BlassYaa Opublikowano 10 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 2 minuty temu, Pluta napisał: Co do rankingu wypraw, za każdego dunga jest ta sama ilość pkt? Każdy dungeon to jest osobna rywalizacja. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xTentacion Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 Wszystko ładnie pięknie , ale ten kolekcjoner to jakaś porażka ;] 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mjotacz Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 O panie, teraz już sam nie wiem czy mam konto sprzedawać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubbex Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 Teraz, GroundMaster napisał: a co dupa szczcypie ze cyki traca kontrole nad bossami? bardzo dobra zmiana Raczej nie, bardziej chodzi o to, że zabije to rywalizacje o bossy która aktualnie stoi na całkiem przyzwoitym poziomie i nie wygląda to tak, że cyki zbijają 100% bossów. W tej giereczece raczej chodzi o zadymy, a nie to kto szybciej znajdzie bossa i go zbija xd, po coś się robi eq pod zadymy. 1 2 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muchomoreek Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 Masno, chociaż za dużo trochę tego 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BedeProMamo Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 4 minuty temu, Pluta napisał: Co do rankingu wypraw, za każdego dunga jest ta sama ilość pkt? Z tego co rozumiem to nie ma znaczenia bo każdy jest liczony osobno np. top1 za żabi dung dostaje nagrody i top1 za mistyczny dostaje.Blass pisał o zrobieniu konkretnego a a nie kto najwięcej ogólnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taums Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 1.Grota Rheagala Cytat Dungeon ten jest kontynuacją Diabelskich Katakumb/Nefrytowych Wysp/Siedliska Mantykor. można to jakoś skonkretyzować ? jest to coś ala następny boss tak jak w przypadku niebieskiej śmierci po ripperze czy ja tu coś źle kumam ? xD 2. Opaska a Kolczyki kryształu duszy, dlaczego opaska na 100 a kolczyki na 110 poziom ? 3. Setki z ograniczonym czasem uzycia.. no troche kiepskawy pomysł, przytaczam przykład - Wobba bije kilkukrotnie z swojego skilla zabierając przy tym wiecej hp niz mamy, wiec raczej standardowo uzywa sie dwóch setek przy skillu, ciezko bedzie takie coś ustać. 4. Wycofanie z użytku kamieni potwora/metina/bossa równoznaczne z ich całkowitym usunięciem z serwera ? wycofaniem dropu z mobow itp itd ? bo że to że "wycofane są z użytku" to wie większość graczy od kilku miesięcy xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f0rce Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 WOW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojkoj123 Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 Za dużo wszystkiego na raz. Z tego normalnie byś zrobił 2 aktualizacje. Wszystko nawalone, server Hard a dodane przerabianie eq do expa, lipa. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edie Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 (edytowane) Ogólnie to aktualizacja mega kozak ale mam wątpliwości do 3 punktów: 1. Riposty i Dopalacze o ile dopalacze mega spoko to już z ripostami nie do końca możemy ją wymaksować tylko na 1 klasę strasznie kojarzy mi się to z alchemią klasową na zandi XD czyli nasza postać nigdy tak na prawdę nie będzie wymakoswana wojennie bo zawsze będziemy mieli ubytek na 3 klasy. 2. Losowy resp legend ja rozumiem, że dorpy, które nie widziały jeszcze legendy na oczy co chwilę zakładają takie tematy na forum ale wdg mnie słaby pomysł lepsze stałe respy i wojna o legende jak to było na stracie dopóki cyki nie stwierdziły, że dungi opłaca się bardziej latać niż bić legendy 3. " Każdy boss na mapach 120+ ma 35% szansy na każdym skillu, że rzuci na nas "klątwę" która trwa bazowo 12 sekund. Przez cały okres klątwy otrzymujemy od wszystkiego 20% większy dmg. Podczas pierwszych 3 sekund klątwy nie możemy używać Błogosławieństwa Smoka" i steki co sekundę Nie wiem czy to nie przesada żeby nie doszło do sytuacji, że zbijanie na abs będzie niemożliwe. PS Piękne te sety szczególne pvp ❤️ Edit Jeszcze odnośnie ripost finał turnieju pvp o 1k pln body vs mental i przegrywasz bo masz riposte na ninje jak się wtedy czujesz ? Edytowane 10 Lutego 2019 przez Edie 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlassYaa Opublikowano 10 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 1 minutę temu, taums napisał: 1.Grota Rheagala można to jakoś skonkretyzować ? jest to coś ala następny boss tak jak w przypadku niebieskiej śmierci po ripperze czy ja tu coś źle kumam ? xD 2. Opaska a Kolczyki kryształu duszy, dlaczego opaska na 100 a kolczyki na 110 poziom ? 3. Setki z ograniczonym czasem uzycia.. no troche kiepskawy pomysł, przytaczam przykład - Wobba bije kilkukrotnie z swojego skilla zabierając przy tym wiecej hp niz mamy, wiec raczej standardowo uzywa sie dwóch setek przy skillu, ciezko bedzie takie coś ustać. 4. Wycofanie z użytku kamieni potwora/metina/bossa równoznaczne z ich całkowitym usunięciem z serwera ? wycofaniem dropu z mobow itp itd ? bo że to że "wycofane są z użytku" to wie większość graczy od kilku miesięcy xD 1. Nie. Chodzi o to, że ten boss w maksymalnym ekwipunku jest do zrobienia solo i charakteryzuje się w pewnym sensie analogią dropu. 2. Kwestia bonusów i tego, że Kolczyki gdyby były na niższy poziom mogły by być zbyt drogie. Także jest to pewne zabezpieczenie, że nie będą kosztować np. 200 won. 3. Jest to kwestia przemyslenia jeszcze, zobaczymy co na to inni. 4. Chodzi o ich całkowite usunięcie z serwera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlassYaa Opublikowano 10 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 1 minutę temu, kojkoj123 napisał: Za dużo wszystkiego na raz. Z tego normalnie byś zrobił 2 aktualizacje. Wszystko nawalone, server Hard a dodane przerabianie eq do expa, lipa. Weź pod uwagę, że część rzeczy będziesz mógł dopiero zrobić po jakimś czasie. Nie jest tego wcale tak dużo, a część rzeczy robisz "przy okazji". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeeNo Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 1 minutę temu, Edie napisał: Ogólnie to aktualizacja mega kozak ale mam wątpliwości do 3 punktów: 1. Riposty i Dopalacze o ile dopalacze mega spoko to już z ripostami nie do końca możemy ją wymaksować tylko na 1 klasę strasznie kojarzy mi się to z alchemią klasową na zandi XD czyli nasza postać nigdy tak na prawdę nie będzie wymakoswana wojennie bo zawsze będziemy mieli ubytek na 3 klasy. 2. Losowy resp legend ja rozumiem, że dorpy, które nie widziały jeszcze legendy na oczy co chwilę zakładają takie tematy na forum ale wdg mnie słaby pomysł lepsze stałe respy i wojna o legende jak to było na stracie dopóki cyki nie stwierdziły, że dungi opłaca się bardziej latać niż bić legendy 3. " Każdy boss na mapach 120+ ma 35% szansy na każdym skillu, że rzuci na nas "klątwę" która trwa bazowo 12 sekund. Przez cały okres klątwy otrzymujemy od wszystkiego 20% większy dmg. Podczas pierwszych 3 sekund klątwy nie możemy używać Błogosławieństwa Smoka" i steki co sekundę Nie wiem czy to nie przesada żeby nie doszło do sytuacji, że zbijanie na abs będzie niemożliwe. PS Piękne te sety szczególne pvp ❤️ 1. O to wlasnie chodzi gdyz na serverze najlepsze postaci maja : eq 4x15 alchemie wyborna perf i to ma byc ta roznica ktora spowoduje ze dana klasa bd bic wiecej/mniej. 2. losowe respy legend to jest idiotyzm zabije jaka kolwiek rywalizacje bo teraz znaczenie bd miala ilosc osob w gildii a nie ekwipunek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlassYaa Opublikowano 10 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 2 minuty temu, Edie napisał: Ogólnie to aktualizacja mega kozak ale mam wątpliwości do 3 punktów: 1. Riposty i Dopalacze o ile dopalacze mega spoko to już z ripostami nie do końca możemy ją wymaksować tylko na 1 klasę strasznie kojarzy mi się to z alchemią klasową na zandi XD czyli nasza postać nigdy tak na prawdę nie będzie wymakoswana wojennie bo zawsze będziemy mieli ubytek na 3 klasy. 2. Losowy resp legend ja rozumiem, że dorpy, które nie widziały jeszcze legendy na oczy co chwilę zakładają takie tematy na forum ale wdg mnie słaby pomysł lepsze stałe respy i wojna o legende jak to było na stracie dopóki cyki nie stwierdziły, że dungi opłaca się bardziej latać niż bić legendy 3. " Każdy boss na mapach 120+ ma 35% szansy na każdym skillu, że rzuci na nas "klątwę" która trwa bazowo 12 sekund. Przez cały okres klątwy otrzymujemy od wszystkiego 20% większy dmg. Podczas pierwszych 3 sekund klątwy nie możemy używać Błogosławieństwa Smoka" i steki co sekundę Nie wiem czy to nie przesada żeby nie doszło do sytuacji, że zbijanie na abs będzie niemożliwe. PS Piękne te sety szczególne pvp ❤️ Co do 1 i 2 punktu to chciałbym aby wypowiedziało się więcej osób. Odnośnie 3 punktu to oczywiście będzie to tak dopasowane i ewentualnie zmienione (podczas testów) by nie zabić zbijania na abs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 Kolekcjonera KU zrobcie, 100 ksiazek np - 1% odp albo silny na klase 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 Stale respy legend imo powinny byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edie Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 4 minuty temu, GeeNo napisał: 1. O to wlasnie chodzi gdyz na serverze najlepsze postaci maja : eq 4x15 alchemie wyborna perf i to ma byc ta roznica ktora spowoduje ze dana klasa bd bic wiecej/mniej. 2. losowe respy legend to jest idiotyzm zabije jaka kolwiek rywalizacje bo teraz znaczenie bd miala ilosc osob w gildii a nie ekwipunek Tutaj jeszcze odnośnie tych ripost finał turnieju pvp o 1k pln body vs mental i przegywasz bo masz riposte na ninje jak się wtedy czujesz ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taums Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 Teraz, Edie napisał: Tutaj jeszcze odnośnie tych ripost finał turnieju pvp o 1k pln body vs mental i przegywasz bo masz riposte na ninje jak się wtedy czujesz ? napewno beda wprowadzone razem z tym cofania tych skilli wiec to napewno nie bedzie bilet w jedną strone 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeeNo Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 1 minutę temu, Edie napisał: Tutaj jeszcze odnośnie tych ripost finał turnieju pvp o 1k pln body vs mental i przegywasz bo masz riposte na ninje jak się wtedy czujesz ? no wlasnie mi sie to podoba najbardziej. nie bedzie takiej sytuacji jak teraz ze kazdy full eq 4x15 full alchemia eq+9 i kazdy bije ten sam dmg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymonstalke Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 (edytowane) Z perspektywy gracza z niższym poziomem to aktualizacja na prawdę sztos tylko problem jest również w cenie pereł bo nie mają żadnej wartości:( ale również średnio podoba mi się ten pomysł z ripostami i dopalaczami. A chciałbym sam z siebie zaproponować wyprawę na 30 lub 35 poziom z orkami np z jakims konkretnym bossem na końcu wprowadziło by to trochę więcej zajęć na niskim poziomie A zarazem wnioslo wartosc ekwipunku na niskim poziom mowa np o broniach 30 poziom których wartość jest wręcz zerowa Edytowane 10 Lutego 2019 przez szymonstalke 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taums Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 co do losowego respu legend.. mialbym rozwiazanie na to, tylko temat oczywiscie do przemyslenia i zaakceptowania. Według mnie o wiele uprościło by zmniejszenie liczby osób w danej gildii do osób 10 MAX. nie oszukujmy sie. serwer stoi ponad pół roku, a gildii ktore znacza cos wiecej jest.. 3 ? 4 ? zmniejszenie liczby czlonkow w gildii do 10 zalatwilo by ten problem. ktos pomysli sobie... przeciez te gildie beda tworzyly akademie, i mimo ze nie beda pod tą samą banderolą gildijną to nadal bedą w "jednej ekipie", owszem. ale wtedy nawet przy bitce o jakiegos bossa, taka "akademia" mogla by juz bijąc przeciwnikow z tego samego krolestwa na wolnym, gildijnym trybie biła by tez swoich ziomeczkow bo byliby z innej gildii i nie mieli by tej ochrony 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlassYaa Opublikowano 10 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 Co wy na to by riposta miala tylko zastosowanie wojenne by odroznic postacie a na arenie pvp jej efekt bylby wylaczony? 12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3AAA Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 [/img] XD szkoda ze po 5 medali tylko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeeNo Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 1 minutę temu, BlassYaa napisał: Co wy na to by riposta miala tylko zastosowanie wojenne by odroznic postacie a na arenie pvp jej efekt bylby wylaczony? +1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edie Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 Teraz, BlassYaa napisał: Co wy na to by riposta miala tylko zastosowanie wojenne by odroznic postacie a na arenie pvp jej efekt bylby wylaczony? już lepiej ale wdy mnie jeszcze lepszym rozwiązaniem było by zmienienie riposty z odporności na klasy na odporność na umki/obrażenia/luda 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi