Skocz do zawartości

Janas

Użytkownik
  • Postów

    341
  • Wpisy

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

11 obserwujących

Ostatnie wizyty

23352 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Janas

858

Reputacja

  1. Janas

    Hwangi cz. 2

    Na serwerze występują hwangi zdobyte za różne osiągnięcia. Hwangi za osiągnięcie 130 poziomu (Serwer akademia II) Wojownik Ninja Sura Szaman Hwang za wygranie turnieju PvM Ninja Hwang za wygranie II turnieju PvM
  2. Janas

    Koła Losu

    Na Valiumie jest możliwość kręcenia różnymi Kołami Losu Na 1 kręcenie kołem potrzebujemy 100x Symbol Rybaka Symbol Rybaka zdobędziemy za każdą udaną próbę łowienia. Wylosowane zostanie jedno z sześciu kół, a następnie zostanie wylosowana nagroda. Możliwe Koła Losu : Przykładowe nagrody za kręcenie Kołem Losu u Rybaka Na 1 kręcenie kołem potrzebujemy 1x Wylosowane zostanie jedno z pięciu kół, a następnie zostanie wylosowana nagroda. Możliwe Koła Losu : Przykładowe nagrody za kręcenie Kołem Losu u Valtira
  3. Janas

    Szarfy

    Na serwerze występują różne typy szarf. Szarfa Władcy (unikat.) Farba Szarfy (Władcy) Do zdobycia z: Handlarka Różności Szarfa Mistrza (unikat.) Farba Szarfy (Mistrza) Do zdobycia z: Handlarka Różności Szarfa Księcia (unikat.) Farba Szarfy (Księcia) Do zdobycia z: Handlarka Różności Szarfa Króla (unikat.) Farba Szarfy (Króla) Do zdobycia z: Handlarka Różności Szarfa Yu Farba do Szarfy (Yu) Do zdobycia z: Koło losu IS Szarfa Mao Farba do Szarfy (Mao) Do zdobycia z: Koło losu IS Szarfa Si Farba do Szarfy (Si) Do zdobycia z: Koło losu IS Skrzydła I Złote Skrzydła Do zdobycia z: Pakunek szkolny i Wyprawka szkolna Skrzydła II Niebieskie Skrzydła Do zdobycia z: Pakunek szkolny i Wyprawka szkolna Skrzydła III Skrzydła Demona Do zdobycia z: Skrzynia Halloween i Dynia Halloween Skrzydła IV Ogniste Skrzydła Do zdobycia z: Skrzynia Halloween i Dynia Halloween Szarfa Śmierci Farba Śmierci Do zdobycia z: Specjalne Koło losu podczas Halloween 2020 Skrzydła V Niebiańskie Skrzydła Do zdobycia z: Skrzynia wiecznej zimy i Wielka skarpeta podczas Świąt Bożego Narodzenia 2021 Skrzydła VI Zielone Skrzydła Do zdobycia z: Skrzynia wiecznej zimy i Wielka skarpeta podczas Świąt Bożego Narodzenia 2021 Szarfa Walen. (2021) Farba Walentynkowa Do zdobycia z: Skrzynia Dost. Feniksa podczas Walentynek 2021 Agatowa Szarfa Do zdobycia z: Skrzynia zadań Szarfa Ciemności Barwnik Ciemności Do zdobycia z: Koło losu IS Szarfa Wielk. (2021) Farba Wielkanocna Do zdobycia z: Skrzynia Króla Skrzydła VII Anielskie Skrzydła Do zdobycia z: Skrzynia Króla Skrzydła Czar. Magii Barwnik Czar. Magii Do zdobycia z: Pakunek Szkolny (2021) & Wyprawka Szkolna (2021) Skrzydła Zł. Smoka Barwnik Złotego Smoka Do zdobycia z: Pakunek Szkolny (2021) & Wyprawka Szkolna (2021) Szarfa Magmy Barwnik Magmy Do zdobycia z: Szkolna Skrzynia Szarfa Smoka Mroku Barwnik Smoka Mroku Do zdobycia z: Szkolna Skrzynia Runiczna Szarfa Runiczny Barwnik Do zdobycia z: Szkolna Skrzynia Szarfa Księżyca Księżycowy Barwnik Do zdobycia z: Szkolna Skrzynia Skrzydła Nieb. Smoka Barwnik Nieb, Smoka Do zdobycia z: Upiorna Skrzynia Skrzyd. Czarnoksiężnika Barwnik Czarnoksiężnika Do zdobycia z: Upiorna Skrzynia Skrzydła Ciemności Barwnik Skrzyd. Ciemn. Do zdobycia z: Skrzynia Halloween 2021 Szarfa Jacka Pumpkina Barwnik Jacka Pumpkina Do zdobycia z: Craftingu u specjalnego NPC podczas Eventu Halloween 2021 Skrzydła Wieczn. Lodu Barwnik Wiecz. Lodu Do zdobycia z: Prezent (2021) Skrzydła Smoka Magmy Barwnik Smoka Magmy Do zdobycia z: Lodowa Skrzynia Skrzydła Archanioła Barwnik Archaniołów Do zdobycia z: Lodowa Skrzynia Skrzydła Świąteczne Barwnik Świąteczny Do zdobycia z: Craftingu u specjalnego NPC podczas Eventu Bożego Narodzenia 2021 Skrzydła Miłości Barwnik Miłości Do zdobycia z: Skrzyn. Dost. Fen. 2022 Skrzydła Kupidyna Barwnik Kupidyna Do zdobycia z: Skrzyn. Dost. Fen. 2022 Szarfa Krwawej Nocy Barwnik Krwawej Nocy Do zdobycia z: Kwiecista Skrzynia Uroczysta Szarfa Uroczysty Barwnik Do zdobycia z: Craftingu u specjalnego NPC podczas eventu Wielkanocnego 2022 Złote Skrzyd. Androida Złota Farba Androida Do zdobycia z: Loterii u Uriela (13.07.2021 - 12.08.2021) 10szt. na serwerze Skrzydła Wróżki Farba Wróżki Do zdobycia z: Loterii u Uriela (12.08.2021 - 11.09.2021) 10szt. na serwerze Czarne Skrzyd. Androida Czarna Farba Androida Do zdobycia z: Loterii u Uriela (08.06.2022 - 08.07.2022) 10 szt. na serwerze Szarfa Oceanu Farba Oceanu Do zdobycia z: Prezent Urodzinowy 2022 Królewskie Skrzydła Królewski Barwnik Do zdobycia z: Studencka Skrzynia Skrzydła Wampira Barwnik Wampira Do zdobycia z: Upiorna Skrzynia 2022 Skrzydła Nekromanty Barwnik Nekromanty Do zdobycia z: Upiorna Skrzynia 2022 Skrzydła Boga Lodu Barwnik Boga Lodu Do zdobycia z: Lodowa Skrzynia 2022 Skrzydła Motyla Barwnik Motyla Do zdobycia z: Koszyk Wielkanocny Skrzydła Feniksa Barwnik Feniksa Do zdobycia z: Koszyk Wielkanocny Szarfa Oktagonu Barwnik Oktagonu Do zdobycia z: Skrzynia Oktagonu Szarfa Czaszki Barwnik Czaszki Do zdobycia z: Skrzynia Jubilata Skrzydła Druida Barwnik Druida Do zdobycia z: Loterii u Uriela (03.06.2023 - 03.07.2023) 10 sztuk na serwerze. Szarfa Akademii Magii Barwnik Akademii Magii Do zdobycia z: Gazetka Szkolna Szarfa Ciemności Barwnik Ciemności Do zdobycia z: Kartkówka Szarfa Lazur. Wybrzeża Barwnik Lazur. Wybrzeża do zdobycia z: Loterii u Uriela (01.09.2023 - 01.10.2023) 10 sztuk na serwerze. Szarfa Strachu Barwnik Strachu Barwnik Strachu do zdobycia z Upiorna Skrzynia 2023 Szarfa Przekl. Duszy Barwnik Przekl. Duszy Barwnik Przekl. Duszy do zdobycia z Upiorna Skrzynia 2023 Szarfa Świąt Barwnik Świąt Barwnik Świąt do zdobycia z Prezent 2023 Szarfa Mrozu Barwnik Mrozu Barwnik Mrozu do zdobycia z: Lodowa Skrzynia 2023 Szarfa Króla Północy Barwnik Króla Północy Barwnik Króla Północy do zdobycia z: Lodowa Skrzynia 2023 Szarfa Błazna Barwnik Błazna Barwnik Błazna do zdobycia z: Miłosna Skrzynia 2024
  4. Janas

    Hwangi

    Na serwerze występują hwangi zdobyte za różne osiągnięcia. Hwangi za osiągnięcie 120 poziomu (Start głównego serwera Valium.pl) Wojownik Ninja Sura Szaman Hwangi za osiągnięcie 130 poziomu (Aktualizacja serwera głównego) Wojownik Ninja Sura Szaman Hwangi za osiągnięcie 130 poziomu (Serwer akademia) Wojownik Ninja Sura Szaman
  5. Janas

    Kostiumy z Loterii

    Każdy kostium jest dostępny na serwerze w ilości 10 sztuk, oraz można było go zdobyć tylko przez określony czas. Kostium Orientu (22.05.2020 - 18.06.2020) Kostium Dżinna (18.06.2020 - 18.07.2020) Kostium Faraona (18.07.2020 - 17.08.2020) Turkusowy Pancerz (17.08.2020 - 16.09.2020) Kostium Strażaka (16.09.2020 - 16.10.2020) Kostium Zmarłych (16.10.2020 - 15.11.2020) Czerw. Potworna Zbroja (15.11.2020 - 15.12.2020) Kostium Demona (15.12.2020 - 14.01.2021) Kostium Osiedl. Woj. (14.01.2021 - 13.02.2021) Kostium Strażaka (II) (13.02.2021 - 15.03.2021) Kostium Dżinna (II) (15.03.2021 - 14.04.2021) Kostium Ramadanu (14.04.2021 - 14.05.2021) Kostium Anioła (11.09.2021 - 11.10.2021) Strój Salsa (10.12.2021 - 09.01.2022) Czarna Szata Dokkaebi (09.01.2022 - 08.02.2022) Kostium Król. Feniksa (08.02.2022 - 10.03.2022) Kostium Korsarza (09.04.2022 - 09.05.2022) Czer. Bojownik Księżyca (09.05.2022 - 08.06.2022) Masny Kostium Zmarłych (08.07.2022 - 07.08.2022) Runiczny Kostium Zmarłych (06.09.2022 - 06.10.2022)
  6. Aby udać się na dungeon Labirynt Lodowego Smoka musimy odnaleźć NPC Strażnik Lodowego Smoka, który znajduje się na Pustyni Thar. Jego lokalizacja zaznaczona jest na obrazku poniżej. - Postaci z poziomem min. 130 - 2x Przepustka Lod. Smoka na KAŻDĄ POSTAĆ - Metinów na Pustyni Thar - Z Bossów na Pustyni Thar - Zakupić w ItemShopie za 10 SM NNO, Blok ciosów, Yangi, Odporność na Ziemię, Odporność na Strzały, Unik Strzał. Działający bonus Silny przeciwko: Mistyki, Ziemia Zdobądź Szlifowany Klejnot (1) z potworów i przenieść go na Bramę, by przejść dalej. Zniszcz 7x Metin Lodu, aby zdobyć Szlifowany Klejnot (2)i przenieść go na Bramę, by przejść dalej. Zabijaj potwory, by respić Metiny Magii. Następnie zdobądź z tychże metinów Szlifowany Klejnot (3)i przenieść go na Bramę, by przejść dalej. Zabij 100 Lodowych Driad aby zdobyć Szlifowany Klejnot (4)i przenieść go na Bramę, by przejść dalej. Zabijcie 3x Lodowy Rycerz, by zdobyć Szlifowany Klejnot (5). Na wykonanie zadania macie 3 minuty od pierwszego ataku w bossy. Następnie otwórzcie Bramę, by przejść dalej. Otwieraj Bramy za pomocą Szlifowanych Klejnotów (6). Możesz je zdobyć z potworów. Za jedną z czterech Bram znajduję się Lodowy Smok. Pokonajcie Lodowego Smoka (145 poziom). 1x = = 10x = = 50x = = Z potworów na dungeonie można zdobyć Minerał.
  7. Janas

    19. Pustynia Thar (127 lvl+)

    Na mapie znajduje się wejście na dungeon Labirynt Lodowego Smoka. Wejść na mapę można z Tharską Przepustką . Ofensywne: Silny na ziemię, Silny przeciwko Mistykom Defensywne: Odporność na Ziemię, Strzały, Unik, Blok Ciosów Elifar (140lvl) Anttaac (140lvl) Ganesha (140lvl) Bossy respią się co 4 godziny. 1x 10x Smok Ziemi (145lvl) Boss respi się co 24h. 1x 10x - Metin posiada 4 obszary respu - Resp co 20 minut - Metin posiada 4 obszary respu - Resp co 20 minut 1x 10x 50x 1x 10x 50x
  8. Nowy odcinek na kanale!

     

  9. Janas

    System Petów

    Zwierzaka otrzymujemy ze Skrzyni Ucznia (nie jest on w formie przedmiotu - nie ma możliwości odwołania zwierzaka). Okienko zwierzaka można otworzyć za pomocą klawiszu "P" lub w prawym górnym rogu ekwipunku klikając na . Dodatkiem dla naszego towarzysza jest "nakładka", która zmienia wygląd oraz daje dodatkowe bonusy PVM lub PVP. Maksymalny poziom zwierzaka to 150. Zwierzaka można expić na dwa sposoby. Pierwszym sposobem, powolnym lecz opłacalnym we wczesnej fazie gry, jest zwyczajne pokonywanie potworów. Zwierzak zdobywa doświadczenie podczas pokonywania przez nas potworów na mapach jak i na wyprawach. Zwierzak nie "kradnie" doświadczenia zdobywanego przez naszą postać. Uwaga! Na ilość zdobywanego doświadczenia przez zwierzaka nie wpływają przedmioty takie jak: PD, Grupa, Książka Lidera itp. Na zdobywanie doświadczenia wpływa Mikstura Zwierzaka , którą możemy używać od 55 poziomu postaci. Mikstura działa przez godzinę. Mikstura jest do wytworzenie u Inżyniera. Ponadto na serwerze występuje event zwiększający zdobywane doświadczenie przez zwierzaka. Drugim sposobem jest expienie peta za pomocą Butelek Doś. (Zwierzak). Butelka jest do wytworzenia u Inżyniera. Ponadto butelki można zdobyć z różnych skrzyń na serwerze. Wraz z wejściem w życie aktualizacji z Półwyspem Yohara maksymalny poziom zwierzaka został zwiększony do 150. Jego doświadczenie od 130 poziomu można zwiększać jedynie za pomocą Smakołyków . Każdy Smakołyk daje naszemu zwierzakowi 1% doświadczenia. Smakołyk możemy wytworzyć u Legendarnego Rzemieślnika na każdym przedziale Półwyspu Yohara. Istotnym zasobem potrzebnym w rozwoju naszego zwierzaka są Punkty Lojaności. Możemy je zdobyć dzięki Karmie Zwierzaka. Po kliknięciu prawym przyciskiem myszy na Karmę Zwierzaka zostanie ona zamieniona na Punkty Lojalności. Karmę Zwierzakamożemy zdobyć z metinów już od pierwszych miast. Zwierzak posiada 12 podstawowych umiejętności, które można rozwinąć aż do poziomu "P", Po rozwinięciu 12 podstawowych umiejętności do poziomu P bonusy jakie daje nam zwierzak zostaną zwiększone. Możemy resetować umiejętności zwierzaka przy pomocy Zwoju Powrotu Zwierzaka dostępnego u Handlarki Różności. W poniższym spoilerze zostały opisane wartości bonusów jakie dają umiejętności zwierzaka na poziomie P. Podstawowe umiejętności naszego zwierzaka rozwijamy w następujący sposób: - do poziomu "M1" potrzebujemy 10 punktów umiejętności. Punkty te otrzymujemy za każdy poziom zwierzaka, aż do 120 poziomu. Dodatkowo każde dodanie punktu umiejętności kosztuje trzy Punkty Lojalności. - Od poziomu "M1" do poziomu "G1" potrzeba w sumie 10 pomyślnie przeczytanych Ksiąg . Księgi są do zdobycia ze Skrzynki Zwierzaka, które są do zdobycia z metinów już od pierwszych miast. Na księgi działają Zwoje Egzorcyzmu oraz Rady Pustelnika. - Od poziomu "G1" do "P" potrzebujemy 10 pomyślnie przeczytanych Kamieni Zwierzaka(25% na pomyślne przeczytanie). Kamienie Zwierzaka są do zdobycia ze wszystkich bossów na serwerze. Na Kamienie Zwierzaka działają Zwoje Egzorcyzmu, nie działają Rady Pustelnika. Dodatkowo każda próba przeczytania Kamienia Zwierzaka kosztuje punkty lojalności. W poniższym spoilerze przedstawiono liczbę Punktów Lojalności zużywanych podczas pomyślnnego przeczytania Kamienia Zwierzaka. Niepomyślna próba zabiera połowę punktów. Po wbiciu 120 poziomu zwierzaka i rozwinięciu 12 umiejętności do poziomu P będziemy mogli rozwiniąć 2 dodatkowe umiejetności. - Mrok (25% Silny na Mrok na poziomie P) - Czarna Magia (10% Odporność na Mrok na poziomie P) Umiejętności te rozwijamy w następujący sposób: - do poziomu "M1" potrzebujemy dodać 10 punktów w umiejętność. Każdy punkt kosztuje 250 Punktów Lojaności. - Od poziomu "M1" do poziomu "G1" potrzeba w sumie 10 pomyślnie przeczytanych Ksiąg . Księgi są do zdobycia ze Skrzynki Zwierzaka, które są do zdobycia z metinów, już od pierwszych miast. Na księgi działają Zwoje Egzorcyzmu oraz Rady Pustelnika. - Od poziomu "G1" do "P" potrzebujemy 10 pomyślnie przeczytanych Kamieni Zwierzaka(25% na pomyślne przeczytanie). Kamienie Zwierzaka są do zdobycia ze wszystkich bossów na serwerze. Na Kamienie Zwierzaka działają Zwoje Egzorcyzmu, nie działają Rady Pustelnika. Dodatkowo każda próba przeczytania Kamienia Zwierzaka kosztuje Punkty Lojalności. W poniższym spoilerze przedstawiono liczbę Punktów Lojalności zużywanych podczas pomyślnnego przeczytania Kamienia Zwierzaka. Niepomyślna próba zabiera połowę punktów. Po wbiciu 130 poziomu zwierzaka mamy opcję wylosowania od 1 do 3 dodatkowych umiejętności peta. Umiejętności jakie możemy wylosować: - Umysł 7% Odporności na Wojownika na P - Ciało 7% Odporności na Ninja na P - Mistycyzm 7% Odporności na Sura - Czary 7% Odporności na Szamanów na P - Instynkt 5% Odporności na Potwory na P - Berserk 10% Silny przeciwko Potworom na P - Witalność 2000 Punktów Życia na P Aby zmienić powyższe umiejętności jak i ich liczbę będziemy potrzebować Zwoju Tresury Zwierzaka. Można go zdobyć z: - Roślinna Bestia - Silna Lodowa Wiedźma - Olbrz. Goblini Imperator - Duratus - Ametystowy Wódz - Skrzynia Seta -Hades -Haxorus -Smok Lasu -Bogini Ognia -Bóg Smoków UWAGA: Po użyciu Zwoju Tresury Zwierzaka poziom umiejętności zostaje zresetowany. Umiejętności te rozwijamy w następujący sposób: - do poziomu "M1" potrzebujemy dodać 10 punktów w umiejętność. Każdy punkt kosztuje 250 Punktów Lojaności. - Od poziomu "M1" do poziomu "G1" potrzeba w sumie 10 pomyślnie przeczytanych Ksiąg . Księgi możemy zdobyć z metinów na Pustyni Thar. Na księgi działają Zwoje Egzorcyzmu+ oraz Rady Pustelnika+, któe wytwarzamy u Uriela. - Od poziomu "G1" do "P" potrzebujemy 10 pomyślnie przeczytanych Kamieni Zwierzaka(25% na pomyślne przeczytanie). Kamienie Zwierzaka są do zdobycia ze wszystkich bossów na serwerze. Na Kamienie Zwierzaka działają Zwoje Egzorcyzmu+, nie działają Rady Pustelnika+. Dodatkowo każda próba przeczytania Kamienia Zwierzaka kosztuje Punkty Lojalności. Liczba Punktów Lojalności zużywanych podczas rozwoju umiejętności do P jest identyczna jak w przypadku umiejętności na Mrok. Nakładki zwierzaka, to specjalne przedmioty, które może "ubrac" tylko nasz zwierzak. W zależności od rodzaju nakładki nasza postać będzie otrzymywać różne bonusy. Nakładki wpływają również na wygląd zwierzaka. Na naszym serwerze dostępne sa następujące rodzaje nakładek: - Nakładki PvM dostepne w Item Shopie za 170SM. Bonusy: 1500 Punktów Życia, 10% Szansa na cios krytyczny, 10% Silny przeciwko Potworom. Nakładka jest na 30dni. Czas upływa od momentu zakupu. - Nakładka PvP dostepna w Item Shopie za 170SM Bonusy: 1500 Punktów Życia, 10% Szansa na cios krytyczny, 10% Silny przeciwko Ludziom. Nakładka jest na 30dni. Czas upływa od momentu zakupu. - Nakładki eventowe dające różne bonusy. Więcej informacji tutaj. Obroże to kolejny przedmiot, który może "założyć" tylko nasz zwierzak. Obrożę możemy założyć tylko wtedy, gdy zwierzak posiada odpowiedni dla niej poziom. Poziom naszej postaci nie ma żadnego znaczenia. Obroże można ulepszać u Jubilera gildyjnego (oprócz standardowych metod ulepszania). Do obroży można dodać maksymalnie 3 bonusy za pomocą Wzmocnienia Pasa Bonusy można zmieniać za pomocą Zaczarowanie Pasa Obroże mogą posiadać następujące bonusy: Obroże PvM dające max 5% silny przeciwko. - Obroża Wodza (od 25 poziomu Zwierzaka). Max 5% Silny przeciwko Orkom. Do zdobycia z: Wódz Orków. - Obroża Ezoteryka (od 25 poziomu Zwierzaka). Max 5% Silny przeciwko Mistykom. Do zdobycia z: Reinkar. Ezot. Przyw. - Obroża Lorda (od 35 poziomu Zwierzaka). Max 5% Silny przeciwko Zwierzętom. Do zdobycia z: Lord Małp. - Obroża Śmierci (od 40 poziomu Zwierzaka). Max 5% Silny przeciwko Nieumarłym. Do zdobycia z: Niebieska Śmierć. Obroże PvM posiadające max 8% silny przeciwko. - Obroża Baronówny (od 50 poziomu Zwierzaka). Max 8% Silny przeciwko Zwierzętom. Do zdobycia z: Baronówna Pająków. - Obroża Ducha (od 55 poziomu Zwierzaka). Max 8% Silny przeciwko Orkom. Do zdobycia z: Olbrzymi Duch Drzewa. - Obroża Generała (od 60 poziomu Generała). Max 8% Silny przeciwko Diabłom. Do zdobycia z: Generał Huashin, Generał Yonghan. - Obroża Władcy (od 65 poziomu Zwierzaka). Max 8% Silny przeciwko Nieumarłym. Do zdobycia z: Władca Duchowów Drzew. Inne Obroże PvM - Obroża Suwerena (od 75 poziomu Zwierzaka). Do zdobycia z: Olbrz. Goblini Suweren. - Obroża Imperatora (od 90 poziomu Zwierzaka). Do zdobycia z: Olbrz. Goblini Imperator. - Obroża Mroku (od 105 poziomu Zwierzaka). Do zdobycia z: Ogr Maximus, Kapitan Shrack, Arges. - Obroża Ziemi (od 130 poziomu Zwierzaka) . Do zdobycia z: Elifar, Anttaac, Ganesha. Obroże PvP dające max 5% odporności na daną klasę. - Obroża Zjawy (od 45 poziomu Zwierzaka). Max 5% odp. na wojowników. Do zdobycia z: Zjawa Żółt. Tygrysa. - Obroża Króla (od 45 poziomu Zwierzaka). Max 5% odp na ninja. Do zdobycia z: Ognisty Król. -Obroża Lisa (od 45 poziomu Zwierzaka). Max 5% odp na sura. Do zdobycia z: Dziewięć Ogonów. -Obroża Żólwia (od 45 poziomu Zwierzaka). Max 5% odp na szamanów. Do zdobycia z: Pustynny Żółw. Obroże PvP dające max 12% odporności na daną klasę. - Obroża Wojownika (od 80 poziomu Zwierzaka). Max 12% odp. na wojowników. Do zdobycia z: Gargulec, Gnoll Lord, Gnoll Strażnik. - Obroża Ninja (od 80 poziomu Zwierzaka). Max 12% odp. na ninja. Do zdobycia z: Gargulec, Gnoll Lord, Gnoll Strażnik. - Obroża Sura (od 80 poziomu Zwierzaka). Max 12% odp. na sura. Do zdobycia z: Gargulec, Gnoll Lord, Gnoll Strażnik. - Obroża Szamana (od 80 poziomu Zwierzaka). Max 12% odp. na szamanów. Do zdobycia z: Gargulec, Gnoll Lord, Gnoll Strażnik. Aktualizacja z Półwyspami Yohara wprowadziła również uzbrojenie zwierzaka. Każdy zwierzak może zostać wyposażony w Hełm Zwierzaka oraz Napierśnik Zwierzaka, które zdobyć możemy z dungeonu Pradawna Twierdza. Bonusy oraz przedmioty wymagane do ulepszenia znaleźć możecie poniżej. Ekwipunek zwierzaka założyć możemy do powiększonego slotu na obrożę w naszym oknie zwierzaka . Napierśnik Hełm Kolejną rzeczą, jaką wprowadziła aktualizacja są Runy Zwierzaka. Runy Zwierzaka są odblokowane, gdy nasz towarzysz osiągnie 130 poziom. Każdy rząd można odblokować co 5 poziomów, więc system w pełni zostanie odblokowany na 150 poziomie zwierzaka. W zależności od rzędu w którym umieścimy Runę dostajemy odpowiedni bonus procentowy: 1 rząd - 0% 2 rząd - 20% 3 rząd - 40% 4 rząd - 60% 5 rząd - 100% Jest 10 dostępnych slotów, lecz tę samą runę możemy użyć maksymalnie 3x. Runy wytworzyć możemy u Legendarnego Rzemieślnika na Półwyspie Yohara. Bonusy oraz przedmioty potrzebne do wytworzenia run znaleźć możecie poniżej. UWAGA! Przy wyjmowaniu runa może ulec zniszczeniu, jednak Smocze Cęgi zwiększają szansę na pomyślne odzyskanie analogicznie jak w przypadku alchemii. Można wyszukać wszystkie nakładki na peta w wyszukiwarce. Można ukryć zwierzaki w opcjach gry. Z różnych szkatułek eventowych jest do zdobycia zwierzak, który trafia do lewego górnego rogu. Daje on naszej postaci 1500 Punktów Życia, 50 Wartości Ataku oraz 10% Silny przeciwko Potworom. Działa on przez 7dni od momentu użycia. Dodatkowo mamy tydzień na użycie go.
  10. Janas

    System Pasów

    Na serwerze pasy są podzielone na PvM i PvP PvM: Pas Lniany (30 poziom) - do zdobycia z Kanionu Yongbi Pas Skórzany (50 poziom) - do zdobycia z Leśnej Polany Pas Przepychu (75 poziom) - wytwarzanie u Kowala Pas Mądrości (100 poziom) - przerabianie z Pasa Przepychu Pas Mroku (120 poziom) - przerabianie z Pasa Mądrości Pas Ziemi (Od 127 - 130 poziomu) - przerabianie z Pasa Mroku PvP: Pas Króla (55 poziom) - do zdobycia z Żabiej Doliny Pas Mroku (85 poziom) - wytwarzanie u Kowala Pas Runiczny (110 poziom) - przerabianie z Pasa Mroku Pas z Rubinu (125 poziom) - przerabianie z Pasa Runicznego Pas z Szafiru (130 poziom) - przerabianie z Pasa z Rubinu Poza standardową metodą ulepszania, pasy można ulepszać u brońmistrza. Do pasa można dodać maksymalnie 4 bonusy za pomocą Wzmocnienia Pasa Bonusy można zmieniać za pomocą Zaczarowanie Pasa Pasy PvM mogą posiadać następujące bonusy: Pasy PvP mogą posiadać następujące bonusy: W pasie możliwe są do zrobienia sloty za pomocą Ognistego Diamentu, który wytwarzamy u Inżyniera. Przetopy (Kamień czerw. Kamienia)są do umieszczenia w pasie. Wytwarzamy je również u Inżyniera. Przetopy dają kolejno 1, 1, 4% na potwory / ludzi. Wyjątkiem jest Pas Mroku i Pas Ziemi przetopy w nich dają dodatkowo 1, 1, 4% na mrok / ziemię, oraz Pas z Rubinu i Pas z Szafiru przetopy w nich dają dodatkowo 1, 1, 4% Obrażeń Umiejętności.
  11. Janas

    10. Amulety

    Amulet Bestii Do zdobycia z: Wyzwanie Lodu, Wyzwanie Ognia Amulet Wojny Do zdobycia z: Wyzwanie Lodu, Wyzwanie Ognia Amulety Klasowe Poniższe amulety mają identyczny schemat ulepszania oraz wartości bonusów. Różnią się one rodzajem bonusów na klasę. - Amulet Wojownika - Amulet Sury - Amulet Ninjy - Amulet Szamana Do zdobycia z: Wyzwanie Lodu, Wyzwanie Ognia Amulet Mroku Do wytworzenia u Kowala: Amulet Ziemi Do wytworzenia u Kowala: UWAGA: Wszystkie amulety muszą być ulepszone do co najmniej +5. Leg. Amulet Bestii UWAGA: Amulet do absopcji musi być ulepszony na +9. Leg. Amulet Wojny UWAGA: Amulet do absopcji musi być ulepszony na +9. Legendarne Amulety Klasowe Poniższe amulety mają identyczny schemat ulepszania oraz wartości bonusów. Różnią się one rodzajem bonusów na klasę. - Leg. Amulet Wojownika - Leg. Amulet Ninja - Leg. Amulet Sury - Leg. Amulet Szamana UWAGA: Amulet do absopcji musi być ulepszony na +9. Leg. Amulet Mroku UWAGA: Amulet do absopcji musi być ulepszony na +9. Leg. Amulet Ziemi UWAGA: Amulet do absopcji musi być ulepszony na +9. Amulety nie mogą być ulepszane u kowali gildijnych. Niebieską Przędzę możemy zdobyć z Legendarnych bossów Legedarne Kowadło możemy zdobyć z: Skrzynia Zadań, Pakunek Szkolny, Wyprawka Szkolna.
  12. Janas

    11. Obroże

    Obroże PvM dające max 5% silny przeciwko. Poniższe obroże mają identyczny schemat ulepszania oraz wartości bonusów. Różnią się one rodzajem bonusu silny przeciwko. - Obroża Wodza (od 25 poziomu Zwierzaka). Max 5% Silny przeciwko Orkom. Do zdobycia z: Wódz Orków. - Obroża Ezoteryka (od 25 poziomu Zwierzaka). Max 5% Silny przeciwko Mistykom. Do zdobycia z: Reinkar. Ezot. Przyw. - Obroża Lorda (od 35 poziomu Zwierzaka). Max 5% Silny przeciwko Zwierzętom. Do zdobycia z: Lord Małp. - Obroża Śmierci (od 40 poziomu Zwierzaka). Max 5% Silny przeciwko Nieumarłym. Do zdobycia z: Niebieska Śmierć. Obroże PvM posiadające max 8% silny przeciwko. Poniższe obroże mają identyczny schemat ulepszania oraz wartości bonusów. Różnią się one rodzajem bonusu silny przeciwko. - Obroża Baronówny (od 50 poziomu Zwierzaka). Max 8% Silny przeciwko Zwierzętom. Do zdobycia z: Baronówna Pająków. - Obroża Ducha (od 55 poziomu Zwierzaka). Max 8% Silny przeciwko Orkom. Do zdobycia z: Olbrzymi Duch Drzewa. - Obroża Generała (od 60 poziomu Generała). Max 8% Silny przeciwko Diabłom. Do zdobycia z: Generał Huashin, Generał Yonghan. - Obroża Władcy (od 65 poziomu Zwierzaka). Max 8% Silny przeciwko Nieumarłym. Do zdobycia z: Władca Duchowów Drzew. Obroża Suwerena (od 75 poziomu Zwierzaka). Do zdobycia z: Olbrz. Goblini Suweren. Obroża Imperatora (od 90 poziomu Zwierzaka). Do zdobycia z: Olbrz. Goblini Imperator. Obroża Mroku (od 105 poziomu Zwierzaka). Do zdobycia z: Ogr Maximus, Kapitan Shrack, Arges. Obroża Ziemi (od 130 poziomu Zwierzaka) . Do zdobycia z: Elifar, Anttaac, Ganesha. Obroża Lodu (od 150 poziomu zwierzaka) . Wytworzyć ją można u Valtira na Nieznanej Krainie przy użyciu poniższych przedmiotów: Obroża Ognia (od 150 poziomu zwierzaka) . Wytworzyć ją można u Valtira na Nieznanej Krainie przy użyciu poniższych przedmiotów: Obroże PvP dające max 5% odporności na daną klasę. Poniższe obroże mają identyczny schemat ulepszania oraz wartości bonusów. Różnią się one rodzajem odporności na klasę. - Obroża Zjawy (od 45 poziomu Zwierzaka). Max 5% odp. na wojowników. Do zdobycia z: Zjawa Żółt. Tygrysa. - Obroża Króla (od 45 poziomu Zwierzaka). Max 5% odp na ninja. Do zdobycia z: Ognisty Król. -Obroża Lisa (od 45 poziomu Zwierzaka). Max 5% odp na sura. Do zdobycia z: Dziewięć Ogonów. -Obroża Żólwia (od 45 poziomu Zwierzaka). Max 5% odp na szamanów. Do zdobycia z: Pustynny Żółw. Obroże PvP dające max 12% odporności na daną klasę. Poniższe obroże mają identyczny schemat ulepszania oraz wartości bonusów. Różnią się one rodzajem odporności na klasę. - Obroża Wojownika (od 80 poziomu Zwierzaka). Max 12% odp. na wojowników. Do zdobycia z: Gargulec, Gnoll Lord, Gnoll Strażnik. - Obroża Ninja (od 80 poziomu Zwierzaka). Max 12% odp. na ninja. Do zdobycia z: Gargulec, Gnoll Lord, Gnoll Strażnik. - Obroża Sura (od 80 poziomu Zwierzaka). Max 12% odp. na sura. Do zdobycia z: Gargulec, Gnoll Lord, Gnoll Strażnik. - Obroża Szamana (od 80 poziomu Zwierzaka). Max 12% odp. na szamanów. Do zdobycia z: Gargulec, Gnoll Lord, Gnoll Strażnik. Obroża Wojny Obrożę Wojny zdobyć można jedynie poprzez crafting u Valtira na Nieznanej Krainie. Do jej wytworzenia potrzebujemy: Obroże użyte do absorpcji muszą być +9. Dodatkowe Informacje Obroże możemy ulepszać u Jubilerów Gildijnych.
  13. Janas

    02. Zbroje

    Poniższe zbroje mają identyczny schemat ulepszania: - Mnisia Zbr. Płyt. , Żelazna Zbr. Płyt. , Zbr. Płyt. Tygrysa - Żałobna Zbr. Płyt. , Zbr. Płyt Maga , Nieszczęsna Zbr. Płyt. - Błękitne Ubranie , Kremowe Ubranie , Czerwone Ubranie - Błękitna Szata , Turkusowa Szata , Różowa Szata Do zdobycia z: Skrzynia Startowa (zbroje na 1 poziom), Szkatułka Ekwipunku I (zbroje na 9 i 18 poziom). Każda postać z 20 lub wyższym poziomem może odebrać Lazurowy Ekiwpunek. Aby to zrobić należy kliknąć na misję "Ewipunek". Lazurowego Ekipunku możemy używać przez 14 dni od momentu odebrania. Do Lazurowych Przedmiotów nie można wkładać Kamieni Dusz, ani dodawać/mieszać bonusów. Poniżej przedstawiono bonusy Lazurowej Zbroi Poniższe zbroje mają identyczny schemat ulepszania: - Lwia Zbroja Płytowa , Śmiert. Zbroja Płytowa , Smocza Zbroja Płytowa - Upiorna Zbroja Płyt. , Zbroja Płyt Ying-Yang , Mistyczna Zbroja Płyt. -Czer. Ubranie Mrówki , Ubranie Lwiej Mrówki , Ubranie Zabójcy - Miłosna Szata , Szata Zach. Nieba , Szata Słońca Do zdobycia z: Szkatułka Ekwipunku II Poniższe zbroje mają identyczny schemat ulepszania: - Zbroja Płytowa Z Łusek , Złota Zbroja Płytowa , Zbroja Boga Smoków - Mglista Zbroja Płyt. , Zbroja Twarzy Ducha , Duchowa Zbroja Płyt. - Ubranie Młodego Smoka , Ubranie Zabój. Wiatru, Ubranie Fuksyjne - Szata Moralnośc , Szata Pomarań. Kota , Szata Baronów Do zdobycia z: Szkatułki Ekwipunku III i IV, różne szkatułki bossów. Wiecej informacji tutaj. Zbroje +7 na 61 poziom można zdobyć w Grocie Wygnańców v1. Zbroje +9 na 34, 42, 48, 54 i 61 poziom możemy przerobić za pomocą Strożytnego Zwoju. Po udanym przerobieniu otrzymamy zbroję zależną od klasy przerabianej zbroi. Jeżeli przerabianie nie powiedzie się, to NIE tracimy zbroi. - Leg. Roślinna Zbroja - Leg. Roślinne Ubranie - Leg. Roślinny Pancerz - Leg. Roślinna Szata Uwaga: Zbroje na 35 poziom posiadają 3 sloty na KD oraz możemy w nich wymieszać bonus Odporność na Magię, czyli zbroja może dać maksymalnie 20% tego bonusu. Poniższe zbroje mają identyczny schemat ulepszania: - Zbroja Z Czarnej Stali - Zbr. Płyt. Czar. Magii - Ubranie Czarn. Wiatru - Czarna Szata Do zdobycia z: Szkatułka Ekwipunku VI, Szkat. Umarłego Rozpruwacza, Szkat. Niebiebieskiej Śmierci, Szkat. Gobl. Imperatora, Silna Lodowa Wiedźma. Poniższe zbroje mają identyczny schemat ulepszania: - Zbroja Wygnańców - Pancerz Wygnańców - Ubranie Wygnańców - Szata Wygnańców Do zdobycia z: Silna Lodowa Wiedźma. Uwaga: Do powyższych zbroi +9 można dodać bonus Odporność na Potwory (max 7%) za pomocą Uszlachet. Zbroi (85), które możemy wytworzyć u Handlarza Zbroją. Poniższe zbroje mają identyczny schemat ulepszania: - Zbroja Z Nieb. Stali - Zbroja Płytowa Aury - Ubranie Nieb. Smoka - Szata Smoka Do zdobycia z: Poniższe zbroje mają identyczny schemat ulepszania: - Zbroja Diabel. Rogu - Pancerz Kociopłytowy - Ubranie Smocz. Jeźdzca - Złota Szata Do zdobycia z: UWAGA: Do powyższych zbroi+9 możemy dodać bonus 12% Silny przeciwko Ludziom za pomocą Uszlachet. Zbroi (PVP) , które możemy wytworzyć u Handlarza Zbroją. Poniższe zbroje mają identyczny schemat ulepszania: - Księżycowa Zbroja - Księżycowy Pancerz -Księżycowe Ubranie - Księżycowa Szata Do zdobycia z: UWAGA: Do powyższych zbroi możemy dodać bonus 12% Silny przeciwko Ludziom za pomocą Uszlachet. Zbroi (PVP) , które możemy wytworzyć u Handlarza Zbroją. Poniższe zbroje mają identyczny schemat ulepszania: - Zbroja Mroku - Pancerz Mroku - Ubranie Mroku - Szata Mroku Do zdobycia z: + Starożytny Zwój możemy wytworzyć u Valtira. Uwaga: Do powyższych zbroi można dodać bonus Odporność na Potwory (max 7%) za pomocą Uszlachet. Zbroi (85), które możemy wytworzyć u Handlarza Zbroją. Poniższe zbroje mają identyczny schemat ulepszania: - Magmowa Zbroja - Magmowy Pancerz - Magmowe Ubranie - Magmowa Szata Do zdobycia z: + Starożytny Zwój możemy wytworzyć u Valtira. UWAGA: Do powyższych zbroi możemy dodać bonus 12% Silny przeciwko Ludziom za pomocą Uszlachet. Zbroi (PVP) , które możemy wytworzyć u Handlarza Zbroją. Poniższe zbroje mają identyczny schemat ulepszania: - Jotuńska Zbroja - Jotuńskie Ubranie - Jotuński Pancerz - Jotuńska Szata Do zdobycia z: Skrzynia Seta Uwaga: Do powyższych zbroi można dodać bonus Odporność na Potwory (max 7%) za pomocą Uszlachet. Zbroi (130), które możemy wytworzyć u Handlarza Zbroją. Dodatkowo do Zbroi do PVM na 130 poziom możemy przenieść bonusy 1-5 z odpowiadającego rodzaju Zbroi do PVM na 125 poziom +9 za pomocą Zwój Bonusów Zbroi . Przedmiot ten można zdobyć ze Skrzyni Seta . Aby użyć Zwoju BonusówZbroi należy przeciągnąć go na wybraną przez nas zbroję do PVM na 125 poziom. Zbroja ta zostanie zniszczona w tym procesie. Następnie zwój z zaabsorbowaną zbroją należy przeciągnąć na wybraną Zbroję do PVM na 130 poziom. Do zbroi+9 możemy dodać bonus 15% Odporność na Mrok. W tym celu należy użyć Zwój Zbroi Mroku na odpowiadającej zbroi do PVM na 125 poziom. Zwój Zbroi Mroku można zdobyć ze Skrzyni Seta . Zbroja do PVM na 125 poziom zostanie zniszczona w tym procesie Posiadając Zwój Zbroi Mroku z zaabsorbowaną zbroją do PVM na 125 poziom należy najechać na Jotuńską zbroję Starożytnym Zwojem i ją "ulepszyć". Poniższe zbroje mają identyczny schemat ulepszania: - Zbroja Smoka Mroku - Zbroja Smoka Wiatru - Zbroja Smoka Magii - Zbroja Boskiego Smoka Do zdobycia z: + Starożytny Zwój możemy wytworzyć u Valtira. UWAGA: Do powyższych zbroi możemy dodać bonus 12% Silny przeciwko Ludziom za pomocą Uszlachet. Zbroi (PVP) , które możemy wytworzyć u Handlarza Zbroją.
  14. Janas

    01. Bronie

    Poniższe bronie mają identyczny schemat ulepszania: - Miecz , Sejmitar , Szeroki Miecz - Gilotynowe Ostrze , Gizarma - Kompozytowy Łuk , Długi Łuk Jeźdzcy - Sztylet Kobry , Sztylet Nożycowy - Wachlarz Czarn. Tygrysa , Pawi Wachlarz - Miedziany Dzwon , Srebrny Dzwon , Złoty Dzwon Do zdobycia z: Skrzynia Startowa (bronie na 1 poziom), Szkatułka Ekwipunku I (bronie na 10 i 20 poziom). U Handlarza Bronią możemy również zakupić bronie turniejowe na 25 poziom. Do broni turniejowych można dodawać bonusy, kamienie duszy oraz legendarne kamienie duszy. Każda postać z 20 lub wyższym poziomem może odebrać Lazurowy Ekiwpunek. Aby to zrobić należy kliknąć na misję "Ewipunek". Lazurowego Ekipunku możemy używać przez 14 dni od momentu odebrania. Do Lazurowych Przedmiotów nie można wkładać Kamieni Dusz, ani dodawać/mieszać bonusów. W poniższym spoilerze przedstawiono bonusy Lazurowych Broni. Poniższe bronie mają identyczny schemat ulepszania: - Miecz Pełni Księżyca - Ostrze Z Czerw. Stali - Łuk z Rogu Jelenia - Kozik Czar. Liść - Wachlarz Jes. Wiatru - Antyczny Dzwon Do zdobycia z: Besty, Kanion Yongbi UWAGA: Bronie na 30 poziom posiadają średnie (max 60%) i umiejętności (max 30%). Istnieje możliwość przerobienia broni na 30 poziom na broń na 50 poziom. W przypadku każdej broni szanse, koszt oraz wymagane ulepszacze są takie same. - Miecz Lat. Maga - Miecz Dwunastu Duchów - Łuk Jednorożca - Sztylet Pięści Diab. - Potrójny Wachlarz - Magiczny Dzwon Do zdobycia z: Szkatułka Wodza Orków, Szkatułka Ezot. Władcy, Szkat. Królowej Pająków. UWAGA: Bronie na 50 poziom posiadają średnie (max 60%) i umiejętności (max 30%). Do powyższych broni+9 możemy dodać bonus Silny przeciwko Potworom (max 10%) za pomocą Uszlachet. Broni (50), które wytwarzamy u Handlarza Bronią. Istnieje możliwość przerobienia broni na 50 poziom na broń na 65 poziom. W przypadku każdej broni szanse, koszt oraz wymagane ulepszacze są takie same. - Miecz Nimfy - Magnetyczne Ostrze - Boski Łuk Moreli Nóż Błyskawicy - Niebiań. Ptasi Wachl. - Dzwon Burzowego Ptaka Do zdobycia z: Baronówna Pająków. UWAGA: Powyższe bronie na 65 poziom posiadają średnie (max 60%) i umiejętności (max 30%). Do powyższych broni +9 możemy dodać bonus Silny przeciwko Potworom (max 10%) za pomocą Uszlachet. Broni (65), które wytwarzamy u Handlarza Bronią. - Miecz Bojowy -Miecz Szponu Ducha - Patryzana - Olbrz. Łuk Żółt Smoka - Smoczy Nóż - Wachlarz Zbawienia - Dzwon Nieba i Ziemi Do zdobycia z: Szkatułka Ekwipunku V i VI , różne Szkatułki Bossów - Miecz Żądło - Demoniczne Ostrze - Złodziej Dusz - Łuk Niebieskiego Smoka - Noże Siamese - Ekstazyjny Wachlarz Do zdobycia z: Szkat. Umarłego Rozpruwacza, Szkat. Niebieskiej Śmierci. - Zatruty Miecz - Miecz Żalu - Stalowy Łuk Kruka - Skrzydła Demona Chakr. - Bambusowy Dzwon Do zdobycia z: Szkat. Umarłego Rozpruwacza, Szkat. Niebieskiej Śmierci. UWAGA: Bronie na 75 -85 poziom posiadają średnie (max 60%) i umiejętności (max 30%). Do powyższych broni+9 możemy dodać bonus Silny przeciwko Potworom (max 15%) za pomocą Uszlachetnienia Broni (85), które wytwarzamy u Handlarza Bronią. - Miecz Trytona - Święty Miecz - Zabójca Żółt. Smoka - Olbrz. Łuk Diabła - Bezduszny Nóż - Wachlarz Demona - Dzwon Szczęki Smoka Do zdobycia z: - Runiczny Miecz - Klinga Smoczego Kła - Ostrze Słońca - Łuk Feniksa - Nóż Pięciu Elementów - Wachlarz Leżąc. Smoka - Dzwon Smoczego Ducha Do zdobycia z: UWAGA: Do powyższych broni+9 możemy dodać bonus 12% Silny przeciwko Ludziom za pomocą Uszlachet. Broni (PVP) , które możemy wytworzyć u Handlarza Bronią. - Księżycowy Miecz - Księżycowa Klinga - Księżycowe Ostrze - Księżycowy Łuk - Księżycowy Sztylet - Księżycowy Wachlarz - Księżycowy Dzwon Do zdobycia z: UWAGA: Do powyższych broni możemy dodać bonus 12% Silny przeciwko Ludziom za pomocą Uszlachet. Broni (PVP) , które możemy wytworzyć u Handlarza Bronią. - Miecz Mroku - Ostrze Mroku - Łuk Mroku - Sztylet Mroku - Dzwon Mroku Do zdobycia z: + Starożytny Zwój możemy wytworzyć u Valtira. UWAGA: Bronie do pvm na 120 -125 poziom posiadają średnie (max 60%) i umiejętności (max 30%). Do powyższych broni możemy dodać bonus Silny przeciwko Potworom (max 15%) za pomocą Uszlachet. Broni (85), które wytwarzamy u Handlarza Bronią. - Miecz Magmy - Klinga Magmy - Ostrze Magmy - Łuk Magmy - Sztylet Magmy - Wachlarz Magmy - Dzwon Magmy Do zdobycia z: + Starożytny Zwój możemy wytworzyć u Valtira. UWAGA: Do powyższych broni możemy dodać bonus 12% Silny przeciwko Ludziom za pomocą Uszlachet. Broni (PVP) , które możemy wytworzyć u Handlarza Bronią. - Jotuński Miecz - Jotuńskie Ostrze - Jotuński Łuk - Jotuński Sztylet - Jotuński Dzwon Do zdobycia z: Skrzynia Seta UWAGA: Bronie do PVM na 130 poziom posiadają średnie (max 60%) i umiejętności (max 30%). Do powyższych broni możemy dodać bonus Silny na Potwory (max 15%) za pomocą Uszlachet. Broni (130) , które wytwarzamy u Handlarza Bronią. Dodatkowo do Broni do PVM na 130 poziom możemy przenieść bonusy 1-5 z odpowiadającego rodzaju broni do PVM na 125 poziom +9 za pomocą Zwój Bonusów Broni . Przedmiot ten można zdobyć ze Skrzyni Seta . Aby użyć Zwoju Bonusów Broni należy przeciągnąć go na wybraną przez nas broń do PVM na 125 poziom. Broń ta zostanie zniszczona w tym procesie. Następnie Zwój z zaabsorbowaną bronią należy przeciągnąć na wybraną Broń do PVM na 130 poziom. Do broni +9 możemy dodać bonus 30% Silny na Mrok. W tym celu należy użyć Zwój Broni Mroku na odpowiadającej Broni do PVM na 125 poziom. Zwój Broni Mroku można zdobyć ze Skrzyni Seta . Broń do PVM na 125 poziom zostanie zniszczona w tym procesie Posiadając Zwój Broni Mroku z zaabsorbowaną bronią do PVM na 125 poziom należy najechać na Jotuńską Broń Starożytnym Zwojem i ją "ulepszyć". - Miecz Smoka Mroku - Brzeszczot Smoka Mroku - Ostrze Smoka Mroku - Łuk Smoka Mroku - Sztylet Smoka Mroku - Wachlarz Smoka Mroku - Dzwon Smoka Mroku Do zdobycia z: + Starożytny Zwój możemy wytworzyć u Valtira. UWAGA: Do powyższych broni możemy dodać bonus 12% Silny przeciwko Ludziom za pomocą Uszlachet. Broni (PVP) , które możemy wytworzyć u Handlarza Bronią.
  15. Janas

    03. Hełmy

    Poniższe hełmy mają identyczny schemat ulepszania: - Tradycyjny Hełm - Krwawy Hełm - Skórzana maska - Czapka Mnicha Do zdobycia z: Skrzynia Startowa , Szkatułka Ekwipunku I . Poniższe hełmy mają identyczny schemat ulepszania: - Żelazny Hełm - Wyzywający Hełm - Maska Kolcza - Czapka Feniska Do zdobycia z: Szkatułka Ekwipunku II . Poniższe hełmy mają identyczny schemat ulepszania: - Upiorna Maska - Zamkowy Hełm - Stalowa Maska - Świetlista Czapka Do zdobycia z: Szkatułka Ekwipunku III . Poniższe hełmy mają identyczny schemat ulepszania: - Maska Strachu - Rogowy Hełm - Orkowy Kaptur - Kapelusz Kardynała Do zdobycia z: Baronówna Pająków. Poniższe hełmy mają identyczny schemat ulepszania: - Hełmy Mistrza Wojny - Magiczny Hełm - Pajęczy Kaptur - Kapelusz Duszy Do zdobycia z: Beran-Setaou, przerabianie Hełmu +9 na 61 poziom . Poniższe hełmy mają identyczny schemat ulepszania: - Stalowy Hełm Smoków - Pancerny Hełm Smoków - Smoczy Kaptur - Smoczy Kapelusz Do zdobycia z: Poniższe hełmy mają identyczny schemat ulepszania: - Hełm Klątwy - Hełm Klątwy - Kaptur Klątwy - Kapelusz Klątwy Do zdobycia z: + Starożytny Zwój możemy wytworzyć u Valtira. Poniższe hełmy mają identyczny schemat ulepszania: - Hełm. Sreb. Smoka - Kaptur Sreb. Smoka - Hełm Sreb. Smoka - Kapelusz Sreb. Smoka Do wytworzenia u Handlarza Zbroją: UWAGA: Szansa na pomyślne wytworzenie zależna jest od poziomu ulepszenia hełmu, który chcemy przerobić: Hełm +5 -50% Hełm +6 -60% Hełm +7 -70% Hełm +8 -80% Hełm +9 -90% Szansę możemy zwiększyć o 10% za pomocą Iskry Srebra . Iskrę Srebra możemy zdobyć z Ametystowy Krabbs, Złota Skrzynia Gildii. Poniższe hełmy mają identyczny schemat ulepszania: - Hełm Nieb. Smoka - Kaptur Nieb. Smoka - Hełm Nieb. Smoka - Kapelusz Nieb. Smoka Do zdobycia z: UWAGA: Szansa na pomyślne wytworzenie zależna jest od poziomu ulepszenia hełmu, który chcemy przerobić: Hełm +5 -50% Hełm +6 -60% Hełm +7 -70% Hełm +8 -80% Hełm +9 -90% Szansę możemy zwiększyć o 10% za pomocą Iskry Srebra . Iskrę Srebra możemy zdobyć z Ametystowy Krabbs, Złota Skrzynia Gildii. Hełmy do PvP na 49 lvl Poniższe Hełmy mają identycnzy schemat ulepszania: -Maska Arogancji -Kaptur Arogancji -Hełm Arogancji -Kapelusz Arogancji Hełmy Arogancji zdobyć można poprzez wytworzenie u kowala z: - Hełmów na 21/41/60/90 lvl +9 oraz następujących ulepszaczy:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...