Skocz do zawartości

Aktualizacja - Mapa 120, Riposta/Dopalacz, Obroże, Rankingi, Kolekcjoner i wiele innych!


BlassYaa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz, GroundMaster napisał:

a co dupa szczcypie ze cyki traca kontrole nad bossami? bardzo dobra zmiana

Raczej nie, bardziej chodzi o to, że zabije to rywalizacje o bossy która aktualnie stoi na całkiem przyzwoitym poziomie i nie wygląda to tak, że cyki zbijają 100% bossów. W tej giereczece raczej chodzi o zadymy, a nie to kto szybciej znajdzie bossa i go zbija xd, po coś się robi eq pod zadymy. 

  • Like 1
  • Thanks 2
  • Haha 1
  • Poggies 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Pluta napisał:

Co do rankingu wypraw, za każdego dunga jest ta sama ilość pkt?

Z tego co rozumiem to nie ma znaczenia bo każdy jest liczony osobno np. top1 za żabi dung dostaje nagrody i top1 za mistyczny dostaje.Blass pisał o zrobieniu konkretnego a a nie kto najwięcej ogólnie 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Grota Rheagala

Cytat

Dungeon ten jest kontynuacją Diabelskich Katakumb/Nefrytowych Wysp/Siedliska Mantykor.

można to jakoś skonkretyzować ? jest to coś ala następny boss tak jak w przypadku niebieskiej śmierci po ripperze czy ja tu coś źle kumam ? xD

2. Opaska a Kolczyki kryształu duszy, dlaczego opaska na 100 a kolczyki na 110 poziom ?

3. Setki z ograniczonym czasem uzycia.. no troche kiepskawy pomysł, przytaczam przykład - Wobba bije kilkukrotnie z swojego skilla zabierając przy tym wiecej hp niz mamy, wiec raczej standardowo uzywa sie dwóch setek przy skillu, ciezko bedzie takie coś ustać.

4. Wycofanie z użytku kamieni potwora/metina/bossa równoznaczne z ich całkowitym usunięciem z serwera ? wycofaniem dropu z mobow itp itd ? bo że to że "wycofane są z użytku" to wie większość graczy od kilku miesięcy xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie to aktualizacja mega kozak ale mam wątpliwości do 3 punktów:

1. Riposty i Dopalacze o ile dopalacze mega spoko to już z ripostami nie do końca możemy ją wymaksować tylko na 1 klasę strasznie kojarzy mi się to z alchemią klasową na zandi XD czyli nasza postać nigdy tak na prawdę nie będzie wymakoswana wojennie  bo zawsze będziemy mieli ubytek na 3 klasy.

2. Losowy resp legend ja rozumiem, że dorpy, które nie widziały jeszcze legendy na oczy co chwilę zakładają takie tematy na forum ale wdg mnie słaby pomysł lepsze stałe respy i wojna o legende jak to było na stracie dopóki cyki nie stwierdziły, że dungi opłaca się bardziej latać niż  bić legendy :D 

3. 

" Każdy boss na mapach 120+ ma 35% szansy na każdym skillu, że rzuci na nas "klątwę" która trwa bazowo 12 sekund.

Przez cały okres klątwy otrzymujemy od wszystkiego 20% większy dmg.

Podczas pierwszych 3 sekund klątwy nie możemy używać Błogosławieństwa Smoka"

i steki co sekundę

 

Nie wiem czy to nie przesada żeby nie doszło do sytuacji, że zbijanie na abs będzie niemożliwe.

 

PS

Piękne te sety szczególne pvp ❤️

 

Edit

Jeszcze odnośnie ripost finał turnieju pvp o 1k pln body vs mental i przegrywasz bo masz riposte na ninje jak się wtedy czujesz ?

Edytowane przez Edie
  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, taums napisał:

1.Grota Rheagala

można to jakoś skonkretyzować ? jest to coś ala następny boss tak jak w przypadku niebieskiej śmierci po ripperze czy ja tu coś źle kumam ? xD

2. Opaska a Kolczyki kryształu duszy, dlaczego opaska na 100 a kolczyki na 110 poziom ?

3. Setki z ograniczonym czasem uzycia.. no troche kiepskawy pomysł, przytaczam przykład - Wobba bije kilkukrotnie z swojego skilla zabierając przy tym wiecej hp niz mamy, wiec raczej standardowo uzywa sie dwóch setek przy skillu, ciezko bedzie takie coś ustać.

4. Wycofanie z użytku kamieni potwora/metina/bossa równoznaczne z ich całkowitym usunięciem z serwera ? wycofaniem dropu z mobow itp itd ? bo że to że "wycofane są z użytku" to wie większość graczy od kilku miesięcy xD

1. Nie. Chodzi o to, że ten boss w maksymalnym ekwipunku jest do zrobienia solo i charakteryzuje się w pewnym sensie analogią dropu.

2. Kwestia bonusów i tego, że Kolczyki gdyby były na niższy poziom mogły by być zbyt drogie. Także jest to pewne zabezpieczenie, że nie będą kosztować np. 200 won.

3. Jest to kwestia przemyslenia jeszcze, zobaczymy co na to inni.

4. Chodzi o ich całkowite usunięcie z serwera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, kojkoj123 napisał:

Za dużo wszystkiego na raz. Z tego normalnie byś zrobił 2 aktualizacje. Wszystko nawalone, server Hard a dodane przerabianie eq do expa, lipa. 

Weź pod uwagę, że część rzeczy będziesz mógł dopiero zrobić po jakimś czasie. Nie jest tego wcale tak dużo, a część rzeczy robisz "przy okazji".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Edie napisał:

Ogólnie to aktualizacja mega kozak ale mam wątpliwości do 3 punktów:

1. Riposty i Dopalacze o ile dopalacze mega spoko to już z ripostami nie do końca możemy ją wymaksować tylko na 1 klasę strasznie kojarzy mi się to z alchemią klasową na zandi XD czyli nasza postać nigdy tak na prawdę nie będzie wymakoswana wojennie  bo zawsze będziemy mieli ubytek na 3 klasy.

2. Losowy resp legend ja rozumiem, że dorpy, które nie widziały jeszcze legendy na oczy co chwilę zakładają takie tematy na forum ale wdg mnie słaby pomysł lepsze stałe respy i wojna o legende jak to było na stracie dopóki cyki nie stwierdziły, że dungi opłaca się bardziej latać niż  bić legendy :D 

3. 

" Każdy boss na mapach 120+ ma 35% szansy na każdym skillu, że rzuci na nas "klątwę" która trwa bazowo 12 sekund.

Przez cały okres klątwy otrzymujemy od wszystkiego 20% większy dmg.

Podczas pierwszych 3 sekund klątwy nie możemy używać Błogosławieństwa Smoka"

i steki co sekundę

 

Nie wiem czy to nie przesada żeby nie doszło do sytuacji, że zbijanie na abs będzie niemożliwe.

 

PS

Piękne te sety szczególne pvp ❤️

1. O to wlasnie chodzi gdyz na serverze najlepsze postaci maja : eq 4x15 alchemie wyborna perf i to ma byc ta roznica ktora spowoduje ze dana klasa bd bic wiecej/mniej.

2. losowe respy legend to jest idiotyzm zabije jaka kolwiek rywalizacje bo teraz znaczenie bd miala ilosc osob w gildii a nie ekwipunek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Edie napisał:

Ogólnie to aktualizacja mega kozak ale mam wątpliwości do 3 punktów:

1. Riposty i Dopalacze o ile dopalacze mega spoko to już z ripostami nie do końca możemy ją wymaksować tylko na 1 klasę strasznie kojarzy mi się to z alchemią klasową na zandi XD czyli nasza postać nigdy tak na prawdę nie będzie wymakoswana wojennie  bo zawsze będziemy mieli ubytek na 3 klasy.

2. Losowy resp legend ja rozumiem, że dorpy, które nie widziały jeszcze legendy na oczy co chwilę zakładają takie tematy na forum ale wdg mnie słaby pomysł lepsze stałe respy i wojna o legende jak to było na stracie dopóki cyki nie stwierdziły, że dungi opłaca się bardziej latać niż  bić legendy :D 

3. 

" Każdy boss na mapach 120+ ma 35% szansy na każdym skillu, że rzuci na nas "klątwę" która trwa bazowo 12 sekund.

Przez cały okres klątwy otrzymujemy od wszystkiego 20% większy dmg.

Podczas pierwszych 3 sekund klątwy nie możemy używać Błogosławieństwa Smoka"

i steki co sekundę

 

Nie wiem czy to nie przesada żeby nie doszło do sytuacji, że zbijanie na abs będzie niemożliwe.

 

PS

Piękne te sety szczególne pvp ❤️

Co do 1 i 2 punktu to chciałbym aby wypowiedziało się więcej osób.

Odnośnie 3 punktu to oczywiście będzie to tak dopasowane i ewentualnie zmienione (podczas testów) by nie zabić zbijania na abs ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, GeeNo napisał:

1. O to wlasnie chodzi gdyz na serverze najlepsze postaci maja : eq 4x15 alchemie wyborna perf i to ma byc ta roznica ktora spowoduje ze dana klasa bd bic wiecej/mniej.

2. losowe respy legend to jest idiotyzm zabije jaka kolwiek rywalizacje bo teraz znaczenie bd miala ilosc osob w gildii a nie ekwipunek

Tutaj jeszcze odnośnie tych ripost finał turnieju pvp o 1k pln body vs mental i przegywasz bo masz riposte na ninje jak się wtedy czujesz ?

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Edie napisał:

Tutaj jeszcze odnośnie tych ripost finał turnieju pvp o 1k pln body vs mental i przegywasz bo masz riposte na ninje jak się wtedy czujesz ?

napewno beda wprowadzone razem z tym cofania tych skilli wiec to napewno nie bedzie bilet w jedną strone

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Edie napisał:

Tutaj jeszcze odnośnie tych ripost finał turnieju pvp o 1k pln body vs mental i przegywasz bo masz riposte na ninje jak się wtedy czujesz ?

no wlasnie mi sie to podoba najbardziej. nie bedzie takiej sytuacji jak teraz ze kazdy full eq 4x15 full alchemia eq+9 i kazdy bije ten sam dmg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z perspektywy gracza z niższym poziomem to aktualizacja na prawdę sztos tylko problem jest również w cenie pereł bo nie mają żadnej wartości:( ale również średnio podoba mi się ten pomysł z ripostami i dopalaczami.  A chciałbym sam z siebie zaproponować wyprawę na 30 lub 35 poziom z orkami np z jakims konkretnym bossem na końcu wprowadziło by to trochę więcej zajęć na niskim poziomie A zarazem wnioslo wartosc ekwipunku na niskim poziom mowa np o broniach 30 poziom których wartość jest wręcz zerowa

Edytowane przez szymonstalke
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do losowego respu legend.. mialbym rozwiazanie na to, tylko temat oczywiscie do przemyslenia i zaakceptowania. Według mnie o wiele uprościło by zmniejszenie liczby osób w danej gildii do osób 10 MAX. nie oszukujmy sie. serwer stoi ponad pół roku, a gildii ktore znacza cos wiecej jest.. 3 ? 4 ? zmniejszenie liczby czlonkow w gildii do 10 zalatwilo by ten problem. ktos pomysli sobie... przeciez te gildie beda tworzyly akademie, i mimo ze nie beda pod tą samą banderolą gildijną to nadal bedą w "jednej ekipie", owszem. ale wtedy nawet przy bitce o jakiegos bossa, taka "akademia" mogla by juz bijąc przeciwnikow z tego samego krolestwa na wolnym, gildijnym trybie biła by tez swoich ziomeczkow bo byliby z innej gildii i nie mieli by tej ochrony :)

  • Like 1
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, BlassYaa napisał:

Co wy na to by riposta miala tylko zastosowanie wojenne by odroznic postacie a na arenie pvp jej efekt bylby wylaczony?

już lepiej ale wdy mnie jeszcze lepszym rozwiązaniem było by zmienienie riposty z odporności na klasy na odporność na umki/obrażenia/luda

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • BlassYaa zmienił(a) tytuł na Aktualizacja - Mapa 120, Riposta/Dopalacz, Obroże, Rankingi, Kolekcjoner i wiele innych!
  • BlassYaa zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...