Skocz do zawartości

Aktualizacja - Nowe mapy, Nowe sety, Nowe Dungeony PvP/PvM, System Zwierząt Domowych, System Odznak, System Zbieractwa!


BlassYaa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko mega.

Szkoda tylko że system konia zabije ninje.

Na Er... ten system zabił kompletnie ninje, 90% osób gra WP/Bodym, tutaj boje się że będzie podobnie, skille typu niedopychanie, będzie i tak bardziej opłacalne niż bicie z marmuru, latanie dungow na szybkim wierzchowcu z tymi skillami, również będzie bardziej opłacalne, nawet jak będzie kosztem DMG, który też przez te skille może się nie różnic jakoś bardzo, od poli

Macie jakieś rozwiązanie na to?

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, PeanutButter napisał:

Wszystko mega.

Szkoda tylko że system konia zabije ninje.

Na Er... ten system zabił kompletnie ninje, 90% osób gra WP/Bodym, tutaj boje się że będzie podobnie, skille typu niedopychanie, będzie i tak bardziej opłacalne niż bicie z marmuru, latanie dungow na szybkim wierzchowcu z tymi skillami, również będzie bardziej opłacalne, nawet jak będzie kosztem DMG, który też przez te skille może się nie różnic jakoś bardzo, od poli

Macie jakieś rozwiązanie na to?

Tak. To, ze cos nie dzialalo na innym serwerze tak jakbys chcial to nie oznacza, że musi tez byc to i u nas. Jest troche czasu, za kilka dni poddamy to pod głosowanie graczom. Ja wiem, ze mozemy to dobrze zbalansowac, ale nic na siłę.

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Poggies 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, MadMarian napisał:

Rozumiem ze w eq biżuterii są dodane żywioły ale czemu do amuletów /rękawic tego nie dodacie żeby były bardziej uniwersalne ? tak jak eq  biżuteria 

proszę o uzasadnienie owej decyzji 

Nie ma sensu wszystkiego robic tak samo. Bizuterie rozwiazalismy w ten sposob, a amuletow i rekawic nie planujemy robic uniwersalnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, BlassYaa napisał:

Nie ma sensu wszystkiego robic tak samo. Bizuterie rozwiazalismy w ten sposob, a amuletow i rekawic nie planujemy robic uniwersalnych.

Serio nie można tego rozwiązać absorbcją bonusów? Po co to zbędne zmienianie EQ na respach?
Dodatkowo skoro mapa 65 ma być trudna to rękawica na ziemie i mrok chyba też powinna być tam dostępna?

Jeśli nie chcecie robić rękawicy z czterema bonusami to może inne rozwiązanie się sprawdzi?
Bonusy przecież i tak będą działać tak jak sobie ustalicie, czyli na bossy 1h jeden żywioł, 4h i legendy drugi, ale wygoda gry będzie o wiele większa.

1. STARA YOHARA I MAPA 65:
Idziesz do kowala i za wony łączysz rękawice na ziemie i mrok:
- do jednego slotu dajesz item główny (np rękawica szmaragdowa)
- do drugiego slotu dajesz item absorbowany (np rękawica ametystowa)
- bonusy / legendarny KD głównego itemu zostają i przechodzi absorbowany żywioł
- tworzysz legendarną rękawicę z wykorzystaniem tej rubinowej i połączonych plus te itemy co potrzeba

2. NOWA YOHARA:
- tworzysz rękawice lodu i ognia i ulepszasz do +9
- mieszasz bonusy wybranej rękawicy tymi zmiankami do rękawic, dodajesz slot i KD
- łączysz z drugą rękawicą u kowala jak wyżej
- tworzysz legendarną rękawicę z wykorzystaniem tej rubinowej i połączonej lodu/ognia plus te itemy co potrzeba

Edytowane przez Osama bin Laden
  • Like 3
  • Thanks 2
  • Poggies 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie, jak obnizony bedzie lvl szafirowej rekawicy z 79 na 65, to moze wszystkie inne rekawice tez powinniscie obnizyc? No bo jak nowej mapie 50-65 ma dzialac mrok/ziemia i na dungu wukonga mrok to czemu zywiolowe rekawice nie moglby byc na 65? Tak samo nowa rekawica lodu (w kontekscie lodowej meley).

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@BlassYaa czy dodacie do Sanktuarium Prawdy przedział na 65 ?

 

postacie na 65 sa najtansze do ubrania pod pvp i wiecej ludzi by z dunga skorzystało  ii o nim wiedzialo 

 

 

2 pytaniko  odnośnie dywizji  wiadomo jakie progi będą ? Pro bedzie pro ?  będzie zaporowo ? 

Edytowane przez JakWToSieGra
  • Confused 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, BlassYaa napisał:

Zostanie dodany nowy Kolekcjoner Szkatułek Legend Yohary, który będzie się opierał o nowy zestaw map.

Kolejność misji jest dowolna.

 

50219.png

Od poziomu: 79

Ilość: 30 sztuk

Czas: 12 godzin

Czy legendy 65 nie będą się wliczać w kolekcjonera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Karota napisał:

Czy legendy 65 nie będą się wliczać w kolekcjonera?

Nie beda sie wliczac do kolekcjonera legend yohary, bo to nie jest yohara. Beda mialy inne zastosowanie.

2 godziny temu, JakWToSieGra napisał:

@BlassYaa czy dodacie do Sanktuarium Prawdy przedział na 65 ?

 

postacie na 65 sa najtansze do ubrania pod pvp i wiecej ludzi by z dunga skorzystało  ii o nim wiedzialo 

 

 

2 pytaniko  odnośnie dywizji  wiadomo jakie progi będą ? Pro bedzie pro ?  będzie zaporowo ? 

Przedziału 65 nie będzie w Sanktuarium Prawdy.

Progi celowo nie są teraz podane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Dudmajster napisał:

Pytanie, jak obnizony bedzie lvl szafirowej rekawicy z 79 na 65, to moze wszystkie inne rekawice tez powinniscie obnizyc? No bo jak nowej mapie 50-65 ma dzialac mrok/ziemia i na dungu wukonga mrok to czemu zywiolowe rekawice nie moglby byc na 65? Tak samo nowa rekawica lodu (w kontekscie lodowej meley).

Obniżenie poziomów jest jak najbardziej do rozpatrzenia.

2 godziny temu, AnnaDoruch napisał:

Imo system konny do wora i podział żywiołów na yoharze też bez sensu się wydaje żeby robić te same itemy na różne żywioły i co chwilę przebierać

Rozdzielenie żywiołów ma swoje uzasadnienie, a ponad 80% przedmiotów jest na ten moment uniwersalnych. Co do uniwersalności amuletów i rękawic to oczywiscie pojawily się takie głosy i zobaczymy jeszcze co z tym zrobimy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak coś czułem, że wrzucicie lód/ogień na kolejny update

tylko nie sądziłem, że w takiej formie ale git git

ogólnie całość spoko ale mam wrazenie, że dość sporo, a nawet zbyt dużo

ja bym to rozłożył na jedną większą i jedną mniejszą partię update

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, BlassYaa napisał:

To, ze cos nie dzialalo na innym serwerze tak jakbys chcial to nie oznacza, że musi tez byc to i u nas. Jest troche czasu, za kilka dni poddamy to pod głosowanie graczom. Ja wiem, ze mozemy to dobrze zbalansowac, ale nic na siłę.

Najlepiej byłoby gdybyście jasno opisali jaki macie na to plan. W poście piszesz, że mieszając bonusami ujednolicacie wielkość obrażeń wszystkich klas - odnosi się to do marmura czy konia? Jaki stosunek obrażeń marmura będzie zadawał wymaxowany koń? Największa obawa związana jest po prostu z ninją, która na wierzchowcu bić raczej nie będzie, a na ten moment już jest trochę odstająca względem innych klas pvm.

 

Poza tym aktualizacja wygląda naprawdę obiecująco, chociaż nie czuję potrzeby akademii - wydawało mi się, że sytuacja jest odpowiednia jeżeli chodzi o aktualną ilość graczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Beneooo napisał:

Najlepiej byłoby gdybyście jasno opisali jaki macie na to plan. W poście piszesz, że mieszając bonusami ujednolicacie wielkość obrażeń wszystkich klas - odnosi się to do marmura czy konia? Jaki stosunek obrażeń marmura będzie zadawał wymaxowany koń? Największa obawa związana jest po prostu z ninją, która na wierzchowcu bić raczej nie będzie, a na ten moment już jest trochę odstająca względem innych klas pvm.

 

Poza tym aktualizacja wygląda naprawdę obiecująco, chociaż nie czuję potrzeby akademii - wydawało mi się, że sytuacja jest odpowiednia jeżeli chodzi o aktualną ilość graczy?

 

No jakbym miał wszystko już zrobione i dopracowane w 100% to aktualizacja nie byłaby 1 maja, tylko za 2 tygodnie. Jest napisane w prezentacji, ze część rzeczy może ulec zmianie. Jak skończymy system konny to sprawdzimy jak wypada na tle polimorfii i w odpowiedni sposób go zbalansujemy, np. Zmiana lub zmniejszeniem bonusów. Opcje są tez inne, takie jak dodanie bonusów do marmurów i wtedy woj/sura pod konia, a ninja/szaman pod poli. Wilk syty i owca cała. Jest to kwestia odpowiedniego podejścia do tematu. Jak mówię, że nie jest naszym założeniem rozwalenie poli i zepsucie ninjy, to musicie nam zaufać. Chyba jesteście w stanie to zrobić.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Osama bin Laden napisał:

Serio nie można tego rozwiązać absorbcją bonusów? Po co to zbędne zmienianie EQ na respach?
Dodatkowo skoro mapa 65 ma być trudna to rękawica na ziemie i mrok chyba też powinna być tam dostępna?

Jeśli nie chcecie robić rękawicy z czterema bonusami to może inne rozwiązanie się sprawdzi?
Bonusy przecież i tak będą działać tak jak sobie ustalicie, czyli na bossy 1h jeden żywioł, 4h i legendy drugi, ale wygoda gry będzie o wiele większa.

1. STARA YOHARA I MAPA 65:
Idziesz do kowala i za wony łączysz rękawice na ziemie i mrok:
- do jednego slotu dajesz item główny (np rękawica szmaragdowa)
- do drugiego slotu dajesz item absorbowany (np rękawica ametystowa)
- bonusy / legendarny KD głównego itemu zostają i przechodzi absorbowany żywioł
- tworzysz legendarną rękawicę z wykorzystaniem tej rubinowej i połączonych plus te itemy co potrzeba

2. NOWA YOHARA:
- tworzysz rękawice lodu i ognia i ulepszasz do +9
- mieszasz bonusy wybranej rękawicy tymi zmiankami do rękawic, dodajesz slot i KD
- łączysz z drugą rękawicą u kowala jak wyżej
- tworzysz legendarną rękawicę z wykorzystaniem tej rubinowej i połączonej lodu/ognia plus te itemy co potrzeba

 POPIERAM 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, BlassYaa napisał:

Obniżenie poziomów jest jak najbardziej do rozpatrzenia.

 

Imo to by było mega na plus, bo 65lv na mapke i na wukonga oraz na meley miałyby możliwość zrobienia rekawicy a potem lege rękawic co też by troche itemów wypchało, bo tak to każdy 65 zrobi rękawice przeznaczoną do pvp i wbije tam bonusy pvm.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, BlassYaa napisał:

 

Poniższe umiejętności/bonusy zostają usunięte z Systemu Konnego:

- Nieodpychanie przez Bossa - 25%/50%/100%
- Nieodpychanie Bossów - 25%/50%/100%

Healer/mental back to game dzięki szef ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@BlassYaa Proponuje również zmiane przedziału levelowego dla Talizmanu Przeznaczenia +50. Mogłby być on od 65 lvl, aby użytecznośc Talizmana była na każdym przedziale legendowym. Rękawice szafirowe mają być od 65lvla to fajnie byłoby na tym levelu też uzyskać dodatkowe HP i odporności.

  • Like 1
  • Haha 2
  • Confused 2
  • Poggies 11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • BlassYaa zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...