Skocz do zawartości

Zapowiedź Aktualizacji - Podstawowe Informacje!


BlassYaa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, BlassYaa napisał:

A co mam zrobic 5 map co kazdy poziom by gracz z 55 lvlem mial rowne szanse z kazdym? Nie ma tu innego rozwiazania. Albo rywalizuja tak jak moga nie wbijajac poziomu albo niech go wbija i przeniosa sie na przedzial 79. To ze ktos chce robic postke na turniej na dany lvl to spoko (raptem kilka postaci), ale jego personalne i odosobnione upodobanie nie moze miec przelozenia na cala grupe graczy, ktora jest bardzo liczna. Idac twoim tokiem myslenia trzeba byloby na wszystko robic przedzialy co kilka poziomow. Tworzysz problem tam gdzie go nie ma.

Przecież ja się nawet do Ciebie nie odniosłem XD. Skomentowałem post użytkownika wyżej o rozszerzeniu do 79lvl. Twoje (wasze) założenie o przedziale 55-75 jest dobre i w żadnym momencie nie wypowiadałem się o zrobieniu 5 map. Także nie rozumiem w ogóle o co Ci chodzi. W dodatku nawet w swojej wypowiedzi do @Lova zadałem zwykle pytanie. Nazwanie tego „robieniem problemu tam gdzie go nie ma” jest mocnym nadużyciem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, taums napisał:

wytłumacz to takim graczom jak @anty który ustawia x postaci 130 pvp na wiekszosci ch respu gargulca etc. który się tłumaczy ulepszaniem tytanek zaprzeczając po chwili samemu sobie że "nie ma co z kwitem robić, tyle tego ma" :) chodzi mi oczywiście o "samowystarczalność" postaci z 130 lvlem które mają dostęp od bossów 107 poprzez wobbe/jotuna do rogala aż do chena, teraz dojdą im nowe mapy zarobkowe, a gracze z 110 lvlem dalej będą musieli kilka miesięcy spędzić na 107 żeby skleić jakiekolwiek eq które pozwoli im pójść z giereczką "dalej"

I dokładnie o to mi chodzi jeśli chodzi o dogonienie topki na tych mapach. Skoro będą nowe możliwości zarobków dla najwyższych lvl oraz dla tych niższych to przydałoby się tez coś dla przedziału 95-120

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli szkaty legendy z 107 będą warte sporo napewno będą obstawiane przez 130 postki pod wybijanie, tak jak wspomniałem trochę wcześniej, zasięg możliwości dla postaci z 130 lvl jest zbyt duży, ich samowystarczalność jest za duża, zaciera się w tym przedziale 100-130 lvl zazębianie współpracy tj. 110 lvl dropnie Item x kupi go od niego gracz 130 lvl, 130 lvl dropnie Item y kupi go od niego gracz z 110 lvlem itp itd, znika ta symbioza między graczami 130 a reszta poniżej tego przedziału i zaczyna się era " idź se tam metki w M1 pobij, drop marmury bo potrzebuje" ...

  • Like 3
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jeszcze bardziej będzie opłacało się farmienie jak oszalały Nemere, bo na dobrej postaci zrobisz je 3, gdy takiego Azraela zbijasz jednego.
Zrozumiałe jest podniesienie hp Trytonowi+ ale jeszcze bardziej uderzać w DC?

Edytowane przez hulajducha
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, taums napisał:

Jeżeli szkaty legendy z 107 będą warte sporo napewno będą obstawiane przez 130 postki pod wybijanie

w to wątpię, będziemy mieli legendę na 120 dużo bardziej opłacalna zapewne. Do tego nowe bossy na mapie 127, a Ci którzy na mapę 127 nie wejdą zawsze będą mieli mapę 120. Wszyscy będą chcieli nadgonić eq etc a nie sie ganiac za legenda 107

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, taums napisał:

Jeżeli szkaty legendy z 107 będą warte sporo napewno będą obstawiane przez 130 postki pod wybijanie, tak jak wspomniałem trochę wcześniej, zasięg możliwości dla postaci z 130 lvl jest zbyt duży, ich samowystarczalność jest za duża, zaciera się w tym przedziale 100-130 lvl zazębianie współpracy tj. 110 lvl dropnie Item x kupi go od niego gracz 130 lvl, 130 lvl dropnie Item y kupi go od niego gracz z 110 lvlem itp itd, znika ta symbioza między graczami 130 a reszta poniżej tego przedziału i zaczyna się era " idź se tam metki w M1 pobij, drop marmury bo potrzebuje" ...

Jeżeli przerasta Cię rywalizacja, to ta gra nie jest dla Ciebie. Ten ciągły płacz robi się już irytujący. Po, to jest nakrecanie endgamingu aby skłaniać ludzi do wbijanie lvla i walki na nim A nie siedzenie na mniejszym lvlu i plakanie, ze nie masz co robic. Wbij lvl, znajdz ekipe i walcz. Nie ma w tym nic skomplikowanego.

Gdybyś ogarniał chociaż trochę valiuma. Miał byś pojęcie, ze legenda, to boss lotyny. Czyli resp i się losowo, nie w jednym, tym samym miejscu. Więc masz świetną sposobność aby zbić legendę przed innymi ekipami. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie da się upilnować wszystkiego, 107 będzie najmniejszym celem dla ludzi. Wiele ekip będzie nadrabiało 120, kiedy 127 będzie bita przez topke a 107 jeszcze inne, nowe gildie przejmą. Imo git opcja tylko kwestia tego, czy wracamy do stałych respów legend.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, krazikjpxd napisał:

chyba oszalałeś,to byłby największy błąd blassa,po którym od razu sellam konto

i znowu będą się biły o nie tylko 2 gildie ?

lepsze to niż losowe legendy które może zbijać byle dropek na 3 konta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, krazikjpxd napisał:

chyba oszalałeś,to byłby największy błąd blassa,po którym od razu sellam konto

i znowu będą się biły o nie tylko 2 gildie ?

2 gildie bd sie bily o wszystkie legendy w tym samym czasie ???

Legendy sa raczej stworzone dla dobrych ekip - zeby nie powiedziec, topki - a nie dla przypadkowych mackow, którzy znajda przez przypadek.

Pamietam jak to bylo przed update 120. Legendy zbijaly w wiekszosci stare Cyki i cos tam probowaly jegery a gdy na forum pojawila sie prezentacja updatu a w niej info o losowych respach legend to nagle sie pojawil wysyp mackow ktore mialy mIec "podjazd" do nich. Wyszlo to jak wyszlo. Wg mnie na minus bo zabilo to rywalizacje o nie i sprawilo ze tytanki staly sie mniej unikalnym itemem. Zbicie legendy ktora miala staly resp to bylo cos, oznaczalo ze masz dobra ekipe i trzeba sie z tb liczyc, a teraz ? Kiedys wszyscy wiedzieli kto zbija legendy, kto probuje przeszkadzac tam, a teraz ? Kto pierwszy ten lepszy

  • Like 1
  • Poggies 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wprowadzenie mapy dla 55-75 lvl'i

- Ja bym podniósł lvl minimalny a zwiększył maksymalny

na 55 jest dużo możliwości 

1. Dung mistyczny

2. Dung żabi

3. rubinka

4. bossy 

5. pradawne

6. dt

7. szarfy

Na takim np 75-79

1. Nemerka ( oslabiony drop?)

2. rubinka

3. pradawne

4. dt (na tym 55lvl i tak lepszej dt )

5. szarfy

Nie gram na żadnym z tych poziomów lecz myślę ,że ci 55 mają więcej możliwości niż te 75-79

Więc ja bym skupiłbym się aby nowa mapa dawała możliwości przedziałowe tym co mają mniej sposobów na zarobek

Myślę ,że podniesienie tych przedziałów o 4 w górę byłoby korzystniejsze .. bo są też te postacie 79lvl i oni mają chyba najgorzej o zarobek..

A dodam ,że 79LVL (rozwijajace się pod turnieje) postacie mamy i bym im dał pod zarobek coś :)

 

Opcjonalnie 55-79 lub 59-79 ale lepiej wyłączyłbym 55 postacie ponieważ i tak mają dużo rzeczy do bicia :) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uprzejmie proszę o zakończenie wyzywania się w tym temacie. Następne takie próby będą karane.

Jest to temat  do dyskusji i jak najbardziej możecie mieć odmienne zdania na niektóre tematy i jest to ok, ale w momencie, w którym odbiegacie całkowicie od tematu zacznę rozdawać prezenty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do momentu pojawienia się info o aktualizacji jakoś maćki 2 przedział nie jęczały na forum że nie mają co robić na serwie coś tam se działali nawet na tym 79.. a tutaj proszę info o aktualizacji i już im się przedział mapy nie zgadza xD śmiech bo tylko to potrafi to trafnie określić ;D nie ma tych "postaci pvp do 79" AŻ TYLE nie serwie aby sie reszta musiała do nich dostosować xD 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, p3p3123 napisał:

do momentu pojawienia się info o aktualizacji jakoś maćki 2 przedział nie jęczały na forum że nie mają co robić na serwie coś tam se działali nawet na tym 79.. a tutaj proszę info o aktualizacji i już im się przedział mapy nie zgadza xD śmiech bo tylko to potrafi to trafnie określić ;D nie ma tych "postaci pvp do 79" AŻ TYLE nie serwie aby sie reszta musiała do nich dostosować xD 

nikt nie jęczy...czysta propozycja .. jeżeli jest 75 max to 79 dużej różnicy nie zrobi a urozmaici rozgrywkę takim osobom :) nie ważne czy takich osób jest 10 czy 50 ważne żeby każdemu się miło spędzało czas na serwerze.

Zresztą odpisałem to ja a nawet nie mam postaci żadnej w przedziale 50-80 wiec dla mnie to nie ma różnicy.. Temat jest do proponowania a nie dawania głupich komentarzy jak twoje.  

 

Jeżeli dajesz coś komuś daj również innym.. I w tym przypadku myślę ,ze uwaga o 79 jest słuszna. 

Myślę ,że dla administracji każdy gracz jest ważny a nie tylko większe grupy wiec komentarz zbędny ,bo takimi śmieciowymi odpowiedziami rozpoczynasz gównoburze a dopiero @LuckeR pisał o tym ....

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.03.2020 o 8:28 PM, BlassYaa napisał:

- Dodatkowe bonusy przy 7x Legendarnych Kamieniach - Dodanie 10% wiecej wartości bonusów (tak jak 12xP na pecie) gdy ma się 7x Kamień Legendarny w Kole.

a co jesli by dodać co większe procenty dodawane też przez stopień jakosci? Tzn całe koło matowej alchemii dodaje 5% wiecej bonusów z tego a wybornej iles tam więcej? Takiego Strasburgera zasadzam na szybkosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...