Skocz do zawartości

Aktualizacja - Mityczna Alchemia, Szarfy 30%, Nowe Misje Chao oraz Nowy Dungeon!


Widmo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No tak średnio bym powiedział. Rozumiem, że chodzi w dalszej mierze o wypompowanie wonów z serwera, no dalej jest ich dużo... Ale te wartości są ogromne. Zdecydowanie za znerfieniem ilości ulepek, bo na niektóre i tak jest mocny deficyt (chociażby tryton jak ktoś już wspomniał). Przydałoby się odświeżenie eventow, albo dodanie czegoś nowego (mówię o cotygodniowych, bo świąteczne są giga kox). Zdecydowanie trzeba wprowadzić fix już do aktualizacji, rozumiem że to wersja beta, ale przemyślcie to. 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Nozer napisał:

Misja na mrok powinna mieć duże zmniejszenie ulepów, bonusy nie są jakoś mega przydatne jak za ten koszt, elków max 30sztuk myślę, połowa kulek, można dorzucić z 2k magicznych kamieni żeby odessać tego więcej.

Powróciłbym w alchemii do dysproporcji pewnej tzn diament/rubin mamy ter 12 sr/um kontra 18 odpo um/obrazen, w aktu będzie 24/24, i proponowałbym zmniejszyć do 18/24 w obu wypadkach.

Dodajcie magiczne kamieni do większej ilości aktywności jak misje chao, bo dużo tego jest, a mało tego zostanie odessane.

Proponuję również zmniejszyć potrzebne kamienie wody/pustyni na misje na moby, aż tak dużo tego na serwer nie wlatuje, często też są na serwerze braki kulek z matrixa/trytona co pokazuje, że za mało tych dungów jest latane, więc niewiele osób będzie miało możliwość oddać misje na moby(nie chodzi o koszt tylko dostępność będzie zerowa), myślę że max powinno być 25szt.

 

Wiele osób liczyło na wzmocnienie stałych wartości obrażeń umiejętności i tym samym wzmocnienie wartości postaci pvp, które  były mniej opłacalne niż postać pvm pod stanie, więc tu wielki plus dla tego projektu. Obrona w eq Szafirowym i tak jest na bardzo wysokim poziomie i dodatkowe jej wzmacnianie sprawi, że na respach będą biegać tylko Pvm pod stanie. Moim zdaniem ta zmiana jest obecnie ukierunkowana w jak najlepszym kierunku przy jednoczesnym zadbaniu o wartość alchemii jak i wielu innych rzeczy których cena ostatnio spadła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie gituwa aktualka. Tylko mam lekkie zdziwienie, ze daliscie takie ' duze zapotrzebowanie ' na kulki rubinowe/szafirowe, natomiast z matrixa/trytona 0. Moim zdaniem jezeli daliscie az tyle rubinowych/szafirowych na chao to powinniscie tez dodac tak ' symbolicznie ' te 15/20 kulek z matrixa/trytona zeby zwykly ' macius ' tez mogl sie cos dorobic

  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Kozaczek2 napisał:

Ogolnie gituwa aktualka. Tylko mam lekkie zdziwienie, ze daliscie takie ' duze zapotrzebowanie ' na kulki rubinowe/szafirowe, natomiast z matrixa/trytona 0. Moim zdaniem jezeli daliscie az tyle rubinowych/szafirowych na chao to powinniscie tez dodac tak ' symbolicznie ' te 15/20 kulek z matrixa/trytona zeby zwykly ' macius ' tez mogl sie cos dorobic

Maciusie mają wystarczająco zarobków, zainwestuj w ziemie i sobie porobisz nowego dunga :)

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście widzę tylko 2 problemy które mam nadzieję, że nie zostaną ominięte. Po pierwsze, przepustki... na chwilę obecną jest z nimi spory problem i lajtowe bieganie takiego lodowego nie jest możliwe. Popyt ogromny a drop znikomy co zmusza ludzi do kupowania przepustek za SM,y... nie tak to powinno wyglądać. Same eventy nie są w stanie tego nadrobić tak jak było z eventem wielkanocnym. Przepy skończyły się już tydzień po. Po  drugie to odpal który leci że skrzynek. Jest na nie tak znikomy % że jest to bardziej towar luksusowy niż odpał. Czasami jest problem żeby z całego staka dropnąć zestaw. Może nie głupie było by zwiększenie czasu na tych odpałach z 7 do 14 dni albo po prostu zwiększyć ich % na drop. 

Piszcie co uważacie?

  • Like 5
  • Haha 1
  • Poggies 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten uczuć, że pomału kończysz se postke pod korek po bardzo długim czasie, a tu nagle granica jest przesuwana xD

ogólnie koks, tylko trzeba zobaczyć to podczas rozgrywki bo opcji zdobycia dmg jest dużo i nie jestem do końca przekonany o słuszności tego założenia

jestem ciekaw jak teraz rynek wygląda po ogłoszeniu aktualki xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie aktualizacja mocno przesadzona. Osobiście nie jestem nią kompletnie przekonany. Zbyt duże będą dysproporcje między obecnymi postaciami skończonymi, a postacią skończoną z alchemią mistyczną. Powiedzcie kogo obecnie stać żeby wywalić ponad 100kw żeby wbić mistyczną alchemie na +6? Pewnie pare osób się znajdzie. Niech wbije ją kilka ludzi na serwie i powiedzmy na każdym z przedziałów się trafi ktoś to będzie praktycznie w pojedynkę wybijać całą ekipę na danym przedziale bo przeskok będzie tak duży że szkoda gadać.

Edytowane przez NaMaSa
  • Thanks 1
  • Confused 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Mitsoumi napisał:

No tak średnio bym powiedział. Rozumiem, że chodzi w dalszej mierze o wypompowanie wonów z serwera, no dalej jest ich dużo... Ale te wartości są ogromne. Zdecydowanie za znerfieniem ilości ulepek, bo na niektóre i tak jest mocny deficyt (chociażby tryton jak ktoś już wspomniał). Przydałoby się odświeżenie eventow, albo dodanie czegoś nowego (mówię o cotygodniowych, bo świąteczne są giga kox). Zdecydowanie trzeba wprowadzić fix już do aktualizacji, rozumiem że to wersja beta, ale przemyślcie to. 

Co ma niby ilość ulepek do wypompowywania wonów? Całkowicie nietrafiona teza.

 

10 godzin temu, Kozaczek2 napisał:

Ogolnie gituwa aktualka. Tylko mam lekkie zdziwienie, ze daliscie takie ' duze zapotrzebowanie ' na kulki rubinowe/szafirowe, natomiast z matrixa/trytona 0. Moim zdaniem jezeli daliscie az tyle rubinowych/szafirowych na chao to powinniscie tez dodac tak ' symbolicznie ' te 15/20 kulek z matrixa/trytona zeby zwykly ' macius ' tez mogl sie cos dorobic

Jest przecież ulepszacz robiony z innych "ulepków". A nie będziemy kłaść wielkiego nacisku na zwiększanie zarobku na dungeonach, gdzie i tak próg wejścia jest bardzo niski a przepustki bardzo tanie. Trzeba motywować ludzi by szli dalej i by wyrzucanie 10-20k won + na ekwipunek miało sens.

4 godziny temu, Potężny Mag napisał:

Aktualizacja super, tylko szkoda że nie porobię sobie dunga :PepeHands:

Chyba, że dacie bonus na mrok w niższych przedziałach? :POGGERS: 

3 przedział jest pod osoby z mapy 120, a 4 przedział pod osoby z eq ziemi. Aczkolwiek rzeczy, które sa dostępne nawet na 79 poziomie są potrzebne, czyli: Pasywka na Ziemię, Obroża, Chao

Godzinę temu, Xelero2 napisał:

Ja osobiście widzę tylko 2 problemy które mam nadzieję, że nie zostaną ominięte. Po pierwsze, przepustki... na chwilę obecną jest z nimi spory problem i lajtowe bieganie takiego lodowego nie jest możliwe. Popyt ogromny a drop znikomy co zmusza ludzi do kupowania przepustek za SM,y... nie tak to powinno wyglądać. Same eventy nie są w stanie tego nadrobić tak jak było z eventem wielkanocnym. Przepy skończyły się już tydzień po. Po  drugie to odpal który leci że skrzynek. Jest na nie tak znikomy % że jest to bardziej towar luksusowy niż odpał. Czasami jest problem żeby z całego staka dropnąć zestaw. Może nie głupie było by zwiększenie czasu na tych odpałach z 7 do 14 dni albo po prostu zwiększyć ich % na drop. 

Piszcie co uważacie?

Będziemy mieli to na uwadze, pamiętaj też że nowy dungeon odciąży trochę te obecne.

15 minut temu, NaMaSa napisał:

Według mnie aktualizacja mocno przesadzona. Osobiście nie jestem nią kompletnie przekonany. Zbyt duże będą dysproporcje między obecnymi postaciami skończonymi, a postacią skończoną z alchemią mistyczną. Powiedzcie kogo obecnie stać żeby wywalić ponad 100kw żeby wbić mistyczną alchemie na +6? Pewnie pare osób się znajdzie. Niech wbije ją kilka ludzi na serwie i powiedzmy na każdym z przedziałów się trafi ktoś to będzie praktycznie w pojedynkę wybijać całą ekipę na danym przedziale bo przeskok będzie tak duży że szkoda gadać.

Pięknie zauważyłeś, nikogo. Ale to właśnie o to chodzi! Chodzi o to by to nie była rzecz, która polega na skupieniu itemów i zrobieniu całości godzinę po wprowadzeniu Aktualizacji. Jest tak jak z każdą Aktualizacją, najpierw wydaje się trudna a finalnie gracze ją "przechodzą" dużo szybciej niż każdy myślał. Dojdzie nowy dungeon z nowym dropem także będzie kolejny napływ np. corów.

  • Like 1
  • Poggies 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...