Cześć, zauważyłem iż coraz więcej osób na serwerze skończyło podstawowy ekwipunek i zaczęło bawić się w alchemie. Część osób nie wie jak ją wytwarzać poprawnie, w tym poradnik pragnę wam w tym pomóc i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Podstawowe Informacje
Od 30 poziomu postaci, z wszystkim potworów mamy szanse na zdobycia Odłamka Smoczego Kamienia.
Gdy zdobędziemy 10 takich odłamków, automatycznie zostaną one przerobione na Cor Draconis (surowe).
Ilość Odłamków Smoczego Kamienia do zdobycia każdego dnia jest ograniczona, jest to prawdopodobnie 300.
Wytwarzanie alchemii
Żeby zacząć wytwarzać alchemie, najpierw musimy mieć kilka smoczy kamieni. W celu ich pozyskania należy otworzyć Cor Draconis'y lub odkupić je od innego gracza.
Kolejnie, należy udać się do Alchemika (najlepiej do gildyjnego, ze względu na dodatkowe % na przerobienie).
Otwieramy okienko wytwarzania alchemii, i uszlachetniamy klasę naszych smoczych kamieni.
Kolejno, surowe na szlifowane, szlifowane na rzadkie, rzadkie na antyczne, antyczne na legendarne
Żeby uszlachetnić smoczy kamień potrzebujemy dwóch takich samych kamieni (względem klasy) oraz trochę yang.
W przypadku powodzenia otrzymujemy jeden kamień wyższej klasy, a niepowodzenia jeden kamień tej samej klasy.
Na razie stopień jakość i poziom omijamy szerokim długiem, dopóki nie zdobędziemy legendarnego kamyka.
Klasa legendarna jest najwyższą klasą.
Dodatkowe opcje uszlachetniania alchemii
Gdy zdobędziemy już swoje pierwsze legendarne smocze kamienie, możemy je uszlachetniać na wyższy stopień jakości.
Kolejno, matowe na przejrzyste, przejrzyste na bez skazy, bez skazy na znakomite, znakomite na wyborne.
Do zwiększenia stopnia jakości potrzebujemy dwóch takich samych kamieni o takiej samej klasie.
W przypadku pomyślnego ulepszenie otrzymamy kamień o jeden wyższej jakość (z innymi bonusami), a nie powodzenia stracimy jeden i otrzymamy jeden z zmienionymi bonusami.
W dodatku, możemy ulepszyć poziom naszego smoczego kamienia, potrzebujemy do tego Smoczy Fasolek.
Maksymalny poziom to +4, aczkolwiek w przypadku znakomitych jest to +5 a wybornych aż +6.
Najlepsze bonusy legendarnych kamieni
Pierwsze dwa bonusy (statystyki/maks. pe/maks pż) oraz odporność na bronie są wbudowane i nie można ich zmienić.
Rubin - Wartość Ataku, Średnie Obrażenia, Odporność Na Obrażenia
Dla dropków 30-55 można też wsadzić taki sam tylko zamiast odp. na obrażenia obrone, na tych poziomach różnica jest nieodczuwalna.
Można też wsadzić wartość ataku i średnie, aczkolwiek bardziej preferowałbym z odp. na obrażenia.
Ostatnią opcją jest wartość i def, ale tylko dla dropków 30-35.
Jadeit - Maks pż (konkretna wartość), Maks pż (%), obrażenia do pż.
Można też zamiast do pż wsadzić z odzyskaniem, różnica jest nieodczuwalna na każdym poziomie.
Ewentualnie same x2 maks pż, też styknie.
Granat - silny na moby/szycie/odp. na magie
Lub też silny na moby/szycie/odbicie ciosu
Diament - odporność na obrażenia umiejętności, reszta bonusów jest obojętnia do pvm
Onyks - Blok ciosu/Krytyk/Unik strzał - może być też bez uniku
Szafir jest typowo do pvp.
F.A.Q
Q> Czy opłaca się wkładać inną niż legendarną alchemie ?
A> Kompletnie się nie opłaca. Jedynie można diament jakiś wsadzić dla buffa.
Q> Lepiej samemu robić alchemie czy kupić gotową ?
A> Jak masz szczęście i chciałbyś się pobawić, to możesz robić sam. Ja jednak radze kupić gotowce.
Q> W jaki sposób mogę jeszcze zdobyć Cor Draconis'y ?
A> Z różnorakich bossów występujących na mapach oraz na dungeonach.
Q> Czy da się jakość przedłużyć alchemie ?
A> Tak, da się. Należy kupić specjalny eliksir u alchemika, a następnie przeciągnąć go na kamień.