Skocz do zawartości

Gumball

TuT
  • Postów

    768
  • Wpisy

    4286
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Gumball

  • Urodziny 28 Sierpnia

Ostatnie wizyty

27906 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Gumball

1.1 tys.

Reputacja

  1. Na wiki pojawił się temat związany z Systemem Zbieractwa!

     

  2. Gumball

    System Zbieractwa

    Wraz z rozwojem serwera Valium zawitał na nim System Zbieractwa. Polega on na zbieraniu za pomocą Sierpa roślin oraz przedmiotów rozsianych po mapach: Pustynia Yongbi, Góra Sohan, Ognista Ziemia, Las Duchów. Każda z tych map posiada unikatowe przedmioty do zebrania. Respią się one w losowych miejscach co 10 minut. Są one rodzajem ulepszaczy do różnych systemów oraz służą jako składniki do wytwarzania Esencji: Podczas próby zbierania bazowo możemy otrzymać od 1 - 3 sztuk przedmiotu. Bazowa szansa na zebranie przedmiotu to 30% Maksymalna szansa na zebranie przedmiotu to 100%. Możemy ją zwiększyć dzięki Sierpowi , umiejętności pasywnej - Zbieractwo, oraz Bonusowi Zebrania Przedmiotu dostępnemu w Item Shopie. Istnieje możliwość podwojenia ilości zebranych przedmiotów dzięki Sierpowi oraz Umiejętności Pasywnej - Zbieractwo. Istnieje również możliwość potrojenia ilości zebranych przedmiotów dzięki Odznace Zbieracza. Bazowa szansa na zebranie podwójnej ilości przedmiotów to 0%. Maksymalna możliwa szansa na zebranie podwójnej ilości przedmiotów to 100%. Maksymalna możliwa szansa na zebranie potrójnej ilości przedmiotów to 33%. Podstawowym przedmiotem służącym do zbierania przedmiotów jest Sierp . Wytworzyć go możemy u Inżyniera Gildii, a ulepszyć u Brońmistrza Gildii na Nieznanej Krainie. Sierp posiada poziomy od +0 do +9. Poniżej znajdziecie schemat ulepszania oraz bonusy przez niego gwarantowane. Umiejętnością pasywną związaną z powyższym systemem jest Zbieractwo. Rozwijamy ją od poziomu 1 do P za pomocą Ksiąg Zbieractwa . Wymagane ilości Ksiąg Zbieractwa na każdy poziom umiejętności to: - Poziom Umiejętności: 1-20, wymagana ilość Ksiąg Zbieractwa : 1x na każdy poziom - Poziom Umiejętności: M1-M10, wymagana jest kolejno ilość Ksiąg Zbieractwa : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 - Poziom Umiejętności: G1-P wymagana jest kolejno ilość Ksiąg Zbieractwa : 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 Zatem aby wbić Zbieractwo od 0 do P potrzebujemy 230 Ksiąg Zbieractwa . Do szkolenia używamy Rady Pustelnika+ oraz Zwoju Egzorcyzmu+ Wartości bonusów pasywnej umiejętności Zbieractwo: Poziom Umiejętności: 1-20 Zwiększona szansa na zebranie przedmiotów: 1/1/1/1/1/2/2/2/2/2/3/3/3/3/3/4/4/4/4/5 Szansa na podwójną ilość przedmiotów: 1/2/3/4/5/6/7/8/9/10/11/12/13/14/15/16/17/18/19/20 Poziom Umiejętności: M1-M10 Zwiększona szansa na zebranie przedmiotów: 5/5/5/6/6/7/7/8/8/9/10 Szansa na podwójną ilość przedmiotów: 20/22/24/26/28/30/32/34/36/38/40 Poziom Umiejętności: G1-G10 Zwiększona szansa na zebranie przedmiotów: 10/10/11/11/12/13/14/15/16/17 Szansa na podwójną ilość przedmiotów: 40/43/46/49/52/55/58/62/66/70 Poziom Umiejętności: P Zwiększona szansa na zebranie przedmiotów: 20 Szansa na podwójną ilość przedmiotów: 80 Przedmioty zbierać możemy na mapach: Pustynia Yongbi, Góra Sohan, Ognista Ziemia, Las Duchów. Każda z map posiada unikatową oraz wspólną pulę przedmiotów do zebrania. Do wspólnej puli zaliczają się 3 rodzaje kwiatów, do zdobycia których wymagane jest posiadanie Zbieractwa rozwiniętego do poziomu P . Są to: - Jaskier - Kwiat Lotosu - Hibiskus Oprócz nich do wspólnej puli zalicza się Mithril . Do jego zebrania nie jest jednak wymagane rozwinięcie umiejętności Zbieractwa. Pule unikatowe dla każdej mapy prezentują się następująco: Przedmioty dostępne do zebrania na Pustyni Yongbi: - Czaszka Dinozaura - Suchy Krzew - Kwiaty Akacji - Pustynny Piasek Przedmioty dostępne do zebrania na Górze Sohan: - Kawał Lodu - Przebiśnieg - Serce Lodu - Zamarznięta Gałąź Przedmioty dostępne do zebrania w Lesie Duchów: - Borowik - Dzikie Jagody - Korzeń Dębu - Leśny Mech Przedmioty dostępne do zebrania na Ognistej Ziemi: - Krew Ognistego Króla - Owoc Płomieni - Ognisty Kwiat - Węgiel W trakcie zbierania przedmiotów istnieje szansa na zdobycie Odznaki Zbieracza . Przedmioty dostępne ze Zbieractwa wykorzystać możemy do wielu systemów na serwerze (m.in. Behawiorystyki). Dodatkowo są głównymi składnikami potrzebnymi do wytwarzania esencji. Możemy to zrobić u Inżyniera Gildii na Nieznanej Krainie. Innymi przedmiotami do wytworzenia których potrzebujemy znalezisk z Systemu Zbieractwa są: - Esencja Natury - Boski Kwiat wykorzystywane w Systemie Zwierząt Domowych oraz innych systemach dostępnych na serwerze Valium.
  3. Wraz z aktualizacjami na serwerze Valium pojawił się szereg misji kolekcjonerskich polegających na wytwarzaniu oraz oddawaniu Świadectw Dungeonów. Aby wytworzyć świadectwo musimy udać się do Biologa. Do wytworzenia potrzebujemy skrzyń z konkretnego dungeonu oraz kilku przedmiotów. Nagrodą za oddanie świadectw są stałe bonusy. Każdy dungeon posiada swoje świadectwo, które gwarantuje unikatowe bonusy. Każde świadectwo możemy oddawać bazowo co 4 godziny - od 30 lvla postaci. Za pomocą Eliksiru Kolekcjonera zwiększamy szansę na przyjęcie świadectwa do 100%. Za pomocą Eliksiru Biologa skracamy czas na oddanie kolejnego świadectwa. Świadectwo Kanionu Yongbi Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Kanionie Yongbi, 3% silny na ogień, 1% odporność na wachlarze Świadectwo Leśnej Polany Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Leśnej Polanie, 3% silny na mrok, 1% odporność na dzwony Świadectwo Wyzwania Lodu Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Wyzwaniu Lodu, 3% silny na lód, 2% silny na ludzi Świadectwo Wyzwania Ognia Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Wyzwaniu Ognia, 3% silny na ogień, 2% obrażeń umiejętności Świadectwo Lodowej Wieży Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Lodowej Wieży, 3% silny na lód, 2% bloku ciosów Świadectwo Przeklętego Okrętu Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Przeklętym Okręcie, 3% silny na ziemię, 1% odporność na magię Świadectwo Ruin Ma-Ani Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Ruinach Ma-Ani, 3% silny na ziemię, 2% niwelacji bloku Świadectwo Diabelskich Katakumb Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Diabelskich Katakumb, 3% silny na mrok, 1% odporność na sztylety Świadectwo Komnaty Smoka Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Komnacie Smoka, 3% silny na lód, 1% odporność na strzały Świadectwo Nefrytowych Wysp Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Nefrytowej Wyspie, 3% silny na mrok, 1000 pż Świadectwo Siedliska Mantykor Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Siedlisku Mantykor, 3% silny na ogień, 25 wartość magicznego ataku Świadectwo Jotuńskich Moczar Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Jotuńskich Moczarach, 3% silny na ogień, 25 wartość ataku Świadectwo Groty Rhaegala Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Grocie Rhaegala, 3% silny na mrok, 5% niwelacji krytycznego uderzenia Świadectwo Legowiska Chena Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Legowisku Chena, 3% silny na mrok, 1% odporność na dwuręczną Świadectwo Lodowego Smoka Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Komnacie Lodowego Smoka, 3% silny na ziemię, 5% na krytyczne uderzenie Świadectwo Wyzwania Seta Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Wyzwaniu Seta, 3% silny na ziemię, 1% odporność na miecze Świadectwo Jaskini Utopców Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Jaskini Utopców, 3% silny na mrok, 3% silny na sungma, 2% odporność na obrażenia Świadectwo Lodowych Podziemi Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Lodowych Podziemiach, 3% silny na mrok, 3% silny na sungma, 2% odporność na obrażenia umiejętności Świadectwo Nefrytowej Groty Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Nefrytowej Grocie, 3% silny na mrok, 3% silny na sungma, 2% średnich obrażeń Świadectwo Zaklętego Lochu Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Zaklętym Lochu, 3% silny na mrok, 3% silny na sungma, 1% odporność na wachlarze Świadectwo Piekielnej Czeluści Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Piekielnej Czeluści, 3% silny na mrok, 3% silny na sungma, 1% niwelacji odp na umiejętności Świadectwo Pradawnej Twierdzy Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na radawnej Twierdzy, 3% silny na ziemię, 3% silny na sungma, 1% Obrona Świadectwo Krypty Dusz Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Krypcie Dusz, 10% silny na ludzi, 5% odporności na ludzi, 10% silny na potwory Świadectwo Gór WuKonga Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Górach WuKonga, 3% silny na mrok, 1% odporność na dzwony Świadectwo Leża Skorpionów Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Leżu Skorpionów, 3% silny na lód, 3% silny na sungma, 1% odporność na magię Świadectwo Wrót Piekieł Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Wrotach Piekieł, 3% silny na lód, 3% silny na sungma, 1% odporność na strzały Świadectwo Ruin Atlantydy Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Ruinach Atlantydy, 3% silny na lód, 3% silny na sungma, 1% odporność na sztylety Świadectwo Komnaty Smoka Śmierci Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Komnacie Smoka Śmierci, 3% silny na lód, 3% silny na sungma, 1% odporność na miecze Świadectwo Przeklętego Statku Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Przeklętym Statku, 3% silny na lód, 3% silny na sungma, 1% odporność na dwuręczną Świadectwo Sanktuarium Prawdy Ilość: 25 sztuk Nagroda: 3% zwiększone Obrażenia na Sanktuarium Prawdy, 15% silny na ludzi, 10% średnich, 3% niwelacji na obrażenia
  4. Gumball

    System Odznak

    Na serwerze Valium wraz z ostatnią aktualizacją dodany został System Odznak. Istanieje 5 stopni odznak (od najbardziej pospolitej do najrzadszej) : - Brązowa - Srebrna - Złota - Diamentowa - Rubinowa Odznaki od brązowej do diamentowej są możliwe do zdobycia bezpośrednio z dropu oraz poprzez przerabianie ich między sobą. Rubinowe odznaki możemy zdobyć tylko poprzez ulepszenie diamentowej. Do ulepszania odznak używamy Legendarnego Artefaktu . Możemy ulepszać odznaki zarówno w eq jak i po umieszczeniu w księdze. Odznaki możemy w każdej chwili wyciągnąć z koła, lecz istnieje ryzyko zniszczenia. Szanse na wyjęcie są analogiczne do szans z systemu alchemii i run zwierzaka (30%). Możemy zwiększyć szanse na wyjęcie dzięki smoczym cęgom do 80%. Każdy z graczy ma możliwość umieszczenia w swoim oknie 10 rodzajów odznak. Za posiadanie wszystkich 10 Rubinowych Odznak otrzymujemy boost w postaci zwiększonych bonusów wszystkich odznak o 10%. Odznaka Bohatera Żródło zdobycia: Bossy na mapach Odznaka Syzyfa Źródło zdobycia: Metiny na mapach Odznaka Tytana Źródło zdobycia: Pokonywanie graczy na Evencie Oktagon Odznaka Podróżnika Źródło zdobycia: Bossy na Dungeonach Odznaka Siły Źródło zdobycia: Skrzynia Bojowa za ukończenie Battle Passa Odznaka Niezłomności Źródło zdobycia: Skrzynie z Eventu Proroka Odznaka Szczęścia Źródło zdobycia: Koło Losu w Item Shopie Odznaka Dominacji Źródło zdobycia: Legendarne Yoharskie Bossy Odznaka Zaklinacza Źródło zdobycia: Zbieranie Zwierzaków Domowych Odznaka Zbieracza Źródło zdobycia: Zbieranie Przedmiotów w Systemie Zbieractwa
  5. Gumball

    30. Sanktuarium Prawdy

    Sanktuarium Prawdy jest grupowym dungeonem pvp. Posiada 4 przedziały levelowe. Każdy z nich ma limit 5 wejść na dungeon na dobę, który resetuje się o północy. Każdy przedział posiada swoją przepustkę. Poziom 1 - 79-94 lvl Poziom 2 - 95-120 lvl Poziom 3 - 121-130 lvl Poziom 4 - 131-135 lvl Na tej wyprawie zablokowane jest używanie wierzchowca oraz polimorfii. Aby udać się na dungeon Sanktuarium Prawdy musimy wybrać odpowiednią zakładkę w panelu wypraw. - Postaci z poziomem odpowiednim dla przedziału - 2x Przepustka Sanktuarium Prawdy na postać - Wydropić ze skrzyń dungeonów Yohariańskich - Silny na Ludzi - Odporność na Ludzi - Odporność na Miecze, Sztylety, Dwuręczną, Strzały, Dzwony, Magię - Pokonaj 400 potworów - Zbij Kolumny do 50% - Pokonaj bossy (4) - Zniszcz Kolumny - Pokonaj bossa (Musisz uderzyć 4 skillami w ciągu sekundy aby móc go zniszczyć) - Zniszcz Metiny (3) - Pokonaj Imperatora Prawdy Z dungeonu możemy zdobyć 2 rodzaje skrzynek: - Skrzynia Sankt. Prawdy - ilość zależna od przedziału: 79-94 - 20x 95-120 - 22x 121-130 - 24x 131-135 - 30x - Skrzynia ulep. Sanktuarium 1 / 2/ 3 / 4 8x - niezależnie od przedziału Bonus na drop ilości skrzynek z papirusów działa tylko na Skrzynia Sankt. Prawdy . 200x 200x 200x 200x 200x 5000x
  6. Na wikipedii pojawiły się tematy z nowymi ekwipunkami! 

    https://forum.valium.pl/index.php?/forum/100-ekwipunek/

  7. Wraz z wejściem w życie aktualizacji z Półwyspem Yohara (Żywioły) na serwer zawitały nowe sety PVM oraz PVP. Wszystkie nowe przedmioty polegają na craftingu. Wytworzyć je możemy u kowali w m1 oraz m2. Do ulepszania nowego ekwipunku niezbędne jest posiadanie Legendarnego Artefaktu . W przypadku niepomyślnej próby przerobienia tracimy tylko ulepszacze. Wkłady na potwory, ludzi, bonusy, oraz transumtacje przedmiotów zostają zachowane przy przerabianiu. Zbroje: Aby wytworzyć zbroję potrzebujemy jednej ze zbroi +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Każda zbroja ma identyczny schemat ulepszania: - Zbroja Boskiego Władcy - Ubranie Boskiego Władcy - Pancerz Boskiego Władcy - Szata Boskiego Władcy Bronie: Aby wytworzyć broń potrzebujemy jednej z broni +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Miecz Boskiego Władcy Ostrze Boskiego Władcy Sztylet Boskiego Władcy Łuk Boskiego Władcy Dzwon Boskiego Władcy Bransoleta: Aby wytworzyć bransoletę potrzebujemy Złotej Opaski SungMa +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Mit. Zł. Opaska SungMa Naszyjnik: Aby wytworzyć naszyjnik potrzebujemy Złotego Naszyjnika SungMa +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Mit. Zł. Naszyj. SungMa Kolczyki: Aby wytworzyć kolczyki potrzebujemy Złotych Kolczyków SungMa +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Mit. Zł. Kolczyki SungMa Pas: Aby wytworzyć pas potrzebujemy Złotego Pasa SungMa+9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Mit. Złoty Pas SungMa Buty: Aby wytworzyć buty potrzebujemy Złotych Butów SungMa +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Mit. Złote Buty SungMa Zbroje: Aby wytworzyć zbroję potrzebujemy Zbroi Złotego Smoka +9 do absorpcji oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Każda zbroja ma identyczny schemat ulepszania: - Zbroja Nocnego Cienia - Ubranie Nocnego Cienia - Pancerz Nocnego Cienia - Szata Nocnego Cienia Bronie: Aby wytworzyć broń potrzebujemy jednej z broni Złotego Smoka +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Miecz Nocnego Cienia Ostrze Nocnego Cienia Sztylet Nocnego Cienia Łuk Nocnego Cienia Dzwon Nocnego Cienia Wachlarz Nocnego Cienia Klinga Nocnego Cienia Bransoleta: Aby wytworzyć bransoletę potrzebujemy Szmaragdowej Bransolety +9oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Przekl. Amet. Bransoleta Naszyjnik: Aby wytworzyć naszyjnik potrzebujemy Szmaragdowego Naszyjnika +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Przekl. Amet. Naszyjnik Kolczyki: Aby wytworzyć kolczyki potrzebujemy Szmaragdowych Kolczyków +9oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Przekl. Amet. Kolczyki Pas: Aby wytworzyć pas potrzebujemy Pasa Przeznaczenia +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Przekl. Ametystowy Pas
  8. Wraz z wejściem w życie aktualizacji z Półwyspem Yohara (Żywioły) na serwer zawitały nowe sety PVM oraz PVP. Wszystkie nowe przedmioty polegają na craftingu. Wytworzyć je możemy u kowali w m1 oraz m2. Do ulepszania nowego ekwipunku niezbędne jest posiadanie Legendarnego Artefaktu . W przypadku niepomyślnej próby przerobienia tracimy tylko ulepszacze. Wkłady na potwory, ludzi, bonusy, oraz transumtacje przedmiotów zostają zachowane przy przerabianiu. Zbroje: Aby wytworzyć zbroję potrzebujemy jednej ze zbroi +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Każda zbroja ma identyczny schemat ulepszania: - Zbroja Piekieł - Ubranie Piekieł - Pancerz Piekieł - Szata Piekieł Bronie: Aby wytworzyć broń potrzebujemy jednej z broni +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Miecz Piekieł Ostrze Piekieł Sztylet Piekieł Łuk Piekieł Dzwon Piekieł Bransoleta: Aby wytworzyć bransoletę potrzebujemy jednej z bransolet +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Mit. Szk. Opaska SungMa Naszyjnik: Aby wytworzyć naszyjnik potrzebujemy 1 z naszyjników +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Mit. Szk. Naszyj. SungMa Kolczyki: Aby wytworzyć kolczyki potrzebujemy jednych z kolczyków +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Mit. Szk. Kolczyki SungMa Pas: Aby wytworzyć pas potrzebujemy jednego z pasów +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Mit. Szkar. Pas SungMa Buty: Aby wytworzyć buty potrzebujemy jednych z butów +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Mit. Szkarł. Buty SungMa Zbroje: Aby wytworzyć zbroję potrzebujemy jednej ze zbroi +9 do absorpcji oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. lub Każda zbroja ma identyczny schemat ulepszania: - Zbroja Zakonu Smoka - Ubranie Zakonu Smoka - Pancerz Zakonu Smoka - Szata Zakonu Smoka Bronie: Aby wytworzyć broń potrzebujemy jednej z broni +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Miecz Zakonu Smoka Ostrze Zakonu Smoka Sztylet Zakonu Smoka Łuk Zakonu Smoka Dzwon Zakonu Smoka Wachlarz Zakonu Smoka Klinga Zakonu Smoka Bransoleta: Aby wytworzyć bransoletę potrzebujemy jednej z bransolet +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Przekl. Szma. Bransoleta Naszyjnik: Aby wytworzyć naszyjnik potrzebujemy jednego z naszyjników +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Przekl. Szma. Naszyjnik Kolczyki: Aby wytworzyć kolczyki potrzebujemy jednych z kolczyków +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Przekl. Szma. Kolczyki Pas: Aby wytworzyć pas potrzebujemy jednego z pasów +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Przekl. Szmaragdowy Pas
  9. Wraz z wejściem w życie aktualizacji z Półwyspem Yohara (Żywioły) na serwer zawitały nowe sety PVM oraz PVP. Wszystkie nowe przedmioty polegają na craftingu. Wytworzyć je możemy u kowali w m1 oraz m2. Do ulepszania nowego ekwipunku niezbędne jest posiadanie Legendarnego Artefaktu . W przypadku niepomyślnej próby przerobienia tracimy tylko ulepszacze. Wkłady na potwory, ludzi, bonusy, oraz transumtacje przedmiotów zostają zachowane przy przerabianiu. Zbroje: Aby wytworzyć zbroję potrzebujemy jednej ze zbroi +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Każda zbroja ma identyczny schemat ulepszania: - Zbroja Pogromcy Smoków - Ubranie Pogromcy Smoków - Pancerz Pogromcy Smoków - Szata Pogromcy Smoków Bronie: Aby wytworzyć broń potrzebujemy jednej z broni +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Miecz Pogromcy Smoków Ostrze Pogromcy Smoków Sztylet Pogromcy Smoków Łuk Pogromcy Smoków Dzwon Pogromcy Smoków Bransoleta: Aby wytworzyć bransoletę potrzebujemy jednej z bransolet +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Mit. Ony. Opaska SungMa Naszyjnik: Aby wytworzyć naszyjnik potrzebujemy 1 z naszyjników +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Mit. On. Naszyj. SungMa Kolczyki: Aby wytworzyć kolczyki potrzebujemy jednych z kolczyków +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Mit. Ony. Kolczyki SungMa Pas: Aby wytworzyć pas potrzebujemy jednego z pasów +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Mit. Onyks. Pas SungMa Buty: Aby wytworzyć buty potrzebujemy jednych z butów +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Mit. Onyks. Buty SungMa Zbroje: Aby wytworzyć zbroję potrzebujemy jednej ze zbroi +9 do absorpcji oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. lub lub Każda zbroja ma identyczny schemat ulepszania: - Zbroja Nekromanty - Ubranie Nekromanty - Pancerz Nekromanty - Szata Nekromanty Bronie: Aby wytworzyć broń potrzebujemy jednej z broni +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Miecz Nekromanty Ostrze Nekromanty Sztylet Nekromanty Łuk Nekromanty Dzwon Nekromanty Wachlarz Nekromanty Klinga Nekromanty Bransoleta: Aby wytworzyć bransoletę potrzebujemy jednej z bransolet +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Przekl. Szaf. Bransoleta Naszyjnik: Aby wytworzyć naszyjnik potrzebujemy jednego z naszyjników +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Przekl. Szaf. Naszyjnik Kolczyki: Aby wytworzyć kolczyki potrzebujemy jednych z kolczyków +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Przekl. Szaf. Kolczyki Pas: Aby wytworzyć pas potrzebujemy jednego z pasów +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Przekl. Szafirowy Pas
  10. Wraz z wejściem w życie aktualizacji z Półwyspem Yohara (Żywioły) na serwer zawitały nowe sety PVM oraz PVP. Wszystkie nowe przedmioty polegają na craftingu. Wytworzyć je możemy u kowali w m1 oraz m2. Do ulepszania nowego ekwipunku niezbędne jest posiadanie Legendarnego Artefaktu . W przypadku niepomyślnej próby przerobienia tracimy tylko ulepszacze. Wkłady na potwory, ludzi, bonusy, oraz transumtacje przedmiotów zostają zachowane przy przerabianiu. Zbroje: Aby wytworzyć zbroję potrzebujemy jednej ze zbroi +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Każda zbroja ma identyczny schemat ulepszania: - Zbroja Wiatru - Ubranie Wiatru - Pancerz Wiatru - Szata Wiatru Bronie: Aby wytworzyć broń potrzebujemy jednej z broni +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Miecz Wiatru Ostrze Wiatru Sztylet Wiatru Łuk Wiatru Dzwon Wiatru Bransoleta: Aby wytworzyć bransoletę potrzebujemy jednej z bransolet +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Mit. Laz. Opaska SungMa Naszyjnik: Aby wytworzyć naszyjnik potrzebujemy 1 z naszyjników +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Mit. Laz. Naszyj. SungMa Kolczyki: Aby wytworzyć kolczyki potrzebujemy jednych z kolczyków +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Mit. Laz. Kolczyki SungMa Pas: Aby wytworzyć pas potrzebujemy jednego z pasów +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Mit. Lazur. Pas SungMa Buty: Aby wytworzyć buty potrzebujemy jednych z butów +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Mit. Lazur. Buty SungMa Zbroje: Aby wytworzyć zbroję potrzebujemy jednej ze zbroi +9 do absorpcji oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. lub lub lub Zbroja wytworzona ze Zbroi Lotosu różni się jednak wartością bonusu na Magię od pozostałych. Ma ona wbudowany bonus na Magię 7%, który nie rośnie wraz z ulepszaniem oraz możliwość wymieszania bonusu na Magię w bonusach 1-5. 2 Wariant zbroi ma wbudowane 22% na Magię oraz brak możliwości wymieszania bonusu na Magię w bonusach 1-5. Każda zbroja ma identyczny schemat ulepszania: - Zbroja Hadesu - Ubranie Hadesu - Pancerz Hadesu - Szata Hadesu Bronie: Aby wytworzyć broń potrzebujemy broni na 79 +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Miecz Hadesu Ostrze Hadesu Sztylet Hadesu Łuk Hadesu Dzwon Hadesu Wachlarz Hadesu Klinga Hadesu Bransoleta: Aby wytworzyć bransoletę potrzebujemy jednej z bransolet +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Przekl. Rub. Bransoleta Naszyjnik: Aby wytworzyć naszyjnik potrzebujemy jednego z naszyjników +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Przekl. Rub. Naszyjnik Kolczyki: Aby wytworzyć kolczyki potrzebujemy jednych z kolczyków +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Przekl. Rub. Kolczyki Pas: Aby wytworzyć pas potrzebujemy jednego z pasów +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Przekl. Rubinowy Pas
  11. Wraz z wejściem w życie aktualizacji z Półwyspem Yohara (Żywioły) na serwer zawitały nowe sety PVM oraz PVP. Wszystkie nowe przedmioty polegają na craftingu. Wytworzyć je możemy u kowali w m1 oraz m2. Do ulepszania nowego ekwipunku niezbędne jest posiadanie Legendarnego Artefaktu . W przypadku niepomyślnej próby przerobienia tracimy tylko ulepszacze. Wkłady na potwory, ludzi, bonusy, oraz transumtacje przedmiotów zostają zachowane przy przerabianiu. Zbroje: Aby wytworzyć zbroję potrzebujemy Zbroi Wygnańców +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Każda zbroja ma identyczny schemat ulepszania: - Zbroja Niebios - Ubranie Niebios - Pancerz Niebios - Szata Niebios Bronie: Aby wytworzyć broń potrzebujemy broni na 65lvl +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Miecz Niebios Ostrze Niebios Sztylet Niebios Łuk Niebios Dzwon Niebios Bransoleta: Aby wytworzyć bransoletę potrzebujemy Bransolety z niebiańskich łez +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Turkusowa Bransoleta Naszyjnik: Aby wytworzyć naszyjnik potrzebujemy Naszyjnika z nieb. łez +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Turkusowy Naszyjnik Kolczyki: Aby wytworzyć kolczyki potrzebujemy Kolczyków z nieb. łez +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Turkusowe Kolczyki Pas: Aby wytworzyć pas potrzebujemy Pasa Skórzanego +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Turkusowy Pas Buty: Aby wytworzyć buty potrzebujemy Butów Arogancji+9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Turkusowe Buty Zbroje: Aby wytworzyć zbroję potrzebujemy jednej ze zbroi +9 do absorpcji, oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. lub lub lub lub lub Zbroja wytworzona z Leg. Roślinnej Zbroi różni się jednak wartością bonusu na Magię od pozostałych. Ma ona wbudowany bonus na Magię 7%, który nie rośnie wraz z ulepszaniem oraz możliwość wymieszania bonusu na Magię w bonusach 1-5. 2 Wariant zbroi ma wbudowane 22% na Magię oraz brak możliwości wymieszania bonusu na Magię w bonusach 1-5. Każda zbroja ma identyczny schemat ulepszania: - Zbroja Chaosu - Ubranie Chaosu - Pancerz Chaosu - Szata Chaosu Bronie: Aby wytworzyć broń potrzebujemy broni na 65lvl +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Miecz Chaosu Ostrze Chaosu Sztylet Chaosu Łuk Chaosu Dzwon Chaosu Wachlarz Chaosu Klinga Chaosu Bransoleta: Aby wytworzyć bransoletę potrzebujemy Bransolety z niebiańskich łez +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Malachitowa Bransoleta Naszyjnik: Aby wytworzyć naszyjnik potrzebujemy Naszyjnika z nieb. łez oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Malachitowy Naszyjnik Kolczyki: Aby wytworzyć kolczyki potrzebujemy Kolczyków z nieb. łez lub Ametystowych Kolczyków oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Malachitowe Kolczyki Pas: Aby wytworzyć pas potrzebujemy Pasa Króla +9 oraz odpowiedniej ilości ulepszaczy. Malachitowy Pas
  12. SIlny na: - Orki (wszystkie stwory i bossy) - Lód (połowa metinów, bossy 1h) - Ogień (połowa metinów, bossy 4h, Legendarny boss) - SungMa Odporność na: - Lód - Ogień - SungMa Duch Puszczy - Resp co 1h 1x 10x Przeklęty Duch Puszczy - Resp co 4h 1x 10x Archespor - Legendarny Boss Boss respi się co 24h 1x 10x Metin Puszczy (Lód / Ogień) Metiny posiadają w sumie 8 respów. 1x 50x
  13. SIlny na: - Mistyki (wszystkie stwory i bossy) - Lód (połowa metinów, bossy 1h) - Ogień (połowa metinów, bossy 4h, Legendarny boss) - SungMa Odporność na: - Lód - Ogień - SungMa Demon Chaosu - Resp co 1h 1x 10x Przeklęty Demon Chaosu - Resp co 4h 1x 10x Bóg Otchłani - Legendarny Boss Boss respi się co 24h 1x 10x Metin Chaosu (Lód / Ogień) Metiny posiadają w sumie 8 respów. 1x 50x
  14. SIlny na: - Mistyki (wszystkie stwory i bossy) - Lód (połowa metinów, bossy 1h) - Ogień (połowa metinów, bossy 4h, Legendarny boss) - SungMa Odporność na: - Lód - Ogień - SungMa Duch Grozy - Resp co 1h 1x 10x Przeklęty Duch Grozy - Resp co 4h 1x 10x Przeklęty Władca - Legendarny Boss Boss respi się co 24h 1x 10x Metin Grozy (Lód / Ogień) Metiny posiadają w sumie 8 respów. 1x 50x
  15. SIlny na: - Mistyki (wszystkie stwory i bossy) - Lód (połowa metinów, bossy 1h) - Ogień (połowa metinów, bossy 4h, Legendarny boss) - SungMa Odporność na: - Lód - Ogień - SungMa Rycerz Lodu - Resp co 1h 1x 10x Przeklęty Rycerz Lodu - Resp co 4h 1x 10x Lodowy Gigant - Legendarny Boss Boss respi się co 24h 1x 10x Metin Mrozu (Lód / Ogień) Metiny posiadają w sumie 8 respów. 1x 50x
×
×
  • Dodaj nową pozycję...