Skocz do zawartości

Mini Aktualizacja - Licytacje, Nowe Tarcze i inne!


Widmo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

52 minuty temu, NoFe4R napisał:

Tarcza Heraklesa - 5% szansy nie zrekompensuje w żaden sposób dodatkowe 5% odp na luda i 2% obrony, do tego klasowe tarcze przy tym mogą pójść na odstawke. - Nadal 5% to szansa, która jest dodatkowo mała, proponował bym zwykłą niwelacje odp/odp um.

 

Oczywiście, że nie zrekompensuje bo nie taki w tym cel. 

Miesiąc temu zostały osłabione odporności na ludzi, a wzmocnione odporności na klasy ze względu na turnieje i zdało to egzamin, ale tylko na arenie, ponieważ tam riposta jest uniwersalna na każdą klasę, a 3x odpo w pecie  daje również czwartą nie wspominając już o amuletach oraz tarczach klasowych. Na mapie gdy walczy się o bossy tego nie ma oraz ubiera się eq wojenne, a nie klasowe i postacie PVP wykręcają chory DMG w postacie z ABS wojennymi z łącznym ubytkiem osłabionego bonusu odporności na ludzi 3% (1% naszyjnik z +7 na +9, 2% zbroja z +6 na +9) 

Krótko mówiąc pada się na skilla na krytyku od każdej klasy postaci w eq +9 nawet bez klątwy. 

Wy (Company) doskonale zdajecie sobie z tego sprawę, a mimo tego bez podstawnie lamentujecie i gdy przeciwna gildia na farcie zbije kilka bosów na dzień logując się wszystkimi postaciami w jedno miejsce zanim zdążycie dobiec to już wam się "pali dupa" i robicie podchody o wzmocnienie bossów. 

Panowie 7 miesięczna gra bez konkurencji na mapie się skończyła (chyba wystarczająco dużo fory wam daliśmy) i zamiast płakać to otrzyjcie łzy i walczcie.

 

ps. tobie Incognito przydadzą się odporności, bo dostawać 150k z chmury po graniu 2 lata na serwerze chyba nie wypada 

Edytowane przez Rathgaar
  • Like 4
  • Poggies 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Rathgaar napisał:

Miesiąc temu zostały osłabione odporności na ludzi, a wzmocnione odporności na klasy ze względu na turnieje i zdało to egzamin, ale tylko na arenie, ponieważ tam riposta jest uniwersalna na każdą klasę, a 3x odpo w pecie  daje również czwartą nie wspominając już o amuletach oraz tarczach klasowych. Na mapie gdy walczy się o bossy tego nie ma oraz ubiera się eq wojenne, a nie klasowe i postacie PVP wykręcają chory DMG w postacie z ABS wojennymi z łącznym ubytkiem osłabionego bonusu odporności na ludzi 3% (1% naszyjnik z +7 na +9, 2% zbroja z +6 na +9) 

Krótko mówiąc pada się na skilla na krytyku od każdej klasy postaci w eq +9 nawet bez klątwy. 

Mógłbyś poprzeć te testy wartościami? Ile odp etc? 

Ponieważ po ogłoszeniu tego tematu poświęciłem kilka godzin na przeprowadzenie kilku testów (których z wiadomych przyczyn nie udostępnię w tym temacie) i jestem w stanie śmiało stwierdzić, że żadna postać pvp (skończona w każdym aspekcie) nie jest w stanie przebić 35% hp w sytuacji kryt + nonszalancja w skończonego absa na ten moment. 

Ponadto, 3 skończone postacie pvp, nie są w stanie wybić 1 postaci skończonej abs (w odpowiednim ułożeniu abs etc.) 

41 minut temu, Rathgaar napisał:

Wy (Company) doskonale zdajecie sobie z tego sprawę, a mimo tego bez podstawnie lamentujecie i gdy przeciwna gildia na farcie zbije kilka bosów na dzień logując się wszystkimi postaciami w jedno miejsce zanim zdążycie dobiec to już wam się "pali dupa" i robicie podchody o wzmocnienie bossów. 

2 postacie abs są w stanie spokojnie zbić bosa przeciwko 4 pvp jbc. 

43 minuty temu, Rathgaar napisał:

Panowie 7 miesięczna gra bez konkurencji na mapie się skończyła (chyba wystarczająco dużo fory wam daliśmy) i zamiast płakać to otrzyjcie łzy i walczcie.

Polecam zapoznać się z historią mapy 127 przed takimi komentarzami ;) (konkurencją ludzi którzy wracają 3?4? raz na serwer nazwać nie można :P)

  • Confused 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Janas napisał:

 

Ponieważ po ogłoszeniu tego tematu poświęciłem kilka godzin na przeprowadzenie kilku testów (których z wiadomych przyczyn nie udostępnię w tym temacie) i jestem w stanie śmiało stwierdzić, że żadna postać pvp (skończona w każdym aspekcie) nie jest w stanie przebić 35% hp w sytuacji kryt + nonszalancja w skończonego absa na ten moment. 

 

Mówimy tu o sytuacji na mapie w eq wojennym a nie na arenie w eq klasowym to są 2 inne sytuacja tak jak pisałem wyżej i nie próbuj mi wmawiać, że testowałeś w eq wojennym bo w to nigdy nie uwierzę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, becz00nia napisał:

fagot wali 13k na krycie z duchowego a wy bossa nie dajecie rady zbić na plecach kekw

Po 1 to było bez kryta.

Po 2 to było przed zmianami dotyczącymi odporności, a po tych zmianach DMG postaci 130lv zwiększył się minimum dwukrotnie (w zależności od odporności w pecie, riposty, założonej obroży).

Po 3 to było w mieczu, a nie w 2 ręce.

Edytowane przez Rathgaar
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, becz00nia napisał:

po 1 to BYŁ kryt

po 2 bonus z tarczy woja, riposta, skill peta i obroża woja działa teraz jako mocniejszy abs także patrząc na równowage % abs na ludzi i % abs na klasy wychodzi to na + na rzecz osób w ABS, nie postaci PVP

po 3 różnica wartości między jednoręką a dwuręką nie zrobi AŻ tak wielkiej różnicy chyba że masz dziure w abs (o co można winić tylko siebie)

Jak widac winić mogli tylko company siebie że byli takimi nobami że 2 ręki nie zrobili bo nie na się mieć max abs na każdą broń. A oni zamiast robić każdą klasę pvp to myśleli że 2 mentalami z mieczami świat zwojuja. A zresztą co ty możesz o tym wiedzieć macku z mapy dla dzieci 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, WebDeveloper napisał:

W full abs to kolo 220k siada, wiec nie wiem skąd takie wartości

Próbowałeś z włączoną alchemią?

Wydaje mi się że 480k różnicy z tego co piszesz to nie jest:

zmiana hełmu - 12% na potwory

skile peta - 10% na potwory

kolczyki - 28% ziemia 21% potwory

naszyjnik - 28% ziemia

pasek - 125 wartości 26% ziemia 26% potwory

buty - 20% ziemia, +10 potwory

leg amulet ziemi - 42% ziemia

Tarcza - 7% potwory

specjalka - 22% potwory

obroża - 20% ziemia

Biolog - 10% potwory

Czekoladowy amulet w zamian za pierscien abs - 15% potwory

a więc 123% potwory, 125 wartości ataku i 164% na ziemie w zamian za FULL abs i nagle spadek dmg z 700k na 220k?

58 minut temu, WebDeveloper napisał:

Dodatkowe odporności są potrzebne, i to jest minimum które powinno dojść by w skończonej postaci pod stanie (bez 5% odpo z EQ) nie paść na jednego skilla. Jeżeli jest tutaj cos do zmiany, to zwiększenie obrony o 1-2%

Jeśli liczysz maksymalnie zrobienie eq pod stanie takie, bez ingerencji w fiolki ciosa, to licz również taką postać pvp, bez ingerencji w fiolki ciosa, więc w eq +6, przy okazji, postacie skończone pvp w eq wojennym biją w siebie najlepszym skilem ~15-20k, więc skąd wziąłeś "padanie na skila"? Zapewne nie uwzględniłeś postaci pod abs, tylko dropa.

 

37 minut temu, Rathgaar napisał:

Oczywiście, że nie zrekompensuje bo nie taki w tym cel. 

Miesiąc temu zostały osłabione odporności na ludzi, a wzmocnione odporności na klasy ze względu na turnieje i zdało to egzamin, ale tylko na arenie, ponieważ tam riposta jest uniwersalna na każdą klasę, a 3x odpo w pecie  daje również czwartą nie wspominając już o amuletach oraz tarczach klasowych.

Zmiany w odpornościach miały na celu zbalansowanie bonusu niwelacji odporności na klasy - mając 18% niwelacji klasy, niwelowałeś komuś klasę, a nie odp na luda, przez co odp na luda było korzystniejsze, na logike, zniwelujesz klase, a więc jej nie ubierasz tylko inny bliskopodobny bonus, a więc zmiana musiała mieć miejsce.

40 minut temu, Rathgaar napisał:

Krótko mówiąc pada się na skilla na krytyku od każdej klasy postaci w eq +9 nawet bez klątwy. 

Krótko mówiąc nie masz zrobionej postaci pod abs, tylko pseudo abs, każdy ubytek ostatniego abs na bronie/magie/um/luda daje kluczową końcową wartość i nie działa to na zasadzie, 0-5% abs na miecze = 5% mniejszy dmg, 79%-84% abs na miecze = 5% mniejszy dmg, mam nadzieję że nie muszę tego tłumaczyć w szczegółach.

43 minuty temu, Rathgaar napisał:

Wy (Company) doskonale zdajecie sobie z tego sprawę, a mimo tego bez podstawnie lamentujecie i gdy przeciwna gildia na farcie zbije kilka bosów na dzień logując się wszystkimi postaciami w jedno miejsce zanim zdążycie dobiec to już wam się "pali dupa" i robicie podchody o wzmocnienie bossów. 

Panowie 7 miesięczna gra bez konkurencji na mapie się skończyła (chyba wystarczająco dużo fory wam daliśmy) i zamiast płakać to otrzyjcie łzy i walczcie.

Nie wiem czemu od razu atakujesz słowami, kiedy nikt tu o was nic nie pisze napisałem jedynie o tym co przedstawiają respy i papierowe bosy, które solo schodzą w 30 sekund jak na easy serwerku.

Jeśli już mówimy o jakichś zmianach i dobrobycie, to chciałbym się zapytać czy jak była wprowadzana aktualizacja ametystowej, czy tak samo, łatwo, bez ingerencji bosów z mapy i rywalizacji można było w stanie zrobić tak dużą różnice eq pod abs i dps:

-7% odp na um i 5% ataku w hełmie

-bezproblemowe przerobienie i ulepszenie do +6 całego setu eq pvp/abs (naszyjnik +6% odp lud, zbroja +3% odp lud)

-bezproblemowe przerobienie i ulepszenie do +9 całego setu eq pvm (160% na ziemie, 10% na potwory, 15% odp na ziemie)

-chao lud I i II 8% odp na luda, 25% na krytyk

-chao ziemia I i II 25% na ziemie + odp na ziemie

-amulet ziemi+9 i legendarny amulet ziemi 30/42% na ziemie+odp na ziemie

-dywizja 5% moby, 5% średnie, 5% odp na sr, 7% odp na um, 5% ataku, 3% obrony

-Gildia 5% ataku

-dodatkowe abs w obroży

-2 rodzaje butów, jedne +2% abs na bronie, drugie dużo zmniejszona klątwa+większy dmg od oceanek

-3x7% odp na klasy

-10% więcej wszystkich bonusów z alchemi

 

A no tak, racja że nie, latałeś w turmalinie bo na samo przerobienie szły kleje, na amulet do pvm tak samo, i nie było dodatkowych rzeczy typu dywizja, atak z gildii, abs i atak z hełmu, więcej na ziemie z pasywki, chao, odp na lud z chao i biologa, abs w pecie, wtedy faktycznie mogłeś "płakać" bo z najsłabszego skila padałeś na skila od skończonej postaci.

  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, NoFe4R napisał:

 

A no tak, racja że nie, latałeś w turmalinie bo na samo przerobienie szły kleje, na amulet do pvm tak samo, i nie było dodatkowych rzeczy typu dywizja, atak z gildii, abs i atak z hełmu, więcej na ziemie z pasywki, chao, odp na lud z chao i biologa, abs w pecie, wtedy faktycznie mogłeś "płakać" bo z najsłabszego skila padałeś na skila od skończonej postaci.

Jedyne na co warto odpisać bo reszta to bezsensowne wypisywanie bonusów. Popytaj kolegów jak było na update mroku na pewno ci chętnie opowiedzą co wtedy robili i jakie mieli postacie, a jakie ja :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, NoFe4R napisał:

Na tym zakończę dyskusje z Tobą, właśnie się wystarczająco popisałeś na temat wiedzy o działaniu bonusów a tym samym o balansie, możesz się przestać dalej pogrążać.

Chłopie wypisałeś wszystkie bonusy w grze na 130lv i jaki to miało cel? Jak wiadomo że każdy to wszystko ma. Fakty są takie, że ostatnie zmiany w odpornosciach sprawiły że postacie 130lv biją zdecydowanie za dużo w postacie ubrane wojennie pod zbijanie bossów ze względu na osłabienie bonusu "odporność na ludzi" i jest to teraz regulowane nowym przedmiotem. Mieliście miesiąc zabijania innych postaci na skilla, mam nadzieję że nowa tarcza przywróci sens rozwijania postaci pod ABS.

  • Like 1
  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Docelowo bym się może jednak skupił na podatku od sprzedanego ze sklepu przedmiotu, zamiast celować podatek w aukcje. Uzasadnienie: 

docelowo podatek z aukcji by wypompował kasę z tych „najbogatszych”, a podatek od sprzedanego przedmiotu by wszystkich dotyczył,  efekt wydawał by się lepszy i bardziej uczciwy.

  • Like 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym tylko przypomnieć, że z aktualizacją która miała miejsce w Lipcu a razem z nią mapka do 79lv tzw.(mapka dla dzieci) :) 

Myślę, że niektóre osoby albo i większość osób grających na tym przedziale również chciałyby zobaczyć jakies dodatki bądź usprawnienia.

przykad co mogłoby być wprowadzone:

Tarcza która dałaby by nam odporności na ludzi ( została wprowadzona zbrojka, ale czy ona wystarcza ? )

Nowy set ekwipunku:

Chodzi mi tutaj o to, ze jest to nowa mapa która została dodana w Lipcu i czas zmienić trochę wygląd ekwipunku, który ogląda się juz od x lat :) 

Droseriański set 

Broń i zbrojka 

Możliwość craftowania bądź dodanie takiej samej opcji jak na secie czyli drop skrzynek a z niej nowe bronię i zbrojki, które dawały by bonusy na ziemie 

Bron która byłaby na +9 dawałaby przykładowo 10-12% silny na ziemie

Zbrojka 5% odp na Ziemie tak samo jak broń czyli na +9

od wystartowania tej mapki owe bonusy można wyciągnąć tylko z misji Chao pasywki i Ametystu.

Dungeon Hydra

Przy Trzecim piętrze są do zbicia metki wszędzie działają pieski wiec moim zdaniem te moby które respią się z tych metkow również powinny przybrać takową postać gdyż nieco to utrudnia postacią które robią ten dung na orku. Krotko mówiąc postać przeskakuje bądź się przewraca.

Teraz z poza mapki 79, a ogolno serwerowe.

Nakladki za topke w wyprawach.

Z racji, że administracja chce zostawić taki dodatek jaki mamy za skompletowanie isa eventowego razem z nakładka którą można kupić w itemshopie w zależności od trwającego eventu tutaj można pomyśleć nad wykorzystaniem wlasnie tych nakładek bo teraz jest ich strasznie dużo na mieście i mało osób chce je używać.

przyklad: 

nakladka z brązowej skrzyni:

Potworna zbroja, fryzura z itemshopu, czekoladowy amulet + nakładka = 4% ataku 5 na potowy ( aktualizacja kostiumu potwornej zbrojki, dodanie opcji fryzur w itemshopie na 10 dni również z nowymi bonusami przykładowy koszt 300 sm ) 

Gracze zadowoleni i Itemshop będzie częściej odwiedzany :) 

To tylko przykład i jak ja to widzę 

opinie zostawiam wam 

Pozdrawiam :) 

  • Like 2
  • Poggies 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5% na ominiecie odpornosci - jezeli omija wszystkie abs i jeden skil a czasem nawet hit moze zakonczyc walke to beznadzieja... 

200 setek za 3w to stanowczo za malo lepiej by bylo usunac drop setek a podniesc cene craftingu 

pozdrawiam wszystkich ktorzy wymaksowali swoje postki do pvp płacac srednio za misje ok 3kw dajace kazda jakies 3-10% na luda ktore teraz byle drop z podstawowym abs i budzetem 3w xd  bedzie mogl zniwelowac setka 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie fajna aktualka. Jedyna rzecz jaka mnie ciekawi to jest kwestia postaci fizycznej. Postać fizyczna może użyć rosy dostać wartość z pt wartość z obroży w pasku wartość i lud w zbroi etc nawet rybki są na siłe i zręczność plus naszyjnik ze ślubu który daje wartość ataku. To wszystko podnosi ci obrażenia (postaci fizycznych) jeżeli chodzi o kwestie wybijania. Postać magiczna ma tylko wartość magicznego w diamencie. Nie sugeruje tutaj że postaci magiczne są nie zbalansowane czy coś ale widać że postać fizyczna chyba dostaje trochę spory dodatek w porównaniu do postaci magicznej patrząc na aspekt jak łatwo jest założyć odporność na magię. Co jest ultra zauważalne. Zachodzę w głowę czy może kwestia obrażeń na poziomie 130 może nie wynikać z tego? Pomimo tego że moja postać pvp ma wiele do życzenia i nie jest nawet bliska perfekcji to zauważyłem, że moje absy są bardzo w przybliżonych wartościach to postać magiczna bije mi dużo mniej od postaci fizycznej.

Nie sugeruje tutaj jakiś zmian, może fajnie by było zwrócić uwagę na aspekt jak może odpalić się postać magiczna a jak fizyczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Obita napisał:

100 dni ISA to nie jest przypadkiem sporo za dużo? 

Czymś musi się wyróżniać ta licytacja, i musi zachęcać graczy. W jednym momencie będzie na serwerze będzie takich itemow 100 (czapka kostium pet do rogu nakładka - 25 kompletów)

Jak wiadomo chodzi o wypompowanie wonów, więc itemshop musi być odpowiednio wzmocniony aby ktoś go kupił ;) 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, NoFe4R napisał:

Tarcza Heraklesa - 5% szansy nie zrekompensuje w żaden sposób dodatkowe 5% odp na luda i 2% obrony, do tego klasowe tarcze przy tym mogą pójść na odstawke. - Nadal 5% to szansa, która jest dodatkowo mała, proponował bym zwykłą niwelacje odp/odp um.

Nie zrekompensuje tego w pełni, ale w jakimś stopniu (myślę, że znacznym zneutralizuje dodanie abs). W butach nonszalancji ten bonus jest większy, ale tam jest kosztem czegoś a tutaj dostajemy stały % i liczyłbym to troszkę inaczej.

10 godzin temu, TajfunLump napisał:

Czy szansa na ominięcie odporności działa także na hity czy tylko na umiejętności?

Na to i na to

Godzinę temu, malykiler1 napisał:

Ogólnie fajna aktualka. Jedyna rzecz jaka mnie ciekawi to jest kwestia postaci fizycznej. Postać fizyczna może użyć rosy dostać wartość z pt wartość z obroży w pasku wartość i lud w zbroi etc nawet rybki są na siłe i zręczność plus naszyjnik ze ślubu który daje wartość ataku. To wszystko podnosi ci obrażenia (postaci fizycznych) jeżeli chodzi o kwestie wybijania. Postać magiczna ma tylko wartość magicznego w diamencie. Nie sugeruje tutaj że postaci magiczne są nie zbalansowane czy coś ale widać że postać fizyczna chyba dostaje trochę spory dodatek w porównaniu do postaci magicznej patrząc na aspekt jak łatwo jest założyć odporność na magię. Co jest ultra zauważalne. Zachodzę w głowę czy może kwestia obrażeń na poziomie 130 może nie wynikać z tego? Pomimo tego że moja postać pvp ma wiele do życzenia i nie jest nawet bliska perfekcji to zauważyłem, że moje absy są bardzo w przybliżonych wartościach to postać magiczna bije mi dużo mniej od postaci fizycznej.

Nie sugeruje tutaj jakiś zmian, może fajnie by było zwrócić uwagę na aspekt jak może odpalić się postać magiczna a jak fizyczna.

Siła danej postaci jest testowana według maks. odpału także nie ma znaczenia czy z dostępnych dopalaczy jest "500" wartości a tylko "100" wartości mag. ataku. Dodatkowo nie wiem czemu dmg wszystkich postaci spłycasz do abs na magię, który działa tylko na kilka postaci.

6 godzin temu, Szluge napisał:

Docelowo bym się może jednak skupił na podatku od sprzedanego ze sklepu przedmiotu, zamiast celować podatek w aukcje. Uzasadnienie: 

docelowo podatek z aukcji by wypompował kasę z tych „najbogatszych”, a podatek od sprzedanego przedmiotu by wszystkich dotyczył,  efekt wydawał by się lepszy i bardziej uczciwy.

Jesteś już którąś osobą co tak piszę i zgadzam się stały podatek byłby dobrą opcją. Na 99% zostanie on wprowadzony do licytacji.

3 godziny temu, Greed napisał:

5% na ominiecie odpornosci - jezeli omija wszystkie abs i jeden skil a czasem nawet hit moze zakonczyc walke to beznadzieja... 

200 setek za 3w to stanowczo za malo lepiej by bylo usunac drop setek a podniesc cene craftingu 

pozdrawiam wszystkich ktorzy wymaksowali swoje postki do pvp płacac srednio za misje ok 3kw dajace kazda jakies 3-10% na luda ktore teraz byle drop z podstawowym abs i budzetem 3w xd  bedzie mogl zniwelowac setka 

Nie rozumiem trochę tego argumentu. Setki przez dłuższy czas i tak stały te 3-5w, także co się niby teraz zmieni? Różnica jest taka, że gracz kupując setki po 5w mógł dodatkowo część zapasów sam wygenerować. Teraz takiej możliwości praktycznie nie będzie, stąd trochę niższa cena niż ta obecna, rynkowa.

38 minut temu, Obita napisał:

100 dni ISA to nie jest przypadkiem sporo za dużo? 

Celem tego wszystkiego jest by wypompować dużą ilość yang z serwera. Bonusy, limitowość tych przedmiotów oraz czas trwania musi być odpowiedni by cały ten zamysł się zgadzał i w rzeczywistości funkcja tego systemu była spełniona. Przedmioty są na 100 dni, co oznacza że po 100 dniach od wprowadzenia tego w życie będzie regularnie 100 przedmiotów w jednym momencie. Jest 14 różnych itemów, a więc 100:14=7,1 co oznacza, że będzie około 7 sztuk konkretnego kostiumu czy peta. Licytowanie tego za kilka k won w momencie gdyby to by nie było na tak długi czas nie miałoby sensu.

34 minuty temu, JonyBravo napisał:

Wytwarzanie tarcz, coś jak wytwarzanie nowych hełmów, czy po ludzku przerabianie jak eq ziemi/szafir? 

Po "ludzku", przerabianie z obecnych tarcz.

 

Jeszcze chciałbym się odnieść całościowo do tej dyskusji. Mam wrażenie, że trochę za dużo tutaj prywaty i unaoczniania waszych konfliktów z gry. Coś do tarczy dać trzeba, a nie zgadzam się zwiększaniem dmg w pvp. Każda ze stron ma trochę racji, aczkolwiek trzeba znaleźć jakieś rozwiązanie po środku. Ogólny zarzut jest też na to, że bossy na mapie 127 są słabe i to jest fakt. Proponowałbym im dodanie 7.000.000 hp. Zamiast 23.000.000 miałyby okrągłe 30.000.000 hp. Jak się na to zapatrujecie?

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, BlassYaa napisał:

 

 

Jeszcze chciałbym się odnieść całościowo do tej dyskusji. Mam wrażenie, że trochę za dużo tutaj prywaty i unaoczniania waszych konfliktów z gry. Coś do tarczy dać trzeba, a nie zgadzam się zwiększaniem dmg w pvp. Każda ze stron ma trochę racji, aczkolwiek trzeba znaleźć jakieś rozwiązanie po środku. Ogólny zarzut jest też na to, że bossy na mapie 127 są słabe i to jest fakt. Proponowałbym im dodanie 7.000.000 hp. Zamiast 23.000.000 miałyby okrągłe 30.000.000 hp. Jak się na to zapatrujecie?

 Na zmiane hp mozna przystać. Jeszcze jest pytanie czy tarcza bedzie osiągala dla ludzi którzy wchodzą na mape? Czy tylko dla tych co posiadają ulepy?

  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...