Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. BlassYaa Opublikowano 13 Października 2024 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Udostępnij Opublikowano 13 Października 2024 Witam, Po wielu głosach i rozmowach z graczami przedstawiamy Wam obszerny pakiet zmian na serwerze. Zmiany zostaną podzielone na 2 fazy. Faza I zostanie wprowadzona chwilę po rozpoczęciu eventu Halloween, czyli dnia 4 listopada (poniedziałek). Faza II zostanie wprowadzona 28 listopada (czwartek). [Faza I] [Tygodniowy Limit Dungeonów] Po licznych rozmowach i komentarzach w temacie dot. Dziennego Limitu Dungów zdecydowaliśmy się na postawienie na wariant tygodniowy. Jest to dużo bardziej elastyczne rozwiązanie dla wszystkich i ukłon w kierunku graczy weekendowych. Ty decydujesz kiedy chcesz wypełnić ten limit i nie ma przymusu robienia tego codziennie. Tygodniowy Limit Wypraw będzie wynosił 300. Oczywiście po 1-2 miesiącach jest możliwa korekta takiego limitu w jedną, bądź drugą stronę. Dla przypomnienia pragnę napisać, że to do tego limitu liczą się wszystkie dungi, czyli nie działa to tak, że możemy nabić 300 Piekielnych Czeluści i 300 Przeklętych Statków, tylko po prostu suma wszystkich dungów równa się 300. W przypadku takiej samej ilości dungeonów na Rankingu Wypraw decyduje szybszy średni czas zrobienia dungeonów. [Zadawanie dmg tylko na wybranej Yoharze] W celu pobudzenia rywalizacji planujemy wprowadzić wymóg wybrania sobie jednej z dwóch Yohar. Po dodaniu tej zmiany każdy gracz będzie musiał wybrać jedną z dwóch Yohar jako mapę na której będzie mógł zadawać dmg w Legendy oraz Ludzi. To ograniczenie nie dotyczy w żaden sposób dungeonów oraz metinów/bossów na mapach. Chodzi tutaj tylko i wyłącznie o Legendy oraz PvP. Każdy będzie miał możliwość zmiany przypisania postaci do danej Yohary co 14 dni. [Zmniejszenie niektórych bonusów z nowych Legend] Tak jak w temacie przez nas założonym w dziale propozycje. Pojawiły się głosy ponad podziałami by spróbować odnowić rywalizację na mapach. Jednym z dobrych rozwiązań jest zmniejszenie niektórych bonusów PvP z szkat legend, które zbyt bardzo odróżniają postacie i po prostu sprawiają, że nie ma się szans na podjęcie rękawicy. Szkatułka Sowiego Imper. Stare Bonusy: 4% Odporności na Ludzi, 10% mrok, 3% Bossy Nowe Bonusy: 3% Odporności na Ludzi, 10% mrok, 3% Bossy Szkatułka Przekl. Władcy Stare Bonusy: 8% Odporność na Ludzi, 7% Metiny Nowe Bonusy: 5% Odporność na Ludzi, 7% Metiny Szkatułka Boga Otchłani Stare Bonusy: 8% Mistyki, 15% Silny na Żywioły, 5% Niwelacja Odporności Nowe Bonusy: 8% Mistyki, 15% Silny na Żywioły, 3% Niwelacja Odporności Szkatułka Archespora Stare Bonusy: 8% Orki, 15% Średnich Obrażeń, 4% Odporności na Klasy Nowe Bonusy: 8% Orki, 15% Średnich Obrażeń, 3% Odporności na Klasy [Zmiana w działaniu Pierścienia Mistrza] Rozszerzamy możliwość nabijania Pierścienia Mistrza o kolejne miejsca. Na wszystkich "standardowych" mapach i dungeonach będzie można nabijać punkty do Pierścienia Mistrza. Oczywiście wyjątkiem jest cała Yohara - na niej i dungach do niej należących nie można nabijać punktów. Dodatkową zmianą jest wydłużenie czasu trwania Pierścienia Mistrza z 30 dni do 45 dni. [Zmiana w działaniu Certyfikatu Biologa (b)] Do tej porty Certyfikat Biologa (b) działał do misji Biologa na 115 poziom. Będzie on rozszerzony dla wszystkich misji zwykłego Biologa, czyli do Zwęglonych Papirusów włącznie. Oczywiście dotyczy to też wszystkich Seonów, które będzie można skipować za pomocą Certyfikatu Biologa (b). Sama w sobie dostępność tego przedmiotu nieco się zwiększy, zostaną one dodane jako nagrody do Misji Fabularnych. [Zmiany w Misjach Chao] Część misji Chao na przestrzeni lat stało się za drogie względem otrzymywanego bonusu. Wynika to z tego, że wartość niektórych ulepszaczy przez kilka lat zmieniło znacząco wartość i na ten moment nie warto tego oddawać, dużo taniej kupić postać z takimi misjami. Ze względu na w/w powody w niektórych misjach zostaną zmienione wymagane przedmioty, by ludzie zaczęli rozważać ich oddawanie, a nie omijanie tego poprzez kupowanie gotowych postaci. [Zmiany w Misjach Fabularnych] Przede wszystkim zostaną usunięte zadania wymagające pokonywania bossów z dungeonów typu Azrael czy Tryton. W ich miejsce zostaną wprowadzone inne zadania o zbliżonym poziomie trudności. Dodatkową kosmetyczną zmianą, która jest z tym powiązana jest obniżenie maksymalnego poziomu wejścia na np. Azraela - do tej pory i tak nie leciał drop na np. 130 poziomie, ale można tam było wchodzić ze względu na misje. Także chodzi tutaj przede wszystkim o zrobienie porządku i nie wprowadzaniu graczy w błąd. Kolejną sprawą odnośnie Misji Fabularnych jest ułatwienie niektórych zadań - zajmowało ich zrobienie czasem nawet kilkanaście godzin. Oprócz tego będzie zmiana nagród za Misje Fabularne. Większość misji była tworzona kilka lat temu i nagrody są całkowicie nieadekwatne do obecnej sytuacji. Znajdą się tam między innymi przedmioty z (b), które ułatwią grę nowym, nierozwiniętym jeszcze postaciom. [Zmiany w Polowaniu oraz Metinologii] Będzie rekonstrukcja zadań, odświeżenie tego zapomnianego systemu. Nie ukrywajmy, ale na ten moment wszyscy to skipują i planujemy to zmienić. [Urozmaicenie Eventów Tematycznych] Chodzi tutaj o takie wydarzenia jak np. Event Halloween lub Event Świąteczny. Planujemy te wydarzenia nieco przebudować i wzbogacić o content dla "Zbieraczy" i "Peciarzy". Dodatkowo planujemy wzmocnić zarobek dla nowych poprzez unikalne przedmioty, które będą wzmacniać postęp i pchać graczy w kierunku Yohar. Jednym z pomysłów jest przedmiot, który będzie działał dla postaci do X dywizji i dawał takim graczom np. większy drop z dungów na czas eventu. Oczywiście jest to tylko przykład, więcej na ten temat dowiecie się z prezentacji Eventu Halloween. Chodzi o samo przedstawienie zamysłu i kierunku w którym będzie szedł Valium. [Dodatkowe zmiany] - Dodanie do Skrzyni Ucznia (poziom 50) Sierpu Nowicjusza (b), czas trwania 14 dni - Toggle Skilli - Dodanie do Amuletu Żywiołów dodatkowego bonusu pvm - Zmiana poziomu Papirusu Seta z 94 na 40 - Przyspieszenie respów na standardowych mapach [Faza II] [Możliwość cęgowania Smoczej Aury] Zostanie dodana możliwość "wyciągnięcia" Smoczej Aury z postaci. Będzie to można robić za pomocą specjalnych Cęg z IS - cena będzie wynosiła 1000 SM. Cęgi będą dawały 100% na wyciągnięcie Smoczej Aury i będzie można to robić od 3 stopnia Smoczej Aury. Cooldown między ponownym "zwróceniem" Smoczej Aury będzie wynosił 2 tygodnie. W celu ograniczenia ciągłego przekładania Smoczej Aury bez większych konsekwencji za każde kolejne przełożenie Smoczej Aury szansa na wyciągnięcie zmniejsza się o 2% Przy pierwszym użyciu Cęg: 100% Przy drugim użyciu Cęg: 98% Przy piątym użyciu Cęg: 92% itd. Informacja będzie zawarta w zcęgowanej Smoczej Aurze oraz samo naliczanie dot. konkretnej Smoczej Aury. [Rekonstrukcja Dungeonów] Postanowiliśmy zrobić rekonstrukcję kilku dungeonów oraz przede wszystkim część dungeonów połączyć ze sobą w celu uproszczenia rozgrywki i skróceniu drogi do Yohary. Wyprawy będą "platformówkami" z nieco prostszym i przyjemniejszym przebiegiem. Nowe dungeony będą prezentować się następująco: - Beran i Tryton -> Wyprawa Lód - Matrix i Jotun -> Wyprawa Ogień - Regal i Chen -> Wyprawa Mrok - Lodowy Smok i Set -> Wyprawa Ziemia Także z 8 dungeonów zrobią się 4. Drop ulepszaczy w przypadku połączonych wypraw będzie się po prostu sumował. Także z nowej wyprawy "Wyprawa Ogień" będą lecieć kulki z Matrixa oraz Dusze z Jotuna. Co do szkatułek to nowe szkatki będzie można wymienić na Świadectwa tych wypraw, które zostają zastąpione by można było normalnie te misje dalej oddawać. Takie zmiany są przede wszystkim w celu uproszczenia początkowej rozgrywki, przyspieszeniu dojścia do yohar oraz unowocześnieniu dungów, które są po prostu bardzo stare i zacofane na obecne standardy. Wyprawa Lód (90-110) 1. Pokonaj 500 potworów 2. Pokonaj 1x Dowódcę Yonghan 3. Pokonaj 4x Metiny (ten co jest na beranie) 4. Pokonaj 2x Dowódcę Huashin 5. Pokonaj Beran-Setaou 6. Pokonaj 400 potworów 7. Pokonaj 4x Metin Odwetu 8. Pokonaj 1x Król Krabbs 9. Pokonaj Trytona Wyprawa Ogień (110-120) 1. Pokonaj 500 potworów 2. Pokonaj 5x Metin Rozgoryczenia 3. Pokonaj 1x Czerwony Wódz 4. Pokonaj 4x Trupia Twarz 5. Pokonaj Martyaxwara 6. Pokonaj 4x Metin Lasu 7. Pokonaj 300 potworów 8.Pokonaj 1x Bagnajamu 9. Pokonaj Jotun-Thrym Wyprawa Mrok (120-135) 1. Pokonaj 500 potworów 2. Pokonaj 2x Świetlny Smok 3. Pokonaj 1x Granitowy Smok 4. Pokonaj 5x Kamień Rhaegala 5. Pokonaj Rhaegala 6. Pokonaj 5x Metin z Legowiska 7. Pokonaj Piekielna Kreaturę, boss otrzymuje obrażenia tylko gdy jest omdlony. 8. Pokonaj 1x Przeklęty Rhaegal 9. Pokonaj Chena (bez kamieni będzie) Wyprawa Ziemia (127-135) 1. Pokonaj 3x Metin Magii 2. Pokonaj 700 potworów 3. Pokonaj 3x Lodowy Rycerz 4. Pokonaj 5x Metin Lodu 5. Pokonaj Lodowego Smoka 6. Pokonaj 6x Egipski Metin 7. Pokonaj 1x Przeklęty Król Nag 8. Pokonaj 600 potworów 9. Pokonaj Seta [Stopniowe bonusy w Systemie Smoczej Aury] Do tej pory główna "dawka" bonusów była na 10 poziomie Smoczej Aury. Planujemy te bonusy porozdzielać na kilka innych poziomów, które staną się takimi strategicznymi poziomami do osiągnięcia w trakcje rozwijania tego systemu. Zmotywuje to część osób do szybszego wzięcia się do tego systemu, gdyż przez to, że główne profity są na samym końcu to sporo osób na ten moment go odpuszcza. Bonusy, które obecnie oferują stopnie są następujące: Stopień 0: Brak benefitów Stopień I: Siła wszystkich kamieni +2% Stopień II: Siła wszystkich kamieni +4% Stopień III: Siła wszystkich kamieni +6% Stopień IV: Siła wszystkich kamieni +8% Stopień V: Siła wszystkich kamieni +10% Stopień VI: Siła wszystkich kamieni +12% Stopień VII: Siła wszystkich kamieni +14% Stopień VIII: Siła wszystkich kamieni +16% Stopień IX: Siła wszystkich kamieni +18% Stopień X: Siła wszystkich kamieni +25%, 10% Bossy, 10% Metiny, Niwelacja Odporności na Ludzi 5%, Niwelacja Odporności na Umiejętności 5% Bonusy, które będą po zmianach są następujące: Stopień 0: Brak benefitów Stopień I: Siła wszystkich kamieni +2% Stopień II: Siła wszystkich kamieni +4% Stopień III: Siła wszystkich kamieni +6%, 2% Bossy, 2% Metiny Stopień IV: Siła wszystkich kamieni +8%, 2% Bossy, 2% Metiny Stopień V: Siła wszystkich kamieni +10%, 2% Bossy, 2% Metiny Stopień VI: Siła wszystkich kamieni +12%, 4% Bossy, 4% Metiny Stopień VII: Siła wszystkich kamieni +14%, 4% Bossy, 4% Metiny Stopień VIII: Siła wszystkich kamieni +16%, 6% Bossy, 6% Metiny Stopień IX: Siła wszystkich kamieni +18%, 6% Bossy, 6% Metiny Stopień X: Siła wszystkich kamieni +25%, 10% Bossy, 10% Metiny, Niwelacja Odporności na Ludzi 5%, Niwelacja Odporności na Umiejętności 5% [Stopniowe bonusy za Świadectwa Wypraw] Postanowiliśmy wprowadzić dodatkowe bonusy za 10, 20 oraz wszystkie zrobione Świadectwa Wypraw. Do listy Świadectw zostanie też dodany Piekielny Bastion. Bonusy za Świadectwa Piekielnego Bastionu: - 3% zwiększone Obrażenia na Piekielnym Bastionie, 3% Odporności na Umiejętności, 1% Odporności na Bronie/Magia, 3% Metiny, 10% SungMa Bonus za 10 ukończonych Świadectw Wypraw jest następujący: - 2000 PŻ, 1% Metiny, 5% SungMa Bonus za 20 ukończonych Świadectw Wypraw jest następujący: - 2500 PŻ, 1% Bossy, 10% SungMa Bonus za WSZYSTKIE ukończone Świadectwa Wypraw jest następujący: - 3000 PŻ, 1% Odporności na Bronie (w tym Magia), 1% Metiny, 15% SungMa Także suma bonusów za ukończenie Świadectw Wypraw wynosi: - 7500 PŻ, 2% Metiny, 1% Bossy, 30% SungMa, 1% Odporności na Bronie (w tym Magia) [Oferty Błyskawiczne] Na prośbę graczy chcemy wprowadzić mniej losowy dostęp do Sygnetów Bogactwa. Oczywiście nie tylko Sygnety będą w Ofertach Błyskawicznych, aczkolwiek to jest jeden z powodów dodania tego typu rozwiązania na serwer. [Loteria u Uriela] Ze względu na to, że Loteria Urielowa ma już kilka lat to ilość unikatowych Kostiumów, Fryzur czy Barwników jest tak duża, że nikogo to już tak nie grzeje. Planujemy nieco przebudować nagrody za Loterię. Oczywiście 3000 SM, które jest jedną z nagród zostają i nie będzie to zmieniane. W Loterii u Uriela główną nagrodą będzie 5x Szkatułka Loterii. Dodatkowo za najwyższą wpłatę przedmiotów w danej loterii mamy gwarancję zdobycia 1x Szkatułka Loterii. Łącznie co 3 dni będzie wpadać 6x Szkatułek Loterii, co w miesiącu daje nam +/- 60 Szkatułek Loterii. Zawartość Szkatułek Loterii: - Sygnet Bogactwa - Pierścień Oktagonu - Skrzynia Oktagonu - Purpurowa Aura - Rubinowa Aura - Onyksowa Aura - Wszystkie rodzaje Jajek - Wszystkie rodzaje Esencji - Wszystkie rodzaje Ekstraktów - Eliksir Biologa IV - Zwój Polimorfii III, - Insygnia Faraona - Kamień Pomyślności [Nowe eventy weekendowe] Zostanie dodanych kilka nowych wydarzeń weekendowych [Misja Oktagonu] Dodamy możliwość przekazywania zabójstw/asyst z Misji Oktagonu, aby wyrwównać poziom trudności oddawania tej misji w zależności od tego na jakim przedziale jest postać oraz jaka to profesja. [Eliksir Początk. Kolekcjonera] Do dropu z początkowych dungeonów: Kanion Yongbi, Leśna Polana oraz Nemere zostaną dodane Eliksir Początk. Kolekcjonera za którego pomocą będzie można skipować czas do oddania początkowych Szkatułek u Kolekcjonera. Chodzi o pierwsze 9 misji, czyli od Wodza Orków do Niebieskiej Śmierci (włącznie) [Zmiany w Zbrojach] Zostaną zwiększone niwelacje w "nowych" yoharskich zbrojach PvP na poziom 95 oraz 121. Po wprowadzeniu wszystkich zmian będzie seria poradnikowa od jednego z youtuberów z którymi współpracujemy. Nasze działania oczywiście nie zakończą się na wyżej wymienionej liście. W między czasie będziemy cały czas systematycznie poprawiać zgłaszane błędy czy też wprowadzać kolejne propozycje. Administracja Valium.pl 32 8 1 3 1 1 59 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LuckeR Opublikowano 24 Listopada 2024 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2024 Uwaga! Informujemy, że z racji zmian nadchodzących w następnym tygodniu nagrody za ranking tygodniowy wypraw, które zostaną zmienione w czwartek nie zostaną przydzielone. 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LuckeR Opublikowano 28 Listopada 2024 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2024 Uwaga! Chciałbym uzupełnić powyższą informację żebyśmy się dobrze zrozumieli. Nowe wyprawy również zaliczamy do "zmienionych" dzisiaj wypraw i nagrody za ten tydzień nie będą przyznawane. Ranking Wypraw Lodu, Ognia, Mroku i Ziemi będzie liczony od przyszłego tygodnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi