 5%/10% Niwelacja Odp. na Ludzi
 OswobodzeniexLAAztn.png - 8/12% Odporności na Ludzi
 UlgaLbNB3ln.png - 8/15% Silny na Lód
 OlśnienieEeZfXAy.png - 8/15% Silny na Ogień
 Potępienieb2shleo.png - 8/15% Silny na Mrok
 EkspozycjaFX0c8CT.png - 8/15% Silny na Ziemię

Sami wybieramy jakie umiejętności będzie posiadał nasz zwierzak. Po awansowaniu go na 81 poziom odblokowują się 4 puste sloty umiejętności. Przy użyciu ksiąg sami decydujemy, które 4 będziemy szkolić. 

Księgi Umiejętności Zwierzaka zdobyć możemy ze skrzyń nowych Yohariańskich dungeonów. 

W każdej chwili możemy usunąć umiejętność zwierzaka, by zastąpić ją inną. W tym celu potrzebujemy Revertusu ZwierzamYLyo91.pngktóry wytworzyć możemy u Behawiorysty gildyjnego. 

dfnlo2k.png

 

WRPj1zg.png

Po wyewoluowaniu Zwierzaka Domowego i awansowaniu go na maksymalny - 120 poziom nasz towarzysz otrzyma 4 dodatkowe bonusy z ogólnej puli 16 dostępnych. Bonusy otrzymujemy losowo, lecz mamy możliwość mieszania ich poprzez wytworzenie Zaczarowania Atrybutów Zwierzaka u Behawiorysty.

Pula bonusów:

- Silny przeciwko Szamanom

- Silny przeciwko Surom

- Silny przeciwko Wojownikom

- Silny przeciwko Ninja

- Silny przeciwko Metinom

- Silny przeciwko Ludziom

- Silny przeciwko Potworom 

- Silny przeciwko SungMa

- Silny na Mrok 

- Silny na Ziemię 

- Silny na Ogień 

- Silny na Lód 

- Szansa na Cios Krytyczny 

- Szansa na Przeszywające Uderzenie 

- Punkty Doświadczenia

- Odporność na Potwory 

Silny Zwierzak ma możliwość wylosowania silniejszych procentowo bonusów niż Słaby Zwierzak.

Oprócz bonusów mieszalnych 120 lvl  Zwierzaka Domowego gwarantuje nam +10% do skilli zwierzaka, oraz +10% do statystyk podstawowych zwierzaka.

GuaB0OC.png

 

Behawiorystyka jest nową umiejętnością pasywną, która zwiększa szansę na zdobycie Jaja Zwierzaka.

Rozwinąć możemy ją od poziomu 1 do za pomocą Ksiąg Behawiorystyki vpevPol.png.

Księgi BehawiorystykivpevPol.png zdobyć możemy u Behawiorysty gildyjnego.

Wymagana ilość Ksiąg Behawiorystyki vpevPol.png na dany poziom:

TsOYmBv.png 1-20 - 1xvpevPol.png na każdy stopień

qy6qfsG.png M1-M10 -  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10xvpevPol.png  na każdy stopień

2N1MR3n.png/MQ41ETB.png G1-P - 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20xvpevPol.png  na każdy stopień.

Księgi behawiorystyki czytamy przy użyciu Rady Pustelnika +JvaZKuy.png oraz Zwoju Egzorcyzmu+4lPalmi.png.

jtkzO42.png

Mamy możliwość przeniesienia naszego Zwierzaka Domowego na inną postać, lub sprzedanie go. W tym celu zakupić musimy Klatkę Transportową w Item Shopie. 

na8Yq9z.png

Po zakupie należy odwołać zwierzaka i przeciągnąć go na klatkę. 

Otrzymamy w ten sposób zwierzaka zdatnego do handlu.

BKSMnm5.png

gXF4gAQ.png

  • Like 7
  • Thanks 2
  • Poggies 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...