Skocz do zawartości

Aktualizacja - Mityczna Alchemia, Szarfy 30%, Nowe Misje Chao oraz Nowy Dungeon!


Widmo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

20 godzin temu, Widmo napisał:

Wzmocnienie Szarfy możemy wytworzyć u Inżyniera.
Aby to zrobić, potrzebujemy:

10x Odłamek Antycznych Ruin 31234.png *
500x Delikatne Sukno 80019.png
750x Odłamek Kamienia Duszy 1pi0QAX.png
10x Rubinowa Ozdoba 30502.png
10x Szara Ozdoba UKrxPpa.png
10x Szafirowa Ozdoba Szafirowa_Ozdoba.png

Szansa na wytworzenie przedmiotu wynosi 100%.
Koszt wytworzenia przedmiotu wynosi 100w.

Odłamek Antycznych Ruin 31234.png* - Przedmiot możliwy do zdobycia z Ruin Ma-Ani, o których niżej.

Zastanawiam się, czy lepszym rozwiązaniem nie byłoby craftowanie każdego koloru ozdób, tak żeby wszystkie były w cenie? Chodzi mi konkretnie o to co miało miejsce podczas eventu Wielkanocnego i np. z przecraftowanych ozdób powstawałby ulep potrzebny do wytworzenia wzmocnienia?
 

 

20 godzin temu, Widmo napisał:

Zakładając, że chcemy wytworzyć Mityczne Wzmocnienie (R) imXMwMN.png , potrzebujemy:

10x Wyborny Rubin +6 124400.png (dowolne bonusy) 
500x Odłamek Kamienia Duszy 1pi0QAX.png
25x Szafirowa Kula CbiLvU4.png
500x Mityczna Dusza 100700.png*
10x Odłamek Antycznych Ruin 31234.png
500x Magiczny Kamień 30064.png
200x Kamień Duchowy+ f6rExFP.png

Szansa na wytworzenie Mitycznego Wzmocnienia wynosi 100%.
Koszt wytworzenia Mitycznego Wzmocnienia wynosi 200w.

Mityczna Dusza 100700.png* - Przedmiot ten będzie można wytworzyć z Ulepszaczy dostępnych na serwerze.

Tu moim zdaniem byłoby można wrzucić bezwartościowe amulety, tak by kamyk z odpornością na daną broń wymagał od nas jeszcze amuletu np. bonus na wachlarze -> amulet szamana, bonus na miecze -> amulet sura bonus na dwurękę -> amulet wojownik (są to tylko przykłady a nie gotowe rozwiązanie, podejrzewam że szło by to jakoś logicznie poukładać :) )

Edytowane przez WielkiChlop
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, WaleLepe napisał:

@taums domagamy sie wiecej te postci 79 są takie pod korek porobione ze połowa 130 w porównaniu ma syf postacie ;D

ty sie pierdolnij w czambuł x2

kupisz wymieszany nasior z łez klasowy i to koniec twojej roboty przy naszyjnikach na daną profesję

osobiście miałem nieprzyjemność robić zbroje klasowe na 120 lvl - wkładki chuje muje aligatory - Ci ze 130 to zamykają liczniki wonów przy klasówkach

jak wyskoczysz z roślinką to ci na beret napluje XDXDXD

// edit //

ty się domagasz imbecylu

Edytowane przez Krzysztof Konkubent
imbecyl jebany
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Curoch napisał:

Zależy jakiego typu będzie do dung, bardziej typu set czy lodowy smok? Możliwy do wykonania solo postacią w 10-15 minut czy 3-4 postacie w 20-30 minut 

Tak jak pisałem wcześniej, dung docelowo pod solo. Na pewno bliżej do Lodowego niż Seta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, WaleLepe napisał:

Przepaść przepaścią, ale tutaj bedzie ta przepaść  taka że 1 postac przykładowo 59 na mitycznej rozwali 10 tych maxów  na wybornej   59 tak se ooo ;D

Na szczęście mityczna alchemia jest tak dużym wyzwaniem, że nie przypuszczam by nawet Topowy gracz robił mityczną dla 59 levelu zamiast dla głównej postaci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, WaleLepe napisał:

@Krzysztof Konkubent ty umiesz czytac debilozo ? napisalem o skonczeniu postaci a nie ubiorze postaci.

dalej nie bierzesz pod uwagę zdobycia (czy to kupna czy to wydropienia) chociażby szkatułek, które nie kosztują jak roślinki 5w-10w/szt do których nie opłaca się robić eliksirów czerwonych

Edytowane przez Krzysztof Konkubent
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, BlassYaa napisał:

Ale monopol czego? Skoro to są dungeony, na czym mialby polegać ten rzekomy monopol? Odcięcie skończonych postaci 79 od tej Aktualizacji podważałaby sens poprzedniej Aktualizacji.

Ja nie wiem, czy źle coś napisałem czy jak XD, Jeśli chłop ma 4x120+ Dropki pod korek i sobie robi jeszcze dropki 79 pod korek, bo jest maniakiem i szefem metina, to dla takiego gościa ten dung to bedzie pryszcz, nadropi tego w chuy (Takich ludzi na serwerze jest dużo), a teraz porównaj go do chłopa, który zaczyna grę lub gra dla funu powoli, bo nie wiem pracuje, uczy się etc. Patrząc na poprzednia aktualizacje, gdzie na początku od mobów na mapce się ginęło, idzie wywnioskować, że ten dung też prosty nie będzie. Więc na początku tylko ci z end game będą mieli monopol na te rzeczy (oczywiście dopiero jak skończą postacie zacznie się to pokazywać na rynku). Mam nadzieję, że mnie zrozumiałeś :D

  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, ANAKIN napisał:

Na szczęście mityczna alchemia jest tak dużym wyzwaniem, że nie przypuszczam by nawet Topowy gracz robił mityczną dla 59 levelu zamiast dla głównej postaci.

A postacie turniejowe? Myślisz, że pod najbliższy turniej żadna postać nawet ta low lvl nie będzie miała chociaż w części mistycznej alchemii? ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, hazeee napisał:

Ja nie wiem, czy źle coś napisałem czy jak XD, Jeśli chłop ma 4x120+ Dropki pod korek i sobie robi jeszcze dropki 79 pod korek, bo jest maniakiem i szefem metina, to dla takiego gościa ten dung to bedzie pryszcz, nadropi tego w chuy (Takich ludzi na serwerze jest dużo), a teraz porównaj go do chłopa, który zaczyna grę lub gra dla funu powoli, bo nie wiem pracuje, uczy się etc. Patrząc na poprzednia aktualizacje, gdzie na początku od mobów na mapce się ginęło, idzie wywnioskować, że ten dung też prosty nie będzie. Więc na początku tylko ci z end game będą mieli monopol na te rzeczy (oczywiście dopiero jak skończą postacie zacznie się to pokazywać na rynku). Mam nadzieję, że mnie zrozumiałeś :D

?? i co w tym jest dziwnego??
czy ty sugerujesz ze na ten dung maja wchodzic maciusie 79lvl z eq na nemere? XDDDD
a moze kazdy macius powinien miec dostep do mitycznej alchemii od buta?
rozpedz sie i zajeb baranka w sciane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, BajoJajo napisał:

?? i co w tym jest dziwnego??
czy ty sugerujesz ze na ten dung maja wchodzic maciusie 79lvl z eq na nemere? XDDDD
a moze kazdy macius powinien miec dostep do mitycznej alchemii od buta?
rozpedz sie i zajeb baranka w sciane

No i się zaczyna, NIE, NIE CHODZI MI O TO. Po prostu niech  będzie wybór, albo mapa, albo dung. Przedział 80-99 wydaję mi się, że byłby lepszą opcją. To jest moje zdanie, tylko i wyłącznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, hazeee napisał:

Ja nie wiem, czy źle coś napisałem czy jak XD, Jeśli chłop ma 4x120+ Dropki pod korek i sobie robi jeszcze dropki 79 pod korek, bo jest maniakiem i szefem metina, to dla takiego gościa ten dung to bedzie pryszcz, nadropi tego w chuy (Takich ludzi na serwerze jest dużo), a teraz porównaj go do chłopa, który zaczyna grę lub gra dla funu powoli, bo nie wiem pracuje, uczy się etc. Patrząc na poprzednia aktualizacje, gdzie na początku od mobów na mapce się ginęło, idzie wywnioskować, że ten dung też prosty nie będzie. Więc na początku tylko ci z end game będą mieli monopol na te rzeczy (oczywiście dopiero jak skończą postacie zacznie się to pokazywać na rynku). Mam nadzieję, że mnie zrozumiałeś :D

Dobra ziomek nie przesadzaj XD Blass napisał, że będzie to podobne do wobby może lekko trudniejsze a wobba to jest KEKW a nie dung :) 

Sam gram mało bo średnio czas na to pozwala ale co mnie obchodzi, że ktoś ma 4x 120 pod korek i jeszcze 79 bla bla. Ktoś kto zaczyna gre albo kupuje sobie postać albo powoli zaczyna sobie progresować  co Ty chcesz żeby typ w tydzień  zrobił postać na hydre grając godzinke dziennie XD? Tak to wygląda albo kupujesz kox postać od buta i sobie zarabiasz albo bawisz się gierką od 0 i sobie powoli progresujesz :) Sam nie mam postaci zrobionej ledwo drosere zbijam ale gram ile mi pasuje bawie sie gierką i gituwa :) 

Aktualizacja giga kox ;) nie ma co płakać tylko czekać, czas pokaże ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Takisegrajek napisał:

Dobra ziomek nie przesadzaj XD Blass napisał, że będzie to podobne do wobby może lekko trudniejsze a wobba to jest KEKW a nie dung :) 

Sam gram mało bo średnio czas na to pozwala ale co mnie obchodzi, że ktoś ma 4x 120 pod korek i jeszcze 79 bla bla. Ktoś kto zaczyna gre albo kupuje sobie postać albo powoli zaczyna sobie progresować  co Ty chcesz żeby typ w tydzień  zrobił postać na hydre grając godzinke dziennie XD? Tak to wygląda albo kupujesz kox postać od buta i sobie zarabiasz albo bawisz się gierką od 0 i sobie powoli progresujesz :) Sam nie mam postaci zrobionej ledwo drosere zbijam ale gram ile mi pasuje bawie sie gierką i gituwa :) 

Aktualizacja giga kox ;) nie ma co płakać tylko czekać, czas pokaże ;]

Nikt nie płacze, a mi chodzi tylko o zmianę lvla przedziału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, hazeee napisał:

No i się zaczyna, NIE, NIE CHODZI MI O TO. Po prostu niech  będzie wybór, albo mapa, albo dung. Przedział 80-99 wydaję mi się, że byłby lepszą opcją. To jest moje zdanie, tylko i wyłącznie.

a niby dlaczego ma byc taki przedzial? postaci 79 nie zdazyles ubrac albo kupic i sie zesrales czy co bo nie rozumiem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, NaMaSa napisał:

A postacie turniejowe? Myślisz, że pod najbliższy turniej żadna postać nawet ta low lvl nie będzie miała chociaż w części mistycznej alchemii? ?

Z jednej strony narzekania, że w opór za drogo, że może stać na to w najlepszym wypadku kilku graczy, że nie warto tego nawet robić...Z drugiej mowa o 59 levelach i skutkach takiej alchemii. Nie przypuszczam aby byli oni(topowi gracze) w stanie zrobić tę alchemię na głównych oraz na zabawkach turniejowych. Jeśli nawet oni to zrobią  na 59 levelach, to czemu miałbym im żałować, poświęcają swój czas na grę, niech mają, przy okazji czyszcząc rynek z nadwyżek towarów.

Edytowane przez ANAKIN
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, hazeee napisał:

Nikt nie płacze, a mi chodzi tylko o zmianę lvla przedziału.

Czemu uważasz, że przedział 79-99 jest nieodpowiedni? Raczej ten dung nie będzie hydrą bo skoro Blass napisał, że będzie to silniejszy wobba to raczej łatwiej będzie zrobić słabszemu graczowi tego dunga niż hydre bo umówmy się na 79 jak nie robisz hydry to nie masz zarobku a tutaj pojawi się opcja coś zdziałać  :)  

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, BajoJajo napisał:

a niby dlaczego ma byc taki przedzial? postaci 79 nie zdazyles ubrac albo kupic i sie zesrales czy co bo nie rozumiem??

Idąc tym tokiem myślenia zróbmy wszystkie dungi i mapy w przedziale 1-130, bo po co się ograniczać. Na moje powinien być przeskok, chcesz iść dalej? Wbij lv i tyle, na 79 już jest i tak dużo zarobków począwszy od nemery, przez półwysep, po rubinkę itd. A zmiana tego przedziału nadała by DYNAMIKI. Gracz musiałby stanąć przed wyborem. Co chce robić, a z czego zrezygnować. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, hazeee napisał:

Idąc tym tokiem myślenia zróbmy wszystkie dungi i mapy w przedziale 1-130, bo po co się ograniczać. Na moje powinien być przeskok, chcesz iść dalej? Wbij lv i tyle, na 79 już jest i tak dużo zarobków począwszy od nemery, przez półwysep, po rubinkę itd. A zmiana tego przedziału nadała by DYNAMIKI. Gracz musiałby stanąć przed wyborem. Co chce robić, a z czego zrezygnować. 

Nie przesadzaj już XD nemere nie jest zarobkiem zwłaszcza dla 79 XD rubinka moze okej nie robiłem to nie wiem :) a hyderke trzeba robić w 2 odjebane postacie imo 79-99 jest spoko 

Przedział II: 100-120lvl
Przedział III: 120-130lvl
Przedział IV: 127-130lvl

Uważasz, że skoro 100-120 ma trytona,matrixa i jeszcze nowego dunga to okej vs ten 79 który tak krytykujesz xD a tam jedyny godziwy zarobek to hydra bo wspomniana Twoja nemere to jest raczej prank a nie zarobek :) a im wyżej tym wiecej rogale cheny oni muszą wbijać dalej? Nie mają te przedziały lvlowe i lecą sobie co im pasuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Takisegrajek napisał:

Nie przesadzaj już XD nemere nie jest zarobkiem zwłaszcza dla 79 XD rubinka moze okej nie robiłem to nie wiem :) a hyderke trzeba robić w 2 odjebane postacie imo 79-99 jest spoko 

Przedział II: 100-120lvl
Przedział III: 120-130lvl
Przedział IV: 127-130lvl

Uważasz, że skoro 100-120 ma trytona,matrixa i jeszcze nowego dunga to okej vs ten 79 który tak krytykujesz xD a tam jedyny godziwy zarobek to hydra bo wspomniana Twoja nemere to jest raczej prank a nie zarobek :) a im wyżej tym wiecej rogale cheny oni muszą wbijać dalej? Nie mają te przedziały lvlowe i lecą sobie co im pasuje

Nemerkę wspomniałem przez wgląd na nowych graczy, a jeśli chodzi o inne przedziały, to szczerze mówiąc najbardziej przykuł moją uwagę pierwszy, być może dlatego, że osoby z lvla 79 mają zarobki jak na 120, więc WYDAJE MI SIĘ, że część z nich posprzedawała wysoko levelowe postacie. Oczywiście mogę się mylić, a wnioskuję to poprzez analizę otoczenia i własną obserwację. 79lvli zrobiło się za dużo, tak jak na początkach serwera było z 65 i wspomnianą nemerką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, hazeee napisał:

Ja nie wiem, czy źle coś napisałem czy jak XD, Jeśli chłop ma 4x120+ Dropki pod korek i sobie robi jeszcze dropki 79 pod korek, bo jest maniakiem i szefem metina, to dla takiego gościa ten dung to bedzie pryszcz, nadropi tego w chuy (Takich ludzi na serwerze jest dużo), a teraz porównaj go do chłopa, który zaczyna grę lub gra dla funu powoli, bo nie wiem pracuje, uczy się etc. Patrząc na poprzednia aktualizacje, gdzie na początku od mobów na mapce się ginęło, idzie wywnioskować, że ten dung też prosty nie będzie. Więc na początku tylko ci z end game będą mieli monopol na te rzeczy (oczywiście dopiero jak skończą postacie zacznie się to pokazywać na rynku). Mam nadzieję, że mnie zrozumiałeś :D

Monopol polega na czymś, że tylko jedna osoba/grupa ma dostęp do czegoś. To co mówisz nie ma nic wspólnego z monopolem a bardziej z socjalizmem i forsowania wszystkiego dla wszystkich bo się należy. Ktoś ma ekwipunek to ma dostęp do lepszych zarobków, proste. Ten dung też nie będzie niewiadomo jak trudny by trzeba było go robić na kilka postaci. Ekwipunek będzie miał znaczenie, ale bardziej by robić ten dungeon w szybkim tempie a nie tylko by go robić. Coś w stylu Nemerki, że łatwo ją zrobić, ale zarobek jest, gdy robisz ją 3 minuty a nie 10 minut. Także próg wejścia nie będzie aż tak trudny, ale postać wymaksowana (wymaksowana na moment wprowadzenia aktualizacji, a nie z mityczną) będzie to dopiero robiła w fajnym tempie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, BlassYaa napisał:

Monopol polega na czymś, że tylko jedna osoba/grupa ma dostęp do czegoś. To co mówisz nie ma nic wspólnego z monopolem a bardziej z socjalizmem i forsowania wszystkiego dla wszystkich. Ktoś ma ekwipunek to ma dostęp do lepszych zarobków, proste. Ten dung też nie będzie niewiadomo jak trudny by trzeba było go robić na kilka postaci. Ekwipunek będzie miał znaczenie, ale bardziej by robić ten dungeon w szybkim tempie a nie tylko by go robić. Coś w stylu Nemerki, że łatwo ją zrobić, ale zarobek jets, gdy robisz ją 3 minuty a nie 10 minut. Także próg wejścia nie będzie aż tak trudny, ale postać wymaksowana (wymaksowana na moment wprowadzenia aktualizacji, a nie z mityczną) będzie to dopiero robiła w fajnym tempie.

 

Dopsz. Wszystko zależy od tego jaki będzie ten dung i tu zaprzeczyć nie można. A jeśli chodzi o trudność, to odnosiłem się do początków mapy 79 (mega wyzwanie). Tylko o to mi chodziło, żeby nie było takiej sytuacji, że ten dung w dużym stopniu nie będzie dostępny dla graczy z nieskończonymi postaciami i nie mówię o typowych maćkach z matową alchemią.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@WielkiChlop fajna propozycja co do amuletów, można np zrobić coś takiego że dowolne amulety można przerobić na np odlamek amuletu czy coś w ten deseń, klasowe będą dawać 1 sztukę odłamka, wojny np 2-3, a besti 5-6 ?

Szefie tylko w tym boostowaniu to skipnijcie moby na mapach co by ludzie mieli jak expić na mapie 120 bez eq mroku nadal, no a na 127 to już teraz potrzeba mieć dużo na ziemię by spoty zbijać ?

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...