Valantir Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2021 1. Podstawowe Informacje 2. Umieszczenie/Wyciąganie 3. Przywiązanie Alchemii 4. Rodzaje Kamieni 5. Jak zdobyć Alchemię? 6. Wytwarzanie Alchemii 7. Bonusy kamieni 8. Odporność na cios krytyczny 9. Dodanie Ziemi do Ametystu 10. Kryształ Energii 11. Mityczna Alchemia System Alchemii Smoczych Kamieni polega na wytwarzaniu specjalnych kamieni dających naszej postaci różnego rodzaju bonusy. System ten dostępny jest od 30 poziomu postaci. UWAGA: Postacie poniżej 30 poziomu nie mogą również handlować Alchemią. Aby otworzyć okno Alchemii należy kliknąć przycisk "O" lub kliknąć na przycisk w Ekwipunku postaci Po otwarciu Okna Alchemii pojawi się przed nami następujący widok: W górnej część okna mamy sloty na Smocze Kamienie. Ich kolor jest dobrany do koloru kamienia jaki możemy tam włożyć. Każda postać posiada dwa oddzielne "Koła Alchemii". W każdym z kół możemy włożyć maksymalnie 7 Smoczych Kamieni. Aby włączyć/wyłączyć Alchemie należy kliknąć przycisk "Aktywuj" lub użyć skrótu klawiszowego F8. W danej chwili może być aktywne tylko jedno Koło Alchemii. Informacje o tym czy Alchemia jest aktywna możemy sprawdzić również w lewym górnym rogu. Jeżeli pojawi się tam ikonka lub będzie to oznaczać, że Alchemia jest włączona. Aby umieścić Smoczy Kamień w Kole Alchemii należy: 1. Wybrać Koło Alchemii w jakim chcemy umieścić kamień. 2. Jeżeli slot na kamień jest wolny, to wybrany przez na Kamień Alchemii klikamy prawym przyciskiem myszy. 3. Inną opcją jest przeciągnięcie kamienia na odpowiedni slot. Smocze Kamienie możemy również wyciągnąć z Koła. Bazowo szansa na wyciagnięcie wynosi 30%. Kamień wyciągamy klikając na niego prawym przyciskiem myszy lub przeciągając go do Okna Ekwipunku na Smocze Kamienie. Przed wyciągnięciem należy potwierdzić czy na pewno chcemy wyciągnąć kamień. Szansę na wyciągnięcie możemy zwiększyć do 80% zakupując Smocze Cęgi w Item-Shopie. Możemy je zakupić w zakładce Alchemia za 500SM. Aby użyć Smoczych Cęgów należy przeciągnąć je na kamień, który chcemy wyciągnąć i potwierdzić wybór. Cęgi znikają po próbie wyciągnięcia kamienia niezależnie od wyniku. Jeżeli wyciągnięcie nie powiedzie się, to zamiast Smoczego Kamienia otrzymamy Odłamek Smoczego Kamienia Bazowo każdy nowy Smoczy Kamień po włożeniu do Koła Achemii może być używany przez 24h. Czas żywotności Alchemii upływa tylko, jeżeli Alchemia jest aktywowana. Jeżeli czas kamienia upłynie, to podświetli się on w następujący sposób i przestanie on dawać bonusy naszej postaci. Aby przedłużyć czas działania Alchemii należy udać do Alchemika z Pierwszych Miast i otworzyć zakładkę Sklep. Możemy tam zakupić następujące przedmioty: - Eliksir Czasu (cena 10kk) przedłuża on czas Alchemii o 10%, 20%, 30%, 40% lub 50% - Eliksir Czasu (100%) (cena 150kk) przedłuża on czas Alchemii o 100% Aby użyć Eliksiru Czasu należy przeciągnąć go na kamień, który chcemy przedłużyć. Przedłużać możemy tylko włożone kamienie. Eliksirami Czasu możemy handlować. Przywiązanie Alchemii blokuje możliwość wyciągania Smoczych Kamieni z Koła. Aby przywiązać Alchemię do postaci należy wejść w Okno Alchemii (skrót O) i nacisnąć przycisk a następnie potwierdzić wybór. Aby odblokować możliwość wyciągania przywiązanej Alchemii należy ponownie użyć przycisku . Proces odwiązywanie będzie trwał 72h i nie można go w żaden sposób przyspieszyć. Na serwerze Valium występuje 7 rodzajów Smoczych Kamieni: - Diament - Rubin - Jadeit - Szafir - Granat - Onyks - Ametyst Każdy Smoczy Kamień ma swoją: - Klasę - Jakość - Poziom Wyróżniamy 5 Klas: - Surowy - Szlifowany - Rzadki - Antyczny - Legendarny Wyróżniamy 5 Stopni Jakości: - Matowy - Przejrzysty - Bez Skazy - Znakomity - Wyborny Wyróżniamy Poziomy od +0 do +6. W zależności od Klasy i Jakości Kamień może posiadać różny maksymalny poziom do jakiego możemy go ulepszyć. Podstawową Alchemie Smoczych Kamieni (bez Ametystu) zdobywamy z: - Cor Draconis (surowe) - Cor Draconis (szlif.) - Cor Draconis (rzadkie) - Cor Draconis (antyczne) - Cor Draconis (legend.) Po kliknięciu prawym przyciskiem myszy na Cor Draconis otrzymamy kamień matowy +0, którego klasa (surowy, szlifowany, rzadki, antyczny, legendarny) będzie zależna od rodzaju Cor Draconis jakie "otworzyliśmy". To czy będzie to Diament, Rubin, Jadeit, Szafir, Granat bądź Onyks jest losowe. Po otwarciu Cor Draconis nowe kamienie znajdziemy w Oknie Alchemii naszej postaci. W poniższych spoilerach możecie znaleźć informacje skąd możemy zdobyć dany Cor Draconis. Cor Draconis (surowe) Do zdobycia z: - 10x Odłamek Smoczego Kamienia zamienia się w 1x . Odłamkizdobywamy z potworów od 30 poziomu postaci. Dziennie możemy zdobyć 200x . - Wszystkie wyprawy na Serwerze oprócz Górskiej Kopalni, Doliny Gigantów i Twierdzy Rubinowego Smoka. - Wszystkie niskopoziomowe bossy na Serwerze występujące na mapach przed Goblińskimi Moczarami (mapa od 95 poziomu). - Możemy wyłowić od 1 poziomu Umiejętności Łowienie - Koło Losu: IS, Valtir, Rybak - Srebrna Szkatułka - Skrzynia Seta - Runiczna Skrzynia - Z Metinów podczas Wydarzenia "Drop Cor Draconis z Kamieni Metin" - Różne szkatułki eventowe Cor Draconis (szlif.) Do zdobycia z: - Wszystkie wyprawy na Serwerze oprócz Pajęcza Przełęcz, Górska Kopalnia, Dolina Gigantów i Twierdzy Rubinowego Smoka. - Wszystkie niskopoziomowe bossy na Serwerze występujące na mapach przed Goblińskimi Moczarami (mapa od 95 poziomu) oprócz Best. Kapitana, Hae-Tae, Wodza Orków, bossów na Małpim Gaju, Reinkar. Ezot. Przyw. - Możemy wyłowić od 14 poziomu Umiejętności Łowienie - Koło Losu: IS, Valtir, Rybak - Tajemnicza Skrzynia - Złota Szkatułka - Skrzynia Seta - Runiczna Skrzynia - Z Metinów podczas Wydarzenia "Drop Cor Draconis z Kamieni Metin" - Różne szkatułki eventowe - Misje fabularne: Zagrożenie II Cor Draconis (rzadkie) Do zdobycia z: - Wyprawy: Lodowa Wieża, Wieża Demonów, Przeklęty Okręt, Diabelskie Katakumby, Komnata Smoka, Nefrytowe Wyspy, Siedlisko Mantykor, Jotuńskie Moczary, Grota Rheagela, Legowisko Chena, Labirynt Lodowego Smoka, Wyzwanie Seta. - Pradawne bossy oprócz Pradawnego Wodza Orków, Barownówna Pająków, bossy na Półwyspie Drosera, Silna Lodowa Wiedźma, Generał Huashin, Olbrz. Goblini Suweren, bossy na Archipelagu Gnolli bez Duratusa, bossy na Ametystowych Wzgórzach bez Ametystowego Krabbsa, bossy na Pustyni Thar. - Tajemnicza Skrzynia - Skrzynia Seta - Runiczna Skrzynia - Możemy wyłowić od 15 poziomu Umiętności Łowienie - Koło Losu: IS, Valtir, Rybak - Z Metinów podczas Wydarzenia "Drop Cor Draconis z Kamieni Metin" - Różne szkatułki eventowe - Misje fabularne: Zagrożenie I, Zagrożenie III, Historia III - Metinologia XVI, XVII, Cor Draconis (antyczne) Do zdobycia z: - Roślinna Bestia - Silna Lodowa Wiedźma - Olbrz. Goblini Imperator - Duratus - Bossy na Ametystowych Wzgórzach - Bossy na Pustyni Thar - Jotun Thrym - Chen - Lodowy Smok - Skrzynia Seta - Runiczna Skrzynia - Koło Losu: Valtir, Rybak - Misje fabularne: Legenda II, Legenda III, Nowe Rozdanie IV. Cor Draconis (legend.) Do zdobycia z: - Roślinna Bestia - Silna Lodowa Wiedźma - Olbrz. Goblini Imperator - Duratus - Ametystowy Krabbs - Skrzynia Seta - Misje fabularne: Legenda IV, Nowe Rozdanie X, Skarb Pustyni III, Skarb Pustyni X Ametyst zdobywamy z: - Cor Amethyst (surowe) - Cor Amethyst (szlif.) - Cor Amethyst (rzadkie) Po kliknięciu prawym przyciskiem myszy na Cor Amethyst otrzymamy Ametyst matowy +0, którego klasa (surowy, szlifowany, rzadki) będzie zależna od Cor Amethyst jakie "otworzyliśmy". Po otwarciu nowy Ametyst znajdziemy w Oknie Alchemii naszej postaci. W poniższych spoilerach możecie znaleźć informacje skąd możemy zdobyć dany Cor Amethyst. Cor Amethyst (surowe) Do zdobycia z: - Roślinna Bestia - Silna Lodowa Wiedźma - Olbrz. Goblini Imperator - Duratus - Bossy i Metiny na Ametystowych Wzgórzach - Bossy i Metiny na Pustyni Thar - Rheagel - Przeklęty Rheagel, Chen - Lodowy Smok - Skrzynia Seta - Runiczna Skrzynia - Misje fabularne: Nowe Rozdanie IV, Nowe Rozdanie VIII, Skarb Pustyni I - Polowanie XXXVI, XXXVII, XXXVIII, XXXIX Cor Amethyst (szlif.) Do zdobycia z: - Roślinna Bestia - Silna Lodowa Wiedźma - Olbrz. Goblini Imperator - Duratus - Ametystowy Krabbs - Bossy na Pustyni Thar - Chen - Lodowy Smok - Skrzynia Seta - Runiczna Skrzynia - Misje fabularne: Nowe Rozdanie IV, Nowe Rozdanie IX, Skarb Pustyni IV - Polowanie XL Cor Amethyst (rzadkie) Do zdobycia z: - Skrzynia Seta - Misje fabularne: Nowe Rozdanie X, Skarb Pustyni VII, Skarb Pustyni X Po otworzeniu Corów możemy udać się do Alchemika w celu stworzenia potężniejszych Smoczych Kamieni. Alchemika możemy spotkać w Pierwszych Miastach oraz na Nieznanej Krainie na obszarze Ziem Gildii. Alchemik Gildyjny zapewnia maksymalnie dodatkowe 10% na ulepszenie/przerabianie Alchemii. Dodatkowo szanse te możemy dodatkowo zwiększyć poprzez Misje Chao Po rozmowie z Alchemikiem i wyborze opcji "Wytwarzanie Alchemii" pojawi się przed nami "Okienko uszlachetniania". Przypomnijmy, że Smocze Kamienie mogą posiadać: klasę surową, szlifowaną, rzadką, antyczną oraz legendarną W celu wytworzenia kamienia o wyższej klasie niż nasze kamienie należy umieścić w Okienku uszlachetnienia 2 kamienie tej samej klasy i rodzaju (jakość i poziom nie ma znaczenia) w miejsce przedstawione na poniższym obrazku. Kamienie możemy przeciągnąć w pokazane miejsce lub użyć prawego przycisku myszy na kamieniu. Po użyciu przycisku i udanej próbie otrzymamy 1 kamień wyższej klasy. W przypadku niepowodzenia tracimy jeden kamień. Posiadamy opcję przerobienia wszystkich kamieni danej klasy i rodzaju za pomocą przycisku Przykładowo używając 2 Surowych Smoczych Rubinów po udanej próbie zwiększenia klasy otrzymamy 1 Szlifowany Smoczy Rubin. Maksymalnie klasę danego kamienia możemy zwiększyć do Legendarnego. Bazowa szansa na zwiększenie klasy oraz koszt prób wynoszą: - na szlifowany 70% Koszt: 50.000 Yang - na rzadki 55% Koszt: 100.000 Yang - na antyczny 45% Koszt: 250.000 Yang - na legendarny 35% Koszt: 1.500.000 Yang Na samym początku warto zauważyć, iż mamy możliwość zwiększenia stopnia jakości kamieni każdej klasy. W praktyce jednak jest to zupełnie nieopłacalne w przypadku kamieni innych niż legendarne, dlatego w dalszej części skupimy się tylko na kamieniach legendarnych. W celu wytworzenia kamienia o wyższym stopniu jakości, niż nasze kamienie należy umieścić w Okienku uszlachetnienia 2 legendarne kamienie tego samego stopnia i rodzaju (poziom nie ma znaczenia) w miejsce przedstawione na poniższym obrazku. Kamienie możemy przeciągnąć w pokazane miejsce lub użyć prawego przycisku myszy na kamieniu. Po użyciu przycisku i udanej próbie otrzymamy 1 kamień wyższego stopnia. W przypadku niepowodzenia tracimy jeden kamień oraz mieszane są bonusy Smoczego Kamienia, który pozostał w naszym ekwipunku. Przykładowo używając 2 matowych Legendarnych Smoczych Rubinów po udanej próbie zwiększenia stopnia jakości otrzymamy 1 przejrzysty Legendarny Smoczy Rubin. Maksymalnie stopień jakości danego kamienia możemy zwiększyć do wybornego. Bazowa szansa na zwiększenie stopnia jakości oraz koszt prób wynoszą: - na przejrzysty 70% Koszt: 2.500.000 Yang - na Bez Skazy 55% Koszt: 5.000.000 Yang - na Znakomity 45% Koszt: 25.000.000 Yang - na Wyborny 35% Koszt: 100.000.000 Yang Posiadając dwa wyborne Legendarne Smocze Kamienie tego samego rodzaju możemy wytworzyć z nich jeden kamień. Proces ten umożliwia mieszanie bonusów w wybornych kamieniach. W celu zmieszania wybornych kamieni należy umieścić w Okienku uszlachetnienia 2 wyborne legendarne kamienie (poziom nie ma znaczenia) w miejsce przedstawione na poniższym obrazku. Kamienie możemy przeciągnąć w pokazane miejsce lub użyć prawego przycisku myszy na kamieniu. Po użyciu przycisku otrzymamy zawsze 1 kamień z nowymi bonusami. Opłata za mieszanie wybornych kamieni jest taka sama u Alchemika z Pierwszych Miast jak i Gildyjnego i wynosi 200.000.000Yang. Zwiększenie Poziomu Smoczego Kamienia zapewnia większe wartości bonusów jakie otrzyma nasza postać po włożeniu danego kamienia. Jeżeli planujemy włożyć dany Smoczy Kamień do naszego Koła Alchemii, to powinniśmy się upewnić, iż jest on ulepszony na maksymalny możliwy poziom. Jako, że jedyne kamienie jakie warto wkładać, to kamienie legendarne to skupimy się tutaj na ulepszaniu właśnie tych kamieni. Maksymalny poziom Legendarnego Smoczego Kamienia w zależności od stopnia jakości: - Matowy (max +4) - Przejrzysty (max +4) - Bez Skazy (max +4) Znakomity (max +5) - Wyborny (max +6) Aby zwiększyć poziom Smoczych Kamieni będziemy potrzebować jednej z trzech Smoczych Fasolek: - Zielonej Smoczej Fasoli Koszt ulepszania: 200.000 Yang - Niebieskiej Smoczej Fasoli (dodatkowe 5% na ulepszenie). Koszt ulepszania: 300.000 Yang - Różowej Smoczej Fasoli(dodatkowe 10% na ulepszenie). Koszt ulepszania: 500.000 Yang Bazowa szansa na ulepszenie Smoczego Kamienia na: +1 100% +2 80% +3 70% +4 50% +5 40% +6 30% Szansę tę możemy zwiększyć używając lepszej fasoli, korzystając z usług Alchemika Gildyjnego oraz oddając Misję Chao "3% na pomyślne ulepszenie alchem. Poszczególne fasolki możemy zdobyć z bossów i wypraw. W celu ulepszenia kamienia należy go umieścić w Okienku uszlachetnienia wraz z wybraną przez nas fasolką w miejsce przedstawionym na poniższym obrazku. Kamień jak i fasolkę możemy przeciągnąć w pokazane miejsce lub użyć prawego przycisku myszy na przedmiocie. Po użyciu przycisku i udanej próbie otrzymamy kamień o 1 poziom wyższy. Jeżeli próba nie powiedzie się, to otrzymamy kamień z poziomem o 1 mniejszym lub w przypadku kamienia +0 nic się nie zmieni. Ulepszanie to działa na identycznej zasadzie jak ulepszanie Zwojem Błogosławieństwa Na serwerze Valium każdy Legendarny Smoczy Kamień posiada 2 wbudowane stałe bonusy oraz 2-3 bonusy losowe z puli 5 ustalonych bonusów. Wartości tych bonusów różnią się w zależności od stopnia jakości jak i poziomu kamienia. Diament Bonusy Stałe: - Inteligencja - Odporność na Dzwony Bonusy Losowe: - Obrażenia Umiejętności - Odporność na Obrażenia Umiejętności - Odporność na Trucizny - Wartość Magicznego Ataku - Maks. PE (procentowe) Rubin Bonusy Stałe: - Siła - Odporność na Wachlarze Bonusy Losowe: - Średnie Obrażenia - Wartość Ataku - Odporność na Obrażenia - Obrona - Szybkość Ataku Jadeit Bonusy Stałe: - Maks. PE (liczbowe) - Odporność na Broń Dwuręczną Bonusy Losowe: - Max PŻ (liczbowe) - Maks. PŻ (procentowe) - Obrażenia dodane do PŻ - Szansa na odzyskanie PŻ - Regeneracja PŻ Szafir Bonusy Stałe: - Zręczność - Odporność na Sztylety Bonusy Losowe: - Silny przeciwko Ludziom: 6% - Silny przeciwko postaciom fizycznym (Wojownik, Ninja, WP) - Silny przeciwko postaciom magicznym (BM, Szamani) - Szybkość Ruchu - Odporność na Lód Granat Bonusy Stałe: - Maks. Pż (liczbowe) - Odporność na Strzały Bonusy Losowe: - Silny przeciwko Potworom - Odporność na Magię - Odporność na Ogień - Szansa na przeszywające uderzenie - Szansa na Odbicie Ciosu Onyks Bonusy Stałe: - Witalność - Odporność na Miecze Bonusy Losowe: - Szansa na blok ciosów - Szansa na uniknięcie strzały - Szansa na cios krytyczny - Odporność na potwory - Obrażenia dodane do PE Ametyst Bonusy Stałe: - Silny na Mrok - Odporność na Mrok Bonusy Losowe: - Atak - Szybkość Zaklęcia - Punkty Doświadczenia - Odporność na cios krytyczny - Odporność na przeszywający cios W poniższych spoilerach przedstawiono dokładne wartości bonusów maksymalnie ulepszonych kamieni legendarnych oraz Alchemii Mitycznej, Diament Spoiler Wartości bonusów w maksymalnie ulepszonych kamieniach Inteligencja 5 6 7 9 12 14 Odporność na Dzwony 3 3 4 5 6 8 Obrażenia Umiejętności 5 6 7 9 12 24 Odp. na Obrażenia Umiejętności 8 9 10 14 18 24 Odporność na Trucizny 8 9 10 14 18 30 Wartość Magicznego Ataku 30 33 39 54 72 140 Maks. PE 8 9 10 14 18 24 Rubin Spoiler Wartości bonusów w maksymalnie ulepszonych kamieniach Siła 5 6 7 9 12 14 Odporność na Wachlarze 3 3 4 5 6 8 Średnie Obrażenia 5 6 7 9 12 24 Wartość Ataku 100 110 130 180 240 360 Odporność na Obrażenia 8 9 10 14 18 24 Obrona 50 55 65 90 120 210 Szybkość Ataku 5 6 7 9 12 18 Jadeit Spoiler Wartości bonusów w maksymalnie ulepszonych kamieniach Maks. PE 250 275 325 450 600 800 Odporność na Broń Dwuręczną 3 3 4 5 6 8 Maks. PŻ (liczba) 1500 1650 1950 2700 3600 4800 Maks. PŻ (%) 8 9 10 14 18 24 Obrażenia dodane do PŻ 5 6 7 9 12 15 Szansa na odzyskanie PŻ 3 3 4 5 6 9 Regeneracja PŻ 5 6 7 9 12 18 Szafir Spoiler Wartości bonusów w maksymalnie ulepszonych kamieniach Zręczność 5 6 7 9 12 14 Odporność na Sztylety 3 3 4 5 6 8 Silny przeciwko Ludziom 3 3 4 5 6 18 Silny przeciwko postaciom fizycznym 5 6 7 9 12 21 Silny przeciwko postaciom magicznym 5 6 7 9 12 21 Szybkość Ruchu 8 9 10 14 18 24 Odporność na Lód 10 11 13 18 24 30 Granat Spoiler Wartości bonusów w maksymalnie ulepszonych kamieniach Maks. PŻ (liczba) 750 825 975 1350 1800 2100 Odporność na Strzały 3 3 4 5 6 8 Odporność na Magię 5 6 7 9 12 14 Odporność na Ogień 10 11 13 18 24 30 Szansa na przeszywające uderzenie 8 9 10 14 18 30 Szansa na Odbicie Ciosu 5 6 7 9 12 15 Silny na Potwory 8 9 10 14 18 30 Onyks Spoiler Wartości bonusów w maksymalnie ulepszonych kamieniach Witalność 5 6 7 9 12 14 Odporność na Miecze 3 3 4 5 6 8 Szansa na blok ciosów 5 6 7 9 12 15 Szansa na uniknięcie strzały 5 6 7 9 12 15 Szansa na cios krytyczny 8 9 10 14 18 30 Odporność na potwory 3 3 4 5 6 9 Obrażenia dodane do PE 5 6 7 9 12 15 Ametyst Spoiler Wartości bonusów w maksymalnie ulepszonych kamieniach Silny na Mrok 10 11 13 18 24 32 Odporność na Mrok 5 6 7 9 12 16 Atak 5 6 7 9 12 18 Szybkość Zaklęcia 8 9 10 14 18 24 Punkty Doświadczenia 10 11 13 18 24 32 Odporność na cios krytyczny 5 6 7 9 12 18 Odporność na przeszywający cios 5 6 7 9 12 18 Jednym z bonusów jakie może posiadać Ametyst jest Odporność na cios krytyczny. Jeżeli nasza postać posiada X% bonusu Odporność na cios krytyczny, to przeciwnik (grasz, potwór), który atakuje nasza postać ma o X% mniejszą szansą na zadanie naszej postaci podwójnych obrażeń. Przykład: Nasza postać posiada 5% bonusu Odporność na cios krytyczny. Przeciwny gracz posiada 100% szansy na cios krytyczny. Podczas ataku w naszą postać za pomocą hitów jego szansa na cios krytyczny wyniesie 95%, bo 100% - 5%. W analogiczny sposób działa Odporność na przeszywający cios. Gracz posiada możliwość dodania do Ametystu wzmocnienia, które sprawi, że kamień dodatkowo zacznie dodawać postaci bonusy Silny na Ziemię oraz Odporność na Ziemię. Wartości bonusów Silny na Ziemię i Odporności na Ziemię będą równe wartościom bonusów Silny na Mrok i Odporność na Mrok jakie posiada kamień. W celu dodania bonusów na Ziemię do Ametystu należy udać się do Alchemika z Pierwszych Miast i zakupić u niego Butelkę Natury za 10. 000. 0000 Yang. Następnie Butelkę Natury należy przenieść na Legendarny Smoczy Ametyst, którego stopień będzie równy stopniu kamienia, który chcemy wzmocnić. Zaabsorbowany kamień znika bezpowrotnie. Przykładowo, jeżeli chcemy dodać bonusy na Ziemię do znakomitego Legendarnego Smoczego Ametystu , to potrzebujemy użyć Butelki Natury na innym znakomitym Legendarnym Smoczym Ametyście Po przeniesieniu Butelki Natury na Ametyst otrzymamy Kryształ Natury (mat.), (prz.), (bez sk.), (zna.) lub (wyb.) w zależności od stopnia Ametystu jaki został zaabsorbowany. Tak wytworzony Kryształ Natury należy na przenieść na Ametyst, który chcemy wzmocnić. Kamień ten może być już włożony do Koła Alchemii. Kryształ Energii jest przedmiotem po którego użyciu zwiększane są bonusy jakie daje Alchemia o 10%. Kryształ Energii wytwarzamy u Alchemika z Pierwszych Miast z 20 dowolnych Legendarnych Smoczych Kamieni. Dodatkowo Kryształ Energii możemy zdobyć z różnych Szkatułek Eventowych. Aby Kryształ Energii mógł zadziałać postać musi posiadać w Kołe Alchemii 7 Kamieni Legendarnych. Aby użyć Kryształy Energii należy kliknąć na niego prawym przyciskiem myszy. Czas działaniu Kryształu, to 12h i upływa tylko, gdy postać ma włączoną Alchemię. Po użyciu Kryształu Energii w lewym górnym rogu pojawi się ikonka i będzie się ona wyświetlać, aż do czasu skończeniu się czasu działania Kryształu Energii. Pozostały czas działania Kryształu Energii możemy sprawdzić najeżdżając kursorem myszy na powyższą ikonkę, gdy mamy włączoną Alchemię. Poniżej opisano dokładną metodą obliczania jakie wartości bonusów będzie dawał Kryształ Energii Przypadek I 0,1 * Bonus w Kamieniu < 1,5 Wtedy otrzymamy 1% bonusu. Przykładowo Wyborny Legendarny Smoczy Jadeit+6 daje 6% Odporności na broń Dwuręczną. 0,1*6 = 0,6 < 1,5 zatem po wzmocnieniu Alchemii nasza postać otrzyma dodatkowo 1% Odporności na broń Dwuręczną. Przypadek II 0,1 * Bonus w Kamieniu ≥ 1,5 Wtedy wartości zaokrąglane są do najbliższej liczby naturalnej. Przykładowo załóżmy, że Wyborny Legendarny Smoczy Granat+6 posiada 18% Silny na Potwory. 0,1* 18 = 1,8 zatem po wzmocnieniu Alchemii nasza postać otrzyma dodatkowo 2% Silny na Potwory, bo 2 jest najbliższą liczbą naturalną dla 1,8. Każdy Wyborny Legendarny Smoczy Kamień może zostać przerobiony na odpowiadający Mityczny Kamień +0, a następnie ulepszony do +6. Kamień Mityczne posiadają potężniejsze bonusy od ich wybornych odpowiedników. Wartości tych bonusów zostały przedstawione w rozdziale Bonusy Kamieni U Alchemików w Pierwszych Miastach możemy wytworzyć następujące Mityczne Elementy: Mityczny Element (D)Mityczny Element (R)Mityczny Element (J)Mityczny Element (S)Mityczny Element (G)Mityczny Element (O)Mityczny Element (A) Zakładając, że chcemy wytworzyć Mityczny Element (R) , potrzebujemy: Wyborny Rubin +6 5x Pióro Błogosławieństwa 2000x Zwój Egzorcyzmu 2000x Rada Pustelnika 1000x Kamień Duchowy 500x Diament Duchowy 1000x Kamień Zwierzaka Koszt wytworzenia: 1000 Won Szansa na wytworzenie: 100% Pióro Błogosławieństwa wytwarzamy u Inżyniera. Mityczne Elementy służą do przerabiania Wybornych Kamieni na Mityczne Kamienie+0. Przykładowo aby przerobić Wyborny Legendarny Smoczy Diament należy przeciągnąć Mityczny Element (D) na . Kamień, który chcemy przerobić może być włożony do Koła Alchemii. Szansa na przerobienie: 100% Po przerobieniu Kamienia Wybornego otrzymamy Kamień Mityczny +0. UWAGA! Wyborny Legendarny Smoczy Kamień+6 jaki został użyty do wytworzenia Mitycznego Elementu musi posiadać identyczne bonusy jak kamień, który chcemy przerobić. Kolejność bonusów nie ma znaczenia. Każdy Mityczny Kamień możemy ulepszyć do +6. Adekwatnie do rodzaju kamienia do ulepszania używamy jednego z Mitycznych Wzmocnień: Mityczne Wzmocnienie (D)Mityczne Wzmocnienie (R)Mityczne Wzmocnienie (J)Mityczne Wzmocnienie (S)Mityczne Wzmocnienie (G)Mityczne Wzmocnienie (O)Mityczne Wzmocnienie (A) Zakładając, że chcemy wytworzyć Mityczne Wzmocnienie (R) , potrzebujemy: 10x Wyborny Rubin +0/6 (dowolne bonusy) 500x Odłamek Kamienia Duszy 25x Szafirowa Kula 500x Mityczna Dusza 10x Odłamek Antycznych Ruin 500x Magiczny Kamień 200x Kamień Duchowy+ Koszt wytworzenia: 200w Szansa na wytworzenie: 100% Mityczną Duszę wytwarzamy u Alchemików z Pierwszych Miast. Posiadając odpowiednie Mityczne Wzmocnienie należy je przeciągnąć na Mityczny Kamień. Po przeciągnięciu pojawi się następujące okno: Szansa na ulepszenie to 85%. W przypadku niepowodzenia Mityczny Kamień zachowuje aktualny poziom ulepszenia. Działa to w ten sam sposób jak ulepszanie Magicznym Kamieniem Możemy ulepszać kamienie włożone do Koła Alchemii. Posiadając pełne Koło Mitycznej Alchemii+6 (7 kamieni) nasza postać otrzyma stały bonus 10% wartości bonusów Alchemii. Posiadając jednocześnie bonus za pełne Koło Mitycznej Alchemii+6 oraz Kryształ Energii otrzymamy łącznie 20% wartości bonusów Alchemii. Metoda obliczania wartości otrzymywanych bonusów jest identyczna jak w przypadku Kryształy Energii W przypadku posiadania jednocześnie Kryształu Energii oraz bonusu za pełne Koło Mitycznej Alchemii +6 należy zamienić czynnik 0,1 na 0,2. 3 2 7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi