Skocz do zawartości

Valantir

Użytkownik
  • Zawartość

    249
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

531 Top Spamer

O Valantir

Ostatnie wizyty


6228 wyświetleń profilu
  1. I Przedział (35-55 poziom) 10x 100x Postać posiadała 40 poziom. II Przedział (55-75 poziom) 10x 100x Szkat. Nieb. Śmierci Postać posiadała 55 poziom. III Przedział (75-100 poziom) 10x 100x Postać posiadała 75 poziom IV Przedział (100-115 poziom) 10x 100x Postać posiadała 100 poziom. V Przedział (115-125 poziom) 10x 100x Postać posiadała 115 poziom. VI Przedział (125-130 poziom) 10x 100x Postać posiadała 125 poziom.
  2. Amulet Władcy jest przedmiotem, który możemy zdobyć tylko podczas trwania Wydarzenia Szkolnego 2021 w nastepujących miejscach: - Koło Losu IS (główna nagroda) - Pakunek Szkolny (2021) - Wyprawka Szkolna (2021) Czas trwania Amuletu Władcy, to 7 dni. Amulet Władcy posiada 2 stałe bonusy zależne od poziomu ulepszenia oraz 3 mieszalne bonusy, które możemy zmienić za pomocą Zaczarowania Amuletu Bonusy mieszalne są takie same jak w pozostałych Amuletach dostępnych na serwerze. Jednym z bonusów stałych jest bonus "Szansa na podwójnego bossa". Działa on tylko i wyłącznie na ostatnich bossach znajdujących się na danej wyprawie. Bonus ten nie działa na wyprawie Przeklęty Okręt. Schemat ulepszania można zobaczyć w poniższym spoilerze: Amuletu Władcy nie możemy ulepszać u Kowali Gildijnych. Podczas ulepszania Amuletu Władcy działa bonus za Misję Chao "3% na pomyslne ulepszenie przedmiotów".
  3. 1. Podstawowe Informacje 2. Umieszczenie/Wyciąganie 3. Przywiązanie Alchemii 4. Rodzaje Kamieni 5. Jak zdobyć Alchemię? 6. Wytwarzanie Alchemii 7. Bonusy kamieni 8. Odporność na cios krytyczny 9. Dodanie Ziemi do Ametystu 10. Kryształ Energii 11. Mityczna Alchemia System Alchemii Smoczych Kamieni polega na wytwarzaniu specjalnych kamieni dających naszej postaci różnego rodzaju bonusy. System ten dostępny jest od 30 poziomu postaci. UWAGA: Postacie poniżej 30 poziomu nie mogą również handlować Alchemią. Aby otworzyć okno Alchemii należy kliknąć przycisk "O" lub kliknąć na przycisk w Ekwipunku postaci Po otwarciu Okna Alchemii pojawi się przed nami następujący widok: W górnej część okna mamy sloty na Smocze Kamienie. Ich kolor jest dobrany do koloru kamienia jaki możemy tam włożyć. Każda postać posiada dwa oddzielne "Koła Alchemii". W każdym z kół możemy włożyć maksymalnie 7 Smoczych Kamieni. Aby włączyć/wyłączyć Alchemie należy kliknąć przycisk "Aktywuj" lub użyć skrótu klawiszowego F8. W danej chwili może być aktywne tylko jedno Koło Alchemii. Informacje o tym czy Alchemia jest aktywna możemy sprawdzić również w lewym górnym rogu. Jeżeli pojawi się tam ikonka lub będzie to oznaczać, że Alchemia jest włączona. Aby umieścić Smoczy Kamień w Kole Alchemii należy: 1. Wybrać Koło Alchemii w jakim chcemy umieścić kamień. 2. Jeżeli slot na kamień jest wolny, to wybrany przez na Kamień Alchemii klikamy prawym przyciskiem myszy. 3. Inną opcją jest przeciągnięcie kamienia na odpowiedni slot. Smocze Kamienie możemy również wyciągnąć z Koła. Bazowo szansa na wyciagnięcie wynosi 30%. Kamień wyciągamy klikając na niego prawym przyciskiem myszy lub przeciągając go do Okna Ekwipunku na Smocze Kamienie. Przed wyciągnięciem należy potwierdzić czy na pewno chcemy wyciągnąć kamień. Szansę na wyciągnięcie możemy zwiększyć do 80% zakupując Smocze Cęgi w Item-Shopie. Możemy je zakupić w zakładce Alchemia za 500SM. Aby użyć Smoczych Cęgów należy przeciągnąć je na kamień, który chcemy wyciągnąć i potwierdzić wybór. Cęgi znikają po próbie wyciągnięcia kamienia niezależnie od wyniku. Jeżeli wyciągnięcie nie powiedzie się, to zamiast Smoczego Kamienia otrzymamy Odłamek Smoczego Kamienia Bazowo każdy nowy Smoczy Kamień po włożeniu do Koła Achemii może być używany przez 24h. Czas żywotności Alchemii upływa tylko, jeżeli Alchemia jest aktywowana. Jeżeli czas kamienia upłynie, to podświetli się on w następujący sposób i przestanie on dawać bonusy naszej postaci. Aby przedłużyć czas działania Alchemii należy udać do Alchemika z Pierwszych Miast i otworzyć zakładkę Sklep. Możemy tam zakupić następujące przedmioty: - Eliksir Czasu (cena 10kk) przedłuża on czas Alchemii o 10%, 20%, 30%, 40% lub 50% - Eliksir Czasu (100%) (cena 150kk) przedłuża on czas Alchemii o 100% Aby użyć Eliksiru Czasu należy przeciągnąć go na kamień, który chcemy przedłużyć. Przedłużać możemy tylko włożone kamienie. Eliksirami Czasu możemy handlować. Przywiązanie Alchemii blokuje możliwość wyciągania Smoczych Kamieni z Koła. Aby przywiązać Alchemię do postaci należy wejść w Okno Alchemii (skrót O) i nacisnąć przycisk a następnie potwierdzić wybór. Aby odblokować możliwość wyciągania przywiązanej Alchemii należy ponownie użyć przycisku . Proces odwiązywanie będzie trwał 72h i nie można go w żaden sposób przyspieszyć. Na serwerze Valium występuje 7 rodzajów Smoczych Kamieni: - Diament - Rubin - Jadeit - Szafir - Granat - Onyks - Ametyst Każdy Smoczy Kamień ma swoją: - Klasę - Jakość - Poziom Wyróżniamy 5 Klas: - Surowy - Szlifowany - Rzadki - Antyczny - Legendarny Wyróżniamy 5 Stopni Jakości: - Matowy - Przejrzysty - Bez Skazy - Znakomity - Wyborny Wyróżniamy Poziomy od +0 do +6. W zależności od Klasy i Jakości Kamień może posiadać różny maksymalny poziom do jakiego możemy go ulepszyć. Podstawową Alchemie Smoczych Kamieni (bez Ametystu) zdobywamy z: - Cor Draconis (surowe) - Cor Draconis (szlif.) - Cor Draconis (rzadkie) - Cor Draconis (antyczne) - Cor Draconis (legend.) Po kliknięciu prawym przyciskiem myszy na Cor Draconis otrzymamy kamień matowy +0, którego klasa (surowy, szlifowany, rzadki, antyczny, legendarny) będzie zależna od rodzaju Cor Draconis jakie "otworzyliśmy". To czy będzie to Diament, Rubin, Jadeit, Szafir, Granat bądź Onyks jest losowe. Po otwarciu Cor Draconis nowe kamienie znajdziemy w Oknie Alchemii naszej postaci. W poniższych spoilerach możecie znaleźć informacje skąd możemy zdobyć dany Cor Draconis. Cor Draconis (surowe) Cor Draconis (szlif.) Cor Draconis (rzadkie) Cor Draconis (antyczne) Cor Draconis (legend.) Ametyst zdobywamy z: - Cor Amethyst (surowe) - Cor Amethyst (szlif.) - Cor Amethyst (rzadkie) Po kliknięciu prawym przyciskiem myszy na Cor Amethyst otrzymamy Ametyst matowy +0, którego klasa (surowy, szlifowany, rzadki) będzie zależna od Cor Amethyst jakie "otworzyliśmy". Po otwarciu nowy Ametyst znajdziemy w Oknie Alchemii naszej postaci. W poniższych spoilerach możecie znaleźć informacje skąd możemy zdobyć dany Cor Amethyst. Cor Amethyst (surowe) Cor Amethyst (szlif.) Cor Amethyst (rzadkie) Po otworzeniu Corów możemy udać się do Alchemika w celu stworzenia potężniejszych Smoczych Kamieni. Alchemika możemy spotkać w Pierwszych Miastach oraz na Nieznanej Krainie na obszarze Ziem Gildii. Alchemik Gildyjny zapewnia maksymalnie dodatkowe 10% na ulepszenie/przerabianie Alchemii. Dodatkowo szanse te możemy dodatkowo zwiększyć poprzez Misje Chao Po rozmowie z Alchemikiem i wyborze opcji "Wytwarzanie Alchemii" pojawi się przed nami "Okienko uszlachetniania". Przypomnijmy, że Smocze Kamienie mogą posiadać: klasę surową, szlifowaną, rzadką, antyczną oraz legendarną W celu wytworzenia kamienia o wyższej klasie niż nasze kamienie należy umieścić w Okienku uszlachetnienia 2 kamienie tej samej klasy i rodzaju (jakość i poziom nie ma znaczenia) w miejsce przedstawione na poniższym obrazku. Kamienie możemy przeciągnąć w pokazane miejsce lub użyć prawego przycisku myszy na kamieniu. Po użyciu przycisku i udanej próbie otrzymamy 1 kamień wyższej klasy. W przypadku niepowodzenia tracimy jeden kamień. Posiadamy opcję przerobienia wszystkich kamieni danej klasy i rodzaju za pomocą przycisku Przykładowo używając 2 Surowych Smoczych Rubinów po udanej próbie zwiększenia klasy otrzymamy 1 Szlifowany Smoczy Rubin. Maksymalnie klasę danego kamienia możemy zwiększyć do Legendarnego. Bazowa szansa na zwiększenie klasy oraz koszt prób wynoszą: - na szlifowany 70% Koszt: 50.000 Yang - na rzadki 55% Koszt: 100.000 Yang - na antyczny 45% Koszt: 250.000 Yang - na legendarny 35% Koszt: 1.500.000 Yang Na samym początku warto zauważyć, iż mamy możliwość zwiększenia stopnia jakości kamieni każdej klasy. W praktyce jednak jest to zupełnie nieopłacalne w przypadku kamieni innych niż legendarne, dlatego w dalszej części skupimy się tylko na kamieniach legendarnych. W celu wytworzenia kamienia o wyższym stopniu jakości, niż nasze kamienie należy umieścić w Okienku uszlachetnienia 2 legendarne kamienie tego samego stopnia i rodzaju (poziom nie ma znaczenia) w miejsce przedstawione na poniższym obrazku. Kamienie możemy przeciągnąć w pokazane miejsce lub użyć prawego przycisku myszy na kamieniu. Po użyciu przycisku i udanej próbie otrzymamy 1 kamień wyższego stopnia. W przypadku niepowodzenia tracimy jeden kamień oraz mieszane są bonusy Smoczego Kamienia, który pozostał w naszym ekwipunku. Przykładowo używając 2 matowych Legendarnych Smoczych Rubinów po udanej próbie zwiększenia stopnia jakości otrzymamy 1 przejrzysty Legendarny Smoczy Rubin. Maksymalnie stopień jakości danego kamienia możemy zwiększyć do wybornego. Bazowa szansa na zwiększenie stopnia jakości oraz koszt prób wynoszą: - na przejrzysty 70% Koszt: 2.500.000 Yang - na Bez Skazy 55% Koszt: 5.000.000 Yang - na Znakomity 45% Koszt: 25.000.000 Yang - na Wyborny 35% Koszt: 100.000.000 Yang Posiadając dwa wyborne Legendarne Smocze Kamienie tego samego rodzaju możemy wytworzyć z nich jeden kamień. Proces ten umożliwia mieszanie bonusów w wybornych kamieniach. W celu zmieszania wybornych kamieni należy umieścić w Okienku uszlachetnienia 2 wyborne legendarne kamienie (poziom nie ma znaczenia) w miejsce przedstawione na poniższym obrazku. Kamienie możemy przeciągnąć w pokazane miejsce lub użyć prawego przycisku myszy na kamieniu. Po użyciu przycisku otrzymamy zawsze 1 kamień z nowymi bonusami. Opłata za mieszanie wybornych kamieni jest taka sama u Alchemika z Pierwszych Miast jak i Gildyjnego i wynosi 200.000.000Yang. Zwiększenie Poziomu Smoczego Kamienia zapewnia większe wartości bonusów jakie otrzyma nasza postać po włożeniu danego kamienia. Jeżeli planujemy włożyć dany Smoczy Kamień do naszego Koła Alchemii, to powinniśmy się upewnić, iż jest on ulepszony na maksymalny możliwy poziom. Jako, że jedyne kamienie jakie warto wkładać, to kamienie legendarne to skupimy się tutaj na ulepszaniu właśnie tych kamieni. Maksymalny poziom Legendarnego Smoczego Kamienia w zależności od stopnia jakości: - Matowy (max +4) - Przejrzysty (max +4) - Bez Skazy (max +4) Znakomity (max +5) - Wyborny (max +6) Aby zwiększyć poziom Smoczych Kamieni będziemy potrzebować jednej z trzech Smoczych Fasolek: - Zielonej Smoczej Fasoli Koszt ulepszania: 200.000 Yang - Niebieskiej Smoczej Fasoli (dodatkowe 5% na ulepszenie). Koszt ulepszania: 300.000 Yang - Różowej Smoczej Fasoli(dodatkowe 10% na ulepszenie). Koszt ulepszania: 500.000 Yang Bazowa szansa na ulepszenie Smoczego Kamienia na: +1 100% +2 80% +3 70% +4 50% +5 40% +6 30% Szansę tę możemy zwiększyć używając lepszej fasoli, korzystając z usług Alchemika Gildyjnego oraz oddając Misję Chao "3% na pomyślne ulepszenie alchem. Poszczególne fasolki możemy zdobyć z bossów i wypraw. W celu ulepszenia kamienia należy go umieścić w Okienku uszlachetnienia wraz z wybraną przez nas fasolką w miejsce przedstawionym na poniższym obrazku. Kamień jak i fasolkę możemy przeciągnąć w pokazane miejsce lub użyć prawego przycisku myszy na przedmiocie. Po użyciu przycisku i udanej próbie otrzymamy kamień o 1 poziom wyższy. Jeżeli próba nie powiedzie się, to otrzymamy kamień z poziomem o 1 mniejszym lub w przypadku kamienia +0 nic się nie zmieni. Ulepszanie to działa na identycznej zasadzie jak ulepszanie Zwojem Błogosławieństwa Na serwerze Valium każdy Legendarny Smoczy Kamień posiada 2 wbudowane stałe bonusy oraz 2-3 bonusy losowe z puli 5 ustalonych bonusów. Wartości tych bonusów różnią się w zależności od stopnia jakości jak i poziomu kamienia. Diament Bonusy Stałe: - Inteligencja - Odporność na Dzwony Bonusy Losowe: - Obrażenia Umiejętności - Odporność na Obrażenia Umiejętności - Odporność na Trucizny - Wartość Magicznego Ataku - Maks. PE (procentowe) Rubin Bonusy Stałe: - Siła - Odporność na Wachlarze Bonusy Losowe: - Średnie Obrażenia - Wartość Ataku - Odporność na Obrażenia - Obrona - Szybkość Ataku Jadeit Bonusy Stałe: - Maks. PE (liczbowe) - Odporność na Broń Dwuręczną Bonusy Losowe: - Max PŻ (liczbowe) - Maks. PŻ (procentowe) - Obrażenia dodane do PŻ - Szansa na odzyskanie PŻ - Regeneracja PŻ Szafir Bonusy Stałe: - Zręczność - Odporność na Sztylety Bonusy Losowe: - Silny przeciwko Ludziom: 6% - Silny przeciwko postaciom fizycznym (Wojownik, Ninja, WP) - Silny przeciwko postaciom magicznym (BM, Szamani) - Szybkość Ruchu - Odporność na Błyskawice Granat Bonusy Stałe: - Maks. Pż (liczbowe) - Odporność na Strzały Bonusy Losowe: - Silny przeciwko Potworom - Odporność na Magię - Odporność na Ogień - Szansa na przeszywające uderzenie - Szansa na Odbicie Ciosu Onyks Bonusy Stałe: - Witalność - Odporność na Miecze Bonusy Losowe: - Szansa na blok ciosów - Szansa na uniknięcie strzały - Szansa na cios krytyczny - Odporność na Wiatr - Obrażenia dodane do PE Ametyst Bonusy Stałe: - Silny na Mrok - Odporność na Mrok Bonusy Losowe: - Atak - Szybkość Zaklęcia - Punkty Doświadczenia - Odporność na cios krytyczny - Odporność na przeszywający cios W poniższych spoilerach przedstawiono dokładne wartości bonusów maksymalnie ulepszonych kamieni legendarnych oraz Alchemii Mitycznej, Diament Rubin Jadeit Szafir Granat Onyks Ametyst Jednym z bonusów jakie może posiadać Ametyst jest Odporność na cios krytyczny. Jeżeli nasza postać posiada X% bonusu Odporność na cios krytyczny, to przeciwnik (grasz, potwór), który atakuje nasza postać ma o X% mniejszą szansą na zadanie naszej postaci podwójnych obrażeń. Przykład: Nasza postać posiada 5% bonusu Odporność na cios krytyczny. Przeciwny gracz posiada 100% szansy na cios krytyczny. Podczas ataku w naszą postać za pomocą hitów jego szansa na cios krytyczny wyniesie 95%, bo 100% - 5%. W analogiczny sposób działa Odporność na przeszywający cios. Gracz posiada możliwość dodania do Ametystu wzmocnienia, które sprawi, że kamień dodatkowo zacznie dodawać postaci bonusy Silny na Ziemię oraz Odporność na Ziemię. Wartości bonusów Silny na Ziemię i Odporności na Ziemię będą równe wartościom bonusów Silny na Mrok i Odporność na Mrok jakie posiada kamień. W celu dodania bonusów na Ziemię do Ametystu należy udać się do Alchemika z Pierwszych Miast i zakupić u niego Butelkę Natury za 10. 000. 0000 Yang. Następnie Butelkę Natury należy przenieść na Legendarny Smoczy Ametyst, którego stopień będzie równy stopniu kamienia, który chcemy wzmocnić. Zaabsorbowany kamień znika bezpowrotnie. Przykładowo, jeżeli chcemy dodać bonusy na Ziemię do znakomitego Legendarnego Smoczego Ametystu , to potrzebujemy użyć Butelki Natury na innym znakomitym Legendarnym Smoczym Ametyście Po przeniesieniu Butelki Natury na Ametyst otrzymamy Kryształ Natury (mat.), (prz.), (bez sk.), (zna.) lub (wyb.) w zależności od stopnia Ametystu jaki został zaabsorbowany. Tak wytworzony Kryształ Natury należy na przenieść na Ametyst, który chcemy wzmocnić. Kamień ten może być już włożony do Koła Alchemii. Kryształ Energii jest przedmiotem po którego użyciu zwiększane są bonusy jakie daje Alchemia o 10%. Kryształ Energii wytwarzamy u Alchemika z Pierwszych Miast z 20 dowolnych Legendarnych Smoczych Kamieni. Dodatkowo Kryształ Energii możemy zdobyć z różnych Szkatułek Eventowych. Aby Kryształ Energii mógł zadziałać postać musi posiadać w Kołe Alchemii 7 Kamieni Legendarnych. Aby użyć Kryształy Energii należy kliknąć na niego prawym przyciskiem myszy. Czas działaniu Kryształu, to 12h i upływa tylko, gdy postać ma włączoną Alchemię. Po użyciu Kryształu Energii w lewym górnym rogu pojawi się ikonka i będzie się ona wyświetlać, aż do czasu skończeniu się czasu działania Kryształu Energii. Pozostały czas działania Kryształu Energii możemy sprawdzić najeżdżając kursorem myszy na powyższą ikonkę, gdy mamy włączoną Alchemię. Poniżej opisano dokładną metodą obliczania jakie wartości bonusów będzie dawał Kryształ Energii Przypadek I 0,1 * Bonus w Kamieniu < 1,5 Wtedy otrzymamy 1% bonusu. Przykładowo Wyborny Legendarny Smoczy Jadeit+6 daje 6% Odporności na broń Dwuręczną. 0,1*6 = 0,6 < 1,5 zatem po wzmocnieniu Alchemii nasza postać otrzyma dodatkowo 1% Odporności na broń Dwuręczną. Przypadek II 0,1 * Bonus w Kamieniu ≥ 1,5 Wtedy wartości zaokrąglane są do najbliższej liczby naturalnej. Przykładowo załóżmy, że Wyborny Legendarny Smoczy Granat+6 posiada 18% Silny na Potwory. 0,1* 18 = 1,8 zatem po wzmocnieniu Alchemii nasza postać otrzyma dodatkowo 2% Silny na Potwory, bo 2 jest najbliższą liczbą naturalną dla 1,8. Każdy Wyborny Legendarny Smoczy Kamień może zostać przerobiony na odpowiadający Mityczny Kamień +0, a następnie ulepszony do +6. Kamień Mityczne posiadają potężniejsze bonusy od ich wybornych odpowiedników. Wartości tych bonusów zostały przedstawione w rozdziale Bonusy Kamieni U Alchemików w Pierwszych Miastach możemy wytworzyć następujące Mityczne Elementy: Mityczny Element (D) Mityczny Element (R) Mityczny Element (J) Mityczny Element (S) Mityczny Element (G) Mityczny Element (O) Mityczny Element (A) Zakładając, że chcemy wytworzyć Mityczny Element (R) , potrzebujemy: Wyborny Rubin +6 5x Pióro Błogosławieństwa 2000x Zwój Egzorcyzmu 2000x Rada Pustelnika 1000x Kamień Duchowy 500x Diament Duchowy 1000x Kamień Zwierzaka Koszt wytworzenia: 1000 Won Szansa na wytworzenie: 100% Pióro Błogosławieństwa wytwarzamy u Inżyniera. Mityczne Elementy służą do przerabiania Wybornych Kamieni na Mityczne Kamienie+0. Przykładowo aby przerobić Wyborny Legendarny Smoczy Diament należy przeciągnąć Mityczny Element (D) na . Kamień, który chcemy przerobić może być włożony do Koła Alchemii. Szansa na przerobienie: 100% Po przerobieniu Kamienia Wybornego otrzymamy Kamień Mityczny +0. UWAGA! Wyborny Legendarny Smoczy Kamień+6 jaki został użyty do wytworzenia Mitycznego Elementu musi posiadać identyczne bonusy jak kamień, który chcemy przerobić. Kolejność bonusów nie ma znaczenia. Każdy Mityczny Kamień możemy ulepszyć do +6. Adekwatnie do rodzaju kamienia do ulepszania używamy jednego z Mitycznych Wzmocnień: Mityczne Wzmocnienie (D) Mityczne Wzmocnienie (R) Mityczne Wzmocnienie (J) Mityczne Wzmocnienie (S) Mityczne Wzmocnienie (G) Mityczne Wzmocnienie (O) Mityczne Wzmocnienie (A) Zakładając, że chcemy wytworzyć Mityczne Wzmocnienie (R) , potrzebujemy: 10x Wyborny Rubin +0/6 (dowolne bonusy) 500x Odłamek Kamienia Duszy 25x Szafirowa Kula 500x Mityczna Dusza 10x Odłamek Antycznych Ruin 500x Magiczny Kamień 200x Kamień Duchowy+ Koszt wytworzenia: 200w Szansa na wytworzenie: 100% Mityczną Duszę wytwarzamy u Alchemików z Pierwszych Miast. Posiadając odpowiednie Mityczne Wzmocnienie należy je przeciągnąć na Mityczny Kamień. Po przeciągnięciu pojawi się następujące okno: Szansa na ulepszenie to 85%. W przypadku niepowodzenia Mityczny Kamień zachowuje aktualny poziom ulepszenia. Działa to w ten sam sposób jak ulepszanie Magicznym Kamieniem Możemy ulepszać kamienie włożone do Koła Alchemii. Posiadając pełne Koło Mitycznej Alchemii+6 (7 kamieni) nasza postać otrzyma stały bonus 10% wartości bonusów Alchemii. Posiadając jednocześnie bonus za pełne Koło Mitycznej Alchemii+6 oraz Kryształ Energii otrzymamy łącznie 20% wartości bonusów Alchemii. Metoda obliczania wartości otrzymywanych bonusów jest identyczna jak w przypadku Kryształy Energii W przypadku posiadania jednocześnie Kryształu Energii oraz bonusu za pełne Koło Mitycznej Alchemii +6 należy zamienić czynnik 0,1 na 0,2.
  4. 1. Podstawowe Informacje 2. Przydatne Bonusy 3. Przebieg 4. Przykładowy Drop Aby udać się na dungeon musimy odnaleźć NPC Jianhong, który znajduje się na Nieznanej Krainie. Jego lokalizacja zaznaczona jest na obrazku poniżej. Dungeon jest podzielony na cztery przedziały poziomowe. W zależnosci od przedziału zdobędziemy różną liczbę Runicznych Skrzyń z końcowego bossa. I przedział: 79-99 poziom postaci. Przepustka: 2x Runiczny Klucz posiadana przez Lidera PT. II przedział: 100-120 poziom postaci. Przepustka: 2x Runiczny Kluczposiadana przez Lidera PT. III przedział: 120-130 poziom postaci. Przepustka: 3x Runiczny Kluczposiadana przez Lidera PT. IV przedział: 127-130 poziom postaci. Przepustka: 4x Runiczny Kluczposiadana przez Lidera PT. Aby wejść na dungeon potrzebujemy co najmniej 2 postaci w PT. Liczba Runicznych Kluczy potrzebnych na wejścia na wyprawę jest niezależna od liczby członków PT. Liczba Runicznych Skrzyń do zdobycia w zależności od przedziału: I przedział: 5x II przedział: 6x III przedział: 9x IV przedział: 14x - Baronówna Pająków - Bossy na Półwyspie Drosera - Wszystkie bossy na wysokopoziomowych mapach zaczynając od Groty Wygnańców v1 - Zakupić w Item Shopie za 10SM NNO, Blok ciosów, Odporność na Ziemię, Odporność na Błyskawice. Działający bonus Silny przeciwko: Orki, Ziemia. Pokonaj 275 potworów. Zniszcz 7x Antyczny Metin. Pokonaj 4x Leśny Golem Ma-Ani. Zdobądź z potworów Magiczny Liśći użyj go, by przejść dalej. Pokonaj Giganta Ant. Ruin za pomocą umiejętności postaci. Zniszcz Antyczny Leśny Metin. Pokonaj Króla Ma-Ani. Drop z Runicznych Skrzyń 200x 1000x - Odłamek Antycznych Ruin
  5. Valantir

    Event Wielkanocny!

    Do oddania dodano wiele ulepszaczy z róznych map i dungów. Proponuję dodanie jeszcze jednego ulepszacza, który zalega na serwerze: Turkusowy Odłamek Kurs wymiany nie musi być duży.
  6. Mistrza Chao znajdziesz w każdym z Pierwszych Miast. Misje u Mistrza Chao dostępne są od 1 poziomu postaci. Misje możemy oddać w dowolnym momencie, kolejność misji nie ma znaczenia. Misje te polegają na oddaniu pewnej ustalonej puli przedmiotów za co nasza postać otrzyma stałe bonusy. 1. 3% na pomyślne ulepszenie przedmiotu 2. 3% na pomyślne ulepszenie alchem. 3. 5% na złowienie przedmiotu 4. 10% na wydob. podwój. il. Mithrilu 5. 10% Punktów Doświadcznia 6. 5% na potwory 7. 3% odp. na wojownika 8. 3% odp. na ninja 9. 3% odp na sura 10. 3% odp na szamana 11. Misja na Potwory II 12. Misja na Mrok 13. Misja Ziemia 14. Misja Ziemia 2 15. Misja Ludzie 16. Misja Ludzie 2 17. Misja Potwory 3 18. Misja Mrok 2 19. Misja Ziemia 3 20. Misja Ludzie 3
  7. Na serwerze Valium każdego tygodnia gildie mogą rywalizować w Rankingu Wypraw Gildii. Punkty do Rankingu otrzymuje się za ukończenie wypraw przez członków gildii. 5 najlepszych gildii w danym tygodniu otrzymuje cenne nagrody. Ranking w danym tygodniu zaczyna się o 00:00 w poniedziałek i kończy się o 23:59 w niedzielę. Aby dana gildia otrzymała punkty za ukończenie wyprawy każda postać biorąca udział w wyprawie musi być członkiem tej samej gildii od co najmniej tygodnia. W zależności od wyprawy jaką ukończymy nasza gildia będzie otrzymywać różną liczbę punktów do rankingu: Pajęcza Przełęcz 1pkt Zatoka Orków 2pkt Mistyczne Wzgórze 2pkt Żabia Dolina 2pkt Lodowa Wieża 3pkt Wieża Demonów 3pkt Diabelskie Katakumby 4pkt Komnata Smoka 4pkt Dolina Gigantów (dowolny przedział) 5pkt Nefrytowe Wyspy 5pkt Siedlisko Mantykor 5pkt Przeklęty Okręt 8pkt Jotuńskie Moczary 10pkt Grota Rhaegala 10pkt Legowisko Chena 13pkt Labirynt Lodowego Smoka 16pkt Twierdza Rubinowego Smoka (dowolny przedział) 20pkt Wyzwanie Seta 25pkt Nie otrzymujemy punktów za ukończenie Górskiej Kopalni. Posiadamy 2 opcje sprawdzenia jak nasza gildia radzi sobie w Rankingu Wypraw Gildii. Po pierwsze po zalogowaniu się na Stronę Główną serwera Valium wchodzimy w zakładkę "RANKING", a następnie wybieramy opcję "WYPRAWY GILDIJNE". Dzięki temu będziemy mogli zobaczyć Ranking 10 najlepszych gildii w danym tygodniu. Mamy też opcję sprawdzenia wyników z poprzedniego tygodnia. Druga opcja sprawdzenia dostępna jest w Oknie Gildii. Klikamy opcję "Przyjaciele" w prawym dolnym rogu klineta gry (skrót Alt+M) a następnie wybieramy zakładkę Okno Gildii. Po kliknięciu na ikonkę będziemy mogli sprawdzić ile punktów w aktualnym i poprzednim tygodniu zdobył każdy z członków naszej gildii. Punkty w tym rankingu otrzymuje postać, która pokonała końcowego bossa na wyprawie. Nagrody otrzymuje 5 najlepszych gildii w danym tygodniu: I miejsce 1x Złota Skrzynia Gildii II i III miejsce 1x Srebrna Skrzynia Gildii IV i V miejsce 1x Brązowa Skrzynia Gildii Po zakończeniu Rankingu Liderzy najlepszych gildii mogą znaleźć nagrody w swoim Magazynie IS. Drop ze Skrzyń Gildii
  8. Dopalacz jest umiejętnością pasywną naszej postaci. Zwiększa on obrażenia jednej z umiętności o maksymalnie 20% na poziomie P. Umiejętność jaką wzmoci Dopalacz jest zależna od profesji naszej postaci: Wojownik Body - Wir Miecza Wojownik Mental - Duchowe Uderzenie Ninja Dagger - Zasadzka Ninja Archer - Ognista Strzała Sura WP - Uderzenie Palcem Sura BM - Mroczna Sfera Szaman Smok - Smoczy Skowyt Szaman Healer - Przywołanie Błyskawicy Aby móc rozpocząć rozwój Dopalacza nasza postać musi posiadać co najmniej 55 poziom i udać się Uriela i kliknąć opcję Dopalacz. Uriel po przekazaniu mu 50x Kamień Duchowy i 50x Diament Duchowy zleci nam misje. Naszym zadaniem będzie: - pokonanie 50 000x potworów - zniszczenie 500x Kamieni Metin - zabicie 50x bossów - ukończenie 25x wypraw Poziom potworów, metinów i bossów nie może być mniejszy niż 15 od poziomu naszej postaci aby były one zaliczane do misji. Przykładowo jeżeli nasza postać posiada 65 poziom i zniszczy Metin Twardości (50 poziom), to nie zostanie on zaliczony do misji. Gdyby nasza postać miała 64 poziom, to ten sam Metin Twardości (50 poziom) zostałby zaliczony. Progres misji możemy sprawdzić w oknie misji (N) klikając na misję Dopalacz. Po wykonianiu zadania udajemy się do Uriela, który w nagrode nauczy naszą postać Umiętności Dopalacz na poziom "M1". Od poziomu "M1" do "G1" potrzebujemy w sumie 30 pomyślnie przeczytanych Księga Dopalacza Księgę Dopalacz możemy czytać co 8h. Na Księgę Dopalacz działają Zwoje Egzorcyzmu+ oraz Rady Pustelnika+, które wytwarzamy u Uriela. Księgę Dopalacz możemy zdobyć z: - Skrzynia Hydry - Azrael - Tryton - Martyaxwar - Rhaegal - Przeklęty Rhaegal i Chen - Lodowy Smok Od poziomu "G1" na "P" potrzebujemy w sumie 10 pomyślnie przeczytanych Kamieni Duchowych + Kamień Duchowy+ możemy czytać co 6h. Szansa na pomyślne przeczytanie Kamienia wynosi 25%. Na Kamień Duchowy+ działają Zwoje Egzorcyzmu+ , które wytwarzamy u Uriela. Podczas czytania Kamieni Duchowych+ zużywane są Punkty Rangi jak w przypadku rozwoju zwykłych Umiętności do poziomu P. Kamienie Duchowe+ możemy zdobyć z: - Skrzynia Hydry - Azrael - Tryton - Martyaxwar - Jotun Thrym - Rhaegal - Przeklęty Rhaegal i Chen - Lodowy Smok Riposta jest umiejętnością pasywną naszej postaci. Zmniejsza ona obrażenia otrzymywane przez naszą postać od wybranej klasy postaci o maksymalnie 12% na poziomie P. Rozwój Riposty możemy rozpocząć dopiero po rozwinięciu na P umiejętności Dopalacz. Aby rozpocząć szkolenie Riposty będziemy potrzebować Podręcznik: Riposta Możemy go zdobyć z: - Rhaegal - Przeklęty Rhaegal - Lodowy Smok Po użyciu Podręcznika: Riposta pojawi się przed nami okienko w którym możemy wybrać jaką Ripostę chcemy rozwinąć. Mamy 4 rodzaje Ripost (możemy wybrać tylko jedną): Riposta Wojownik - odporność na wojowników (12% na P) Riposta Ninja - odporność na ninja (12% na P) Riposta Sura - odporność na sura (12% na P) Riposta Szaman - odporność na szamanów (12% na P) Gracz posiada możliwość zmiany Riposty. W tym celu należy udać się do Handlarki Różności i zakupić Zwój Powrotu Umiejętn. Po użyciu tego Zwoju umiejętność jest resetowana i trzeba rozwijać ją od nowa. Aby rozwinąć umiejętność Riposta do poziomu "M1" będziemy potrzebować 17 Punktów Umiejętności. Są to te same punkty, które służą do rozwoju podstawowych umiejętności postaci. Od poziomu "M1" do "G1" potrzebujemy w sumie 30 pomyślnie przeczytanych ksiąg Riposta Wojownik/Ninja/Sura/Szaman w zależności od wybranej przez nas Riposty. Księgi te możemy czytać co 8h. Na księgi Ripost działają Zwoje Egzorcyzmu+ oraz Rady Pustelnika+, które wytwarzamy u Uriela. Księgi Ripost możemy zdobyć ze Skrzynia Ksiąg Riposta Skrzynia Ksiąg Riposta możemy zdobyć z: - Skrzynia Hydry - Azrael - Tryton - Martyaxwar - Rhaegal - Przeklęty Rhaegal i Chen - Lodowy Smok Od poziomu "G1" na "P" potrzebujemy w sumie 10 pomyślnie przeczytanych Kamieni Duchowych + Kamień Duchowy+ możemy czytać co 6h. Szansa na pomyślne przeczytanie Kamienia wynosi 25%. Na Kamień Duchowy+ działają Zwoje Egzorcyzmu+ , które wytwarzamy u Uriela. Podczas czytania Kamieni Duchowych+ zużywane są Punkty Rangi jak w przypadku rozwoju zwykłych Umiejętności do poziomu P. Kamienie Duchowe+ możemy zdobyć z: - Skrzynia Hydry - Azrael - Tryton - Martyaxwar - Jotun Thrym - Rhaegal - Przeklęty Rhaegal i Chen - Lodowy Smok Na Arenach 1v1 oraz 2v2 Riposta zamiast odporności na konkretną klasę daje 12% Odporności na Ludzi.
  9. Temat zawiera opis skąd można uzyskać oraz do czego służą Ulepszacze na serwerze Valium zaczynające się od liter A aż do M. W celu łatwiejszej nawigacji w temacie polecamy używanie skrótu CRTL + F i wyszukiwania konkretnego przedmiotu. Agat Amulet Orka Amulet Orka+ Biała Perła Broszura Szermierki Cor Amethyst (surowe) Cor Amethyst (szlif.) Cor Draconis (antyczne) Cor Draconis (surowe) Cor Draconis (szlif.) Cor Draconis (rzadkie) Czerwony Barwnik Czerwony Materiał Delikatne Sukno Demoniczne Prochy Dusza Czystości Dusza Mądrości Dusza Prawdy Eliksir Bogów Eliksir Herosów Eliksir Tytanów Ezoteryczny Przewodnik Ezoteryczny Przewodnik+ Fioletowy Barwnik Fioletowy Materiał Fiolka Słon. Krwi Fiolka Sproszk. Ciosa Flaga Futro Wilka Futro Yeti Futro Yeti+ Igła Skorpiona Iskra Srebra Iskra Szmaragdu Język Żaby Kamień Klątwy Kamień Krwi Kamień Lasu Kamień Lodu Kamień Mroku Kamień Natury Kamień Pustyni Kamień Wiatru Kamień Wody Kawałek Klejnotu Kawałek Lodu Kawałek Lodu+ Kawałek Płótna Kawałek Płótna+ Kawałek Zepsutej Zbroi Klejnot Demona Klejnot Demona+ Klejnot Księżyca Klejnot Ognia Kość Palca Krwawa Perła Księga Klątw Księga Klątw+ Księżycowa Kula Księżycowy Kamień Księżycowy Mithril Kwiat Paproci Legendarne Kowadło Liść Lodowy Róg Wieloryba Magiczne Nasiona Małż Marmurowa Kula Marmurowy Kamień Marmurowy Mithril Matowy Lód Matowy Lód+ Miedziane Płyty Milowy Kamień Minerał Mithril
  10. Temat zawiera opis skąd można uzyskać oraz do czego służą Ulepszacze na serwerze Valium zaczynające się od liter N aż do Ż. W celu łatwiejszej nawigacji w temacie polecamy używanie skrótu CRTL + F i wyszukiwania konkretnego przedmiotu. Nieb. Esencja Kryształu Niebieska Perła Niebieska Przędza Niebieski Materiał Niedźwiedzia Skóra Nieznane Lekarstwo Nieznane Lekarstwo+ Nieznany Talizman Nieznany Talizma+ Nogi Pająka Oczy Pająka Odłamek Antycznych Ruin Odłamek Energii Odłamek Kamienia Duszy Ogon Skorpiona Ogon Skorpiona+ Ogon Węża Ogon Węża+ Orchidea Pajęcza Sieć Pamiątka Po Demonie Pamiątka Po Demonie+ Pazur Tygrysa Piasek Kwarcowy Pióro Błogosławieństwa Płonąca Grzywa Rubinowa Kula Rubinowa Ozdoba Rubinowy Mithril Runiczna Kula Runiczny Kamień Runiczny Mithril Rybia Ość Shuriken Shurikien+ Skóra Tygrysa Skóra Węża Skrzydło Lod. Smoka Skrzynia Seta Smocza Łuska Smoczy Szpon Srebrne Płyty Stabilne Sznury Storczyk Symbol Wojownika Szafir. Instr. Biżuterii Szafirowa Instr. Broni Szafirowa Instr. Zbroi Szafirowa Kula Szafirowa Ozdoba Szafirowy Kamień Szara Ozdoba Szary Barwnik Szary Materiał Szkat. Nieb. Śmierci Szkat. Umarłego Rozpruw. Szmar. Instr. Biżuterii Szmaragd. Instr. Broni Szmaragd. Instr. Zbroi Szmaragdowa Ozdoba Szpon Skorpiona Szpon Tygrysa Szpon Wilka Turkusowy Barwnik Turkusowy Mithril Turkusowy Odłamek Wodny Kryształ Worek Z Pajęczą Trucizną Worek Z Pajęczymi Jajami Zardzewiałe Ostrze Ząb Dzika Ząb Orka Ząb Orka+ Złota Instr. Biżuterii Złota Instr. Broni Złota Instr. Zbroi Złota Perła Złote Płyty Złoty Barwnik Złoty Małż Żabie Udka
  11. Aby rozpocząć pierwszą Misje Kolekcjoner Szkatułek nasza postać musi posiadać co najmniej 35 poziom. Misje te wykonujemy u Biologa Chaegiraba, którego możemy spotkać w każdym z trzech "pierwszych" miast. Nagrodą za wykonanie każdej z misji są stałe bonusy dla naszej postaci. Kolejną misję dostajemy dopiero po ukończeniu poprzedniej. Gdy Szkatułka oddana Biologowi jest nieprawidłowa można od razu oddawać kolejną sztukę aż do momentu, gdy przedmiot zostanie przyjęty. Po prawidłowo przyjętym przedmiocie zostaje nałożony limit czasowy. Nie ma możliwości ominięcia go. Czas oczekiwania na oddanie kolejnej Szkatułki zależny jest od jej rodzaju. W przypadku poniższych Szkatułek szansa na przyjęcie jej przez Biologa wynosi 25%. Nie ma możliwości zwiększenia tej szansy. Lista Misji - 20x Szkatułka Wodza Orków, oddajemy co 2 godziny. Nagroda: 1% Silny przeciwko Metinom. Misja od 35 poziomu postaci. - 20x Szkatułka Ezot. Władcy, oddajemy co 2 godziny. Nagroda: 1% Silny przeciwko Bossom. Misja od 35 poziomu postaci. - 20x Szkat. Królowej Pająków, oddajemy co 2 godziny. Nagroda: 1% Silny przeciwko Ludziom. Misja od 35 poziomu postaci. - 20x Szkat. Pustynnego Żółwia, oddajemy co 2 godziny. Nagroda: 2% Silny przeciwko Metinom. Misja od 55 poziomu postaci. - 20x Szkat. Dziewięciu Ogonów, oddajemy co 2 godziny. Nagroda: 2% Silny przeciwko Bossom. Misja od 55 poziomu postaci. - 20x Szkat. Ognistego Króla, oddajemy co 2 godziny. Nagroda: 2% Silny przeciwko Ludziom. Misja od 55 poziomu postaci. - 20x Szkat. Żółtego Tygrysa, oddajemy co 2 godziny. Nagroda: 3% Silny przeciwko Metinom. Misja od 75 poziomu postaci. - 20x Szkat. Umarłego Rozpruwacza, oddajemy co 3 godziny. Nagroda: 3% Silny przeciwko Bossom. Misja od 75 poziomu postaci. - 20x Szkat. Niebieskiej Śmierci, oddajemy co 4 godziny. Nagroda: 3% Silny przeciwko Ludziom. Misja od 75 poziomu postaci. W przypadku poniższych Szkatułek szansa na przyjęciej przez Biologa wynosi 50%. Możemy ją zwiększyć do 100% za pomocą Eliksiru Kolekcjonera II . Wytwarzamy go u Inżyniera. Lista Misji - 20x Szkat. Rośl. Bestii, oddajemy co 4 godziny. Nagroda: 5% Silny przeciwko Potworom. Misja od 75 poziomu postaci. - 20x Szkat. Sil. Lod. Wiedźmy, oddajemy co 6 godziny. Nagroda: 6% Odporności na Trucizny, 3% Silny na Ludzi. Misja od 85 poziomu postaci. - 25x Szkat. Gobl. Imperatora, oddajemy co 8 godziny. Nagroda: 3% Niwelacji Bloku i Uniku Misja od 95 poziomu postaci. - 30x Szkat. Duratusa, oddajemy co 10 godziny. Nagroda: 7% Obrażeń Umiejętności Misja od 107 poziomu postaci. - 40x Szkat. Amet. Krabssa, oddajemy co 12 godziny. Nagroda: 5% Ataku Misja od 120 poziomu postaci.
  12. Aby rozpocząć Misje Kolekcjoner Kamieni Dusz nasza postać musi posiadać co najmniej 55 poziom. Misje te wykonujemy u Biologa Chaegiraba, którego możemy spotkać w każdym z trzech "pierwszych" miast. Po rozmowie z Biologiem pojawi się przed nami poniższe okno: Sami wybieramy, którą misję z konkretnym Kamieniem Duszy chcemy oddawać. Raz wybranej misji nie można zmienić. W celu ukończenia misji z podstawowym KD musimy pomyślnie oddać 20 KD. Gdy Kamień oddany Biologowi jest nieprawidłowy, można od razu oddać kolejną sztukę, aż do momentu, gdy Kamień zostanie przyjęty. Jeżeli Biolog przyjmie KD, to następny Kamień będziemy mogli oddać po 4h. Bazowa szansa na przyjęcia podstawowych KD wynosi 25%. ELIKSIR KOLEKCJONERA Eliksir Kolekcjonera zwieksza szansę na przyjęcię KD o 10% na jedną próbę oddania przedmiotu. Dodatkowo Skrzyni Setaredukuje czas oczekiwania na oddanie kolejnego Kamienia Duszy. Eliksir Kolekcjonera możemy zdobyć z: - Metinów na Ametystowych Wzgórzach - Metinów na Pustyni Thar - Lodowego Smoka - - Wytworzyć u Inżyniera Misje z Kamieniami Duszy Ataku oraz Odporności można odebrać dopiero po oddaniu wszystkich 14 podstawoych Kamieni Dusz. Należy oddać po 10 sztuk powyższych Kamieni Duszy, aby uzyskać nagrodę. Szansa na przyjęcię Kamienia wynosi 90%. Wraz z Eliksirem Kolekcjonera mamy 100% szansy na przyjęcie Kamienia Duszy Ataku i Obrony. Wskazane jest oddanie ich z Eliksirem. Kamienie te możemy wytworzyć u Theowahdana Nagrody za misje dają naszej postaci następujące stałe bonusy: - - 3% potwory - - 3% krytyka - - 3% penetracji - - 5% szybkości zaklęcia - - 3% na wojowników - - 3% na sura - - 3% na ninja - - 3% na szamana - - 25 obrony - - 3% bloku - - 500 pż - - 3% uniku - - 500 pe - - 5% poruszania się - - 3% ataku - - 3% odporności
  13. NPC Seon-Pyeong znaduje się na Dolinie Orków. Jego dokładna lokalizacja została zaznaczona na poniższym obrazku. Kolejną misję dostajemy dopiero po ukończeniu poprzedniej. Gdy przedmiot oddany Seonowi jest nieprawidłowy, można od razu oddawać kolejną sztukę aż do momentu, gdy przedmiot zostanie przyjęty. Eliksir Poszukiwacza zwieksza szansę na przyjęcię przedmiotu o 25% na jedną próbę oddania przedmiotu. Po prawidłowo przyjętym przedmiocie zostaje nałożony limit czasowy. Nie ma możliwości ominięcia go. Za misje dostaje się stałe bonusy. Wszystkie przedmioty dla Seona lecą niezależnie od tego czy mamy aktywowaną misję czy też nie. Misji posiadają bonusy do wyboru. Możemy je zmienić za pomocą Zwoju Biologa dostępnego w Item Shopie za 500SM. Misje dla Biologa i Seona są od siebie niezależne. Ilość: 20 sztuk Czas: 4 godziny Nagroda: +50 Wartości Ataku LUB +120 Obrony LUB +1100 Max PŻ Do zdobycia z: Azrael Ilość: 20 sztuk Czas: 8 godzin Nagroda: +60 Wartości Ataku LUB +140 Obrony LUB +1400 Max PŻ Do zdobycia z: Tryton Ilość: 20 sztuk Czas: 12 godzin Nagroda: +85 Wartości Ataku LUB +60 Wartości Magicznego Ataku LUB +2000 Max PŻ Do zdobycia z: Martyaxwar Ilość: 30 sztuk Czas: 12 godzin Nagroda: +100 Wartości Ataku LUB +75 Wartości Magicznego ataku LUB +2500 Max PŻ Do zdobycia z: Rhaegal, Przeklęty Rhaegal Ilość: 30 sztuk Czas: 12 godzin Nagroda: 120 Wartości Ataku lub 80 Wartości Magicznego Ataku Do zdobycia z: wytwarzamy u Inżyniera.
  14. NPC Biolog Chaegirab możemy spotkać w każdym z trzech "pierwszych" miast. Kolejną misję dostajemy dopiero po ukończeniu poprzedniej. Gdy przedmiot oddany Biologowi jest nieprawidłowy można od razu oddawać kolejną sztukę aż do momentu, gdy przedmiot zostanie przyjęty. Eliksir Poszukiwacza zwieksza szansę na przyjęcię przedmiotu o 25% na jedną próbę oddania przedmiotu. Po prawidłowo przyjętym przedmiocie zostaje nałożony limit czasowy. Nie ma możliwości ominięcia go. Za misje dostaje się stałe bonusy. Wszystkie przedmioty do Biologa lecą niezależnie od tego czy mamy aktywowaną misję czy też nie. Niektóre z misji posiadają bonusy do wyboru. Możemy je zmienić za pomocą Zwoju Biologa dostępnego w Item Shopie za 500SM. lość: 10 sztuk Czas: 1 godzina Nagroda: +5% Silny przeciwko Potworom Do zdobycia z: Czarny Ork, Łysy Czarny Ork. Ilość: 15 sztuk Czas: 2 godziny Nagroda: +5% Szybkości Ataku, +1000 Max PŻ Do zdobycia z: Ezot. Dręczyciel, Wysoki Dręczyciel. Ilość: 15 sztuk Czas: 2 godziny Nagroda: +100 Obrony Do zdobycia z: Demon Żołnierz, Podły Demon Żołnierz. Ilość: 20 sztuk Czas: 3 godziny Nagroda: +75 Wartości Ataku Do zdobycia z: Lodowy Golem, Podziemny Lodowy Golem, Różne szkatułki eventowe Ilość: 25 sztuk Czas: 3 godziny Nagroda: +10% Szybkości Ruchu +10% Odporności na ataki fizyczne potworów Do zdobycia z: Potwory w Lesie Duchów, Szkat. Blasku Księżyca Ilość: 30 sztuk Czas: 4 godziny Nagroda: +10% Ataku fizycznego UWAGA: Bonus ten nie działa na umiejętności postaci. Do zdobycia z: Górska Kopalnia, Szkat. Blasku Księżyca Ilość: 40 sztuk Czas: 4 godziny Nagroda: +10% Odporności na Klasy (Wojownik, Sura, Szaman, Ninja) Do zdobycia z: Potwory w Czerwonym Lesie, Szkat. Blasku Księżyca Ilość: 50 sztuk Czas: 5 godzin Nagroda: +10% Silny na Klasy Do zdobycia z: Bossy, Szkat. Blasku Księżyca Ilość: 50 sztuk Czas: 6 godzin Nagroda: +10 do wszystkich statystyk postaci Do zdobycia z: Potwory na Goblińskich Moczarach, Różne szkatułki eventowe Ilość: 40 sztuk Czas: 8 godzin Nagroda: +5% Średnich Obrażeń LUB +3% Obrażeń Umiejętności Do zdobycia z: Potwory na Archipelagu Gnolli, Różne szkatułki eventowe Ilość: 30 sztuk Czas: 10 godzin Nagroda: +11% Silny na Klasy LUB +5% Odporności na Klasy LUB +10% Silny przeciwko Potworom Do zdobycia z: Jotun Ilość: 40 sztuk Czas: 12 godzin Nagroda: +7% Średnich Obrażeń LUB +5% Obrażeń Umiejętności Do zdobycia z: Potwory na Ametystowych Wzgórzach Ilość: 50 sztuk Czas: 12 godzin Nagroda: +13% Silny na Ludzi, 4% Obrażeń Umiejętności, +11% Silny na Mrok Do zdobycia z: Chen Ilość: 50 sztuk Czas: 12 godzin Nagroda: 10% Silny na Ziemię, 5% Silny przeciwko Ludziom Do zdobycia z: Lodowy Smok Ilość: 50 sztuk Czas: 12 godzin Nagroda: 5% Odporności na Ludzi, 10% Silny na Ziemię, 5% Silny przeciwko Potworom Do zdobycia z: Set
  15. Chyba do Bociana musisz dzwonić, by mieć kasę na ich rozegraniexD
×