Skocz do zawartości

Aktualizacja - Mityczna Alchemia, Szarfy 30%, Nowe Misje Chao oraz Nowy Dungeon!


Widmo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Już niebawem na serwer Valium zostanie wprowadzona aktualizacja, której wielu z was niecierpliwie wyczekiwało.
Dodana zostanie m.in. Mityczna Alchemia, możliwość podbijania szarf do 30%, nowe misje Chao oraz Nowy Dungeon.
Poniżej znajdziecie cały, konkretny opis aktualizacji.
Miłej lektury!

gXF4gAQ.png

115400.png125400.png135400.png145400.png155400.png165400.pngMgGFCTU.png

Na serwer Valium zostanie wprowadzona nowa klasa alchemii - Mityczna.

Kamień Mityczny tworzymy za pomocą Mitycznego Elementu.
Zależnie do tego, jaki kamień chcemy przerobić na Mityczny, potrzebujemy do tego odpowiedni Element.
Kamień, który przerabiamy może być włożony w koło Alchemii, ale nie musi. Przerobić możemy także kamień, który znajduje się w ekwipunku alchemii.

Po przeciągnięciu Elementu na wybrany kamień, pojawi się okno ulepszania.
Szansa na ulepszenie wynosi 100%. Po ulepszeniu otrzymujemy Kamień Mityczny +0.

Adekwatnie do kamieni, łącznie pojawi się 7 elementów:

6wdVcxD.png
Mityczny Element (D)

K7R61QP.png
Mityczny Element (R)

blq4yc5.png
Mityczny Element (J)

JfeeJ8l.png
Mityczny Element (S)

49FlHxG.png
Mityczny Element (G)

oBhKYvp.png
Mityczny Element (O)

FHshutV.png
Mityczny Element (A)


Mityczny Element jest przedmiotem, który możemy wytworzyć u Alchemika w m1.


Zakładając, że chcemy wytworzyć Mityczny Element (R) K7R61QP.png , potrzebujemy:

Wyborny Rubin +6 124400.png
5x Pióro Błogosławieństwa 70036.png
2000x Zwój Egzorcyzmu 71001.png
2000x Rada Pustelnika 71094.png
1000x Kamień Duchowy 50513.png
500x Diament Duchowy50526.png
1000x Kamień Zwierzaka YPSyqF4.png

Szansa na wytworzenie Mitycznego Elementu wynosi 100%.
Koszt wytworzenia Mitycznego Elementu wynosi 1000w.

UWAGA! Podany w przykładzie Rubin musi mieć bonusy takie same jak kamień, który chcemy przerobić!
Oznacza to, że jeżeli chcemy przerobić Rubin Wyborny Perf, składnik musi zostać wytworzony z Rubinu Wybornego Perf +6!
Analogicznie z resztą kamieni.


gXF4gAQ.png

Po przerobieniu kamienia Wybornego otrzymamy kamień Mityczny +0.
Kamień Mityczny możemy ulepszyć do +6. Nie ulepszymy go jednak zwykłymi smoczymi fasolkami dostępnymi na serwerze.

Mityczne Kamienie możemy ulepszać za pomocą specjalnego przedmiotu - Mitycznego Wzmocnienia.
Aby ulepszyć kamień, należy przeciągnąć na niego Mityczne Wzmocnienie. Następnie pojawi się okno ulepszania.
Szansa na pomyślne ulepszenie kamienia wynosi 85%.
W przypadku niepowodzenia, "+" Kamienia nie jest cofany. Nie cofnie nam także kamienia z Mitycznego na Wyborny.
Mityczne Wzmocnienie możemy wytworzyć u Alchemika w m1.


Adekwatnie do kamieni, łącznie pojawi się 7 Mitycznych Wzmocnień:

IZJgO7D.png
Mityczne Wzmocnienie (D)

imXMwMN.png
Mityczne Wzmocnienie (R)

X7xR5cG.png
Mityczne Wzmocnienie (J)

Bp83514.png
Mityczne Wzmocnienie (S)

oxJGS3f.png
Mityczne Wzmocnienie (G)

IbvSkuO.png
Mityczne Wzmocnienie (O)

AeooCTd.png
Mityczne Wzmocnienie (A)


Zakładając, że chcemy wytworzyć Mityczne Wzmocnienie (R) imXMwMN.png , potrzebujemy:

10x Wyborny Rubin +0/6 124400.png (dowolne bonusy) 
500x Odłamek Kamienia Duszy 1pi0QAX.png
25x Szafirowa Kula CbiLvU4.png
500x Mityczna Dusza 100700.png*
10x Odłamek Antycznych Ruin 31234.png
500x Magiczny Kamień 30064.png
200x Kamień Duchowy+ f6rExFP.png

Szansa na wytworzenie Mitycznego Wzmocnienia wynosi 100%.
Koszt wytworzenia Mitycznego Wzmocnienia wynosi 200w.

Mityczna Dusza 100700.png* - Przedmiot ten będzie można wytworzyć z Ulepszaczy dostępnych na serwerze.


gXF4gAQ.png

Poniżej przedstawiamy każdy Mityczny Kamień oraz jego bonusy, zależnie od stopnia ulepszenia (+0 - +6):

115400.png
Mityczny Diament

Stałe bonusy przy +6: 14 Inteligencji, 8% Odp na Dzwony

Najbardziej istotne bonusy w kolejności od lewej:
Obrażenia Um. / Odporność na Um. / Wartość Mag. Ataku / Odporność na Trucizny

Mityczny Diament+0 - 13/19/78/19
Mityczny Diament+1 - 14/20/84/20
Mityczny Diament+2 - 15/21/90/21
Mityczny Diament+3 - 16/22/96/22
Mityczny Diament+4 - 17/23/102/24
Mityczny Diament+5 - 20/24/114/26
Mityczny Diament+6 - 24/24/140/30



125400.png
Mityczny Rubin

Stałe bonusy przy +6: 14 Siły, 8% Odp na Wachlarze

Najbardziej istotne bonusy w kolejności od lewej:
Średnie Obrażenia / Odporność na Obrażenia / Wartość Ataku

Mityczny Rubin+0 - 13/19/252
Mityczny Rubin+1 - 14/20/264
Mityczny Rubin+2 - 15/21/276
Mityczny Rubin+3 - 16/22/288
Mityczny Rubin+4 - 17/23/300
Mityczny Rubin+5 - 20/24/312
Mityczny Rubin+6 - 24/24/360



135400.png
Mityczny Jadeit

Stałe bonusy przy +6: Max Pe 800, 8% Odp na Dwuręczną

Najbardziej istotne bonusy w kolejności od lewej:
Odzyskanie Pż / % do pż / Max Pż / Max Pż %

Mityczny Jadeit+0 - 7/13/3700/19
Mityczny Jadeit+1 - 7/13/3800/19
Mityczny Jadeit+2 - 7/13/3900/19
Mityczny Jadeit+3 - 8/14/4000/20
Mityczny Jadeit+4 - 8/14/4100/20
Mityczny Jadeit+5 - 8/14/4400/21
Mityczny Jadeit+6 - 9/15/4800/24



145400.png
Mityczny Szafir

Stałe bonusy przy +6: 14 Zręczności, 8% Odp na Sztylety

Najbardziej istotne bonusy w kolejności od lewej:
Silny przeciwko Ludziom / Silny na. Klasy Fizyczne / Silny na Klasy Magiczne / Odp na Błyskawice

Mityczny Szafir+0 - 7/13/13/25
Mityczny Szafir+1 - 8/14/14/25
Mityczny Szafir+2 - 9/15/15/25
Mityczny Szafir+3 - 10/16/16/26
Mityczny Szafir+4 - 11/17/17/26
Mityczny Szafir+5 - 15/18/18/27
Mityczny Szafir+6 - 18/21/21/30



155400.png
Mityczny Granat

Stałe bonusy przy +6: 2100 Pż, 8% Odp na Strzały

Najbardziej istotne bonusy w kolejności od lewej:
Odp na Magię / Odp na Ogień / Szycie / Potwory

Mityczny Granat+0 - 13/25/19/19
Mityczny Granat+1 - 13/25/20/20
Mityczny Granat+2 - 13/25/21/21
Mityczny Granat+3 - 13/26/22/22
Mityczny Granat+4 - 13/26/23/23
Mityczny Granat+5 - 13/27/25/25
Mityczny Granat+6 - 14/30/30/30



165400.png
Mityczny Onyks

Stałe bonusy przy +6: 14 Witalności, 8% Odp na Miecze

Najbardziej istotne bonusy w kolejności od lewej:
Unik / Blok / Kryt / Odp na Wiatr

Mityczny Onyks+0 - 13/13/19/25
Mityczny Onyks+1 - 13/13/20/25
Mityczny Onyks+2 - 13/13/21/25
Mityczny Onyks+3 - 13/13/22/26
Mityczny Onyks+4 - 13/13/23/26
Mityczny Onyks+5 - 13/13/25/27
Mityczny Onyks+6 - 15/15/30/30



MgGFCTU.png
Mityczny Ametyst

Stałe bonusy przy +6: 32% Mrok, 16% Odp na Mrok

Najbardziej istotne bonusy w kolejności od lewej:
Atak / Doś / Szyb. Zaklęcia / Odp na Krytyk / Odp na Szycie

Mityczny Ametyst+0 - 13/25/19/13/13
Mityczny Ametyst+1 - 13/25/19/13/13
Mityczny Ametyst+2 - 13/25/19/13/13
Mityczny Ametyst+3 - 14/26/20/14/14
Mityczny Ametyst+4 - 14/26/20/14/14
Mityczny Ametyst+5 - 15/27/21/15/15
Mityczny Ametyst+6 - 18/32/24/18/18



Pełne koło Mitycznej Alchemii +6 (7 kamieni) oferuje nam dodatkowo stałe 10% wartości bonusów Alchemii.
Kryształ Energii dalej będzie działał i będzie się sumował co łącznie da 20% bonusu.

gXF4gAQ.png

Na serwerze Valium zostanie dodana możliwość "podbijania" szarf do 30%.
Ulepszać stopień absorpcji można jedynie w szarfach 25% i wyżej.

Stopień absorpcji podnosi się specjalnym przedmiotem: Wzmocnieniem Szarfy 70070.png.
Aby ulepszyć wybraną szarfę, należy przeciągnąć na nią wzmocnienie.
Pojedyncze wzmocnienie daje 40% szans na podniesienie stopnia absorpcji szarfy o 1%.

gXF4gAQ.png

Wzmocnienie Szarfy możemy wytworzyć u Theowadhana.
Aby to zrobić, potrzebujemy:

10x Odłamek Antycznych Ruin 31234.png *
500x Delikatne Sukno 80019.png
750x Odłamek Kamienia Duszy 1pi0QAX.png
10x Rubinowa Ozdoba 30502.png
10x Szara Ozdoba UKrxPpa.png
10x Szafirowa Ozdoba Szafirowa_Ozdoba.png

Szansa na wytworzenie przedmiotu wynosi 100%.
Koszt wytworzenia przedmiotu wynosi 100w.

Odłamek Antycznych Ruin 31234.png* - Przedmiot możliwy do zdobycia z Ruin Ma-Ani, o których niżej.


gXF4gAQ.png

Na serwer Valium wprowadzone zostaną nowe Misje Chao.


Misja Potwory III

Bonusy za oddanie misji:
- Silny przeciwko Potworom:  +10%
Wartość Ataku: +50
Odporność na Potwory: 5%

Przedmioty wymagane do Misji:
25x Szafirowa Kula  CbiLvU4.png
25x Kamień Wiatru  AsKKmjx.png
75x Kamień Wody  IDo5epQ.png
75x Kamień Pustyni  87qwEF8.png
10x Kamień Lasu  HL4OA6h.png
10x Fioletowy Barwnik  wRpG9i8.png
10x Złoty Barwnik  pxlsjzL.png
100x Runiczna Skrzynia  79600.png

gXF4gAQ.png

Misja Mrok II

Bonusy za oddanie misji:
Silny na Mrok: +12%
Szansa na Przeszyw. Uderzenie: +10%
Atak: +3%

Przedmioty wymagane do Misji:
25x Rubinowa Kula  C2N9prO.png
25x Szafirowa Kula  CbiLvU4.png
50x Eliksir Tytanów  Vt9Gdx7.png
50x Eliksir Herosów  YZZnEVN.png
50x Eliksir Bogów  Eliksir_Bog%C3%B3w.png
1000x Zwój Egzorcyzmu  71001.png
1000x Rada Pustelnika  71094.png
100x Runiczna Skrzynia  79600.png

gXF4gAQ.png

Misja Ziemia III

Bonusy za oddanie misji:
Silny przeciwko Ziemi: +15%
Atak: +3%
Odporność na Ziemię: +7%

Przedmioty wymagane do Misji:
500x Magiczny Kamień  onygJSe.png
50x Szafirowa Kula  CbiLvU4.png
100x Skrzydło Lod. Smoka  DX9dENS.png
50x Kwiat Paproci  Owoc_Bog%C3%B3w.png
200x Nieb. Esencja Kryształu  31005.png
1000x Księga Ziemi  book_08.png
100x Skrzynia Seta  Skrzynia_Bagjanamu.png
100x Runiczna Skrzynia  79600.png

gXF4gAQ.png

Misja Ludzie III

Bonusy za oddanie misji:
Silny przeciwko Ludziom: +12%
Obrażenia Umiejętności: +5%
Średnie Obrażenia: +8%

Przedmioty wymagane do Misji:

25x Odłamek Antycznych Ruin 31234.png
100x Skrzynia Seta  Skrzynia_Bagjanamu.png
20x Zwój Tresury Zwierzaka 56009.png
400x Księga Prawdy FCiSM1x.png
50x Zwęglony Papirus v7yZUtR.png
10x Marmurowa Kula yPaUzoT.png

gXF4gAQ.png


Na serwer Valium zostanie dodana nowa wyprawa - Ruiny Ma-Ani.


1Ca8aRS.png

Z przedstawionego powyżej Dungeonu będziecie mogli zdobyć wiele cennych rzeczy, m.in. - przedmioty niezbędne do ulepszania Mitycznej Alchemii oraz Szarf.
Wejście na Dungeon znajdziecie na Nieznanej Krainie u specjalnego Strażnika.

Na wyprawę działają bonusy:
Silny/Odporność na Ziemię,
Silny przeciwko Orkom,
Odporność na Błyskawice.

Dungeon składa się z czterech przedziałów. Są one następujące:
Przedział I: 79-99lvl
Przedział II: 100-120lvl
Przedział III: 120-130lvl
Przedział IV: 127-130lvl

Aby wejść na dungeon, wymagana jest przepustka - Runiczny Klucz 72319.png.
Można ją zdobyć z bossów zwykłych oraz legendarnych.
Wejść na dungeon można jedynie w grupie. Nie trzeba jednak mieć przepustki na każdej postaci - wystarczy, że określoną ilość przepustek posiada Lider Grupy.

Zależnie od przedziału, potrzebna jest inna ilość przepustek.
Aby wejść na wyprawę, wymagane są:

Przedział I: 2x Runiczny Klucz 72319.png
Przedział II: 2x Runiczny Klucz 72319.png
Przedział III: 3x Runiczny Klucz 72319.png
Przedział IV: 4x Runiczny Klucz 72319.png

Z końcowego bossa zamiast standardowego dropu "na glebę" będą lecieć skrzynie - Runiczne Skrzynie 79600.png. To w nich znajdziecie cały najcenniejszy drop.


Zależnie od przedziału ilość skrzyń z końcowego bossa jest inna.

Przedział I: 5x Runiczna Skrzynia 79600.png
Przedział II: 6x Runiczna Skrzynia 79600.png
Przedział III: 9x Runiczna Skrzynia 79600.png
Przedział IV: 14x Runiczna Skrzynia 79600.png

gXF4gAQ.png

Jak pewnie zauważyliście, dojdzie bardzo dużo obrażeń jeżeli chodzi o PvM. Nie musicie się martwić jednak o negatywne skutki - zadziałamy również i w tej kwestii. Zostaną utrudnione moby, metiny oraz bossy. Zmiana najprawdopodobniej będzie podzielona na 2 etapy.

gXF4gAQ.png
Mamy nadzieję, że aktualizacja przypadnie wam do gustu.
Datę wprowadzenia aktualizacji poznacie wkrótce. Ilość przedmiotów może jeszcze ulec zmianie.
Jeśli większość osób będzie za jakąś konkretną zmianą to jesteśmy otwarci na takie sugestie.

Miłej gry!

gXF4gAQ.png

Aktualizacja zostanie wprowadzona 2 czerwca (środa) w godzinach porannych. Przerwa potrwa kilka godzin i będzie jeszcze zapowiedziana w dziale ogłoszenia.

  • Like 6
  • Thanks 3
  • Poggies 21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Po przeciągnięciu Elementu na wybrany kamień, pojawi się okno ulepszania.
Szansa na ulepszenie wynosi 100%. Po ulepszeniu otrzymujemy Kamień Mityczny +0."

 

Czy jeżeli ulepszamy włożony już w koło alchemii kamyk to również bedzie on +0 po przerobieniu?
 

Edytowane przez sezz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, sezz napisał:

"Po przeciągnięciu Elementu na wybrany kamień, pojawi się okno ulepszania.
Szansa na ulepszenie wynosi 100%. Po ulepszeniu otrzymujemy Kamień Mityczny +0."

 

Czy jeżeli ulepszamy włożony już w koło alchemii kamyk to również bedzie on +0 po przerobieniu?
 

Tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eliksiry do misji na Mrok2 to troche lipa bo malo osob bedzie to robic,inaczej gdyby eliksiry z Chena byly potrzebne na nowe misje Ziemi bo co raz wiecej osob wchodzi pod ziemie niz mrok a cena eliksirow to jakis zart na ten moment.

Reszta Megaa !

Edytowane przez TwardyMaciek
  • Like 3
  • Poggies 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, TwardyMaciek napisał:

Eliksiry do misji na Mrok2 to troche lipa bo malo osob bedzie to robic,inaczej gdyby eliksiry z Chena byly potrzebne na nowe misje Ziemi bo co raz wiecej osob wchodzi pod ziemie niz mrok a cena eliksirow to jakis zart na ten moment.

Reszta Megaa !

masz tam jak byk 5% odpornosci. kazda postać stanie bedzie to oddawac raczej 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie za duży boost z tej alchemii będzie, szczególnie takie średnie w rubinie rosnące dwukrotnie, bonus 10% za all kamyki mógłby działać zamiast kryształu energii czyli jak zrobisz całość to kryształ już nic ci nie da, bo będzie "wbudowany".

Pytanko również mam, czy wszystkie bossy/moby/dungi będą utrudnione czy tylko niektóre?

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@BlassYaa

1. Kiedy mniej więcej możemy się spodziewać wejścia tego update? Miesiąc, dwa, trzy?

2. W jakim stopniu zostaną utrudnione dungi? Czy jeśli np. Robię teraz Rogala bez żadnych problemów czy po update bez zrobienia nowych misji chao i owej mitycznej alchemii będę musiał się odpalać jak świnia by podołać na dungeonie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...