Skocz do zawartości

Zapowiedź Aktualizacji - Podstawowe Informacje!


BlassYaa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 27.04.2020 o 6:17 PM, kajsky napisał:

^ no ta zapomniałem bosy mają być dostępne dla każdego maćka bez eq pod stanie, postaci i ekipy;ppp

 

W dniu 27.04.2020 o 6:36 PM, Balcerowicz napisał:

Zawsze ta sama śpiewa bosy nie dostępne xD

Do chuja Pana idź na tego pierdolonego Gargulca suwerena czy chuj wi co innego z kolegą pod pachą a wkoncu coś zbijesz że jesteś pewnie typem gracza co raz go ktoś wybił i mówi że są niedostępne. 

Kradło się bossy topowym gildia bo zawsze ktoś kiedyś spierdoli i masz zielone światło aby takiego bossa zajebac. 

Na dłuższą metę jak nie zrobisz abs będziesz jebany do końca życia przez tych co zrobili i trzepia kasę bo im się chciało bo abs mój drogi to inwestycja , a kiedyś też byli jebani bardziej czy mniej. 

Nawet powiem Ci przykład takiej casablanki jak była jebana przez jagerow gdy weszła czasami na 120 aż wkoncu dostali te bossy i oni ich jebia w dupe aż miło.

Dziękuję koniec wykładu. 

 

W dniu 27.04.2020 o 8:34 PM, Jube napisał:

server dropów

2na moby > 15absa

pierdolcie się maćki, albo eq albo ruchanie w dupsko

podać wazeline?

O kulturze wypowiedzi chłopcy nie słyszeliście? Do czego chcę nawiązać, do monotonii na serwerze. Jest to pierwszy serwer Blassa, który jest dużym sukcesem, ponieważ w pełni się zaangażował wraz z Denem. Niestety, rozgrywka została sprowadzona do zdobycia przepustki, zrobienia tego samego dungeonu. Nie byłoby w tym nic złego, gdyby zarobek nie polegał na robieniu tylko dungeonów kilkaset/tysięcy razy. Od 1 do 110 poziomu nikt nie potrzebuje robić eq do pvp, bo po co, stąd dla 95% graczy 2% potwory > 15absa. Epidemia spowodowała duży napływ graczy, który w połączeniu z dużą ilością przepustek na rynku doprowadził do sytuacji, że rzeczy na rynku stały się mniej wartościowe, a czas poświęcony na robienie dungeonu się nie zmienił.

 

Co ja chciałbym zaproponować, to żeby następne aktualizacje, wprowadzały trochę więcej rozgrywki na otwartych mapach dla wszystkich, aby gracze zaczęli rozwijać ekwipunek pvp od podstaw.  Np. bossy respiące się co 2h, ale o połowę mniej opłacalne od tych respiących się co 4h. Drop z takich bossów musiałby łączyć się z jakimś nowym systemem, typu alchemia, amulety, pierścienie (co fantazja administracji poniesie), byle by nie były one tylko kolejnym źródłem rady pustelnika, zwoju egzo i kamienia duchowego.

 

Świetnie byłoby zobaczyć dungeon, na który przepustki są do zdobycia z metinów (mała szansa), a najlepiej tylko z bossów, właśnie takich co 2h, aby nie robiło się go kilkaset razy, a góra kilkanaście w ciągu tygodnia. Dungeon taki powinien być wyzwaniem dla postaci, więcej pięter z minibossami, mniej z bezsensownym biciem potworów. Chciałbym, żeby valium nie zmierzało tylko w kierunku symulatora dungeonów (czyt. robienie dugeonu setki razy).

Nie wszyscy gracze grają całe dnie na kompie jak wy panowie i będą się uganiać za pixelami  X godzin (w tym czasie Maciek zarobiłby PLN na waszą postać). 

 

PS:

Mam całe eq mroku +9, całą wyborną alchemię perf (oprócz ametystu) i zbijam sobie gnolla strażnika z dwoma szamanami 125 na plecach sam, rozgrywka się ograniczyła do 3 rzeczy: ametystowe metiny, rogal, bossy na smoczym wzgórzu). Na moim etapie gra już jest nudna, mogę wejść co najwyżej na jeden resp bossów, tylko po co?

Edytowane przez kostucha
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, kostucha napisał:

 

 

O kulturze wypowiedzi chłopcy nie słyszeliście? Do czego chcę nawiązać, do monotonii na serwerze. Jest to pierwszy serwer Blassa, który jest dużym sukcesem, ponieważ w pełni się zaangażował wraz z Denem. Niestety, rozgrywka została sprowadzona do zdobycia przepustki, zrobienia tego samego dungeonu. Nie byłoby w tym nic złego, gdyby zarobek nie polegał na robieniu tylko dungeonów kilkaset/tysięcy razy. Od 1 do 110 poziomu nikt nie potrzebuje robić eq do pvp, bo po co, stąd dla 95% graczy 2% potwory > 15absa. Epidemia spowodowała duży napływ graczy, który w połączeniu z dużą ilością przepustek na rynku doprowadził do sytuacji, że rzeczy na rynku stały się mniej wartościowe, a czas poświęcony na robienie dungeonu się nie zmienił.

 

Co ja chciałbym zaproponować, to żeby następne aktualizacje, wprowadzały trochę więcej rozgrywki na otwartych mapach dla wszystkich, aby gracze zaczęli rozwijać ekwipunek pvp od podstaw.  Np. bossy respiące się co 2h, ale o połowę mniej opłacalne od tych respiących się co 4h. Drop z takich bossów musiałby łączyć się z jakimś nowym systemem, typu alchemia, amulety, pierścienie (co fantazja administracji poniesie), byle by nie były one tylko kolejnym źródłem rady pustelnika, zwoju egzo i kamienia duchowego.

 

Świetnie byłoby zobaczyć dungeon, na który przepustki są do zdobycia z metinów (mała szansa), a najlepiej tylko z bossów, właśnie takich co 2h, aby nie robiło się go kilkaset razy, a góra kilkanaście w ciągu tygodnia. Dungeon taki powinien być wyzwaniem dla postaci, więcej pięter z minibossami, mniej z bezsensownym biciem potworów. Chciałbym, żeby valium nie zmierzało tylko w kierunku symulatora dungeonów (czyt. robienie dugeonu setki razy).

Nie wszyscy gracze grają całe dnie na kompie jak wy panowie i będą się uganiać za pixelami  X godzin (w tym czasie Maciek zarobiłby PLN na waszą postać). 

 

PS:

Mam całe eq mroku +9, całą wyborną alchemię perf (oprócz ametystu) i zbijam sobie gnolla strażnika z dwoma szamanami 125 na plecach sam, rozgrywka się ograniczyła do 3 rzeczy: ametystowe metiny, rogal, bossy na smoczym wzgórzu). Na moim etapie gra już jest nudna, mogę wejść co najwyżej na jeden resp bossów, tylko po co?

Jak Ci nie odpowiada robienie tego samego x razy to pora pakować walizę na dział sprzedaż sorki taki typ serwera, taki mamy klimat. 

Mi np. ostro siedziało jak dostałem wpierdol pod bossem zamykałem się na dungu miesiąc a potem wracałem z kurewskim ABS  że na  respie połowa gildi oponentów nie mogła mnie wysadzić. 

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kostucha napisał:

Mam całe eq mroku +9, całą wyborną alchemię perf (oprócz ametystu) i zbijam sobie gnolla strażnika z dwoma szamanami 125 na plecach sam, rozgrywka się ograniczyła do 3 rzeczy: ametystowe metiny, rogal, bossy na smoczym wzgórzu). Na moim etapie gra już jest nudna, mogę wejść co najwyżej na jeden resp bossów, tylko po co?

No tak, bo majac 125 i przerobione eq lepiej bic mape 107 i plakac ze tam ludzie cie nie moga wybic i maja slabsze eq lolo ?

Nic sie nie zmieni, nie raz nie dwa przez pierwszy rok gry napominalem blasowi zeby cos ruszyc w strone pvp, ale tego nie zmienisz. To bardziej mentalnosc ludzi zeby grac w symulator farmy. Popatrz na wojne kurestw, na przedzialach 100+ nie wychodzi nawet 10 osob zliczajac 3 krolestwa.

A i prosze nie obrazac @Jube ego, nie jego wina ze jest patusem

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, TasuseK napisał:

No tak, bo majac 125 i przerobione eq lepiej bic mape 107 i plakac ze tam ludzie cie nie moga wybic i maja slabsze eq lolo ?

Nic sie nie zmieni, nie raz nie dwa przez pierwszy rok gry napominalem blasowi zeby cos ruszyc w strone pvp, ale tego nie zmienisz. To bardziej mentalnosc ludzi zeby grac w symulator farmy. Popatrz na wojne kurestw, na przedzialach 100+ nie wychodzi nawet 10 osob zliczajac 3 krolestwa.

A i prosze nie obrazac @Jube ego, nie jego wina ze jest patusem

To, że mam 125 lvl i przerobione eq nie znaczy, że dam radę zbić sam bossa na ametystowym, jeśli mam mieć profit, a nie mieć wgl, to co lepiej wybrać? Po za tym ledwie skompletowałem eq mroku, jestem niedzielnym graczem, także nawet jeszcze nie obczaiłem gdzie się na ametystowym respią bossy XD

Edytowane przez kostucha
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, kostucha napisał:

To, że mam 125 lvl i przerobione eq nie znaczy, że dam radę zbić sam bossa na ametystowym, jeśli mam mieć profit, a nie mieć wgl, to co lepiej wybrać? Po za tym ledwie skompletowałem eq mroku, jestem niedzielnym graczem, także nawet jeszcze nie obczaiłem gdzie się na ametystowym respią bossy XD

Ja Ci pokażę gdzie są bossy na 120 jak coś a Ty zbijesz jakiegoś na respie ok?

  • Like 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Podeptany napisał:

ze tak zapytam, ta naprawa mistyczne i zabie dunga, to po prostu jest zabranie mozliwosci farmienia mobow ? ze musisz kliknac przepustke by pojawily sie moby lub po wydropieniu 5 juz sie moby nie pojawia ? cos z lowieniem lub gornictwem bedzie robione ?

Na pewno teraz nie powiedza co bedzie robione z zabim i mistycznym, trzeba czekać na prezentacje aktualizacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje dodać nowe misje do Chao zwiazane  z ulepami , jako to serwer ktory opiera sie głównie na dropie wiec ulepszaczy jest sporo . Misje by dotyczyły podstawowych map m1 , m2 , dolina , pustynia , sohan i ognista . Zrobic 6 przedzialow , kazdy przedzial to jedna mapa i oddawac po 200szt kazdego ulepa w zamian dostawac jakies lekkie bonusy typu jakis pkt do statystych , czy cos podobnego do bonusów z misji szkaty/KD'ki . Gdy skonczymy ulepy z m1 przechodzi do ulpe z m2 i analogicznie dalej . Umozliwy to graczom na nizszym poziomie dodatkowy zarobek a graczy do lvl 65 jest sporo było by fajne urozmaicenie . oczywiscie bonusy dostosowane do serwera zeby nie wybustowały na mega koksy postacie tylko delikatnie podniosły damage ewentualnie jakies odpornosc . 

Robimy duzo dungów typu : pustynny , zatoka orkow , mistyk ,zabi , dt  i dropia te ulepy i mozna by powiedziec ze sa bezwartosciowe .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, kjusudysad napisał:

Proponuje dodać nowe misje do Chao zwiazane  z ulepami , jako to serwer ktory opiera sie głównie na dropie wiec ulepszaczy jest sporo . Misje by dotyczyły podstawowych map m1 , m2 , dolina , pustynia , sohan i ognista . Zrobic 6 przedzialow , kazdy przedzial to jedna mapa i oddawac po 200szt kazdego ulepa w zamian dostawac jakies lekkie bonusy typu jakis pkt do statystych , czy cos podobnego do bonusów z misji szkaty/KD'ki . Gdy skonczymy ulepy z m1 przechodzi do ulpe z m2 i analogicznie dalej . Umozliwy to graczom na nizszym poziomie dodatkowy zarobek a graczy do lvl 65 jest sporo było by fajne urozmaicenie . oczywiscie bonusy dostosowane do serwera zeby nie wybustowały na mega koksy postacie tylko delikatnie podniosły damage ewentualnie jakies odpornosc . 

Robimy duzo dungów typu : pustynny , zatoka orkow , mistyk ,zabi , dt  i dropia te ulepy i mozna by powiedziec ze sa bezwartosciowe .

Tylko na te mapy bonusy są średnio przydatne, po co komu bonus na zaczarowane lody z sohan? Prędzej byłbym za jakimś skupem gdzie po niskiej cenie możesz sobie powymieniać mało istotne ulepy jak jakieś matowe lody+, futra yeti + czy nawet zęby orka + dla mniejszych leveli. Wpadałoby kilka kk dodatkowo i w plecaku by nie było śmietnika potem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...