Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Na wikipedii pojawił się obszerny temat opisujący system zwierzaków domowych. oraz behawiorystykę. 

     

  3. Wraz z ostatnią aktualizacją na serwerze pojawił się długo wyczekiwany System Zwierząt Domowych. Wzbogaca oraz urozmaica on rozgrywkę poprzez możliwość poszukiwania, oraz rozwoju zwierzaka, który wzmocni naszą postać dzięki bonusom pasywnym. Każdy zwierzak składa się z kilku kluczowych dla graczy informacji: - Statystyk - Umiejętności - Etapów Rozwoju Aby w ogóle rozpocząć przygodę ze zwierzakiem musimy go złapać. Potrzebna nam będzie do tego Pusta pieczęć. Występują 4 rodzaje pieczęci: - Brązowa - Srebrna (+5% szans na złapanie zwierzaka) - Złota (+10% szans na złapanie zwierzaka) - Diamentowa (+15% szans na złapanie zwierzaka) Pieczęcie zdobyć możemy z bossów na mapach, koła losu IS, oraz wytworzyć u Behawiorysty gildyjnego. Gdy już spotkamy dzikiego zwierzaka na mapie możemy spróbować go złapać poprzez przeciągnięcie na niego pieczęci z ekwipunku, oraz rozegranie mini gry polegającej na ustawieniu strzałkami ikonki zwierzaka - tak jak na wyświetlanym obrazku. Bazowa szansa na złapanie zwierzaka to 25%. Maksymalna szansa na złapanie zwierzaka to 80%. Aby maksymalnie zwiększyć naszą szansę na złapanie możemy wykorzystać: - Diamentową Pustą Pieczęć (+15%) - Umiejętność Pasywną - Behawiorystykę (+25%) - Bonus Złapania Zwierzaka dostępny w Item Shopie Po udanym złapaniu zwierzaka otrzymujemy do ekwipunku jajo . Aby zacząć rozwijać zwierzaka musimy wykluć go z jaja poprzez użycie PPM oraz zapłacenie: -1000w w przypadku Słabego Zwierzaka - 10000w w przypadku Silnego Zwierzaka Zwierzęta Domowe pojawiają się w losowych miejscach na kilku mapach na serwerze. Podzielone są na 2 rodzaje: Silne oraz Słabe. Każdy zwierzak posiada maksymalnie 3 statystyki. Do puli wszystkich statystyk zaliczają się: - Odporność na ludzi - Silny przeciwko ludziom - Odporność na potwory - Silny przeciwko potworom - Całkowite PŻ Silne oraz Słabe zwierzaki różnią się od siebie bazowymi progami procentowymi statystyk, oraz przeskokami procentowymi statystyk podczas levelowania towarzysza. Bazowe statystyki słabego Zwierzaka wahają od 1% do 2%. Przeskoki statystyk słabego Zwierzaka wynoszą od 0,2% do 0,4%. Liczba umiejętności: od 3 do 4 Przeskoki statystyk w zależności od stopnia jakości zwierzaka: Niezdarny - 0,2% Ciekawski - 0,3% Odważny - 0,4% Do słabych zwierzaków zaliczają się: - Niebieski Smoczek - Razadorek - Nemerka Słabe pety respią się na podstawowych mapach: - Dolina Orków - Pustynia Yongbi - Góra Sohan - Ognista Ziemia Bazowe statystyki silnego Zwierzaka wahają od 1,5% do 3%. Przeskoki statystyk słabego Zwierzaka wynoszą od 0,3% do 0,5%. Liczba umiejętności: od 2 do 4 Przeskoki statystyk w zależności od stopnia jakości zwierzaka: Przeciętny - 0,3% Bystry - 0,4% Legendarny - 0,5% Do silnych zwierzaków zaliczają się: - Meleyka - Alastorek - Strażnik Mahi Mocne pety respią się: Archipelag Gnolli Ametystowe Wzgórza Pustynia Thar Zwierzaki Domowe expimy poprzez zabijanie potworów, oraz karmienie Smakołykami . Podczas zabijania potworów zapełniamy czerwone kulki expa. Po napełnieniu wszystkich 4 musimy użyc odpowiedniej ilości smakołyków, by awansować Zwierzaka na poziom wyżej. Wraz z poziomem wymagana ilość doświadczenia oraz smakołyków zwiększa się. Smakołyk, oraz wiele innych przedmiotów związanych z Systemem Zwierząt Domowych zdobyć możemy u Behawiorysty gildyjnego. Słabej jakości jaja możemy przy użyciu CTRL+PPM przerobić na skorupki , które służą jako ulepszacze w Systemie Zwierząt Domowych. Ilość potrzebna na dany poziom Słabego Zwierzaka zwiększa się co poziom o: - 1x gdy zwierzak ma 1 lvl - 15x gdy zwierzak ma 15 lvl - 85x gdy zwierzak ma 85 lvl i tak aż do 120 lvl zgodnie z proporcją. Ilośćpotrzebna na dany poziom Silnego Zwierzaka zwiększa się co poziom o: - 3x gdy zwierzak ma 1 lvl - 45x gdy zwierzak ma 15 lvl - 255x gdy zwierzak ma 85 lvl i tak aż do 120 lvl zgodnie z proporcją. Gdy wyexpimy naszego Zwierzaka do poziomu 40/80/119 jego poziom zatrzyma się. Aby móc dalej go levelować i rozwijać konieczne będzie ewoluowanie go. Każdy Zwierzak ma 4 Etapy Rozwoju: Młody: 1-40 poziom zwierzaka Dziki: 41-80 poziom zwierzaka Dzielny: 81-119 poziom zwierzaka Bohaterski: 120 poziom zwierzaka Przedmioty wymagane na poszczególne ewolucje Słabego Zwierzaka Przedmioty wymagane na poszczególne ewolucje Silnego Zwierzaka Po osiągnięciu przez naszego Zwierzaka Domowego poziomu 81 oraz Etapu Rozwoju - Dzielny odblokuje nam się możliwość nauczenia towarzysza Umiejętności. W przypadku Słabego Zwierzaka potrzeba 1 pomyślnie przeczytanej książki aby wbić skill na M1. W przypadku Silnego Zwierzaka potrzeba 20 pomyślnie przeczytanych książek aby wbić skill na M1. Umiejętności, bonusy oraz ich wartości: Dominacja - 8/15% Ataku Egzekucja - 8/15% Potwory Lincz - 20/30% SungMa Eksterminacja - 10/20% Ludzie Oświecenie - 5%/10% Niwelacja Odp. na Ludzi Oswobodzenie - 8/12% Odporności na Ludzi Ulga - 8/15% Silny na Lód Olśnienie - 8/15% Silny na Ogień Potępienie - 8/15% Silny na Mrok Ekspozycja - 8/15% Silny na Ziemię Sami wybieramy jakie umiejętności będzie posiadał nasz zwierzak. Po awansowaniu go na 81 poziom odblokowują się 4 puste sloty umiejętności. Przy użyciu ksiąg sami decydujemy, które 4 będziemy szkolić. Księgi Umiejętności Zwierzaka zdobyć możemy ze skrzyń nowych Yohariańskich dungeonów. W każdej chwili możemy usunąć umiejętność zwierzaka, by zastąpić ją inną. W tym celu potrzebujemy Revertusu Zwierza, który wytworzyć możemy u Behawiorysty gildyjnego. Behawiorystyka jest nową umiejętnością pasywną, która zwiększa szansę na zdobycie Jaja Zwierzaka. Rozwinąć możemy ją od poziomu 1 do P za pomocą Ksiąg Behawiorystyki . Księgi Behawiorystyki zdobyć możemy u Behawiorysty gildyjnego. Wymagana ilość Ksiąg Behawiorystyki na dany poziom: 1-20 - 1x na każdy stopień M1-M10 - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10x na każdy stopień / G1-P - 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20x na każdy stopień. Księgi behawiorystyki czytamy przy użyciu Rady Pustelnika + oraz Zwoju Egzorcyzmu+. Mamy możliwość przeniesienia naszego Zwierzaka Domowego na inną postać, lub sprzedanie go. W tym celu zakupić musimy Klatkę Transportową w Item Shopie. Po zakupie należy odwołać zwierzaka i przeciągnąć go na klatkę. Otrzymamy w ten sposób zwierzaka zdatnego do handlu.
  4. Dzisiaj
  5. Wczoraj
  6. Postać MsPepek nie należy już do mnie.

  7. Witam, 06.05 o godzinie 14:40 odbędzie się Przerwa Techniczna, która potrwa do 20 minut. Celem przerwy jest poprawa błędu wynikającego z dzisiejszej przerwy technicznej. Nie będzie trzeba patchować clienta. Resp bossów rozpoczął się o godzinie xx:xx
  8. Ostatni tydzień
  9. Witam, 06.05 o godzinie 09:00 odbędzie się Przerwa Techniczna, która potrwa do 45 minut. Celem przerwy jest poprawa wytwarzania nowych kling, przerabianie wyklutych petów na skorupki oraz poprawa działania HP w zwierzakach domowych. Będzie trzeba patchować clienta. Resp bossów rozpoczął się o godzinie xx:xx
  10. Witam wszystkich. Podjęliśmy decyzję o kilku ważnych zmianach. Kosmetyczne zwiększenie odporności na: Lód, Ogień, Mrok, Ziemia, SungMa, Potwory, Obrona Bonusy te będą bardziej efektywne, nie będzie tutaj wielkiej rewolucji w otrzymywanym dmg. Chodzi o to by opłacało się bardziej rozwijać ekwipunek, by czuło się mocniejszą różnicę. Dodatkowo zostaną zwiększone bonusy na +9 w przerobionej biżuterii/broniach/zbroi, tak by były większe przeskoki. Kolejnym problemem jest zestackowanie się ludzi na bossach i brak realnej szansy na rozwój. Proponujemy rozwiązanie kontrowersyjne, ale podobne do tego z poprzedniej aktualizacji (wymiana bryłek na minerały) - tym razem naszym pomysłem jest wymiana 5x Ornament na 1x Fiolka oraz wymiana analogiczna 5x Zielona Smocza Stal na 1x Zielony Materiał. Sprawi to, że będzie małe światełko w tunelu by rozwijać ekwipunek, a nie przyspieszy to zbyt drastycznie rozwoju. Dalej osoby bijące/obstawiające bossy będą miały przewagę. Zostanie dodana nowa Odznaka - Rubinowa Odznaka Dodanie przerabiania Odznak między sobą 5x Brązowa Odznaka na 1x Srebrna Odznaka 5x Srebrna Odznaka na 1x Złota Odznaka 5x Złota Odznaka na 1x Diamentowa Odznaka 25x Brązowa Odznaka, 15x Srebrna Odznaka, 10x Złota Odznaka, 5x Diamentowa Odznaka na 1x Rubinowa Odznaka Do tego craftingu oprócz odznak będą inne ulepszacze (Mityczne Dusze, Zbieractwo itd) Takie zmiany sprawią, że cały system będzie bardziej grywalny, a cena Diamentowych Odznak nie zmaleje. Będzie możliwość ulepszenia wsadzonych Diamentowych Odznak na Rubinowe Odznaki Zostanie dodany nowy bonus do Odznaki Zaklinacza - szansa na pomyślne zebranie zwierzaka Postanowiliśmy przerobić kilka ważnych aspektów w systemie zwierząt domowych. Problemem obecnego peta jest zbyt trudny jego "początek". Chcemy, aby po zmianach zrobienie peta "słabego" do 81 poziomu było nieco łatwiejsze. Czas respu zwierzaków domowych będzie taki sam, ale ilość petów na takim respie zwiększy się dwukrotnie. Dodatkowo na ostatniej ewolucji - 120 lvl peta pojawią się dodatkowe bonusy do naszego zwierzaka. Pula bonusów wyniesie 25 i spośród tego będzie można mieć 4 bonusy. Będzie można je mieszać za pomocą specjalnych Zmianek Zwierzaka. Oprócz tego 120 lvl zwierzaka domowego da nam dodatkowe bonusy w postaci: +10% do skilli peta, oraz +10% do statystyk podstawowych peta. Można rzec, że pet na niższych poziomach będzie łatwiejszy. Na wyższych trudniejszy, ale za to będzie dawał więcej. Zostanie on nieco zmodyfikowany. Na mapach gdzie obecnie się respią przedmioty do zbieractwa zostaną dodane specjalne 3 przedmioty, które będą możliwe do zebrania jedynie z pasywką Zbieractwo na poziomie P. Dodatkowo przedmioty ze zbieractwa dostaną dodane w niektórych miejscach, np. wytwarzanie odznak oraz mieszanie nowych bonusów w petach. Zmiany będą zrobione najprawdopodobniej 8 maja i jest to nasz priorytet. Wprowadzenie części innych rzeczy, np. Sanktuarium Prawdy się może nieco opóźniać. W przyszłości nie wykluczamy kolejnych zmian, ale chcemy najpierw zobaczyć co przyniosą obecne rzeczy, które tu zapowiedzieliśmy.
  11. Witam, 05.05 o godzinie 09:00 odbędzie się Przerwa Techniczna, która potrwa do 30 minut. Celem przerwy jest przygotowanie serwera pod wydarzenie oktagon. Będzie trzeba patchować clienta. Resp bossów rozpoczął się o godzinie xx:xx
  12. Dziś jest dzień bez słowa na K, wiecie jakiego?
    No to dziś dzień bez tego słowa

  13. Witam, 04.05 o godzinie 9:00 odbędzie się Przerwa Techniczna, która potrwa do 60 minut. Celem przerwy jest poprawa zgłoszonych błędów. Będzie trzeba patchować clienta. Resp bossów rozpoczął się o godzinie 10:00
  14. Witam, 03.05 o godzinie 9:00 odbędzie się Przerwa Techniczna, która potrwa do 30 minut. Celem przerwy jest poprawa działania Księgi Zbieractwa, poprawa Zapisu Pozycji na nowych mapach (nazwa oraz podgląd). Będzie trzeba patchować clienta. Resp bossów rozpoczął się o godzinie 10:00
  15. Trzymaj się ciepło *

     

    1. Pokaż poprzednie komentarze  3 więcej
    2. SZPRYC

      SZPRYC

      zaufał dobrym policjantom 

    3. Lenovy

      Lenovy

      Zrobił to co powiedział bardzo słowny człowiek trzymaj sie tam cieplutko

    4. DZIADINHO

      DZIADINHO

      JEDNEGO PASORZYTA MNIEJ
      NIKT TENSKNIĆ NIE BYNDZIE 
      POZDRAWIAM CIEPLUTKO 
      DZIADEK

  16. Witam, 02.05 o godzinie 19:20 odbędzie się Przerwa Techniczna, która potrwa do 35 minut. Celem przerwy jest poprawa zgłoszonych błędów. Będzie trzeba patchować clienta. Resp bossów rozpoczął się o godzinie 20:00
  17. Drodzy Gracze! Na ten weekend zaplanowaliśmy dla was następujące wydarzenia: Piątek: - Raty serwerowe 50% więcej doświadczenia 60h! (14:00 - 02:00) - Raty serwerowe 100% więcej doświadczenia dla AutoBuffa 60h! (14:00 - 02:00) - Raty serwerowe 15% więcej na potwory 60h! (14:00 - 02:00) - Drop Szkatułek Blasku Księżyca! (19:00 - 21:00) Sobota: - Event Okey! (18:00 - 21:00) Niedziela: - Event Jiangshi! (14:00 - 16:00) - Event Oktagon! (19:00) Opis wydarzeń znajdziesz tutaj. !Niespodzianka! W każdym temacie dotyczącym wydarzeń weekendowych na forum, na facebooku oraz na serwerowym Discordzie będziemy podsyłali wam 5 kodów na SM do wykorzystania na naszej stronie valium.pl! Kody są jednorazowe czyli zgarnia je 5 najszybszych osób. Kody na forum będą pojawiały się w temacie. Kody na facebooku będą pojawiały się w komentarzu! Kody: Życzymy udanego weekendu: Administracja Valium.pl
  18. Witam, 02.05 o godzinie 4:30 odbędzie się Przerwa Techniczna, która potrwa do 30 minut. Celem przerwy jest poprawa zgłoszonych błędów. Będzie trzeba patchować clienta. Resp bossów rozpoczął się o godzinie 5:00
  19. metkuf nie ma, ale tesz jest zaj*****ie

  20. @poincikdebilu wstawaj sowi imperator na nas czeka jprdl

    1. poincik

      poincik

      halo nie spie @kajsky napeirdalamy

  21. Ze względu na ogromną ilość zmian chcemy Was poinformować, że część rzeczy zostanie dodana 8 maja. Dzieje się tak ze względu, że część rzeczy chcemy lepiej dopracować a nie chcieliśmy opóźniać wprowadzenia Aktualizacji. Są to takie rzeczy jak: - Ulepszanie wkładów w Szarfie - Sanktuarium Prawdy - Dodanie znaków zapytania do klienta jako odnośników do Wikipedii forumowej - Stackowanie czasu przetopów w biżuterii - Dodanie drugiej strony umiejętności Zwierzaka
  22. Piękna majówka nam się szykuje pozdrawiam.

    1. thelorek1205

      thelorek1205

      Pozdrawiam serdecznie i cieplutko!

  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...