Skocz do zawartości

Gumball

TuT
  • Postów

    784
  • Wpisy

    4497
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Gumball

  • Urodziny 28 Sierpnia

Ostatnie wizyty

34083 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Gumball

1.1 tys.

Reputacja

  1. Wyprawa Ziemia to połączona wersja dwóch dawnych dungeonów serwerowych - Labiryntu Lodowego Smoka oraz Wyzwania Seta. Składa się z 2 części, oraz 2 głównch bossów. Aby udać się na wyprawę musimy wybrac odpowiednią zakładkę w panelu wypraw. Ukończenie całej wyprawy zalicza się jako 1 dungeon do limitu tygodniowego. - Postaci z poziomem w przedziale 127-135 - 2x Przepustka Lod. Smoka na każdą postać - 2x Przepustka Seta na każdą postać o ile będziemy chcieli kontynuować dungeon po ukończeniu pierwszego etapu Przepustka Lod. Smoka : - Metinów na Pustyni Thar - Z Bossów na Pustyni Thar - Można też je wydropić z różnych szkatułek eventowych Przepustka Seta : - Lodowego Smoka - Można też je wydropić z różnych szkatułek eventowych Silny na: Mistyki, Ziemia Odpornorność na: Ziemia Zniszcz 3 metiny. Pokonaj 700 potworów. Pokonaj 3x Lodowy Rycerz. Zniszcz 5 metinów. Pokonaj Lodowego Smoka. Po pokonaniu bossa pojawia się strażnik. Jeżeli chcemy kontynuować wyprawę, przekazujemy mu przepustki i rozpoczynamy 2 etap. Zniszcz 6 metinów. Pokonaj Przeklętego Króla Nag. Pokonaj 600 potworów. Pokonaj Seta. Z dungeonu bazowo zdobyć możemy 10 Skrzyń Lod. Smoka oraz 10 Skrzyń Wyzw, Seta . 100x= 1000 + 1000 =
  2. Wyprawa Mrok to połączona wersja dwóch dawnych dungeonów serwerowych - Groty Rhaegala oraz Legowiska Chena. Składa się z 2 części, oraz 2 głównch bossów. Aby udać się na wyprawę musimy wybrac odpowiednią zakładkę w panelu wypraw. Ukończenie całej wyprawy zalicza się jako 1 dungeon do limitu tygodniowego. - Postaci z poziomem w przedziale 120-135 - 2x Smocza Przepustka na każdą postać - 2x Przepustka Zodiaku na każdą postać o ile będziemy chcieli kontynuować dungeon po ukończeniu pierwszego etapu Smocza Przepustka : - Metinów na Ametystowych Wzgórzach - Bossów na Ametystowych Wzgórzach - Można też je wydropić z różnych szkatułek eventowych Przepustka Zodiaku : - Rhaegala - Można też je wydropić z różnych szkatułek eventowych Silny na: Mistyki, Mrok Odpornorność na: Mrok Pokonaj 500 potworów. Pokonaj 2x Świetlny Smok. Pokonaj Granitowego Smoka. Zniszcz 5 metinów. Pokonaj Rhaegala. Po pokonaniu bossa pojawia się strażnik. Jeżeli chcemy kontynuować wyprawę, przekazujemy mu przepustki i rozpoczynamy 2 etap. Zniszcz 5 metinów. Pokonaj Bossa, który otrzymuje obrażenia tylko wtedy, gdy jest omdlony. Pokonaj Przeklętego Rhaegala. Pokonaj Chena. Z dungeonu bazowo zdobyć możemy 10 Skrzyń Groty Rhaegala oraz 10 Skrzyń Legowiska Chena. 100x= 1000 + 1000 =
  3. Wyprawa Ogień to połączona wersja dwóch dawnych dungeonów serwerowych - Siedliska Mantykor oraz Jotuńskich Moczarów. Składa się z 2 części, oraz 2 głównch bossów. Aby udać się na wyprawę musimy wybrac odpowiednią zakładkę w panelu wypraw. Ukończenie całej wyprawy zalicza się jako 1 dungeon do limitu tygodniowego. - Postaci z poziomem w przedziale 110-120 - 2x Mantykorska Przepustka na każdą postać - 2x Jotuńska Przepustka na każdą postać o ile będziemy chcieli kontynuować dungeon po ukończeniu pierwszego etapu Mantykorska Przepustka : - Metinów na Archipelagu Gnolli - Z Bossów na mapie 107 lvl - Można też je wydropić z różnych szkatułek eventowych Jotuńska Przepustka : - Martyaxwara - Można też je wydropić z różnych szkatułek eventowych Silny na: Mistyki, Ogień Odpornorność na: Ogień Pokonaj 500 potworów. Zniszcz 5 metinów Pokonaj Czerwonego Wodza. Pokonaj 4x Trupia Twarz. Pokonaj Martyaxwara. Po pokonaniu bossa pojawia się strażnik. Jeżeli chcemy kontynuować wyprawę, przekazujemy mu przepustki i rozpoczynamy 2 etap. Zniszcz 4 metiny. Pokonaj 300 potworów. Pokonaj Bangjanamu. Pokonaj Jotuna Thryma. Z dungeonu bazowo zdobyć możemy 10 Skrzyń Siedl. Mantykor oraz 10 Skrzyń Jot. Moczar . 100x= 1000 + 1000 =
  4. Wyprawa Lód to połączona wersja dwóch dawnych dungeonów serwerowych - Komnaty Smoka oraz Nefrytowych Wysp. Składa się z 2 części, oraz 2 głównch bossów. Aby udać się na wyprawę musimy wybrac odpowiednią zakładkę w panelu wypraw. Ukończenie całej wyprawy zalicza się jako 1 dungeon do limitu tygodniowego. - Postaci z poziomem w przedziale 90-110 - 2x Kręty klucz na każdą postać - 2x Trytońska Przepustka na każdą postać o ile będziemy chcieli kontynuować dungeon po ukończeniu pierwszego etapu Kręty Klucz : - Metin Wygnańców v1 i v2 - Generał Huashin - Generał Yonghan Trytońska Przepustka : - Metinów na Goblińskich Moczarach - Z Olbrz. Goblin Suweren - Można też je wydropić z róznych szkatułek eventowych Silny na: Diabły (1 część), Mistyki (2 część), Lód Odpornorność na: Lód Pokonaj 500 potworów. Pokonaj Dowódcę Yonghan. Zniszcz 4 metiny. Pokonaj 2x Dowódcę Huashin. Pokonaj Berana Setao. Po pokonaniu bossa pojawia się strażnik. Jeżeli chcemy kontynuować wyprawę, przekazujemy mu przepustki i rozpoczynamy 2 etap. Pokonaj 400 potworów. Zniszcz 4 metiny. Pokonaj Króla Krabbsa. Pokonaj Trytona. Z dungeonu bazowo zdobyć możemy 10 Skrzyń Komnaty Smoka oraz 10 Skrzyń Nefryt. Wysp . 100x= 1000 + 1000 =
  5. Gumball

    System Smoczej Aury

    System polega na rozwijaniu Smoczej Aury, która związana jest z mocą kamieni alchemicznych. Każdy kolejny stopień zapewnia nam większą moc naszego koła alchemii. Istnieje 10 stopni Smoczej Aury. Aby system działał konieczne jest posiadanie pełnego koła alchemii mitycznej +6. Aby rozpocząć rozwój systemu Smoczej Aury musimy udać się do alchemika w celu wytworzenia Smoczej Duszy . Jest to jeden z 4 podstawowych przedmiotów związanych z tym systemem. Kolejne to: - Zwój Smoczej Aury - wytwarzamy u Alchemika - Skarb Ognia - zdobywamy z Piekielnego Bastionu - Kamień Chaosu - wytwarzamy u Alchemika Każdy gracz zaczyna z zerowym stopniem Smoczej Aury. Dzięki Smoczej Duszy możemy napełniać jej moc. (niebieska poświata) Oprócz używania Smoczej Duszy musimy także wykonywać zadania, by móc przejść na kolejne stopnie zaawansowania. Ich postęp wyświetla się w oknie alchemii przy ikonie zwoju misji. Do napełnienia systemu z: - stopnia 0 na I potrzebujemy: Smocza Dusza: 4x Misja: Pokonaj 100 metinów na mapach. Nagroda: Siła wszystkich kamieni +2% - stopnia I na II potrzebujemy: Smocza Dusza: 4x Misja: Ukończ 50 wypraw Nagroda: Siła wszystkich kamieni +4% - stopnia II na III potrzebujemy: Smocza Dusza: 5x Misja: Pokonaj 25 bossów na mapach Nagroda: Siła wszystkich kamieni +6%, 2% Bossy, 2% Metiny - stopnia III na IV potrzebujemy: Smocza Dusza: 5x Misja: Ukończ 150 wypraw Nagroda: Siła wszystkich kamieni +8%, 2% Bossy, 2% Metiny - stopnia IV na V potrzebujemy: Smocza Dusza: 8x Misja: Pokonaj 50000 potworów Nagroda: Siła wszystkich kamieni +10%, 2% Bossy, 2% Metiny - stopnia V na VI potrzebujemy: Smocza Dusza: 8x Misja: Pokonaj 200 metinów na mapach Nagroda: Siła wszystkich kamieni +12%, 4% Bossy, 4% Metiny - stopnia VI na VII potrzebujemy: Smocza Dusza: 10x Misja: Napełnij 7 butelek dywizji Nagroda: Siła wszystkich kamieni +14%, 4% Bossy, 4% Metiny - stopnia VII na VIII potrzebujemy: Smocza Dusza: 10x Misja: Ukończ 350 wypraw Nagroda: Siła wszystkich kamieni +16%, 6% Bossy, 6% Metiny - stopnia VIII na IX potrzebujemy: Smocza Dusza: 20x Misja: Pokonaj 50 bossów na mapach Nagroda: Siła wszystkich kamieni +18%, 6% Bossy, 6% Metiny - stopnia IX na X potrzebujemy: Smocza Dusza: 50x Misja: Pokonaj 1000 Metinów na mapach, pokonaj 100 Bossów na mapach, ukończ 25 razy Piekielny Bastion. Nagroda: Siła wszystkich kamieni +25%, 10% Bossy, 10% Metiny, Niwelacja Odporności na Ludzi 5%, Niwelacja Odporności na Umiejętności 5% Każde użycie Smoczej Duszy jest pomyślne. Wraz z rozwojem Systemu Smoczej Aury nasza postać zyskuje nowy efekt wizualny - poświatę. Im wyższy stopień Smoczej Aury tym bardziej zauważalna staje poświata. Stopień I - III: Stopień IV - V: Stopień VI - VII: Stopień VIII -XI: Stopień X: Istnieje możliwość zmiany kolorów poświaty przy użyciu barwników: różowej aury , zielonej aury , oraz błękitnej aury , które zdobyć można ze Szkatułek Loterii (loteria u Uriela). Istnieje możliwość wyjęcia Smoczej Aury z postaci, podobnie do alchemii, run czy też papirusów. W tym celu zakupić musimy specjalne cęgi z Item Shopu za 1000 SM. Cęgi dają 100% szans na wyciągnięcie Smoczej Aury, jednak za każde kolejne przełożenie szansa na jej wyciągnięcie zmniejsza się o 2%. Aby użyć cęgów musimy posiadać minimum 3 stopień Smoczej Aury. Cooldown na wyjęcie i ponowne zwrócenie wynosi 2 tygodnie.
  6. Gumball

    BattlePass

    Wraz z rozwojem serwera misje tygodniowe zostały zastąpione bardziej rozbudowanym systemem - Battlepassa. System polega na wykonywaniu comiesięcznych wyzwań, nagrodą zaś są różnego rodzaju pomniejsze przedmioty otrzymywane za każde zadanie z osobna, oraz Skrzynia Bojowa mogąca zawierać unikatowe czasowe kostiumy, nakładki czy też inne przedmioty. Istnieje również niewielka szansa na zdobycie Odznaki Siły ze Skrzyni Bojowej. Aby rozpocząć przygodę z Battlepassem musimy zakupić w Item Shopie za cenę 250SM Przepustkę Bojową . Po uruchomieniu przepustki pod mini mapą pojawi nam się ikonka Battlepassa - poprzez kliknięcie jej możemy sprawdzić rodzaj oraz postęp naszych misji. Poniżej znajdziecie wszystkie główne nagrody- zestawy kostiumów ułożone chronologicznie. Sura mężczyzna posiada założony miecz, natomiast kobieta klingę. Skrzynia Bojowa Maj 2024 Zestaw Zeusa (nie zawierał nakładek, były dostępne okazjonalnie w ItemShopie) Skrzynia Bojowa Czerwiec 2024 Zestaw Lisiego Maga Skrzynia Bojowa Lipiec 2024 Zestaw Duszy Oceanu Skrzynia Bojowa Sierpień 2024 Zestaw Wojownika Mrozu Skrzynia Bojowa Wrzesień 2024 Zestaw Wojownika Ognia Skrzynia Bojowa Październik 2024 Zestaw Charona Skrzynia Bojowa Listopad 2024 Zestaw Cesarski + Amulet Halloween Skrzynia Bojowa Grudzień 2024 Amulet Halloween + Amulet Battlepass PvM + szansa na Amulet Battlepass PvP Skrzynia Bojowa Styczeń 2025 Amulet Halloween + Amulet Battlepass PvM + szansa na Amulet Battlepass PvP
  7. Event Halloween 2024 na serwerze Valium oferuje nam specjalną mapę, oraz dungeon z różnymi przedziałami. Start wydarzenia zaplanowano na 03.10, potrwa do 06.11. Dodatkowa mapa o której mowa w pierwszym akapicie działa na zasadzie OPEN . Oznacza to, że istnieje tylko 1 przedział (35-135lvl), oraz że każdy gracz niezależnie od poziomu i ekwipunku zadaje takie same obrażenia w metiny i bossy, a PvP odbywa się na zasadach OPEN. Wszystkie niżej wymienione eventowe stwory respią się na każdym z 8 channeli osobno. Na mapie eventowej spotkać możemy: Metiny - Przeklęte Dynie Respią się losowo - 40 sztuk co 30minut. Poniżej zobaczyć możecie przykładowy drop z Przeklętych Dyń. Bossy - Przeklęte Upiory Respią się losowo - 20 sztuk co 2 godziny. Poniżej zobaczyć możecie przykładowy drop z Przeklętych Upiorów. Legendarne Bossy - Krwawe Bestie Respią się co 24h. Resp jest stały. Drop z legend wpada od razu do ekwipunku, otrzymuje go 50 postaci z najwiekszym dmg zadanym w bossa. Postacie z TOP3 dmg otrzymują dodatkowo po 100SM. Ilość przedmiotów dla postaci z poszczególnym DMG w Bossa Legendarnego: Top 1 - Top 3: 11 przedmiotów z puli Top 4 - Top 8: 10 przedmiotów z puli Top 9 - Top 13: 9 przedmiotów z puli Top 14 - Top 18: 8 przedmiotów z puli Top 19 - Top 23: 7 przedmiotów z puli Top 24 - Top 27: 6 przedmiotów z puli Top 28 - Top 32: 5 przedmiotów z puli Top 33 - Top 37: 4 przedmiotów z puli Top 38 - Top 42: 3 przedmiotów z puli Top 43 - Top 47: 2 przedmiotów z puli Top 48 - Top 50: 1 przedmiot z puli Łączna pula przedmiotów wynosi 300 przedmiotów z każdej Legendy. Poniżej zobaczyć możecie przykładowy drop z Krwawych Bestii w przypadku zajęcia 1 miejsca w dmg, Na Wyprawę Halloween można wchodzić 3x dziennie. Limit resetuje się o północy. Wejście znajduje się w Panelu Wypraw. Wymogiem wejścia na Wyprawę jest wykonanie misji "Wyzwanie Halloween". Po wykonaniu misji odblokowujemy możliwość wchodzenia na Dungeon. Postęp zadania możecie sprawdzić w questach. Przebieg misji: - Ukończ 20x dowolną wyprawę - Wytwórz 150x Torcik Dyniowy - Pokonaj 1 Bossa na Mapie Eventowej OPEN - Oddaj 25x Nasiona Dyni - Oddaj 25x Czaszka - Oddaj 25x Dynia Przebieg Wyprawy: 1. Pokonaj 250 Potworów 2. Pokonaj 10x Demoniczny Mag 3.Pokonaj 10x Kociołek Panoramiksa 4. Pokonaj 250 Potworów 5. Pokonaj 3x Blada Wiedźma (możesz zadawać obrażenia tylko, gdy boss jest spowolniony) 6. Pokonaj 10x Przeklęta Dynia 7. Pokonaj 250 Potworów 8. Pokonaj 1x Mroczna Wiedźma (możesz zadawać obrażenia jedynie z ziemi) 9. Pokonaj 250 Potworów 10. Pokonaj Żniwiarza Halloween Występują 3 rodzaje dungeonu, a każdy z nich posiada kilka przedziałów: - Standardowy 45-55 - 15x na wejście, drop eventowy: 2x 2x 6xSkrzynia Wyp. Halloween (S) 55-79 - 25x na wejście, drop eventowy: 4x 4x 8xSkrzynia Wyp. Halloween (S) 79-100 - 35x na wejście, drop eventowy: 6x 6x 9xSkrzynia Wyp. Halloween (S) 100-115 - 55x na wejście, drop eventowy: 8x 8x 10xSkrzynia Wyp. Halloween (S) 115-125 - 75x na wejście, drop eventowy: 10x 10x 12xSkrzynia Wyp. Halloween (S) 125-135 - 110x na wejście, drop eventowy: 12x 12x 14xSkrzynia Wyp. Halloween (S) -Yohariański Mrok/Ziemia 50-65 - 75x na wejście, drop eventowy: 12x 12x 8xSkrzynia Wyp. Halloween (Y2) 79-94 - 100x na wejście, drop eventowy: 14x 14x 10xSkrzynia Wyp. Halloween (Y1) 95-120 - 125x na wejście, drop eventowy: 16x 16x 11xSkrzynia Wyp. Halloween (Y1) 121-130 - 150x na wejście, drop eventowy: 19x 19x 12xSkrzynia Wyp. Halloween (Y1) 131-135 - 250x na wejście, drop eventowy: 25x 25x 13xSkrzynia Wyp. Halloween (Y1) -Yohariański Lód/Ogień 79-94 - 100x na wejście, drop eventowy: 22x 22x 10xSkrzynia Wyp. Halloween (Y2) 95-120 - 125x na wejście, drop eventowy: 24x 24x 11xSkrzynia Wyp. Halloween (Y2) 121-130 - 150x na wejście, drop eventowy: 27x 27x 12xSkrzynia Wyp. Halloween (Y2) 131-135 - 250x na wejście, drop eventowy: 33x 33x 13xSkrzynia Wyp. Halloween (Y2) Każdy z nich posiada taki sam przebieg wyprawy. Różnią się jedynie ilością oraz rodzajem zdobywanych skrzyń. Z przedziałów "standardowych" zdobyć można Skrzynia Wyp. Halloween (S) Z przedziałów "yohariańskich M/Z" zdobyć można Skrzynia Wyp. Halloween (Y1) Z przedziałów "yohariańskich L/O" zdobyć można Skrzynia Wyp. Halloween (Y2) Poniżej znajdziecie drop z większej ilości skrzynek z każdego rodzaju
  8. Gumball

    27. Piekielny Bastion

    Piekielny Bastion posiada 5 przedziałów levelowych, każdy z nich wymaga tego samego rodzaju przepustki. 65-78 79-94 95-120 121-130 131-135 Aby udać się na dungeon Piekielny Bastion musimy wybrać odpowiednią zakładkę w panelu wypraw. - Postaci z poziomem odpowiednim dla danego przedziału - 2x Przepustka Piek. Bastionu na postać - Metiny na Półwyspach Yohara (żywioły) Przedział 65-78: Silny na: Mistyki, Ogień Odporność na: Ogień Przedziały 79-94, 95-120, 121-130, 131-135: Silny na: Mistyki, Ogień , SungMa Odporność na: Ogień , SungMa Pokonaj 500 potworów. Zniszcz wszystkie metiny (5). Pokonaj minibossa (musi być spowolniony). Zdobądź 5 pieczęci. Pokonaj 4 minibossy. Pokonaj 3 legendarne metiny. Pokonaj Bossa - Szef Bastionu Z dungeonu bazowo zdobyć możemy 10 skrzynek . Dodatkowo z ostatniego bossa możemy zdobyć zielone smocze stale lub ornamenty odpowiednie dla naszego przedziału. 10000x
  9. Gumball

    System Jeździectwa

    Na naszym serwerze konia rozwija się poprzez czytanie Medali Konnych. Działa to na zasadzie identycznej jak czytanie Ksiąg Umiejętności. Wszelkie informacje dotyczące naszego wierzchowca znaleźć możemy w specjalnym okienku konia w zakładce na pasku w ekwipunku. Medale Konne można czytać co sekundę od pierwszego poziomu postaci. 1 poziom konia - 1x 2-11 poziom konia - po 1 na każdą próbę 12-21 poziom konia - po 2 na każdą próbę 22-30 poziom konia - po 5x , 1x na każdą próbę 31-40 poziom konia - po 1 Leg. Medal Konny na każdą próbę. 41-50 poziom konia - po 1 Certyfikat Pocz. Jeźdźca 51-60 poziom konia - po 1 Certyfikat Zaaw. Jeźdźca 61-70 poziom konia - po 1 Certyfikat Mistrz. Jeźdźca Zioło z Małp - do zdobycia z dungeonów niskolvlowych do wytworzenia u inżyniera gildii = do wytworzenia u Hodowcy gildii = do wytworzenia u Hodowcy gildii = do wytworzenia u Hodowcy gildii = Wbijanie poziomów konia gwarantuje nam punkty, dzięki którym możemy rozwijać jego umiejętności. Koń posiada 7 umiejętności, które rozwinąć możemy od 0 do P. (podane wartości są na M1/G1/P) - Silny na Potwory (10%/25%/35%) - Wartość Ataku (75/150/250) - Silny na Żywioły (10%/20%/35%) - Silny przeciwko Sungma (10%/20%/35%) - Średnie Obrażenia (10%/20%/35%) - Silny przeciwko Metinom (10%/15%/25%) - Odporność na Obrażenia (6%/9%/15%) Umiejętności do poziomu M1 rozwijamy punktami zdobytymi za wbicie poziomu konia. Umiejętności z poziomu M1 do G1 rozwijamy przy użyciu Księgi Jeździectwa , którą wytworzyć możemy u Hodowcy gildii. Potrzeba 55 Ksiąg Jeździectwa do wbicia jednej umiejętności na G. Na Księgi Jeździectwa działają Zwoje Egzorcyzmu+ i Rady Pustelnika+ Umiejętności z poziomu G1 do P rozwijamy przy użyciu Emblematu Konnego , który wytworzyć możemy u Hodowcy gildii . Potrzeba 10 Emblematów Konnych do wbicia jednej umiejętności na P. Na Emblemat Konny działa tylko Zwój Egzorcyzmu+. Od 21 poziomu konia, i 35 poziomu postaci, możemy rozwinąć Cięcie z Siodła za pomocą Instr. Jazdy Konnej do zdobycia ze Skrzyń Mocy. Skrzynie Mocy są do zdobycia ze wszelakich Bossów i Metinów już od pierwszych miast. Mamy możliwość wyposażenia naszego wierzchowca w 3 rodzaje ekwipunku: - Juki - Podkowy - Siodła Elementy wyposażenia konia wytworzyć możemy u Hodowcy Gildii na nieznanej krainie. W przypadku Juków oraz Podków wytwarzamy podstawowe wersje, następnie je ulepszając i przerabiając. Każde Siodło odpowiada innemu żywiołowi, możemy wybrać dowolne i ulepszyc je do +9, lub ulepszyć wszystkie i połączyć je w Siodło Żywiołów. Do ulepszania ekwipunku konnego służy legendarny artefakt . Juki Startowe - Welurowe Juki wytwarzamy u Hodowcy Gildii. Podkowy Startową - Metalową Podkowę wytwarzamy u Hodowcy Gildii. Siodła Koń jest nieśmiertelny. Można zmienić imię konia, klikając na niego. Warunkiem działania bonusów konnych, jest siedzenie na jakimkolwiek wierzchowcu. (Oznacza to, że bonusy za poziom konia nie działają będąc przemienionym w marmur.) Gdy zgubimy naszą Księgę Konia, można ją odzyskać udając się do stajennego i oddając mu Medal Konny
  10. Wraz z aktualizacjami na serwerze pojawił się system Przebudzenia Mocy. Polega on na dodaniu dodatkowych bonusów do niektórych umiejętności postaci. W celu uruchomienia Przebudzenia Mocy musimy udać się do Kapitana, by odebrać misję. Aby móc to zrobić postać musi posiadać minimum 65 poziom, oraz skill na P. Misja polega na zabiciu potworów, bossów oraz oddaniu kilku przedmiotów. Przebudzenia Mocy użyć można tylko na niektórych umiejętnościach: Aura Miecza - bonusy: 10% Niwelacji odp. na obrażenia, efekt utrzymuje się przez cały czas działania umiejętności. Silne Ciało - bonusy: 125 Wartości Ataku, 3% silny na bossy, 40% silny na sungma, efekt utrzymuje się przez cały czas działania umiejętności. Krycie się - bonusy: 12% Odporności na Ludzi, efekt utrzymuje się przez 12 sekund. Iskrzące Uderzenie - bonusy: 20% Silny na Ludzi, efekt utrzymuje się przez 12 sekund. Czarowane Ostrze - bonusy: 10% Niwelacji odp. na umiejętności, efekt utrzymuje się przez cały czas działania umiejętności. Mroczna Ochrona - bonusy: 50% Silny na Potwory, 5% silny na bossy, 40% silny na sungma, efekt utrzymuje się przez cały czas działania umiejętności. Zwiększenie Ataku - bonusy: 25% Obrażeń umiejętności, 10% silny na potwory, efekt utrzymuje się przez cały czas działania umiejętności. Pomoc Smoka - bonusy: 25% Średnich Obrażeń, efekt utrzymuje się przez cały czas działania umiejętności.
  11. Na Valiumie mamy możliwość wzięcia udziału w zabawie Kołem Losu ItemShop. W zakładce po wydaniu 15 sm losujemy nagrodę. Istnieją 3 tiery koła losu. Nagrody różnią się rzadkością oraz ilością na różnych tierach. Aby wejść na wyższy tier musimy w trakcie losowania trafić 5x na Zdobiony Klucz . Po wylosowaniu pięciu kluczy możemy awansować koło na wyższy tier, lecz możemy także odrzucić możliwość pozostając na obecnym. Po awansowaniu na 2 tier koszt losu zwiększa się do 20 SM, oraz uruchomiony zostaje licznik czasu - 15min. Po awansowaniu na 3 tier koszt losu zwiększa się do 25 SM, oraz uruchomiony zostaje licznik czasu - 10min. Po upłynięciu czasu tier koła zostaje wyzerowany. Koło Losu IS jest jedynym sposobem na zdobycie Odznaki Szczęścia . Koło losu jest jedynym źródłem zdobycia Emblematu PvM . Jest ono również jednym z dwóch sposobów oprócz Sanktuarium Prawdy na zdobycie Emblematu PvP . Emblematy to dodatkowy element wyposażenia postaci, który jest widoczny nad głową. Możemy zmienić jego wygląd u dozorcy w każdym mieście. Emblemat po wylosowaniu ma stopień +0, a jego czas trwania to 60dni. Możemy ulepszyć go do +9. Czas upływa nawet, gdy nasza postać pozostaje wylogowana. Poniżej znajdziecie schemat ulepszania emblematów . Do ulepszania Emblematów używamy legendarnego artefaktu . Poniżej zobaczyć możecie rezultaty kręcenia kołem losu na poszczególnych tierach: Tier 1 - 500 losów ~10 minut = 7500 SM bez wbijania wyższego tieru. Tier 2 - 500 losów ~10 minut = 10000 SM bez wbijania wyższego tieru Tier 3 - 500 losów ~10 minut =12500 SM
  12. Na wiki pojawił się temat związany z Systemem Zbieractwa!

     

  13. Gumball

    System Zbieractwa

    Wraz z rozwojem serwera Valium zawitał na nim System Zbieractwa. Polega on na zbieraniu za pomocą Sierpa roślin oraz przedmiotów rozsianych po mapach: Pustynia Yongbi, Góra Sohan, Ognista Ziemia, Las Duchów. Każda z tych map posiada unikatowe przedmioty do zebrania. Respią się one w losowych miejscach co 10 minut. Są one rodzajem ulepszaczy do różnych systemów oraz służą jako składniki do wytwarzania Esencji: Podczas próby zbierania bazowo możemy otrzymać od 1 - 3 sztuk przedmiotu. Bazowa szansa na zebranie przedmiotu to 30% Maksymalna szansa na zebranie przedmiotu to 100%. Możemy ją zwiększyć dzięki Sierpowi , umiejętności pasywnej - Zbieractwo, oraz Bonusowi Zebrania Przedmiotu dostępnemu w Item Shopie. Istnieje możliwość podwojenia ilości zebranych przedmiotów dzięki Sierpowi oraz Umiejętności Pasywnej - Zbieractwo. Istnieje również możliwość potrojenia ilości zebranych przedmiotów dzięki Odznace Zbieracza. Bazowa szansa na zebranie podwójnej ilości przedmiotów to 0%. Maksymalna możliwa szansa na zebranie podwójnej ilości przedmiotów to 100%. Maksymalna możliwa szansa na zebranie potrójnej ilości przedmiotów to 33%. Podstawowym przedmiotem służącym do zbierania przedmiotów jest Sierp . Wytworzyć go możemy u Inżyniera Gildii, a ulepszyć u Brońmistrza Gildii na Nieznanej Krainie. Sierp posiada poziomy od +0 do +9. Poniżej znajdziecie schemat ulepszania oraz bonusy przez niego gwarantowane. Umiejętnością pasywną związaną z powyższym systemem jest Zbieractwo. Rozwijamy ją od poziomu 1 do P za pomocą Ksiąg Zbieractwa . Wymagane ilości Ksiąg Zbieractwa na każdy poziom umiejętności to: - Poziom Umiejętności: 1-20, wymagana ilość Ksiąg Zbieractwa : 1x na każdy poziom - Poziom Umiejętności: M1-M10, wymagana jest kolejno ilość Ksiąg Zbieractwa : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 - Poziom Umiejętności: G1-P wymagana jest kolejno ilość Ksiąg Zbieractwa : 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 Zatem aby wbić Zbieractwo od 0 do P potrzebujemy 230 Ksiąg Zbieractwa . Do szkolenia używamy Rady Pustelnika+ oraz Zwoju Egzorcyzmu+ Wartości bonusów pasywnej umiejętności Zbieractwo: Poziom Umiejętności: 1-20 Zwiększona szansa na zebranie przedmiotów: 1/1/1/1/1/2/2/2/2/2/3/3/3/3/3/4/4/4/4/5 Szansa na podwójną ilość przedmiotów: 1/2/3/4/5/6/7/8/9/10/11/12/13/14/15/16/17/18/19/20 Poziom Umiejętności: M1-M10 Zwiększona szansa na zebranie przedmiotów: 5/5/5/6/6/7/7/8/8/9/10 Szansa na podwójną ilość przedmiotów: 20/22/24/26/28/30/32/34/36/38/40 Poziom Umiejętności: G1-G10 Zwiększona szansa na zebranie przedmiotów: 10/10/11/11/12/13/14/15/16/17 Szansa na podwójną ilość przedmiotów: 40/43/46/49/52/55/58/62/66/70 Poziom Umiejętności: P Zwiększona szansa na zebranie przedmiotów: 20 Szansa na podwójną ilość przedmiotów: 80 Przedmioty zbierać możemy na mapach: Pustynia Yongbi, Góra Sohan, Ognista Ziemia, Las Duchów. Każda z map posiada unikatową oraz wspólną pulę przedmiotów do zebrania. Do wspólnej puli zaliczają się 3 rodzaje kwiatów, do zdobycia których wymagane jest posiadanie Zbieractwa rozwiniętego do poziomu P . Są to: - Jaskier - Kwiat Lotosu - Hibiskus Oprócz nich do wspólnej puli zalicza się Mithril . Do jego zebrania nie jest jednak wymagane rozwinięcie umiejętności Zbieractwa. Pule unikatowe dla każdej mapy prezentują się następująco: Przedmioty dostępne do zebrania na Pustyni Yongbi: - Czaszka Dinozaura - Suchy Krzew - Kwiaty Akacji - Pustynny Piasek Przedmioty dostępne do zebrania na Górze Sohan: - Kawał Lodu - Przebiśnieg - Serce Lodu - Zamarznięta Gałąź Przedmioty dostępne do zebrania w Lesie Duchów: - Borowik - Dzikie Jagody - Korzeń Dębu - Leśny Mech Przedmioty dostępne do zebrania na Ognistej Ziemi: - Krew Ognistego Króla - Owoc Płomieni - Ognisty Kwiat - Węgiel W trakcie zbierania przedmiotów istnieje szansa na zdobycie Odznaki Zbieracza . Przedmioty dostępne ze Zbieractwa wykorzystać możemy do wielu systemów na serwerze (m.in. Behawiorystyki). Dodatkowo są głównymi składnikami potrzebnymi do wytwarzania esencji. Możemy to zrobić u Inżyniera Gildii na Nieznanej Krainie. Innymi przedmiotami do wytworzenia których potrzebujemy znalezisk z Systemu Zbieractwa są: - Esencja Natury - Boski Kwiat wykorzystywane w Systemie Zwierząt Domowych oraz innych systemach dostępnych na serwerze Valium.
  14. Wraz z aktualizacjami na serwerze Valium pojawił się szereg misji kolekcjonerskich polegających na wytwarzaniu oraz oddawaniu Świadectw Dungeonów. Aby wytworzyć świadectwo musimy udać się do Biologa. Do wytworzenia potrzebujemy skrzyń z konkretnego dungeonu oraz kilku przedmiotów. Nagrodą za oddanie świadectw są stałe bonusy. Każdy dungeon posiada swoje świadectwo, które gwarantuje unikatowe bonusy. Każde świadectwo możemy oddawać bazowo co 4 godziny - od 30 lvla postaci. Za pomocą Eliksiru Kolekcjonera zwiększamy szansę na przyjęcie świadectwa do 100%. Za pomocą Eliksiru Biologa skracamy czas na oddanie kolejnego świadectwa. Za oddawanie świadectw zyskujemy również stałe bonusy: Bonus za 10 ukonczonych Świadectw: - 2000 PŻ, 1% Metiny, 5% SungMa Bonus za 20 ukonczonych Świadectw: - 2500 PŻ, 1% Bossy, 10% SungMa Bonus za wszystkie ukończone świadectwa: - 3000 PŻ, 1% Odporności na Bronie (w tym Magia), 1% Metiny, 15% SungMa Suma bonusów za ukończenie oddawania wszystkich świadectw: 7500 PŻ, 2% Metiny, 1% Bossy, 30% SungMa, 1% Odporności na Bronie (w tym Magia) Świadectwo Kanionu Yongbi Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Kanionie Yongbi, 3% silny na ogień, 1% odporność na wachlarze Świadectwo Leśnej Polany Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Leśnej Polanie, 3% silny na mrok, 1% odporność na dzwony Świadectwo Wyzwania Lodu Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Wyzwaniu Lodu, 3% silny na lód, 2% silny na ludzi Świadectwo Wyzwania Ognia Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Wyzwaniu Ognia, 3% silny na ogień, 2% obrażeń umiejętności Świadectwo Lodowej Wieży Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Lodowej Wieży, 3% silny na lód, 2% bloku ciosów Świadectwo Przeklętego Okrętu Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Przeklętym Okręcie, 3% silny na ziemię, 1% odporność na magię Świadectwo Ruin Ma-Ani Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Ruinach Ma-Ani, 3% silny na ziemię, 2% niwelacji bloku Świadectwo Diabelskich Katakumb Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Diabelskich Katakumb, 3% silny na mrok, 1% odporność na sztylety Świadectwo Komnaty Smoka Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Komnacie Smoka, 3% silny na lód, 1% odporność na strzały Świadectwo Nefrytowych Wysp Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Nefrytowej Wyspie, 3% silny na mrok, 1000 pż Świadectwo Siedliska Mantykor Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Siedlisku Mantykor, 3% silny na ogień, 25 wartość magicznego ataku Świadectwo Jotuńskich Moczar Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Jotuńskich Moczarach, 3% silny na ogień, 25 wartość ataku Świadectwo Groty Rhaegala Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Grocie Rhaegala, 3% silny na mrok, 5% niwelacji krytycznego uderzenia Świadectwo Legowiska Chena Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Legowisku Chena, 3% silny na mrok, 1% odporność na dwuręczną Świadectwo Lodowego Smoka Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Komnacie Lodowego Smoka, 3% silny na ziemię, 5% na krytyczne uderzenie Świadectwo Wyzwania Seta Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Wyzwaniu Seta, 3% silny na ziemię, 1% odporność na miecze Świadectwo Jaskini Utopców Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Jaskini Utopców, 3% silny na mrok, 3% silny na sungma, 2% odporność na obrażenia Świadectwo Lodowych Podziemi Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Lodowych Podziemiach, 3% silny na mrok, 3% silny na sungma, 2% odporność na obrażenia umiejętności Świadectwo Nefrytowej Groty Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Nefrytowej Grocie, 3% silny na mrok, 3% silny na sungma, 2% średnich obrażeń Świadectwo Zaklętego Lochu Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Zaklętym Lochu, 3% silny na mrok, 3% silny na sungma, 1% odporność na wachlarze Świadectwo Piekielnej Czeluści Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Piekielnej Czeluści, 3% silny na mrok, 3% silny na sungma, 1% niwelacji odp na umiejętności Świadectwo Pradawnej Twierdzy Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na radawnej Twierdzy, 3% silny na ziemię, 3% silny na sungma, 1% Obrona Świadectwo Krypty Dusz Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Krypcie Dusz, 10% silny na ludzi, 5% odporności na ludzi, 10% silny na potwory Świadectwo Gór WuKonga Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Górach WuKonga, 3% silny na mrok, 1% odporność na dzwony Świadectwo Leża Skorpionów Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Leżu Skorpionów, 3% silny na lód, 3% silny na sungma, 1% odporność na magię Świadectwo Wrót Piekieł Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Wrotach Piekieł, 3% silny na lód, 3% silny na sungma, 1% odporność na strzały Świadectwo Ruin Atlantydy Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Ruinach Atlantydy, 3% silny na lód, 3% silny na sungma, 1% odporność na sztylety Świadectwo Komnaty Smoka Śmierci Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Komnacie Smoka Śmierci, 3% silny na lód, 3% silny na sungma, 1% odporność na miecze Świadectwo Przeklętego Statku Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Przeklętym Statku, 3% silny na lód, 3% silny na sungma, 1% odporność na dwuręczną Świadectwo Sanktuarium Prawdy Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Sanktuarium Prawdy, 15% silny na ludzi, 10% średnich, 3% niwelacji na obrażenia Świadectwo Piekielnego Bastionu Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Piekielnym Bastionie, 3% Odporność na obrażenia umiejętności, 1% Odporność na bronie, 3% Silny przeciwko metinom, 10% Silny przeciwko SungMa,
  15. Gumball

    System Odznak

    Na serwerze Valium wraz z ostatnią aktualizacją dodany został System Odznak. Istanieje 5 stopni odznak (od najbardziej pospolitej do najrzadszej) : - Brązowa - Srebrna - Złota - Diamentowa - Rubinowa Odznaki od brązowej do diamentowej są możliwe do zdobycia bezpośrednio z dropu oraz poprzez przerabianie ich między sobą. Rubinowe odznaki możemy zdobyć tylko poprzez ulepszenie diamentowej. Do ulepszania odznak używamy Legendarnego Artefaktu . Możemy ulepszać odznaki zarówno w eq jak i po umieszczeniu w księdze. Odznaki możemy w każdej chwili wyciągnąć z koła, lecz istnieje ryzyko zniszczenia. Szanse na wyjęcie są analogiczne do szans z systemu alchemii i run zwierzaka (30%). Możemy zwiększyć szanse na wyjęcie dzięki smoczym cęgom do 80%. Każdy z graczy ma możliwość umieszczenia w swoim oknie 10 rodzajów odznak. Za posiadanie wszystkich 10 Rubinowych Odznak otrzymujemy boost w postaci zwiększonych bonusów wszystkich odznak o 10%. Odznaka Bohatera Żródło zdobycia: Bossy na mapach Odznaka Syzyfa Źródło zdobycia: Metiny na mapach Odznaka Tytana Źródło zdobycia: Pokonywanie graczy na Evencie Oktagon Odznaka Podróżnika Źródło zdobycia: Bossy na Dungeonach Odznaka Siły Źródło zdobycia: Skrzynia Bojowa za ukończenie Battle Passa Odznaka Niezłomności Źródło zdobycia: Skrzynie z Eventu Proroka Odznaka Szczęścia Źródło zdobycia: Koło Losu w Item Shopie Odznaka Dominacji Źródło zdobycia: Legendarne Yoharskie Bossy Odznaka Zaklinacza Źródło zdobycia: Zbieranie Zwierzaków Domowych Odznaka Zbieracza Źródło zdobycia: Zbieranie Przedmiotów w Systemie Zbieractwa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...