Mam kilka zastrzeżeń czy raczej oba co do akademii, których jeszcze nikt nie poruszył:
-nowe dungi żywiołowe (zastąpienie matrixa, jotuna itp.) - na starcie kule są znacznie bardziej potrzebne niż jotun, chen czy set. Niestety na bossy "kulkowe" obecnie nie działa podwojenie bossa, co nieco utrudni już pierwszy przeskok w mrok. Uważam, że bossy typu jotun, chen czy set będą na akademii tylko blokerem, jeśli bossy kulkowe nie będą podwajane. Ilości dusz, eliksirów i instrukcji nie są aż tak duże, żeby podwojenie tych bossów było potrzebne.
-eq ziemi — obecnie jest bezużyteczne przy przechodzeniu w przedział 135. Uważam, że jest to martwe eq. Czy coś się z tym będzie działo? Koszt ulepszenia jest znaczący, a już nawet na głównym można je kupić za śmieszne pieniądze.
-a ciągiem dalszym powyższego jest kolejna blokada, czyli minerały z metinów — czy będzie to jakoś udrożnione? Zwiększenie szansy dropu minerału lub szybkie bashidoo porównywalne do tych z akademii 4?
-pióra błogosławieństwa — w nowej aktualizacji potrzeba ich spore ilości. czy zostaną dodane w eventach wystarczająco szybko, żeby nie wystąpił deficyt?
-smocze stale — również trzeba ich niesamowite ilości (zwłaszcza fioletowych), a mało kto będzie chciał zatrzymać się na starcie. Czy będzie to jakoś sensownie uregulowane? Na poprzednich akademiach braki stali były łatane przez zuo. Brak stali utrudni klikanie pierwszych talizmanów.
-szkaty podstawowych bossów i pierwszych legend — tutaj też pojawiało się wąskie gardło aż do drugiego/ trzeciego zuo. Tak samo pierwsze legendy (do ametystowego wodza) były dostarczane właśnie przez zuo.
chyba tyle. Spisywane na szybko, po przeglądnięciu prezentacji, ale mam nadzieję, że wystarczająco zrozumiale i składnie.