BlassYaa Opublikowano 29 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia Data wprowadzenia Systemu Smoczej Aury: 13.09 System Smoczej Aury zastąpi Kryształ energii (zostanie on usunięty z serwera). Smoczą Aurę będziecie mogli "napełniać" za pomocą Smoczych Dusz, które się tworzy. Smocza Aura ma 10 stopni. Smocza Dusza Smocza Dusza - tworzymy ją u Alchemika. Na 1x potrzeba: 500x , 10x , 10x , 1x Zwój Smoczej Aury - tworzymy go u Alchemika. Na 1x potrzeba: 1000x , 1000x , 1x , 3x Skarb Ognia - Ulepszacz, który możemy zdobyć z Piekielnego Bastionu Kamień Chaosu - Kamień, który wytwarzamy z ulepszaczy u Alchemika Kamienie Chaosu możemy wytworzyć z różnych kombinacji ulepszaczy: możemy wytworzyć z 3x , 1x , 50x możemy wytworzyć z 2x , 1x , 50x możemy wytworzyć z 2x , 1x , 50x możemy wytworzyć z 2x , 1x , 50x możemy wytworzyć z 2x , 1x , 50x możemy wytworzyć z 2x , 1x , 50x możemy wytworzyć z 5x , 3x , 50x możemy wytworzyć z 5x , 3x , 50x możemy wytworzyć z 5x , 3x , 50x możemy wytworzyć z 5x , 3x , 50x możemy wytworzyć z 5x , 3x , 50x możemy wytworzyć z 3x , 5x , 50x możemy wytworzyć z 3x , 5x , 50x możemy wytworzyć z 3x , 5x , 50x możemy wytworzyć z 3x , 5x , 50x możemy wytworzyć z 3x , 5x , 50x Jedna Smocza Dusza napełnia aurę procentowo, zależnie od stopnia który napełniamy. Jeżeli chcemy przejść na np. Stopień II, musimy mieć Aurę zapełnioną w 100% na Stopniu I. Wtedy przekładając/klikając PPM na smoczą duszę pojawi się komunikat z zapytaniem "Czy chcesz aktywować Stopień II Smoczej Aury?" Każdy gracz zaczyna z zerowym Stopniem Smoczej Aury, Na konkretne stopnie potrzeba: z Stopnia 0 na Stopień I: 1x Smocza Dusza napełnia 25% aury. z Stopnia I na Stopień II: 1x Smocza Dusza napełnia 25% aury. z Stopnia II na Stopień III: 1x Smocza Dusza napełnia 20% aury. z Stopnia III na Stopień IV: 1x Smocza Dusza napełnia 20% aury. z Stopnia IV na Stopień V: 1x Smocza Dusza napełnia 12,5% aury. z Stopnia V na Stopień VI: 1x Smocza Dusza napełnia 12,5% aury. z Stopnia VII na Stopień VII: 1x Smocza Dusza napełnia 10% aury. z Stopnia VI na Stopień VIII: 1x Smocza Dusza napełnia 10% aury. z Stopnia VIII na Stopień IX: 1x Smocza Dusza napełnia 5% aury. z Stopnia IX na Stopień X: 1x Smocza Dusza napełnia 2% aury. Każde użycie Smoczej Duszy jest pomyślne. Nie ma tutaj żadnej losowości. Między stopniami będą do zrobienia zadania, które umożliwią odblokowanie kolejnych stopni Smoczej Aury. Zadania: z Stopnia 0 na Stopień I: Pokonaj 100 Metinów na mapach z Stopnia I na Stopień II: Ukończ 50 Wypraw z Stopnia II na Stopień III: Pokonaj 25 Bossów na mapach z Stopnia III na Stopień IV: Ukończ 150 Wypraw z Stopnia IV na Stopień V: Pokonaj 50000 Potworów z Stopnia V na Stopień VI: Pokonaj 200 Metinów na mapach z Stopnia VI na Stopień VII: Napełnij 7 butelek dywizji z Stopnia VII na Stopień VIII: Ukończ 350 Wypraw z Stopnia VIII na Stopień IX: Pokonaj 50 Bossów na mapach z Stopnia IX na Stopień X: Pokonaj 1000 Metinów na mapach, Pokonaj 100 Bossów na mapach, Ukończ 25 razy Piekielny Bastion (zalicza każdemu w pt) Uwaga: Musimy mieć całe koło mityczne +6, aby bonusy ze stopni smoczej aury działały. W przeciwnym razie aura jest "zablokowana", co będzie pokazywać jej czerwony kolor. Łącznie potrzeba 124 smoczych dusz, aby osiągnąć maksymalny stopień X. Bonusy, które oferują konkretne stopnie są następujące: Stopień 0: Brak benefitów Stopień I: Siła wszystkich kamieni +2% Stopień II: Siła wszystkich kamieni +4% Stopień III: Siła wszystkich kamieni +6% Stopień IV: Siła wszystkich kamieni +8% Stopień V: Siła wszystkich kamieni +10% Stopień VI: Siła wszystkich kamieni +12% Stopień VII: Siła wszystkich kamieni +14% Stopień VIII: Siła wszystkich kamieni +16% Stopień IX: Siła wszystkich kamieni +18% Stopień X: Siła wszystkich kamieni +25%, 10% Bossy, 10% Metiny, Niwelacja Odporności na Ludzi 5%, Niwelacja Odporności na Umiejętności 5% Uwaga: Musimy mieć całe koło mityczne +6, aby bonusy ze stopni smoczej aury działały! W przeciwnym razie aura będzie zablokowana, o czym poinformuje was jej czerwony kolor. Dodatkowo, po odblokowaniu I Stopnia Smoczej Aury na naszej postaci pojawi się specjalny efekt wizualny. Wraz z osiąganiem wyższych stopni będzie on coraz bardziej zauważalny. Stopień I - III: Stopień IV - V: Stopień VI - VII: Stopień VIII -XI: Stopień X: Na serwerze pojawi się nowy dungeon - Piekielny Bastion. Przepustka: Poziom trudności: Trudny Opis: Z dungeonu jest drop "skrzynkowy". Możesz zdobyć 10x Ulepszacz: Piekielny Bastion dzieli się na następujące przedziały: 65-78, Żywioły: 79-94, Żywioły: , 95-120, Żywioły: , 121-130, Żywioły: , 131-135, Żywioły: , Przebieg Piekielnego Bastionu: 1. Pokonaj 500 mobów 2. Pokonaj 5 metinów 3. Pokonaj minibossa (musi być spowolniony) 4. Zdobądź 5 pieczęci 5. Pokonaj 4 minibossy 6. Pokonaj 3 leg. Metiny 7. Pokonaj Bossa Na serwerze pojawią się nowe hełmy: PVM oraz PVP. Każdy z nowych hełmów nie będzie miał podziału na klasę postaci. Także nie będzie oddzielnych wersji na wojownika, surę, ninję czy szamana, tylko jedna wspólna wersja. Hełm Ognia (65 poziom), bonusy na+9: - Szansa na blok ciosów 10% - 3500 HP - Atak +10% - Silny przeciwko Potworom +12% - Silny na Żywioły 15% Hełm Płomieni (121 poziom), bonusy na +9: - Szansa na blok ciosów 10% - 5000 HP - Atak +25% - Niwelacja Odporności +4% - Silny przeciwko Potworom +20% - Silny na Żywioły 35% Hełm Lawy (135 poziom), bonusy na +9: - Szansa na blok ciosów 10% - 7000 HP - Atak +35% - Niwelacja Odporności +4% - Silny przeciwko Potworom +25% - Silny na Żywioły 50% Hełm Ognia (65lvl) - możemy go przerobić z następującego hełmu: Wszystkie bonusy przechodzą na nowy hełm. Nie jest możliwe wytworzenie hełmu na 121 oraz 135 poziom. Trzeba je po kolei przerabiać z Hełmu Ognia. → → Hełm Imperatora tworzymy u Kowala Hełm Imperatora (65 poziom), bonusy na+9: - Szansa na blok ciosów 10% - 5000 HP - Odporność na Obrażenia Umiejętności 10% - Odporność na Obrażenia 10% Nowy hełm można wytworzyć z następujących Hełmów: //→ Wszystkie bonusy przechodzą na nowy hełm. Hełm Mistrza Magii (130 poziom), bonusy na +9: - Szansa na blok ciosów 10% - 7000 HP - Atak +35% - Niwelacja Odporności +8% - Odporność na Obrażenia Umiejętności 10% - Niwelacja Odporności na Umiej. 7% Nowy hełm można wytworzyć z następujących Hełmów: → Wszystkie bonusy przechodzą na nowy hełm. W związku z oczekiwaniami graczy co do wzmocnienia Legend na mapach (dotyczy starej i nowej Yohary) wraz z Systemem Smoczej Aury wejdą następujące zmiany: Yohara 79 Mrok/Ziemia Legenda na mapie HP o 30% Yohara 95 Mrok/Ziemia Legenda na mapie HP o 30% Yohara 121 Mrok/Ziemia Legenda na mapie HP o 30% Yohara 135 Mrok/Ziemia Legenda na mapie HP o 30% Pradawna Twierdza (Przedział 79-94) Bossy na dungach HP o 7% Metiny na dungach HP o 12% Pradawny Las Legenda na mapie HP o 80% Yohara 79 Lód/Ogień Legenda na mapie HP o 80% Yohara 95 Lód/Ogień Legenda na mapie HP o 80% Yohara 121 Lód/Ogień Legenda na mapie HP o 80% Yohara 135 Lód/Ogień Legenda na mapie HP o 80% 2 2 9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flawlee Opublikowano 29 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia Where hełm na 95-120? 12% mobów nie wydaje się być dobrą alternatywą dla 8% ataku 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
podgladaczZmonokularem Opublikowano 29 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia czy hełm będzie dla wszystkich klas jednoczesnie? czy tak jak jest teraz kazda klasa ma osobny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlassYaa Opublikowano 29 Sierpnia Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 1 minutę temu, Flawlee napisał: Where hełm na 95-120? 12% mobów nie wydaje się być dobrą alternatywą dla 8% ataku Słuszna sugestia z tym atakiem. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlassYaa Opublikowano 29 Sierpnia Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia Teraz, podgladaczZmonokularem napisał: czy hełm będzie dla wszystkich klas jednoczesnie? czy tak jak jest teraz kazda klasa ma osobny? Tak, jest to nawet opisane w temacie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keyzu Opublikowano 29 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia s i g m a 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flawlee Opublikowano 29 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 1 minutę temu, BlassYaa napisał: Słuszna sugestia z tym atakiem. Widzę, że już w temacie zmienione. Sigma Włodarz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poincik Opublikowano 29 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia ja pi di lspd 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opti Opublikowano 29 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia Będzie przy czym dłubać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pobuffa Opublikowano 29 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 1 minutę temu, Opti napisał: Będzie przy czym dłubać taa, całe 6 godzin po aktualizacji skończycie na 4 postaciach pewnie xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jestem_głodny Opublikowano 29 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia (edytowane) @BlassYaa ty fajne, brakowało własnie takiego bardziej skomplikowanego systemu i naprawde git to wygląda, nie ukrywam że myślałem że bedzie to troche spłycone po zapowiedziach jednak rozczarowałem sie pozytywnie Edytowane 29 Sierpnia przez jestem_głodny 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BorubarRKS Opublikowano 29 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 21 minut temu, BlassYaa napisał: System Smoczej Aury zastąpi Kryształ energii (zostanie on usunięty z serwera). no i gg game over Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PanIrM Opublikowano 29 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 31 minut temu, BlassYaa napisał: Kamienie Chaosu możemy wytworzyć z różnych kombinacji ulepszaczy: możemy wytworzyć z 3x , 1x możemy wytworzyć z 2x , 1x możemy wytworzyć z 2x , 1x możemy wytworzyć z 2x , 1x możemy wytworzyć z 2x , 1x możemy wytworzyć z 2x , 1x możemy wytworzyć z 5x , 3x możemy wytworzyć z 5x , 3x możemy wytworzyć z 5x , 3x możemy wytworzyć z 5x , 3x możemy wytworzyć z 5x , 3x możemy wytworzyć z 3x , 5x możemy wytworzyć z 3x , 5x możemy wytworzyć z 3x , 5x możemy wytworzyć z 3x , 5x możemy wytworzyć z 3x , 5x Wszystko Razy 2x. 31 minut temu, BlassYaa napisał: z Stopnia VI na Stopień VIII: 1x Smocza Dusza napełnia 10% aury. z Stopnia VIII na Stopień IX: 1x Smocza Dusza napełnia 5% aury. z Stopnia IX na Stopień X: 1x Smocza Dusza napełnia 2% aury. 5%,2%,1%. Poza tym, nie ma się do czego przyczepić (Proszę darować sobie zbędne komentarze.) 12 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiflak27 Opublikowano 29 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia Teraz można pochwalić @BlassYaa i wysłać mu na kubełek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeleyExpress Opublikowano 29 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 5 minut temu, PanIrM napisał: Wszystko Razy 2x. 5%,2%,1%. Poza tym, nie ma się do czego przyczepić (Proszę darować sobie zbędne komentarze.) 1 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeyLo Opublikowano 29 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 9 minut temu, PanIrM napisał: Wszystko Razy 2x. 5%,2%,1%. Poza tym, nie ma się do czego przyczepić (Proszę darować sobie zbędne komentarze.) odezwiemy sie do pana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hrynis Opublikowano 29 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia Jak dla mnie petarda. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DandyS Opublikowano 29 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia (edytowane) Czyli bazowo po aktualizacji, wszystkie postacie dostaną nerfa spowodowanego brakiem działania Kryształu Duszy? Żeby to wyrównać będzie trzeba wbić V stopień alchemii? *przepraszam, przy pełnym kole mityków 20% - czyli X stopień Ledwie doganiam nową Yoharkę, a ona znowu mi ucieka Edytowane 29 Sierpnia przez DandyS 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlassYaa Opublikowano 29 Sierpnia Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 6 minut temu, DandyS napisał: Czyli bazowo po aktualizacji, wszystkie postacie dostaną nerfa spowodowanego brakiem działania Kryształu Duszy? Żeby to wyrównać będzie trzeba wbić V stopień alchemii? *przepraszam, przy pełnym kole mityków 20% - czyli X stopień Ledwie doganiam nową Yoharkę, a ona znowu mi ucieka Bonus za pełne koło Mityków nie jest usuwany, także nie ucieka ci 20%. Jedynie efekt Kryształu Energii. Darmowy odpał na tym etapie nie ma sensu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DandyS Opublikowano 29 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 1 minutę temu, BlassYaa napisał: Bonus za pełne koło Mityków nie jest usuwany, także nie ucieka ci 20%. Jedynie efekt Kryształu Energii. Darmowy odpał na tym etapie nie ma sensu. Racja, trochę się pogubiłem. Czyli jednak V stopień, nie jest źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Colora Opublikowano 29 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia Nareszcie bryły z dungów i minerały znajdą zastosowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PanHenry Opublikowano 29 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia Godzinę temu, BlassYaa napisał: możemy wytworzyć z 5x , 3x możemy wytworzyć z 5x , 3x możemy wytworzyć z 5x , 3x możemy wytworzyć z 5x , 3x możemy wytworzyć z 5x , 3x @BlassYaa Więcej ulep z nowych Yohar niż ze starych? Nie miało być może odwrotnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlassYaa Opublikowano 29 Sierpnia Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2 minuty temu, PanHenry napisał: @BlassYaa Więcej ulep z nowych Yohar niż ze starych? Nie miało być może odwrotnie? Nie miało być odwrotnie. Ilości są takie jakie być powinny. Różnica w Ornamentach jest tylko i wyłącznie dlatego, że są one też potrzebne bezpośrednio do wytwarzania Smoczej Duszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NoobNa65lvl Opublikowano 29 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia Każdy przedział po 10x szkat czy to rośnie wraz z przedziałem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Colora Opublikowano 29 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia Teraz, Malczyk napisał: @BlassYaaczy bonus za mityczne koło również znika? Czy finalnie za skończona postać będziemy otrzymywać 35% bonusu? Finalnie, to zrozumiałem 45%, bo 20% za full mityczne koło i 25% z systemu smoczej aury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi