Skocz do zawartości

mareczi

Użytkownik
  • Zawartość

    137
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

50 Kozak

O mareczi

Ostatnie wizyty


481 wyświetleń profilu
  1. 50% na podwojnego bedzie sie stackowal z amuletem wladcy?
  2. pyly to tam mniejsza one na rynku sa (cena duza ale mozna kupic) gorzej z czerwonymi materialami bo ich nie ma a tyle ile ich potrzeba aby cos zrobic ze ajjj
  3. OVER POWER nareszcie przepustki moza nadropic jeeee top2 event na valiumie top1 to hallowen
  4. mareczi

    Event Halloween 2021!

    Przelicznik na odlamek spoko skrzynek raczej nie powinno sie wymieniac a ksiazek ziemi po evencie szkolnym jest za malo aby je dodac
  5. mareczi

    Event Halloween 2021!

    @BlassYaa moja propozycja aby zachowac zamysl z dyniami za przepsutki wymiana 3 dyn na 1 przepustke ktora mozna handlowac wtedy np dac ilosc potrzebnych przep Przedział 35-54: 1x na wejściePrzedział 55-74: 2x na wejściePrzedział 75-99: 3x na wejściePrzedział 100-114: 4x na wejściePrzedział 115-125: 7x na wejściePrzedział 125-130: 10x na wejście minimalnie ilosc dyn sie zmienia ale zachowuje to jakis sens
  6. mareczi

    Event Halloween 2021!

    event kox tylko pytanie czy te przepustki jako dynie sa przemyslane? jak nie mozna nimi handlowac to jak dac na buffa? chodzi o dowodzenie aby dzialalo i na inne dropy
  7. Czy przeniesienie wonow jest dobrym pomyslem? juz ladnie systemy sluzace do odpompowania wonow dzialaja a tutaj nagle wpadnie duza ich ilosc na serwer
  8. O KURWA PILKI I CORY Z METKOW "MEGA MEGA" a akademia caly czas kox eventy
  9. oczywiscie ze mialy mniej hp ale i na glownym mialy mniej hp od tamtego czasu byl boost hp bosow metkow
  10. mareczi

    Event Wielkanocny!

    Szczerze to troche irytujace czytajac te komentarze po raz pierwszy mamy event gdzie oplaca sie grac na wysokim lvlu a nie na kilku dropach 55lvl a noobki placza ze event pod hlvl gdzie widzac caloksztalt na low lvlu spokojnie mozna zarobic bardzo duzo. Event wydaje sie mega wypompuje bardzo duzo ulep ktore z dnia na dzien tracily wartosc a dodanie nowego dunga jest mega tydzien napierdzielania czegos nowego a nie caly czas to samo (chyba ze drop bedzie taki se i tylko sam syf w duzych ilosciach bedzie leciec i set bedzie lepszym wyborem czego bym nie chcial)
  11. Widzac wczesniejsze komentarze ZOSTAWCIE WINO Z KWIATU BRZOSKWINI w spokoju na klatwe w abs jest nie ocenione duzo lepsze niz setka 😛
  12. szczerze OX to chyba jeden z gorszych eventow (zajmuje duzo czasu a drop z szkat nie jest powalajacy)
  13. Dobrze ze tylko 1 dzien podwojnych mam juz dosc w weekend siedziec po 6-7h aby sety ustawiac
  14. czy jiangshi na zabim leci z Biały Żabi Strażnik? (te mini bossy po metkach)
  15. @BlassYaa mamy czerwiec jakies informacje kiedy aktualizacja? Za 8 dni urodziny serwera a miala byc w okolicach urodzin
×