BlassYaa Opublikowano 3 Października Udostępnij Opublikowano 3 Października Planowana data wprowadzenia Aktualizacji: Grudzień 2025 Szanowni Gracze, Już niedługo zostanie wprowadzona długo zapowiadana Aktualizacja. Poniżej znajdziecie najważniejsze informacje na jej temat. Na początku chcemy zaznaczyć, że jesteśmy otwarci na sugestie i propozycje. Pamiętajcie, że aktualizacja jest dla Was i to wasze zadowolenie jest dla nas najważniejsze. Zachęcamy do merytorycznych dyskusji w odpowiedziach pod tym tematem. Maksymalny poziom Championa to 25. Postacie, które osiągną poziom Championa nie mają zablokowanej możliwości korzystania z Yohar. Główne założenia Aktualizacji są następujące: - Nawet nieskończone postacie będą w stanie coś ugrać, - Utworzenie potrzeby grupowania się w Ekipy; dotyczy to zarówno postaci skończonych, jak i nieskończonych, - Powrót do korzeni, czyli trudniejszą rzeczą będzie zrobienie ekwipunku niż zrobienie systemów. Dawniej ulepszanie przedmiotów było kwintesencją metina i chcemy to odtworzyć w tej aktualizacji, a także odwrócić obecny schemat gdzie ekwipunek jest jedną z łatwiejszych rzeczy do zrobienia. Gracz, który jako Pierwszy osiągnie maksymalny 25 Poziom Championa, otrzyma następujące nagrody: - Hwang Championa - Uniwersalny Hwang, który może założyć każda klasa i płeć postaci! Jest on zdatny do handlu. - Zestaw Championa, na który składa się: - Kostium oraz Fryzura, - Barwnik do Szarfy, - Barwnik Szaty Aury, - Unikatowy Wierzchowiec, - Nakładka na Broń. Broń Championa będzie można bezpłatnie wymienić (np. Miecz na Wachlarz). Wystarczy udać się do Mistrza Yoh i przełożyć na niego Broń. Pojawi się wtedy okno wyboru. Wszystkie przedmioty oprócz Wierzchowca (20 dni, czas leci tylko podczas używania) są na stałe. Zestaw Championa będzie kolorystycznie spójny z Hwangiem Championa. Hwang Championa ma kolory narzucone z góry, nie jest to hwang do "pokolorowania". Dodatkowo, Nakładkę na Broń będzie można wzmocnić wedle wyboru (PVM lub PVP). Na serwerze pojawi się nowa mapa - Wyspa Championa. Mapa jest wspólna dla wszystkich przedziałów (starych i nowych). Medal Championa - ulepszacz z Bossów Złoto Championa - ulepszacz z Metinów Kamień Championa - ulepszacz z Potworów Puchar Championa - ulepszacz z Wyprawy Wszystkie nowe ulepszacze będą dodane do craftingu na Mityczne Dusze od początku Aktualizacji. Będzie również możliwa wymiana ulepszaczy między sobą - możemy jej dokonać u Mistrza Yoh. Przelicznik jest następujący: 2x = 1x 10x = 1x 1x = 1x Zasady działania bonusów na Wyspie Championa są inne niż na dotychczasowych mapach. Na Wyspie Championa nie działają takie bonusy jak: - Żywioły, Ogień, Lód, Mrok, Ziemia, SungMa - Odporność na Strzały (nie działa tylko w PvM), Odporność na Umiejętności, Odporność na Obrażenia - Wszelkie Niwelacje itd. Na Wyspie Championa działają takie bonusy jak: Atak, Średnie Obrażenia, Obrażenia Umiejętności, Blok Ciosów, Unik Strzał, Silny na Potwory, Odporność na Potwory oraz specjalne, nowe bonusy z Ekwipunku Championa. Dodatkowo, na Wyspie Championa będzie działał nowy, specjalny bonus: Bonus Doś. Championa. Będzie on dostępny w niektórych przedmiotach oraz bonusach mieszalnych (w miejsce standardowego bonusu "bonus doś."). To samo dotyczy PD, Mikstur Mądrości itd. - pojawią się nowe warianty tych przedmiotów. Część będzie do zdobycia na nowej mapie, a część będzie można wytworzyć. Działanie niektórych systemów zostanie ograniczone. Na mapie oraz wyprawie Championa nie będą działać następujące systemy: - Szkatułki Bossów, - Misje Biologa, - Misje Seona, - Bonusy z Misji Fabularnych. Na mapie oraz wyprawie Championa będą działać następujące systemy: - Alchemia, - Zwierzak Domowy, - Umiejętności podstawowego zwierzaka, - Papirusy, - Świadectwa, - Smocza Aura, - System Odznak, - Dywizja, - Szkatułki Legend. Bonusy, które są "wykluczone" nie będą działać w tych systemach! Specjalne zależności na Mapie Championa: - każda postać ma poziom na wszystkie skille na P - każda postać ma wszystkie statystyki na 105 punktów - każda postać ma równe bazowe HP (takie jak jest na przedziale 135 Na Mapie Championa Bossy mają resp w 5 miejscach co 6 godzin każdy. Channele 1-6 mają stały resp Channele 7-8 mają losowy resp. Na Mapie Championa Legendarne Bossy mają resp w 1 miejscu co 24 godzin każdy. Godzina respu to 20:00 Channele 1-4 mają stały resp Channele 5-8 mają losowy resp. Aby wejść na Wyspę, trzeba osiągnąć 1 Poziom Championa. W tym celu należy udać się do Mistrza Yoh. Możemy u niego odebrać Misję Championa, które jest wyzwaniem polegającą na wykonaniu konkretnych zadań i oddaniu przedmiotów. Misję Championa odbieramy między 65 a 135 poziomem Postaci. Przebieg Misji Championa: - Pokonaj 200 Metinów, - Wykonaj 50 Wypraw, - Oddaj 50x Szmaragdowy Ornament, - Oddaj 50x Zielona Smocza Stal, - Oddaj 20x Szmaragdowa Bryła, - Oddaj 1000x Mityczna Dusza. Po ukończeniu misji, poziom naszej postaci (obok nicku) zmieni kolor na błękitny i będzie wynosił 1. Poziomy Championa zdobywa się za pomocą pokonywania Metinów, Potworów oraz Bossów na Wyspie Championa. Expienie będzie trudne i bardzo absorbujące uwagę. Na mapie będą łucznicy, a w PT nie będzie się dało zdobywać doświadczenia. Cała mapa, nawet z nowym Ekwipunkiem Championa +0 - czyli Metiny, Potwory, Bossy, Dungeon oraz Exp - będą bardzo trudne i zalecamy się na to wszystkim nastawić. Na mapie można się spodziewać większej ilości yang/won do zdobycia z mobów, metinów oraz bossów. Na Wyspie Championa będzie działał nowy, specjalny bonus: Bonus Doś. Championa. Będzie on dostępny w niektórych przedmiotach oraz bonusach mieszalnych (w miejsce standardowego bonusu "bonus doś."). To samo dotyczy PD, Mikstur Mądrości itd. - pojawią się nowe warianty tych przedmiotów. Część będzie do zdobycia na nowej mapie, a część będzie można wytworzyć. Ekwipunek Championa nie działa na zwykłych mapach oraz na yoharach. Identycznie w drugą stronę - "Zwykłe" oraz "Yoharskie EQ" nie działa na Wyspie Championa. Na przerobienie wymagane będą Ornamenty, Skałki oraz Fiolki - ich rodzaj jest zależny od przedziału, z którego przerabiamy ekwipunek. Ekwipunek Championa można przerobić z każdego Mit. Setu +9 na poziom 79, 120, 130 czy 135. Kluczową informacją jest brak przeniesienia bonusów z "starych przedmiotów" podczas ulepszania na EQ Championa. Ekwipunek Championa wzmacniamy i mieszamy tylko za pomocą nowych przedmiotów - Wzmocnienia Championa oraz Zaczarowania Championa oraz będą do zdobycia na Mapie Championa z Bossów, Metinów, Legendarnych Bossów oraz Wieży Championa. Pojawią się także na eventach. Na pomyślne dodanie jest 30%. Maksymalny stopień ulepszenia Ekwipunku Championa to +15 Ekwipunek Championa jest od 1 Poziomu Championa na +0 Ekwipunek Championa jest od 25 Poziomu Championa na +15 Broń Championa Wytwarzana z dowolnej Mit. Broni +9: Zbroja Championa Wytwarzana z dowolnej Mit. Zbroi: +9 Kolczyki Championa Wytwarzane z dowolnych Mit. Kolczyków: +9 Bransoleta Championa Wytwarzane z dowolnej Mit. Bransolety: +9 Buty Championa Wytwarzane z dowolnych Mit. Butów: +9 Naszyjnik Championa Wytwarzany z dowolnego Mit. Naszyjnika: +9 Pas Championa Wytwarzany z dowolnego Mit. Pasa: +9 Tarcza Championa Wytwarzana z Tarczy Chaosu +9 lub Tarczy Zagłady +9 Hełm Championa Wytwarzany z Hełmu Lawy +9 Amulet Championa Wytwarzany z dowolnego Leg. Amuletu: , , , Talizman Championa Wytwarzany z dowolnego talizmanu +50: Obroża Championa Wytwarzany z dowolnej Leg. Obroży: Rękawica Championa Wytwarzana z dowolnej Leg. Rękawicy III: Wszystkie przedmioty ulepszamy u Kowali Gildyjnych. Dodatkowo, potrzebujemy nowego przedmiotu: Smoczego Zwoju Jest on niezbędny do ulepszania Ekwipunku Championa. Podstawowa szansa na pomyślne ulepszenie przedmiotu: 10% Maksymalna szansa na pomyślne ulepszenie przedmiotu: 35% Na Ekwipunek Championa działają takie przedmioty/npc jak: - Kowal gildii, - Kamień Pomyślności, - Odłamek Tantalu. Poniżej znajdziecie wszystkie niezbędne informacje na temat tego, co jest potrzebne aby ulepszyć Ekwipunek Championa. UWAGA! Poniższe schematy ulepszeń dotyczą jedynie Ekwipunku PVM! Przedmiot +0 jest na 1 lvl championa, 1% Siły Ki Wymagane przedmioty/wony na +1: 5.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +1 jest na 2 lvl championa, 2% Siły Ki Wymagane przedmioty/wony na +2: 5.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +2 jest na 3 lvl championa, 3% Siły Ki Wymagane przedmioty/wony na +3: 3x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +3 jest na 4 lvl championa, 4% Siły Ki Wymagane przedmioty/wony na +4: 3x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +4 jest na 5 lvl championa, 5% Siły Ki Wymagane przedmioty/wony na +5: 3x , 3x , 15.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +5 jest na 6 lvl championa, 6% Siły Ki Wymagane przedmioty/wony na +6: 3x , 3x , 15.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +6 jest na 7 lvl championa, 7% Siły Ki Wymagane przedmioty/wony na +7: 5x , 1x , 15.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +7 jest na 8 lvl championa, 8% Siły Ki Wymagane przedmioty/wony na +8: 5x , 1x , 15.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +8 jest na 10 lvl championa, 9% Siły Ki Wymagane przedmioty/wony na +9: 3x , 1x , 20.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +9 jest na 12 lvl championa, 10% Siły Ki Wymagane przedmioty/wony na +10: 3x , 2x , 20.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +10 jest na 14 lvl championa, 11% Siły Ki Wymagane przedmioty/wony na +11: 3x , 3x , 20.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +11 jest na 16 lvl championa, 12% Siły Ki Wymagane przedmioty/wony na +12: 4x , 4x , 20.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +12 jest na 18 lvl championa, 14% Siły Ki Wymagane przedmioty/wony na +13: 5x , 7x , 5x , 5x , 30.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +13 jest na 20 lvl championa, 16% Siły Ki Wymagane przedmioty/wony na +14: 7x , 10x , 7x , 7x , 40.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +14 jest na 22 lvl championa, 18% Siły Ki Wymagane przedmioty/wony na +15: 10x , 15x , 10x , 15x , 50.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +15 jest na 25 lvl championa, 25% Siły Ki Przedmiot +0 jest na 1 lvl championa, 1% Energii Ki Wymagane przedmioty/wony na +1: 5.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +1 jest na 2 lvl championa 1% Energii Ki Wymagane przedmioty/wony na +2: 5.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +2 jest na 3 lvl championa, 2% Energii Ki Wymagane przedmioty/wony na +3: 3x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +3 jest na 4 lvl championa, 2% Energii Ki Wymagane przedmioty/wony na +4: 3x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +4 jest na 5 lvl championa, 3% Energii Ki Wymagane przedmioty/wony na +5: 3x , 3x , 15.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +5 jest na 6 lvl championa, 3% Energii Ki Wymagane przedmioty/wony na +6: 3x , 3x , 15.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +6 jest na 7 lvl championa, 4% Energii Ki Wymagane przedmioty/wony na +7: 5x , 1x , 15.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +7 jest na 8 lvl championa, 4% Energii Ki Wymagane przedmioty/wony na +8: 5x , 1x , 15.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +8 jest na 10 lvl championa, 5% Energii Ki Wymagane przedmioty/wony na +9: 3x , 1x , 20.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +9 jest na 12 lvl championa, 6% Energii Ki Wymagane przedmioty/wony na +10: 3x , 2x , 20.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +10 jest na 14 lvl championa, 7% Energii Ki Wymagane przedmioty/wony na +11: 3x , 3x , 20.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +11 jest na 16 lvl championa, 8% Energii Ki Wymagane przedmioty/wony na +12: 4x , 4x , 20.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +12 jest na 18 lvl championa, 9% Energii Ki Wymagane przedmioty/wony na +13: 5x , 7x , 5x , 5x , 30.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +13 jest na 20 lvl championa, 10% Energii Ki Wymagane przedmioty/wony na +14: 7x , 10x , 7x , 7x , 40.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +14 jest na 22 lvl championa, 12% Energii Ki Wymagane przedmioty/wony na +15: 10x , 15x , 10x , 15x , 50.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +15 jest na 25 lvl championa, 15% Energii Ki Przedmiot +0 jest na 10 lvl championa, 1% Siły Ki Wymagane przedmioty na +1: 1x , 1x , 1x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +1 jest na 10 lvl championa, 2% Siły Ki Wymagane przedmioty na +2: 1x , 1x , 1x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +2 jest na 10 lvl championa, 3% Siły Ki Wymagane przedmioty na +3: 1x , 1x , 1x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +3 jest na 11 lvl championa, 4% Siły Ki Wymagane przedmioty na +4: 1x , 1x , 1x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +4 jest na 11 lvl championa, 5% Siły Ki Wymagane przedmioty na +5: 1x , 1x , 1x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +5 jest na 11 lvl championa, 6% Siły Ki Wymagane przedmioty na +6: 1x , 1x , 1x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +6 jest na 12 lvl championa, 7% Siły Ki Wymagane przedmioty na +7: 1x , 1x , 1x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +7 jest na 12 lvl championa, 8% Siły Ki Wymagane przedmioty na +8: 1x , 1x , 1x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +8 jest na 12 lvl championa, 9% Siły Ki Wymagane przedmioty na +9: 1x , 1x , 1x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +9 jest na 13 lvl championa, 10% Siły Ki Wymagane przedmioty na +10: 1x , 1x , 1x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +10 jest na 13 lvl championa, 11% Siły Ki Wymagane przedmioty na +10: 2x , 2x , 2x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +11 jest na 13 lvl championa, 12% Siły Ki Wymagane przedmioty na +12: 2x , 2x , 2x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +12 jest na 14 lvl championa, 13% Siły Ki Wymagane przedmioty na +13: 2x , 2x , 2x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +13 jest na 14 lvl championa, 14% Siły Ki Wymagane przedmioty na +14: 2x , 2x , 2x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +14 jest na 14 lvl championa, 15% Siły Ki Wymagane przedmioty na +15: 2x , 2x , 2x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +15 jest na 15 lvl championa, 16% Siły Ki Wymagane przedmioty na +16: 2x , 2x , 2x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +16 jest na 15 lvl championa, 17% Siły Ki Wymagane przedmioty na +17: 2x , 2x , 2x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +17 jest na 15 lvl championa, 18% Siły Ki Wymagane przedmioty na +18: 2x , 2x , 2x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +18 jest na 16 lvl championa, 19% Siły Ki Wymagane przedmioty na +19: 2x , 2x , 2x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +19 jest na 16 lvl championa, 20% Siły Ki Wymagane przedmioty na +20: 2x , 2x , 2x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +20 jest na 16 lvl championa, 22% Siły Ki Wymagane przedmioty na +21: 3x , 3x , 3x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +21 jest na 17 lvl championa, 24% Siły Ki Wymagane przedmioty na +22: 3x , 3x , 3x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +22 jest na 17 lvl championa, 26% Siły Ki Wymagane przedmioty na +23: 3x , 3x , 3x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +23 jest na 17 lvl championa, 28% Siły Ki Wymagane przedmioty na +24: 3x , 3x , 3x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +24 jest na 18 lvl championa, 30% Siły Ki Wymagane przedmioty na +25: 3x , 3x , 3x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +25 jest na 18 lvl championa, 32% Siły Ki Wymagane przedmioty na +26: 3x , 3x , 3x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +26 jest na 18 lvl championa, 34% Siły Ki Wymagane przedmioty na +27: 3x , 3x , 3x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +27 jest na 19 lvl championa, 36% Siły Ki Wymagane przedmioty na +28: 3x , 3x , 3x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +28 jest na 19 lvl championa, 38% Siły Ki Wymagane przedmioty na +29: 3x , 3x , 3x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +29 jest na 19 lvl championa, 40% Siły Ki Wymagane przedmioty na +30: 3x , 3x , 3x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +30 jest na 20 lvl championa, 42% Siły Ki Wymagane przedmioty na +31: 4x , 4x , 4x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +31 jest na 20 lvl championa, 44% Siły Ki Wymagane przedmioty na +32: 4x , 4x , 4x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +32 jest na 20 lvl championa, 46% Siły Ki Wymagane przedmioty na +33: 4x , 4x , 4x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +33 jest na 21 lvl championa, 48% Siły Ki Wymagane przedmioty na +34: 4x , 4x , 4x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +34 jest na 21 lvl championa, 50% Siły Ki Wymagane przedmioty na +35: 4x , 4x , 4x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +35 jest na 21 lvl championa, 52% Siły Ki Wymagane przedmioty na +36: 4x , 4x , 4x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +36 jest na 22 lvl championa, 54% Siły Ki Wymagane przedmioty na +37: 4x , 4x , 4x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +37 jest na 22 lvl championa, 56% Siły Ki Wymagane przedmioty na +38: 4x , 4x , 4x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +38 jest na 22 lvl championa, 58% Siły Ki Wymagane przedmioty na +39: 4x , 4x , 4x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +39 jest na 23 lvl championa, 60% Siły Ki Wymagane przedmioty na +40: 4x , 4x , 4x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +40 jest na 23 lvl championa, 62% Siły Ki Wymagane przedmioty na +41: 5x , 5x , 5x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +41 jest na 23 lvl championa, 64% Siły Ki Wymagane przedmioty na +42: 5x , 5x , 5x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +42 jest na 24 lvl championa, 67% Siły Ki Wymagane przedmioty na +43: 5x , 5x , 5x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +43 jest na 24 lvl championa, 70% Siły Ki Wymagane przedmioty na +44: 5x , 5x , 5x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +44 jest na 24 lvl championa, 73% Siły Ki Wymagane przedmioty na +45: 5x , 5x , 5x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +45 jest na 25 lvl championa, 76% Siły Ki Wymagane przedmioty na +46: 5x , 5x , 5x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +46 jest na 25 lvl championa, 79% Siły Ki Wymagane przedmioty na +47: 5x , 5x , 5x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +47 jest na 25 lvl championa, 82% Siły Ki Wymagane przedmioty na +48: 5x , 5x , 5x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +48 jest na 25 lvl championa, 85% Siły Ki Wymagane przedmioty na +49: 5x , 5x , 7x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +49 jest na 25 lvl championa, 90% Siły Ki Wymagane przedmioty na +50: 5x , 5x , 10x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +50 jest na 25 lvl championa, 100% Siły Ki Przedmiot +0 jest na 5 lvl championa, 1% Energii Ki, 1% Siły Ki Wymagane przedmioty na +1: 1x , 1x , 1x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +1 jest na 6 lvl championa, 1% Energii Ki, 2% Siły Ki Wymagane przedmioty na +2: 2x , 2x , 2x , 10.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +2 jest na 7 lvl championa, 2% Energii Ki, 3% Siły Ki Wymagane przedmioty na +3: 3x , 3x , 3x , 20.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +3 jest na 8 lvl championa, 2% Energii Ki, 4% Siły Ki Wymagane przedmioty na +4: 4x , 4x , 4x , 20.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +4 jest na 9 lvl championa, 3% Energii Ki, 5% Siły Ki Wymagane przedmioty na +5: 5x , 5x , 5x , 20.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +5 jest na 10 lvl championa, 3% Energii Ki, 6% Siły Ki Wymagane przedmioty na +6: 5x , 5x , 5x , 1x , 20.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +6 jest na 11 lvl championa, 4% Energii Ki, 7% Siły Ki Wymagane przedmioty na +7: 5x , 5x , 5x , 2x , 20.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +7 jest na 12 lvl championa, 4% Energii Ki, 8% Siły Ki Wymagane przedmioty na +8: 5x , 5x , 5x , 3x , 20.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +8 jest na 13 lvl championa, 5% Energii Ki, 9% Siły Ki Wymagane przedmioty na +9: 5x , 5x , 5x , 4x , 20.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +9 jest na 14 lvl championa, 6% Energii Ki, 10% Siły Ki Wymagane przedmioty +10: 5x , 5x , 5x , 5x , 20.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +10 jest na 15 lvl championa, 7% Energii Ki, 11% Siły Ki Wymagane przedmioty +11: 6x , 6x , 6x , 6x , 20.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +11 jest na 16 lvl championa, 8% Energii Ki, 13% Siły Ki Wymagane przedmioty +12: 7x , 7x , 7x , 7x , 20.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +12 jest na 18 lvl championa, 9% Energii Ki, 15% Siły Ki Wymagane przedmioty +13: 8x , 8x , 8x , 8x , 30.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +13 jest na 20 lvl championa, 10% Energii Ki, 17% Siły Ki Wymagane przedmioty +14: 9 , 9x , 9x , 10x , 40.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +14 jest na 22 lvl championa, 12% Energii Ki, 20% Siły Ki Wymagane przedmioty na + 15: 10x , 10x , 10x , 15x , 50.000 won Podst. szansa na pomyślne ulep. przedm. / Maks. Szansa na pomyślne ulep. przedm.: 10% / 35% Przedmiot +15 jest na 25 lvl championa, 15% Energii Ki, 25% Siły Ki Ekwipunek PvP będzie do zdobycia z Wyprawy - Wieży Championa. Bonusy ekwipunku PvP oraz szczegóły na jego temat nie zostaną teraz ujawnione. Coś też musicie odkryć sami! Zdecydowaliśmy się na trudny, ale bardzo ważny krok - łączenie niektórych przedziałów Yohary, a także redukcję przedziałów samą w sobie. Łączenie dotyczy tylko i wyłącznie Yohary II (Ogień/Lód) oraz samego PvP. "Stara" Yohara I (Mrok/Ziemia) pozostaje bez zmian. Zmiany wyglądają następująco: Przedział 50-65 oraz 79-94 zostanie połączony w jeden przedział: 65-94. Głównym bonusem w PvM będzie: Silny na Mistyki. Pradawny Las zostanie usunięty. Yohara 94 stanie się mapą dla przedziału 65-94. Na Yoharze 94 pojawi się drugi Legendarny Boss - Sowi Imperator, który zostanie odpowiednio wzmocniony. Ekwipunek PvP +9 na 65 poziom dostanie możliwość przerobienia na Ekwipunek PvP 79lvl +0. Koszty ulepszania Ekwipunku PvP 79lvl pozostaną bez zmian. Rozumiemy, że taka decyzja powoduje straty dla przedziału 65lvl - niestety w tym przypadku nie ma innej, równie sprawiedliwej drogi. Ze względu na zbyt duże różnice przedział 65lvl będzie zmuszony przejść przez etap ulepszania przedmiotów bazującym na Sanktuarium Prawdy. Przedmioty PvM+9 na 65 poziom będzie można bezpośrednio przerobić na przedmiot PvM+9 na 79 poziom. Przedział 95-120 oraz 120-130 zostanie połączony w jeden przedział 95-130. Yohara 95-120 zostanie usunięta. Yohara 130 stanie się mapą dla przedziału 95-130. Na Yoharze 130 pojawi się drugi Legendarny Boss - Lodowy Gigant, który zostanie odpowiednio wzmocniony. W tym przypadku, zarówno przedmioty PvM jak i PvP na 120lvl będzie można przerobić bezpośrednio na przedmioty PvM/PvP 130lvl +9. Po łączeniu ilość dungeonów zostanie zredukowana - Wukong oraz Wrota Piekieł zostaną usunięte. Drop Skrzyń z Wukonga zostanie przeniesiony do Leża Skorpionów. Drop Skrzyń z Wrót Piekieł zostanie przeniesiony do Ruin Atlantydy. Drop skrzyń na Leżu Skorpionów i Ruin Atlantydy zostanie przez to podzielony. Z bossa końcowego będziecie mogli zdobyć po 5 skrzynek każdego rodzaju. Bonus z papirusów zwiększa ilość skrzyń o 1 każdego rodzaju. Czyli przykładowo: na przedziale 65-94 będziecie zdobywać 5 skrzynek Leża Skorpiona oraz 5 skrzyń WuKonga. Postać z 3 papirusami będzie dropić 6 Skrzyń WuKonga i 6 Skrzyń Leża Skorpionów. Do bossów oraz metinów na Yoharze 79-94 oraz 95-120 dodany zostanie drop ulepszaczy z łączonych przedziałów. Decyzja o takich przedziałach zapadła ze względu na bonusy w broniach PvP na przedziale 50-65 i 79-94. Trudność bossów, metinów oraz dungeonów zostanie zrównana do trudności z wyższego przedziału. Przedział 135lvl pozostaje bez zmian. Na serwer zostanie dodany nowy Kamień Alchemii: Akwamaryn. Zdobycie corów do tworzenia alchemii jest oparte o mapę oraz dungeon championa. Akwamaryn w swoich stałych bonusach daje następujące wartości: - Energia Ki - Siła Ki W puli mieszalnych bonusów znajdą się bonusy przydatne zarówno w PVM na wszystkich mapach jak i bonusy PVP. Mityczny Akwamaryn będzie ulepszany na innych zasadach niż pozostałe smocze kamienie. Ulepszanie będzie oparte o ulepszacze z Mapy Championa. Czas trwania kamienia będziecie mogli przedłużać przy pomocy zdobytych corów - ma to na celu zabezpieczenie ich wartości. Wieża Championa jest wyprawą z 50 piętrami. Główny Drop jest co 10 pięter. Każde 10 pięter liczone jest jako oddzielna wyprawa do limitu tygodniowego. Wyprawa zapętla się co 10 Pięter - zadania są schematyczne. Część z nich będziecie wykonywać na marmurze, część na koniu/wierzchowcu, a część "z buta". Aby wejść na Wieżę Championa, należy posiadać odpowiednią przepustkę: Przepustka Wieży Championa Wymagany poziom Championa aby wejść na wyprawę: 10. Wielkość Grupy: Maksymalnie 3 osoby. Dodatkowo, co 10 pięter wyprawa zmienia się wizualnie. Co 10 Pięter pojawia się Główny Boss. Na piętrze 10 można zdobyć 10x Na piętrze 20 można zdobyć 10x Na piętrze 30 można zdobyć 10x Na piętrze 40 można zdobyć 10x Na piętrze 50 można zdobyć 10x Głównym ulepszaczem z Wieży jest Puchar Championa. Bazowo z Bossa zdobywamy 10 Skrzyń. Na Skrzynie działają oczywiście Papirusy. Na każdego z bossów działa również Sygnet Władcy, a także bonus Szansy na Podwójnego Bossa z wydarzenia. Jak widać, co 10 pięter zmieniają się zdobywane skrzynie - na bardziej cenne, z ciekawszą zawartością. W skrócie: im dalej zajdziecie, tym więcej zarobicie. Nie jest to jednak takie proste - bowiem im dalej zajdziecie, tym wyprawa staje się znacznie trudniejsza. Poziom trudności zmienia się w następujący sposób: HP oraz DMG otrzymywane w postać na piętrach 1-5 wynosi 100% Podstawy. HP oraz DMG otrzymywane w postać na piętrach 6-10 wynosi 130% Podstawy. HP oraz DMG otrzymywane w postać na piętrach 11-15 wynosi 160% Podstawy. HP oraz DMG otrzymywane w postać na piętrach 16-20 wynosi 190% Podstawy. HP oraz DMG otrzymywane w postać na piętrach 21-25 wynosi 220% Podstawy. HP oraz DMG otrzymywane w postać na piętrach 26-30 wynosi 250% Podstawy. HP oraz DMG otrzymywane w postać na piętrach 31-35 wynosi 280% Podstawy. HP oraz DMG otrzymywane w postać na piętrach 36-40 wynosi 310% Podstawy. HP oraz DMG otrzymywane w postać na piętrach 41-45 wynosi 350% Podstawy. HP oraz DMG otrzymywane w postać na piętrach 46-50 wynosi 400% Podstawy. Wieża Championa będzie bardzo trudna. Dojście do 50 piętra jest wyzwaniem dla bardzo mocnych postaci. Osiągnięcie tego etapu gry będzie bardzo opłacalne, ale i bardzo trudne. Balans PvP na serwerze przejdzie fundamentalną rekonstrukcję. Przy obecnej ilości bonusów na serwerze dochodziło i nadal dochodzi często do wielu absurdów, które chcemy zażegnać. Bonusy w obecnym ekwipunku PvP zostaną zmienione i dostosowane. Pojawią się nowe Misje Chao, które ułatwią wam zmagania na nowej mapie. Wszystkie misje są bazowane na przedmiotach z Aktualizacji Championa. Bonusy oferowane przez misje zostaną ujawnione dopiero w grze w momencie wejścia Aktualizacji. Champion PvM I Champion PvM II Champion PvM III Champion PvM IV Champion PvP I Champion PvP II Zostaną dodane 3 nowe dywizje - Dywizje Championa. Dywizja Championa może być tylko nabijana za pomocą Butelki Dywizji (Champ.) Koszt 1 pustej będzie wynosił 2500w. Można ją kupić u Handlarki Różności. Pusta ma 10000 pkt. Nabija się je na tej samej zasadzie i punktacji jak Butelka Dywizji+. Punkty w nabijają się tylko i wyłącznie na Mapie oraz Dungeonie Championa. Nowa dywizja będzie dawała głównie bonusy przydatne na Wyspie Championa, ale znajdą się w niej też inne bonusy użytkowe dla całego serwera. Po osiągnięciu Dywizji Championa, zmieni ona swój kolor (obok nicku). Uwaga! Nowe poziomy Dywizji są czasowe i wymagają przedłużania. Bazowy czas trwania nowych Dywizji to 14 dni. Po tym czasie bonusy stają się one nieaktywne - poziom dywizji oczywiście nie spada. Dywizję odnawiamy za pomocą pełnych co przedłuży ją na kolejne 14 dni i przywróci działanie bonusów. Ilość to odpowiednio dla 1,2 i 3 poziomów nowych dywizji: 3x, 4x i 5x . W IS pojawi się Item-Shop Championa, który będzie działał tylko na mapie i dungeonie Championa. IS zwykły nie będzie działał na mapie Championa! Znaczna część przedmiotów będzie do kupienia bezpośrednio. Nowe przedmioty w IS i ich ceny będą następujące: - Fryzura Championa, 250 SM - Kostium Championa, 250 SM - Nakładka na Zwierzaka Championa, 300 SM - Wierzchowiec Championa, 500 SM - Runa Championa, 300 SM - Sygnet Championa, Koło Losu IS - Nakładka na Broń Championa, 400 SM - Kolczyk Championa, 250 SM - Bransoletka Championa, 250 SM - Naszyjnik Championa, 250 SM Bonusy Item-Shopu Championa: - Fryzura Championa: 12% Siły Ki - Kostium Championa: 1000 PŻ, 10% Siły Ki - Nakładka na Zwierzaka Championa: 1000 PŻ, 10% Energii Ki, 10% Siły Ki - Wierzchowiec Championa: 100 Wartości Ataku, 30% Siły Ki, 10% Szansy na Krytyka - Runa Championa: 5% Energii Ki, 12% Siły Ki - Sygnet Championa: 2000 PŻ, 20% Potwory, 20% Siły Ki, 20% Szansy na Krytyka - Nakładka na Broń Championa: 100 Wartości Ataku, 15% Siły Ki Bonusy przedmiotów ślubnych Championa: - Kolczyk Championa: 1000 PŻ, 5% Odporności na Potwory - Bransoletka Championa: 50% Expa Championa, 15% Szycia - Naszyjnik Championa: 10% Siły Ki, 10% potwory Kostiumy, Fryzury, Wierzchowiec oraz Nakładki na Broń Championa prezentują się następująco: Wraz z wejściem Aktualizacji pojawi się kilka nowych misji Kolekcjonera. Skrzynia Umarlaka Skrzynia możliwa do zdobycia z Bossów Zwykłych na mapie Championa. Od poziomu: 10 Ilość: 50 szt. Czas: 12 godzin Skrzynia Borubara Skrzynia do zdobycia z Legendarnego Bossa na mapie Championa. Od poziomu: 20 Ilość: 50 szt. Czas: 24 godziny Pojawią się także nowe Świadectwa Wypraw do oddania. Dungeon: Wieża Championa Przedmiot: Świadectwo Championa (I) Ilość: 25 Wymagany czas: 24 godziny Łączna ilość potrzebnych Skrzyń: 2500 Szkatułek za 10 poziom Wieży Dungeon: Wieża Championa Przedmiot: Świadectwo Championa (II) Ilość: 25 Wymagany czas: 24 godziny Łączna ilość potrzebnych Skrzyń: 2500 Szkatułek za 20 poziom Wieży Dungeon: Wieża Championa Przedmiot: Świadectwo Championa (III) Ilość: 25 Wymagany czas: 24 godziny Łączna ilość potrzebnych Skrzyń: 2500 Szkatułek za 30 poziom Wieży Dungeon: Wieża Championa Przedmiot: Świadectwo Championa (IV) Ilość: 25 Wymagany czas: 24 godziny Łączna ilość potrzebnych Skrzyń: 2500 Szkatułek za 40 poziom Wieży Dungeon: Wieża Championa Przedmiot: Świadectwo Championa (V) Ilość: 25 Wymagany czas: 24 godziny Łączna ilość potrzebnych Skrzyń: 2500 Szkatułek za 50 poziom Wieży Na koniec kilka dodatkowych zmian: - Każdy Papirus +9 otrzyma dodatkowy bonus: 2% Siły Ki (łącznie 24%) - Smocza Aura na poziomie IV, VII, X otrzyma kolejno po 5, 10, 15% Siły Ki (łącznie 30%) - Dodanie szybkiej zmiany ekwipunku (4 strony) - Zwój Zmiany Profesji - zostanie dodany do zakupienia w IS za 2500SM. Zwój cofa: umiejętności, przebudzenie, ripostę, dopalacz oraz statystyki postaci. - Zmiany w Zadaniu Oktagonu Lista dodatkowych zmian będzie stale aktualizowana. Jak możecie zauważyć, w tej aktualizacji nie dochodzi masa nowych systemów, tak jak miało to miejsce w poprzedniej. Część z Was może uznać to za błąd lub ogólne braki. Uspokajamy - nowe systemy oraz generalne rozbudowanie kontentu bazującym na Championie pojawi się z czasem. Na ten moment zależy nam, abyście mieli możliwość skupienia się na podstawowych, dobrze znanych rzeczach takich jak expienie, ulepszanie ekwipunku oraz ogólnym poznaniu aktualizacji. Nie chcieliśmy Was przytłoczyć nadmiarem kontentu i nowości, tak jak to miało miejsce ostatnio. Jak zauważyliście, wrzucanie zbyt wielkiej ilości rzeczy naraz nie działa dobrze - nie tyle co powoduje ogólne pogubienie się, ale przede wszystkim szybko pogłębia różnice i zabija rywalizację. Niektóre rzeczy chcemy również zostawić na później z prostego powodu - aby móc reagować na pojawiające się problemy. Zdajemy sobie również sprawę z tego, że w tej Aktualizacji jest wiele kontrowersyjnych tematów - mowa głównie o łączeniu przedziałów Yohary. Z tego też powodu bardzo zachęcamy was do przedstawienia swoich przemyśleń. Chętnie weźmiemy pod uwagę wszelkie uargumentowane sugestie i dopasujemy nasze propozycje wedle waszych potrzeb. Liczymy że prezentacja Aktualizacji pomimo jej znacznego opóźnienia pozytywnie was zaskoczy i nakręci, a efekt końcowy spełni wasze oczekiwania. Pozdrawiamy, Administracja Valium.pl 1 1 20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sheva132 Opublikowano 3 Października Udostępnij Opublikowano 3 Października (edytowane) Ale czytania japierdole Edytowane 3 Października przez sheva132 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skorge89 Opublikowano 3 Października Udostępnij Opublikowano 3 Października nice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrucilem Opublikowano 3 Października Udostępnij Opublikowano 3 Października 4 minuty temu, BlassYaa napisał: Zwój Zmiany Profesji ??????????? 1 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mobius Opublikowano 3 Października Udostępnij Opublikowano 3 Października (edytowane) Przemyślcie z tą zmianą profesji. Nie po to robimy postacie stricte pod pvp, aby teraz każdy mógł sobie na to zmienić Edytowane 3 Października przez Mobius 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qubaa12 Opublikowano 3 Października Udostępnij Opublikowano 3 Października Po co ta zmiana profesji? Kogoś poniosło ewidentnie 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeeD Opublikowano 3 Października Udostępnij Opublikowano 3 Października To kiedy turniej smoków? 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiflak27 Opublikowano 3 Października Udostępnij Opublikowano 3 Października zwój zmiany profesji zdecydowanie na NIE 5 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrDragonick Opublikowano 3 Października Udostępnij Opublikowano 3 Października Rękawiczki i obroże i amulet powinien być robiony z żywiołówek 1 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LuckeR Opublikowano 3 Października Udostępnij Opublikowano 3 Października 2 minuty temu, MrDragonick napisał: Rękawiczki i obroże i amulet powinien być robiony z żywiołówek Jak najbardziej można to przedyskutować. Uznaliśmy, że z żywiołowych może być zbyt drogie i dlatego wstępnie zaproponowaliśmy takie rozwiązanie. Jeżeli uważacie inaczej co do mnie już dotarło oczywiście można to jeszcze zmienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tracz Opublikowano 3 Października Udostępnij Opublikowano 3 Października wyjebac 65 calkiem i polaczyc 94-120 130-135 4 3 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomPoon Opublikowano 3 Października Udostępnij Opublikowano 3 Października Jaki sens był rozwijać na postaciach ekwipunek zywiolowy tj. rekawica, amulet, obroza, talizman skoro finalnie nie maja one swojej kontunuacji? Gracze maja sie teraz cofac w rozwoju, by moc przerobic itemy na nowa aktualke, a obecnie skonczony item nadaje sie dla wiekszosci osob chetnych grania na championie do wyrzucenia. Calkowicie nie ma to logiki. Proponuje rozwazenie tego i wprowadzenie moze jakiejs alternatywy, bo aktualnie ekwipunek zywiolowy jest juz dostepny dla kazdego i nie jest dostepne tylko dla "dominatorow". 12 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoChcesz Opublikowano 3 Października Udostępnij Opublikowano 3 Października Kto wpadł na ten idiotyczny pomysł że zmiana profesji?? I dlaczego przerabianie amuletów talizmanów nie jest z żywiołowego ekwipunky 4 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tracz Opublikowano 3 Października Udostępnij Opublikowano 3 Października brakuje limitu na 2 konta pozdrawiam 3 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patysek Opublikowano 3 Października Udostępnij Opublikowano 3 Października Hełm Championa Wytwarzany z Hełmu Lawy +9 Rozumiem ze w takim razie każdy będzie musiał robić hełm 135? Proponowałbym również możliwość wytwarzanie z hełmu Płomieni oraz Ognia, ale wymagające więcej ulepszaczy na przerobienie niż jak w wypadku hełmu Lawy. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrucilem Opublikowano 3 Października Udostępnij Opublikowano 3 Października 2 minuty temu, CoChcesz napisał: Kto wpadł na ten idiotyczny pomysł że zmiana profesji?? @Opti 2 17 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adijointas Opublikowano 3 Października Udostępnij Opublikowano 3 Października zwoj zmiany profesji napewno jest do usuniecia + przerabianie z zywiolowych itemow 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Apollyon3911 Opublikowano 3 Października Udostępnij Opublikowano 3 Października Zmiana profesji na + całkowicie popieram tę inicjatywę 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patysek Opublikowano 3 Października Udostępnij Opublikowano 3 Października 3 minuty temu, PomPoon napisał: Jaki sens był rozwijać na postaciach ekwipunek zywiolowy tj. rekawica, amulet, obroza, talizman skoro finalnie nie maja one swojej kontunuacji? Gracze maja sie teraz cofac w rozwoju, by moc przerobic itemy na nowa aktualke, a obecnie skonczony item nadaje sie dla wiekszosci osob chetnych grania na championie do wyrzucenia. Calkowicie nie ma to logiki. Proponuje rozwazenie tego i wprowadzenie moze jakiejs alternatywy, bo aktualnie ekwipunek zywiolowy jest juz dostepny dla kazdego i nie jest dostepne tylko dla "dominatorow". Proponowałbym ekwipunek żywiołowy + ekwipunek (1 z 4 - ognia, ziemii, mroku, lodu) jak już chcemy ruszać stary i nowy ekwipunek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PredoQQ Opublikowano 3 Października Udostępnij Opublikowano 3 Października mega pomysł ze zmiana profesji 1 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarnuch Opublikowano 3 Października Udostępnij Opublikowano 3 Października Czyli mamy miec na ten moment dwa sety pvm+9 , gdzie drugi zostanie poswiecony na ekwipunek championa? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BedeProMamo Opublikowano 3 Października Udostępnij Opublikowano 3 Października (edytowane) Brakuje zmniejszanie limitów teraz o jeden i na aktualizacje tez o jednego Edytowane 3 Października przez BedeProMamo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BajazoL Opublikowano 3 Października Udostępnij Opublikowano 3 Października 24 minuty temu, BlassYaa napisał: zarówno przedmioty PvM jak i PvP na 120lvl będzie można przerobić bezpośrednio na przedmioty PvM/PvP 130lvl +9. Skoro bedzie to przedzial 95-130 to dlaczego itemy bedą na 130lvl? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlassYaa Opublikowano 3 Października Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 1 minutę temu, Czarnuch napisał: Czyli mamy miec na ten moment dwa sety pvm+9 , gdzie drugi zostanie poswiecony na ekwipunek championa? Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LuckeR Opublikowano 3 Października Udostępnij Opublikowano 3 Października 2 minuty temu, PomPoon napisał: Jaki sens był rozwijać na postaciach ekwipunek zywiolowy tj. rekawica, amulet, obroza, talizman skoro finalnie nie maja one swojej kontunuacji? Gracze maja sie teraz cofac w rozwoju, by moc przerobic itemy na nowa aktualke, a obecnie skonczony item nadaje sie dla wiekszosci osob chetnych grania na championie do wyrzucenia. Calkowicie nie ma to logiki. Proponuje rozwazenie tego i wprowadzenie moze jakiejs alternatywy, bo aktualnie ekwipunek zywiolowy jest juz dostepny dla kazdego i nie jest dostepne tylko dla "dominatorow". Już tłumaczę nasz tok rozumowania. Bo widzę, że się tutaj nie zrozumieliśmy z Wami. Uznaliśmy, że przerabianie zwłaszcza z żywiołowych talizmanów i rękawic będzie zbyt kosztowne i dlatego też daliśmy przerabianie z podstawowych przedmiotów. Obroża i amulet poszła za tym. Ekwipunek żywiołowy nie będzie działał na mapie Championa i odwrotnie. Stąd uznaliśmy, że będziecie chcieli zostawić żywiołowe eq na yoharę lód/ogień, a na Championa przygotujecie kolejny zestaw. Wydawało nam się to za wyciągnięcie ręki do graczy i obniżenie kosztów przerabiania. Jeżeli uważacie jednak, że nie ma to sensu i nie ma w tym logiki to oczywiście można to zmienić tak jak napisałem wyżej i wtedy faktycznie będzie kontynuacja eq żywiołowego. 7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi