Skocz do zawartości

Mini Aktualizacja - System Smoczej Aury, Nowy Dungeon - Piekielny Bastion, Nowe Hełmy PvP/PvM!


BlassYaa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, 2cheese napisał:

będzie możliwość ukrycia smoczej aury? 

 

3 minuty temu, DeathPunch napisał:

Będzie opcja wyłączenia efektu wizualnego smoczej aury w opcjach gry?

Na początku nie, później tak

 

13 minut temu, Beneooo napisał:

Witam, a jakieś boskie kwiatki może do systemu też hop wrzucić warto?

Ich na razie wystarczy, jest git

 

Godzinę temu, AlchemikaFabryka napisał:

Wężowe jajca celowo pominięte ? :x 

Tak

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie lepiej bonus - Silny na Ogień  w hełmie zmienić na Silny na Żywioły aby po równo było ? Albo dać coś podobnego do zwoju co zmienia ametyst na silny na żywioły   taki item przeciągasz na hełm +9 i jest git 

Edytowane przez Imoth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Imoth napisał:

Nie lepiej bonus - Silny na Ogień  w hełmie zmienić na Silny na Żywioły aby po równo było ? Albo dać coś podobnego do zwoju co zmienia ametyst na silny na żywioły   taki item przeciągasz na hełm +9 i jest git 

Jeśli zamysł był pod pvm to powinien obejmować każdy żywioł i słusznie to zauważyłeś,  też mam podobne zdanie

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Imoth napisał:

Nie lepiej bonus - Silny na Ogień  w hełmie zmienić na Silny na Żywioły aby po równo było ? Albo dać coś podobnego do zwoju co zmienia ametyst na silny na żywioły   taki item przeciągasz na hełm +9 i jest git 

 

23 minuty temu, Colora napisał:

Jeśli zamysł był pod pvm to powinien obejmować każdy żywioł i słusznie to zauważyłeś,  też mam podobne zdanie

takie 50/50 bo jednak tego zywiołu mamy duzo jak nie biegasz ognia to zrobisz helm na PVP Który pewnie bedzie o troche tanszy :D A druga sprawa ten ogień jest dany pewnie pod nowego dunga zeby ludzie dawali rade :3 a te 50% na zywioły to znowu te podstawowe i nowe yohary by były za łatwe.do tego jezeli jestes na nizszym przedziale czyli 130 to lepiej helm na PVP zrobic niz PVM  jezeli ognia nie biegasz 

Edytowane przez Karambapb93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Karambapb93 napisał:

 

takie 50/50 bo jednak tego zywiołu mamy duzo jak nie biegasz ognia to zrobisz helm na PVP Który pewnie bedzie o troche tanszy :D A druga sprawa ten ogień jest dany pewnie pod nowego dunga zeby ludzie dawali rade :3 a te 50% na zywioły to znowu te podstawowe i nowe yohary by były za łatwe.do tego jezeli jestes na nizszym przedziale czyli 130 to lepiej helm na PVP zrobic niz PVM  jezeli ognia nie biegasz 

Nowa yohara będzie za łatwa? Przecież te żywioły poza sungmą to się na tej nowej yoharze skalują jak kupsko. Jedynie sungma robi tam jakąkolwiek realną robotę. Szczególnie na 94 i 120.

  • Sad 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, kuslaw napisał:

czy podczas tworzenia nowego hełmu oprócz tego, że przenoszone są bonusy, to czy transmutacja również przejdzie? co w przypadku niepowodzenia podczas craftingu? stary hełm tracimy, czy jest to podobny zabieg jak podczas wytwarzania itemów u kowala na yohare?

Transmutacja przechodzi, hełmu nie tracisz.

  • Poggies 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Podeptany napisał:

to rozumiem że jak ktoś otwiera setki tysięcy cor antyków i przeklikuje tylko rubiny to teraz będzie musiał zrobić to z pozostałymi kamieniami żeby mieć miesjce w eq no bo na kryształy energii tego się nie zamieni?

Wyczuwam mój koniec kariery xD 

  • Sad 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@BlassYaa 

Cytat

Każde użycie Smoczej Duszy jest pomyślne. Nie ma tutaj żadnej losowości.

Nie lepiej zrobić tak jak w przypadku mityków i dać tu jakieś symboliczne 85% szans na ulepszenie? Patrząc na to jaki jest powerfarming to w takim prostoliniowy schemacie podbijania postaci a zwłaszcza tych z topki to aktu na max dwa miechy i znowu nie będzie co do roboty a chyba chodzi tu o to żeby był to system na długie miesiące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@BlassYaa

Hełm Imperatora (65 poziom), bonusy na+9:

- Szansa na blok ciosów 10%
- 5000 HP
- Odporność na Obrażenia Umiejętności 10%
- Odporność na Obrażenia 10%

10 odporności na obrażenia czyli takie przebudzenie na Aurze jest usseless bo teraz masz przebudzenie i daje ci 10 niwelacji na obrażenia a wejdzie aktu i tu kolejne odpo na obrażenia dodane, czyli na 0 te przebudzenie, aury, zero korzyści . 🤔

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • BlassYaa zablokował(a) ten temat
  • BlassYaa odpiął/ęła ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...