Skocz do zawartości

Mini Aktualizacja - System Smoczej Aury, Nowy Dungeon - Piekielny Bastion, Nowe Hełmy PvP/PvM!


BlassYaa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

Data wprowadzenia Systemu Smoczej Aury: 13.09

 

x89oXIQ.png

5kTam41.png

System Smoczej Aury zastąpi Kryształ energii (zostanie on usunięty z serwera).
Smoczą Aurę będziecie mogli "napełniać" za pomocą Smoczych Dusz, które się tworzy.
Smocza Aura ma 10 stopni.

KANQxWP.png Smocza Dusza

KANQxWP.pngSmocza Dusza - tworzymy ją u Alchemika. Na 1x KANQxWP.png potrzeba: 500x PNjLQod.png , 10x oeW0ey1.png, 10x 5ZtvG9V.png, 1x zbX8fF2.png

zbX8fF2.png Zwój Smoczej Aury - tworzymy go u Alchemika. Na 1x zbX8fF2.png potrzeba: 1000x 50258.png, 1000x xiEI67U.png, 1x a8jBWTD.png, 3x lFmvSZj.png

a8jBWTD.png Skarb Ognia - Ulepszacz, który możemy zdobyć z Piekielnego Bastionu

lFmvSZj.png Kamień Chaosu - Kamień, który wytwarzamy z ulepszaczy u Alchemika

 

lFmvSZj.png Kamienie Chaosu możemy wytworzyć z różnych kombinacji ulepszaczy:

lFmvSZj.png możemy wytworzyć z 3x KlkcSKa.png, 1x us56HIS.png, 50x 72327.png
lFmvSZj.png możemy wytworzyć z 2x tj99FtV.png, 1x bdu4bBq.png, 50x 72327.png
lFmvSZj.png możemy wytworzyć z 2x AdkZeCG.png, 1x zkUDyqY.png, 50x 72327.png
lFmvSZj.png możemy wytworzyć z 2x Anz0bGp.png, 1x 5Awm1tI.png, 50x 72327.png
lFmvSZj.png możemy wytworzyć z 2x 1zrvql8.png, 1x gGx6Odb.png, 50x 72327.png
lFmvSZj.png możemy wytworzyć z 2x vszg5XW.png, 1x Fd1fgCo.png, 50x 72327.png
lFmvSZj.png możemy wytworzyć z 5x doPfMGu.png, 3x ErA2k50.png, 50x 72327.png
lFmvSZj.png możemy wytworzyć z 5x SZq9MTi.png, 3x OqA9K0p.png, 50x 72327.png
lFmvSZj.png możemy wytworzyć z 5x SL4CRLp.png, 3x fkBclS0.png, 50x 72327.png
lFmvSZj.png możemy wytworzyć z 5x bWOTfol.png, 3x 4s0mH0E.png, 50x 72327.png
lFmvSZj.png możemy wytworzyć z 5x 5KGU86U.png, 3x D7E8x8j.png, 50x 72327.png
lFmvSZj.png możemy wytworzyć z 3x 99oKvlK.png, 5x 5BlBc4F.png, 50x 72327.png
lFmvSZj.png możemy wytworzyć z 3x I4ggJ4j.png, 5x 2rXoNBa.png, 50x 72327.png
lFmvSZj.png możemy wytworzyć z 3x FMzyYKq.png, 5x bdEEveM.png, 50x 72327.png
lFmvSZj.png możemy wytworzyć z 3x Yv3vNHs.png, 5x D9z26hB.png, 50x 72327.png
lFmvSZj.png możemy wytworzyć z 3x JEZLhLn.png, 5x sEWksla.png, 50x 72327.png

 

jtkzO42.png

KANQxWP.png

Jedna Smocza Dusza napełnia aurę procentowo, zależnie od stopnia który napełniamy. Jeżeli chcemy przejść na np. Stopień II, musimy mieć Aurę zapełnioną w 100% na Stopniu I. Wtedy przekładając/klikając PPM na smoczą duszę pojawi się komunikat z zapytaniem "Czy chcesz aktywować Stopień II Smoczej Aury?"

Każdy gracz zaczyna z zerowym Stopniem Smoczej Aury, 
Na konkretne stopnie potrzeba:

z Stopnia 0 na Stopień I: 1x KANQxWP.png Smocza Dusza napełnia 25% aury.
z Stopnia I na Stopień II: 1x KANQxWP.png Smocza Dusza napełnia 25% aury.
z Stopnia II na Stopień III: 1x KANQxWP.png Smocza Dusza napełnia 20% aury.
z Stopnia III na Stopień IV: 1x KANQxWP.png Smocza Dusza napełnia 20% aury.
z Stopnia IV na Stopień V: 1x KANQxWP.png Smocza Dusza napełnia 12,5% aury.
z Stopnia V na Stopień VI: 1x KANQxWP.png Smocza Dusza napełnia 12,5% aury.
z Stopnia VII na Stopień VII: 1x KANQxWP.png Smocza Dusza napełnia 10% aury.
z Stopnia VI na Stopień VIII: 1x KANQxWP.png Smocza Dusza napełnia 10% aury.
z Stopnia VIII na Stopień IX: 1x KANQxWP.png Smocza Dusza napełnia 5% aury.
z Stopnia IX na Stopień X: 1x KANQxWP.png Smocza Dusza napełnia 2% aury.

 

Każde użycie Smoczej Duszy jest pomyślne. Nie ma tutaj żadnej losowości.

 

jtkzO42.png

Między stopniami będą do zrobienia zadania, które umożliwią odblokowanie kolejnych stopni Smoczej Aury.

Zadania:

z Stopnia 0 na Stopień I: Pokonaj 100 Metinów na mapach
z Stopnia I na Stopień II: Ukończ 50 Wypraw
z Stopnia II na Stopień III: Pokonaj 25 Bossów na mapach
z Stopnia III na Stopień IV: Ukończ 150 Wypraw
z Stopnia IV na Stopień V: Pokonaj 50000 Potworów
z Stopnia V na Stopień VI: Pokonaj 200 Metinów na mapach
z Stopnia VI na Stopień VII: Napełnij 7 butelek dywizji
z Stopnia VII na Stopień VIII: Ukończ 350 Wypraw
z Stopnia VIII na Stopień IX: Pokonaj 50 Bossów na mapach
z Stopnia IX na Stopień X: Pokonaj 1000 Metinów na mapach, Pokonaj 100 Bossów na mapach, Ukończ 25 razy Piekielny Bastion (zalicza każdemu w pt)

Uwaga: Musimy mieć całe koło mityczne +6, aby bonusy ze stopni smoczej aury działały. W przeciwnym razie aura jest "zablokowana", co będzie pokazywać jej czerwony kolor.

Łącznie potrzeba 124 smoczych dusz, aby osiągnąć maksymalny stopień X.

 

jtkzO42.png

 

Bonusy, które oferują konkretne stopnie są następujące:
 

Stopień 0: Brak benefitów
Stopień I: Siła wszystkich kamieni +2%
Stopień II: Siła wszystkich kamieni +4%
Stopień III: Siła wszystkich kamieni +6%
Stopień IV: Siła wszystkich kamieni +8%
Stopień V: Siła wszystkich kamieni +10%
Stopień VI: Siła wszystkich kamieni +12%
Stopień VII: Siła wszystkich kamieni +14%
Stopień VIII: Siła wszystkich kamieni +16%
Stopień IX: Siła wszystkich kamieni +18%
Stopień X: Siła wszystkich kamieni +25%, 10% Bossy, 10% Metiny, Niwelacja Odporności na Ludzi 5%, Niwelacja Odporności na Umiejętności 5%

 

Uwaga: Musimy mieć całe koło mityczne +6, aby bonusy ze stopni smoczej aury działały!
 W przeciwnym razie aura będzie zablokowana, o czym poinformuje was jej czerwony kolor.


jtkzO42.png

Dodatkowo, po odblokowaniu I Stopnia Smoczej Aury na naszej postaci pojawi się specjalny efekt wizualny.
Wraz z osiąganiem wyższych stopni będzie on coraz bardziej zauważalny.

Stopień I - III:
f62xUEu.png
Stopień IV - V:
z3goVd8.png
Stopień VI - VII:
dCLdZOB.png
Stopień VIII -XI:
1tUUvn5.png
Stopień X:
lJzTZz9.png

 

HbAHOLI.png

LKeeJEN.png

Na serwerze pojawi się nowy dungeon - Piekielny Bastion.

Przepustka: 30661.png
Poziom trudności: Trudny
Opis: Z dungeonu jest drop "skrzynkowy". Możesz zdobyć 10x R8zKZPZ.png
Ulepszacz: a8jBWTD.png

Piekielny Bastion dzieli się na następujące przedziały:

65-78, Żywioły:  QGDfxgq.png
79-94, Żywioły:   QGDfxgq.png, vGYriRU.png
95-120, Żywioły:  QGDfxgq.png, vGYriRU.png
121-130, Żywioły:  QGDfxgq.png, vGYriRU.png
131-135, Żywioły:  QGDfxgq.png, vGYriRU.png

 

Przebieg Piekielnego Bastionu:

1. Pokonaj 500 mobów
2. Pokonaj 5 metinów
3. Pokonaj minibossa (musi być spowolniony)
4. Zdobądź 5 pieczęci
5. Pokonaj 4 minibossy
6. Pokonaj 3 leg. Metiny
7. Pokonaj Bossa

 

ibxMV8F.png
 

Na serwerze pojawią się nowe hełmy: PVM oraz PVP. Każdy z nowych hełmów nie będzie miał podziału na klasę postaci. Także nie będzie oddzielnych wersji na wojownika, surę, ninję czy szamana, tylko jedna wspólna wersja.




ttz6USM.png

 

 jRkFmuR.png 

Hełm Ognia (65 poziom), bonusy na+9:

- Szansa na blok ciosów 10%
- 3500 HP
- Atak +10%
- Silny przeciwko Potworom +12%
- Silny na Żywioły 15%

 

DbQ6I7z.png

 Hełm Płomieni (121 poziom), bonusy na +9:

- Szansa na blok ciosów 10%
- 5000 HP
- Atak +25%
- Niwelacja Odporności +4%
- Silny przeciwko Potworom +20%
- Silny na Żywioły 35%

 

VX1rFfg.png

 Hełm Lawy (135 poziom), bonusy na +9:

- Szansa na blok ciosów 10%
- 7000 HP
- Atak +35%
- Niwelacja Odporności +4%
- Silny przeciwko Potworom +25%
- Silny na Żywioły 50%

 

jRkFmuR.png Hełm Ognia (65lvl) - możemy go przerobić z następującego hełmu:

qjfDdqI.png

Wszystkie bonusy przechodzą na nowy hełm.

 

Nie jest możliwe wytworzenie hełmu na 121 oraz 135 poziom. Trzeba je po kolei przerabiać z Hełmu Ognia.

jRkFmuR.png →   DbQ6I7z.png  → VX1rFfg.png
 


Mhuo7KK.png

 

Hełm Imperatora tworzymy u Kowala


3yiHq4p.png

 Hełm Imperatora
 (65 poziom), bonusy na+9:

- Szansa na blok ciosów 10%
- 5000 HP
- Odporność na Obrażenia Umiejętności 10%
- Odporność na Obrażenia 10%

 

Nowy hełm można wytworzyć z następujących Hełmów:

LHiEUrp.png/cGZlD88.png/kuX8wqU.png3yiHq4p.png

Wszystkie bonusy przechodzą na nowy hełm.



DW1brdB.png

 Hełm Mistrza Magii 
(130 poziom), bonusy na +9:

- Szansa na blok ciosów 10%
- 7000 HP
- Atak +35%
- Niwelacja Odporności +8%
- Odporność na Obrażenia Umiejętności 10%
- Niwelacja Odporności na Umiej. 7%

 

Nowy hełm można wytworzyć z następujących Hełmów:

kuX8wqU.pngDW1brdB.png

Wszystkie bonusy przechodzą na nowy hełm.

jtkzO42.png

 

W związku z oczekiwaniami graczy co do wzmocnienia Legend na mapach (dotyczy starej i nowej Yohary)
wraz z Systemem Smoczej Aury wejdą następujące zmiany:

 

Yohara 79 Mrok/Ziemia
Legenda na mapie HP o 30%

 

Yohara 95 Mrok/Ziemia
Legenda na mapie HP o 30%

 

Yohara 121 Mrok/Ziemia
Legenda na mapie HP o 30%

 

Yohara 135 Mrok/Ziemia
Legenda na mapie HP o 30%

 

Pradawna Twierdza (Przedział 79-94)
Bossy na dungach HP o 7%
Metiny na dungach HP o 12%

 

Pradawny Las
Legenda na mapie HP o 80%

 

Yohara 79 Lód/Ogień
Legenda na mapie HP o 80%

 

Yohara 95 Lód/Ogień
Legenda na mapie HP o 80%

 

Yohara 121 Lód/Ogień
Legenda na mapie HP o 80%

 

Yohara 135 Lód/Ogień
Legenda na mapie HP o 80%

  • Like 2
  • Sad 2
  • Poggies 9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, BlassYaa napisał:

lFmvSZj.png Kamienie Chaosu możemy wytworzyć z różnych kombinacji ulepszaczy:

lFmvSZj.png możemy wytworzyć z 3x KlkcSKa.png, 1x us56HIS.png
lFmvSZj.png możemy wytworzyć z 2x tj99FtV.png, 1x bdu4bBq.png
lFmvSZj.png możemy wytworzyć z 2x AdkZeCG.png, 1x zkUDyqY.png
lFmvSZj.png możemy wytworzyć z 2x Anz0bGp.png, 1x 5Awm1tI.png
lFmvSZj.png możemy wytworzyć z 2x 1zrvql8.png, 1x gGx6Odb.png
lFmvSZj.png możemy wytworzyć z 2x vszg5XW.png, 1x Fd1fgCo.png
lFmvSZj.png możemy wytworzyć z 5x doPfMGu.png, 3x ErA2k50.png
lFmvSZj.png możemy wytworzyć z 5x SZq9MTi.png, 3x OqA9K0p.png
lFmvSZj.png możemy wytworzyć z 5x SL4CRLp.png, 3x fkBclS0.png
lFmvSZj.png możemy wytworzyć z 5x bWOTfol.png, 3x 4s0mH0E.png
lFmvSZj.png możemy wytworzyć z 5x 5KGU86U.png, 3x D7E8x8j.png
lFmvSZj.png możemy wytworzyć z 3x 99oKvlK.png, 5x 5BlBc4F.png
lFmvSZj.png możemy wytworzyć z 3x I4ggJ4j.png, 5x 2rXoNBa.png
lFmvSZj.png możemy wytworzyć z 3x FMzyYKq.png, 5x bdEEveM.png
lFmvSZj.png możemy wytworzyć z 3x Yv3vNHs.png, 5x D9z26hB.png
lFmvSZj.png możemy wytworzyć z 3x JEZLhLn.png, 5x sEWksla.png

Wszystko Razy 2x.

 

31 minut temu, BlassYaa napisał:

z Stopnia VI na Stopień VIII: 1x KANQxWP.png Smocza Dusza napełnia 10% aury.
z Stopnia VIII na Stopień IX: 1x KANQxWP.png Smocza Dusza napełnia 5% aury.
z Stopnia IX na Stopień X: 1x KANQxWP.png Smocza Dusza napełnia 2% aury.

5%,2%,1%.

Poza tym, nie ma się do czego przyczepić (Proszę darować sobie zbędne komentarze.)

  • Confused 12
  • Sad 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli bazowo po aktualizacji, wszystkie postacie dostaną nerfa spowodowanego brakiem działania Kryształu Duszy?
Żeby to wyrównać będzie trzeba wbić V stopień alchemii?

*przepraszam, przy pełnym kole mityków 20% - czyli X stopień 

Ledwie doganiam nową Yoharkę, a ona znowu mi ucieka :FeelsStrongMan:

Edytowane przez DandyS
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, DandyS napisał:

Czyli bazowo po aktualizacji, wszystkie postacie dostaną nerfa spowodowanego brakiem działania Kryształu Duszy?
Żeby to wyrównać będzie trzeba wbić V stopień alchemii?

*przepraszam, przy pełnym kole mityków 20% - czyli X stopień 

Ledwie doganiam nową Yoharkę, a ona znowu mi ucieka :FeelsStrongMan:

Bonus za pełne koło Mityków nie jest usuwany, także nie ucieka ci 20%. Jedynie efekt Kryształu Energii. Darmowy odpał na tym etapie nie ma sensu.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, BlassYaa napisał:

Bonus za pełne koło Mityków nie jest usuwany, także nie ucieka ci 20%. Jedynie efekt Kryształu Energii. Darmowy odpał na tym etapie nie ma sensu.

Racja, trochę się pogubiłem. Czyli jednak V stopień, nie jest źle :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, PanHenry napisał:

@BlassYaa Więcej ulep z nowych Yohar niż ze starych? Nie miało być może odwrotnie?

Nie miało być odwrotnie. Ilości są takie jakie być powinny. Różnica w Ornamentach jest tylko i wyłącznie dlatego, że są one też potrzebne bezpośrednio do wytwarzania Smoczej Duszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • BlassYaa zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...