Skocz do zawartości

Mini Aktualizacja - Licytacje, Nowe Tarcze i inne!


Widmo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@BlassYaa Ja bym chciał zaproponować drobne usprawnienie w oknie logowania. Mianowicie chodzi mi o to, by dodać możliwość logowania postaci za pomocą skrótów klawiszowych. Przykładowo mamy 6 zapisów na jednej stronie w kliencie więc możemy je logować klawiszami F1-F6. Niektórzy gracze przy niektórych czynnościach używają bardzo małej rozdziałki przez co okno zapisów jest ucięte więc muszą klepać passy ręcznie. Pomijając nawet ten przykład, możliwość zalogowania sobie postaci jednym kliknięciem jest po prostu bardzo wygodna :)
Na pewnym dobrze wszystkim znanym serwerze sprawdza się to bardzo dobrze i myślę że można przemyśleć wprowadzenie tego również tutaj :)

 

Co do aktualizacji to jak najbardziej na + :) Miło widzieć że nadal tak bardzo się staracie Filip 

  • Like 3
  • Thanks 2
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, PraY napisał:

@BlassYaa może byście zrobili przy aukcjach stałą opłatę za złożenie oferty? Typu daję swoją ofertę np. 1000w i za samo jej złożenie ściągałoby z konta stałą opłatę xx wonów, a w momencie kiedy ktoś mnie przebije to 1000w wraca, ale te xx won przepada. 

+1, JESZCZE SKUTECZNIEJSZE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, PraY napisał:

@BlassYaa może byście zrobili przy aukcjach stałą opłatę za złożenie oferty? Typu daję swoją ofertę np. 1000w i za samo jej złożenie ściągałoby z konta stałą opłatę xx wonów, a w momencie kiedy ktoś mnie przebije to 1000w wraca, ale te xx won przepada. 

bez kitu dobry pomysł +1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, PraY napisał:

@BlassYaa może byście zrobili przy aukcjach stałą opłatę za złożenie oferty? Typu daję swoją ofertę np. 1000w i za samo jej złożenie ściągałoby z konta stałą opłatę xx wonów, a w momencie kiedy ktoś mnie przebije to 1000w wraca, ale te xx won przepada. 

Jaka to mialaby byc oplata?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, PraY napisał:

@BlassYaa może byście zrobili przy aukcjach stałą opłatę za złożenie oferty? Typu daję swoją ofertę np. 1000w i za samo jej złożenie ściągałoby z konta stałą opłatę xx wonów, a w momencie kiedy ktoś mnie przebije to 1000w wraca, ale te xx won przepada. 

+1

8 minut temu, BlassYaa napisał:

Jaka to mialaby byc oplata?

Myślę, że mogłoby to być procentowo ustawione. Np. 5%, czyli do 100w dopłacasz 5wonów, przy 200w, 10w, ale załóżmy, że byłby limit maksymalny. Czyli np przy 500w byłoby to 25w, i przy 2000w również 25w. To tylko przykładowe liczby.

 

Oczywiście jeśli nie byłoby problemu ze skryptem do tego.

Edytowane przez Potężny Mag
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, BlassYaa napisał:

Jaka to mialaby byc oplata?

No chodzi mi o to, że złożenie każdej naszej oferty byłoby płatne. Przykładowo ja składam na aukcję ofertę 2000 won i automatycznie za złożenie tej oferty ściagana jest bezzwrotna opłata np. 100w. Potem jeżeli ktoś mnie przebije i ja chce złożyć nową oferte np. 4000w to ponownie ściąga mi z konta za jej złożenie 100w (te 2k i 4k won normalnie wracają na konto, tak jak jest zaplanowane). Myśle, że jest o kozak opcja, bo nie ściągałoby to tylko kaski od osoby, która wygra danego dnia, tylko od każdego kto walczył w licytacji.

Edit: o albo tak jak @Potężny Mag napisał, że ta stała (bezzwrotna) opłata wynosiłaby np. 5% czy 10% od złożonej przez nas oferty.

Edytowane przez PraY
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Widmo napisał:

20% Niwelacji siły neg. efektów na Secie

Jedyny kamień na który będzie to na prawdę sensowne, to biały. Na niebieskim skrócenie czasu nie da za wiele. Na fioletowym też nie daje to zbyt dużej różnicy

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, PraY napisał:

No chodzi mi o to, że złożenie każdej naszej oferty byłoby płatne. Przykładowo ja składam na aukcję ofertę 2000 won i automatycznie za złożenie tej oferty ściagana jest bezzwrotna opłata np. 100w. Potem jeżeli ktoś mnie przebije i ja chce złożyć nową oferte np. 4000w to ponownie ściąga mi z konta za jej złożenie 100w (te 2k i 4k won normalnie wracają na konto, tak jak jest zaplanowane). Myśle, że jest o kozak opcja, bo nie ściągałoby to tylko kaski od osoby, która wygra danego dnia, tylko od każdego kto walczył w licytacji.

Edit: o albo tak jak @Potężny Mag napisał, że ta stała (bezzwrotna) opłata wynosiłaby np. 5% czy 10% od złożonej przez nas oferty.

No i + z tego taki, że nie byłoby głupiego przebijania o 1w, tylko jak już to o większe sumy, bo każdemu by było szkoda prowizji :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, WebDeveloper napisał:

Cena setek jest git, jak będzie mniej wonów na serwerze to i ta cena będzie bardziej odczuwalna.

cena setek według mnie za mała. I tak było ich w chuj na serwerze, na sklepach po 3-4 wony wiec no. Coprawda teraz jest nielimitowana ilosc ich ale jednak. 5-10 w imo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiany fajne, osobiście dodam, że moglibyście też dorzucić jedną z propozycji z forum czyli przepy ametystowe i tharskie również do sklepu, zawsze to kolejny sposób na wypompowanie kaski jak już ludziom skończą się ich zapasy, dodatkowo można by obniżyć ilość yang wypadających z chena, lodowego smoka oraz seta i to drastycznie, do poziomu rhegala, zmniejszy to napływ wonów do serwera i przyśpieszy proces poprawiania wartości wona. Można coś dodać jako rekompensatę do dropu, chociaż przy takim secie to i tak drop jest dość masywny.(Wiadomo set wymaga dużego nakładu by go robić, ale myślę, że ucięcie yang bez rekompensaty aż tak tam nie zaboli)

Również jak osoby wyżej pisały fajną opcją byłoby dodanie tej opłaty za sam fakt zalicytowania np:
Zalicytowanie w przedziale:

do 1k w- płacimy 10w podatku

do 2.5k w płacimy 25w podatku

powyżej 2.5k w płacimy 50w podatku.

Co do ceny setek, jest jak najbardziej ok, jak już wony podrosną na wartości to i tak wystarczająco będzie boleć ich koszt.

Edytowane przez Nozer
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Nozer napisał:

Zmiany fajne, osobiście dodam, że moglibyście też dorzucić jedną z propozycji z forum czyli przepy ametystowe i tharskie również do sklepu, zawsze to kolejny sposób na wypompowanie kaski jak już ludziom skończą się ich zapasy, dodatkowo można by obniżyć ilość yang wypadających z chena, lodowego smoka oraz seta i to drastycznie, do poziomu rhegala, zmniejszy to napływ wonów do serwera i przyśpieszy proces poprawiania wartości wona. Można coś dodać jako rekompensatę do dropu, chociaż przy takim secie to i tak drop jest dość masywny.(Wiadomo set wymaga dużego nakładu by go robić, ale myślę, że ucięcie yang bez rekompensaty aż tak tam nie zaboli)

Również jak osoby wyżej pisały fajną opcją byłoby dodanie tej opłaty za sam fakt zalicytowania np:
Zalicytowanie w przedziale:

do 1k w- płacimy 10w podatku

do 2.5k w płacimy 25w podatku

powyżej 2.5k w płacimy 50w podatku.

Co do ceny setek, jest jak najbardziej ok, jak już wony podrosną na wartości to i tak wystarczająco będzie boleć ich koszt.

Cyce Cię swędzą ? odczep się od yangów z chena itp ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Nozer co do obniżenia ilość yang wypadających z chena, lodowego smoka oraz seta może kiedyś to wprowadza, w każdym bądź razie takie 'kosmetyczne' zmiany nie są ogłaszane w postach na forum, nikt nie lubi jak się mu cos 'zabiera' ?

Edytowane przez WebDeveloper
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kurwa Mac,  @BlassYaa zaimponowałeś mi teraz jak chuj, nakladeczki pierwsza klasa,  kostiumy 11/8 w skali beauforta, setunie po 3w chociaż teraz typy sie nie będą świecić na żółto od setek w m1.  NO CZEGO CHCIEĆ WIĘCEJ OD VALIUMKA?   Wyjebalo poza skale wielki pog ❤️   

 

Ps:  Fajnie by było tez zobaczyć jakieś łowisko dla wędkarzy, jakieś fajne bajoro ( mowa tu o dodaniu nowej mapki ) wiem, że zbędne ale czemu nie ? 

Edytowane przez JoshuaFate
Bo zapomnIalem dopisać o bajorku xD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, WebDeveloper napisał:

@Nozer co do obniżenia ilość yang wypadających z chena, lodowego smoka oraz seta może kiedyś to wprowadza, w każdym bądź razie takie 'kosmetyczne' zmiany nie są ogłaszane w postach na forum, nikt nie lubi jak się mu cos 'zabiera' ?

Wiadome że raczej tego nie ogłoszą przed wprowadzeniem, ale warto napisać by administracja zauważyła i też to rozważyła w swoim gronie ?

Ogólnie można by też aktualną loterię lekko zmienić pod tym względem by np. występowały jednocześnie dwie loterie, jedna na przedmioty typu rubinowa kula czyli kontrola ilościowa przedmiotów i zwiększanie ich wartości, bo yang tam prawie nie ubędzie oraz druga w tym samym czasie tylko z itemami typu fasolka zen do wyjadania won z serwera. W propozycjach istnieje pomysł by dodać fryzury do strojów, więc może jedna część loterii będzie odpowiadać za dostarczanie kostiumów na serwer, a druga będzie dostarczać nam fryzurek do tychże kostiumów?

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Schabowy napisał:

Mozecie podac itemy do craftu nowych tarczy ? 

Można kilka rzeczy obstawić, ale jako ze cena itemow na rynku jest aktualnie adekwatna do wkładu w postać i EQ, to jest szansa ze itemy będą szły takie jak na EQ szafirowe / ziemii. 

Mam nadzieje, ze tarcza PVP nie będzie służyła tym razem do podnoszenia cen na każdym innym przedziale. Postacie z niższych przedziałów, na tyle dobrze zarabiają ze sprzedają itemki za pln, zamiast iść wyżej przedział, który powinien być bardziej opłacalny.

Na początku obstawiałem ze gdzieś wpakują kwiaty paproci, ale jak zobaczyłem ze większość postaci w absach w pewnej gildii nie ma oddanych chao na ludzi, to teraz wiem ze cena tego ulepu z mapy 79 była spowodowana za mała konkurencja na wyższych przedziałach :)

Edytowane przez WebDeveloper
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze troche i set osiągalny na 1 postać : -D

Tarcza Natury - Na jakiej zasadzie będzie działać bonus niwelacji siły neg. efektów na secie? 1/5 szansy że kamyk spadający na łeb nie rzuci efektu? Dodatkowo przerabiając tarcze, ubywa nam bonus odporności na klątwe, czy jednak on przechodzi?

Tarcza Heraklesa - 5% szansy nie zrekompensuje w żaden sposób dodatkowe 5% odp na luda i 2% obrony, do tego klasowe tarcze przy tym mogą pójść na odstawke. - Nadal 5% to szansa, która jest dodatkowo mała, proponował bym zwykłą niwelacje odp/odp um.

Zmiany w setkach - Trochę szkoda że w inżynierze odpada praktycznie główny zarobek, nie wiem czy braliście statystyki z każdego npc ile zarabia, obawiam się że może zostać on teraz bardzo pomijany.

Koło SM - Czy nowe/dodatkowe przedmioty w kole spowodują utrudnienie w zdobyciu nagrody głównej, po którą w 99% kręci się te koło, czyli nakładki pvp?

Kostiumy nakładki - Będą one przypisane jako element do bonusu z seta (4% ataku +moby) do wszystkich części jakie są obecnie, czy też może całe skompletowanie nowego seta dopiero będzie dawać dodatkowy bonus za komplet lub w ogóle nie będzie żadnego bonusu za te "nowe" części z loteri?

Co do mapki jak na moje elegancko wygląda, tylko pytanie tepając na mapke 127, będzie wymagane posiadanie przepustki tharskiej oraz ametystowej?

 

"Z myślą o najwyższym przedziale przygotowaliśmy dwie nowe Tarcze." - Z myślą o najwyższym przedziale braliście pod uwagę że skończona postać bije w bosy 700k+, kiedy dmg wymagany do zbicia to minimum 400k, czyli dmg wykręcany bez problemu w abs przez JEDNĄ postać?

 

Z tego co mi się wydaje, po wprowadzeniu ametystowej bosy z aktualizacji dostały odpowiedniego balansu, nie przypomina mi się sytuacja, aby postać full abs była w stanie solo zbić bosa, nie mówiąc już o posiadaniu takiego abs jak obecnie, aby wystać na spokojnie 2 postacie.

Po upku ziemi, doszło sporo ataku i wartości, również chyba wszystkie bosy przed upkiem zostały wzmocnione(nie wiem jak te z ziemią były balansowane), jakby nie patrzeć, doszło 20% ataku, ~300 wartości ataku, ~50% potwory, 4% mistyki, 5% sr, +10% cała alchemia, do tego więcej bonusu na mrok a jeszcze więcej na ziemie + ostatnio ktoś wpadł na pomysł bonusu za komplet z seta eventowego, który również robi robote, zapewne jeszcze jakieś wartości pominąłem - krótko mówiąc odpał na postacie taki, że bosy stały się mało wymagające i mega papierowe, do tego nic nie biją (zauważyłem to przy trzymaniu na klacie 20 setów podczas zuo i zbijając je na 4 postacie bez jakiegoś większego problemu) - nie wiem czy taki był zamiar, ale kolejne aktualizacje, urozmaicenia w eventach, każdy gram % na moby i odp doprowadza do jeszcze bardziej "easy" bosów, które i tak są aż ponadto łatwe.

Bardzo bym chciał usłyszeć od kogoś doświadczonego, ile wymaxowaną postacią obecnie bije się w bosy na mapie 120, a ile się w nie biło przed aktualizacją na ziemie, mówię tu o full pvm oraz abs, myślę że to również było by ciekawe porównanie zmian.

Edytowane przez NoFe4R
  • Like 2
  • Haha 1
  • Poggies 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Z myślą o najwyższym przedziale przygotowaliśmy dwie nowe Tarcze." - Z myślą o najwyższym przedziale braliście pod uwagę że skończona postać bije w bosy 700k+, kiedy dmg wymagany do zbicia to minimum 400k, czyli dmg wykręcany bez problemu w abs przez JEDNĄ postać?"

W full abs to kolo 220k siada, wiec nie wiem skąd takie wartości

"5% szansy nie zrekompensuje w żaden sposób dodatkowe 5% odp na luda i 2% obrony"

Dodatkowe odporności są potrzebne, i to jest minimum które powinno dojść by w skończonej postaci pod stanie (bez 5% odpo z EQ) nie paść na jednego skilla. Jeżeli jest tutaj cos do zmiany, to zwiększenie obrony o 1-2%

Edytowane przez WebDeveloper
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...