Skocz do zawartości

System AutoBuffa


BlassYaa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

czy autobuffa bede mogl odlaczyc od postaci? czy zeby wejsc na np. trytona autobuff tez musi miec 100lvl?

"- Zostaną przebudowane dungeony. Na każdą postać, która wchodzi na dungeon wymagane są 2 przepustki
Przykład: Wchodzimy solo na Dungeon - trzeba 2 przepustki
Wchodzimy w 3-osobowym pt - trzeba 6 przepustek"


 ta zmiana bedzie odrazu na start akademii czy dotyczy tylko serwera glownego?

Edytowane przez rodojestbyku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, rodojestbyku napisał:

czy autobuffa bede mogl odlaczyc od postaci? czy zeby wejsc na np. trytona autobuff tez musi miec 100lvl?

"- Zostaną przebudowane dungeony. Na każdą postać, która wchodzi na dungeon wymagane są 2 przepustki
Przykład: Wchodzimy solo na Dungeon - trzeba 2 przepustki
Wchodzimy w 3-osobowym pt - trzeba 6 przepustek"


 ta zmiana bedzie odrazu na start akademii czy dotyczy tylko serwera glownego?

Obydwu serwerów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, PeanutButter napisał:

Dlaczego zrezygnowaliscie z zwinnosci? na nizszym lv robi robote, szczegolnie gdy sie lata orkiem dungi.

no i w sumie co z przewaga healera ktory nie musial sie przepalac latajac dungi healer+healer, no w sumie nadal moge latac tak samo no w sumie ale 2 przepy wiecej no dobra niech bedzie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, rodojestbyku napisał:

no i w sumie co z przewaga healera ktory nie musial sie przepalac latajac dungi healer+healer, no w sumie nadal moge latac tak samo no w sumie ale 2 przepy wiecej no dobra niech bedzie 

No kwestia Healera jako postać pvm zostaje taka sama.

6 minut temu, PeanutButter napisał:

Dlaczego zrezygnowaliscie z zwinnosci? na nizszym lv robi robote, szczegolnie gdy sie lata orkiem dungi.

Będzie możliwość ukrycia postaci tn ' autobuffow' ?

Będzie możliwość ukrycia AutoBuffów. Co do zwinności to po prostu mamy taką koncepcję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie działania autobuffa na healerze. Czy w tym przypadku zwiększenie ataku będzie dodawało siłę ataku zredukowaną jak przy użyciu na sojusznika?

Druga sprawa: czy wprowadzając ułatwienie w postaci autobuffa jesteście skłonni rozważyć wydłużenie czasu trwania skilli na marmurze z obecnych 185 sekund na np. 600s? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Jurgen napisał:

Mam pytanie odnośnie działania autobuffa na healerze. Czy w tym przypadku zwiększenie ataku będzie dodawało siłę ataku zredukowaną jak przy użyciu na sojusznika?

Druga sprawa: czy wprowadzając ułatwienie w postaci autobuffa jesteście skłonni rozważyć wydłużenie czasu trwania skilli na marmurze z obecnych 185 sekund na np. 600s? 

chyba cie glowa boli ze skile beda 600s trwaly

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, wesfell napisał:

Czyli mając główny lvl postaci np. 79 

moge mieć autobuffa 135?

Tak.

8 minut temu, Hiszpan napisał:

Martwi mnie ,że najbardziej poszkodowany będzie tu heler bo będzie musiał się przepalać co chwile na dungach zeby zwinke mieć. Poza tym to wszystko fajnie chociaż osobiście wolałbym wpierw poprawienia tekstur na mapie 121 i nie zbugowanego modelu bosa.

Czyli tak jak jest teraz obecnie. Healer jest bardzo mocny w pvm i nie wpływa to na jego opłacalność. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Nergigante napisał:

Może przemyślicie ten brak zwinki? Jest dużo healerów właśnie ze względu na wygode, żeby się nie przepalać co chwilę na marmurze. Skoro robicie autobuffa dla wygody wszystkich to nie zabierajcie tej wygody healerom.

Ale tutaj się nic w tej kwestii nie zmienia. Nic nikomu nie zabieramy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...